تعبیر خواب عنکبوت - لیست 103 معنی جدید دیدن عنکبوت

حشره ای هشت پا با 4  چشم و بدون فک که مشهور است که شکار خود را قبل از خوردن تبدیل به چیزی شبیه به مایع می کند.عنکبوت ! حشره ای مرموز و ترسناک که گاهی می تواند بسیار خشن باشد. دیدن خواب عنکبوت نیز معمولا با ترس و اضطراب همراه است .در ادامه این مطلب به برخی از معانی دیدن عنکبوت از نظر تفسیر کننده های مختلف ، اشاره شده است .

تعبیر خواب عنکبوت چیست ؟

عنکبوت یک مهندس و طراح است

عنکبوت ها ، تارهای خود را با دقت بسیار بالا و با جزئیاتی در حد میکروسکوپ می سازند .گویی او می خواهد خانه خود را نقاشی کند و یا یک اثر هنری تولید کند. دیدن خواب عنکبوت نیز می تواند همین معنی را داشته باشد. اگر در خواب عنکبوت و یا تار عنکبوت دیده اید می تواند به این معنی باشد که شما در حال کار کردن بر روی پروژه یا کاری بسیار دقیق و پیچیده هستید و تصمیم دارید این کار را بسیار دقیق و درست انجام دهید. تعبیر خواب عنکبوت - بیش از 49 معنی مختلف تعبیر خواب عنکبوت - بیش از 49 معنی مختلف  

تعبیر خواب تار عنکبوت

عنکبوت در گوشه ای از خانه خود منتظر می نشیند تا با احساس کوچکترین لرزشی در تار خود ، به طعمه گرفتار شده در تله ، حمله کند. تار عنکبوت نوعی تله است که بسیار قدرتمند و چسبنده بوده و فرار از آن سخت است .طعمه هر چقدر در این تار دست و پا بزند بیشتر گرفتار خواهد شد . شما وقتی در خواب تار عنکبوت می بینید می تواند به این معنی باشد که احساس می کنید کسی شما را با برنامه ریزی قبلی به دام انداخته است و شما به حدی گرفتار شده اید که راه فرار ندارید. شما خودتان را دست و پا بسته احساس می کنید .

تعبیر خواب عنکبوت می تواند یک زن باشد

عنکبوت ها ویژگی های زنانه بسیار زیادی دارند.آنها به نظم و زیبایی خانه خود بسیار اهمیت می دهند.دقت بسیار زیادی در کارهای خود دارند.در مواقع لزوم کاملا صبور هستند و بی سر و صدا منتظر می نشینند تا نتیجه کار را تماشا کنند و به موقع اقدام کنند.آنها با وجود بدنی ظریف در مواقع لزوم قدرتی باور نکردنی از خود نشان می دهند.عنکبوت ها بسیار زیرک و گاهی حیله گر هستند. هیچگاه نمی توان تصمیم بعدی عنکبوت را پیش بینی کرد .دقیقا زمانی که احساس می کنید عنکبوت از شما فرار خواهد کرد ، ممکن است به شما حمله ور شود. اینها فقط گوشه ای از شباهت های رفتار عنکبوت ها با زنان است . دیدن این خواب می تواند به زنی که در زندگی شما تاثیر گذار است اشاره داشته باشد .مانند مادر ، همسر ، خواهر و یا حتی دوست دختر ! اگر عنکبوت به شما صدمه ای وارد کرد نشان دهنده این اصل که این زن در حال صدمه وارد کردن به شماست .اگر ببینید که در دام عنکبوت گرفتار شده اید نشان دهنده این است که این زن شما را اسیر و گرفتار خود کرده است و شما آزادی عمل خود را از دست داده اید. احساسی که در خواب به شما دست داده است می تواند بیانگر رفتاری باشد که این زن با شما دارد و مثال های بسیار زیادی می توان در این مورد زد.

معنی این خواب می تواند تنهایی شما باشد

عنکبوت ها معمولا در گوشه هایی از خانه و ساختمان زندگی می کنند که بسیار کم رفت و آمد است .جاهایی که ممکن است هفته ها و یا ماههای کسی حتی به آن نگاه هم نکند. در صورتی که در خواب عنکبوت ببینید و از آن نترسید می تواند نشانه این باشد که شما شدیدا احساس تنهایی می کنید. دیدن تار عنکبوت در خانه نیز می تواند به همین معنی باشد. شما احساس می کنید کسی به شما توجه نمی کند و کاملا بی کس هستید.
احساسی که در خواب نسبت به عنکبوت دارید می تواند کاملا بر روی معنی آن تاثیر گذار باشد . این تفسیر می تواند بسیار منفی و یا گاهی بسیار مثبت باشد. به همین دلیل باید سعی کنید تا جایی که می توانید ، خواب خود را به یاد بیاورید .

تعبیر خواب کشتن عنکبوت

معنی این خواب به این بستگی دارد که شما از کشتن عنکبوت چه احساسی داشته باشید . اگر از کشتن عنکبوت احساس رضایت کنید به این معنی است که شما از یک گرفتاری بزرگ رها شده اید و احساس آزادی می کنید.

تعبیر خواب حمله عنکبوت

اگر در خواب ببینید که عنکبوت به شما حمله کرد و شما از آن وحشت کردید و فرار کردید به این معنی است که کسی و یا چیزی اختیار شما را به دست گرفته است و شما قدرتی برای مبارزه با او ندارید. اگر ببینید که به شما حمله کرد و شما فرار نکردید به این معنی است که در تلاش هستید دوباره آزادی خودتان را بدست بیاورید .

احساس عنکبوت بر روی دست و پا

اگر در خواب عنکبوت را نبینید و فقط احساس کنید که بر روی دست و پا و یا هر جایی از بدن شما در حال راه رفتن است .در زندگی شما چیزی یا کسی وجود دارد که برای شما کاملا بی ضرر است ولی به هر دلیلی بسیار خشن و بی رحمانه با او برخورد می کنید. خودتان هم از این موضوع پشیمان هستید و سعی دارید این رفتار را ترک کنید.

دیدن یک عنکبوت بسیار بزرگ

اگر در خواب یک عنکبوت بسیار بزرگ و غول پیکر ببینید نشان دهنده این است که احساس می کنید دشمن و یا مشکل بزرگی دارید که مقابله با آن سخت است و شاید در توان شما نباشد . تعبیر خواب هندی در مورد عنکبوت در هند باستان عنکبوت و تار عنکبوت نماد خورشید است .نماد خلقت و نماد اتحادی که می تواند بسیار قوی و مستحکم باشد.
  • دیدن این خواب به این معنی است که شما در کار خود اراده خوبی دارید و بسیار محکم هستید. دوست دارید هر کاری که به شما سپرده می شود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.
  • عنکبوت ها در موارد نیاز می توانند بسیار صبور باشند. آنها می توانند تا زمانی که نیاز باشد منتظر بمانند بدون اینکه حرکت اشتباهی انجام دهند. ممکن است کینه ای از کسی به دل دارید و به طرز زیرکانه ای منتظر هستید تا زمان مناسب برای تلافی کردن و ضربه زدن را به دست بیاورید .
  • دیدن تار عنکبوت به این معنی است که شما احساس گرفتاری می کنید و یا حس می کنید اطرافیانتان در حال نقشه چینی برای گرفتار کردن شما هستند.
  • اگر از عنکبوت بترسید نشان دهنده ترس و استرس درونی شما از چیزی است که قادر به کنترل آن نیستید.
  • عنکبوت در خواب یک زن است . زنی که مانند یک پادشاه بر تخت نشسته است و مدام شما را کنترل می کند. احتمالا مادر و یا همسر شماست . شما احساس می کنید او آزادی عمل را از شما گرفته است .
  • اگر ببینید که از بالای سرتان و یا از سقف عنکبوت آویزان است به این معنی است که شما در ملاقات با افرادی که نمی شناسید ، احساس ناخوشایندی می کنید و مشکل دارید .روابط اجتماعی شما دچار مشکل شده است.
  • کشتن عنکبوت به این معنی است که در یک رقابت بزرگ ، پیروز شده اید .
  • حمله کردن عنکبوت به این معنی است که شما از زندگی خودتان راضی نیستید و احساس می کنید کسانی می خواهند به شما ضربه وارد کنند.
تعبیر خواب کشتن عنکبوت تعبیر خواب کشتن عنکبوت تعبیر خواب های قدیمی در مورد عنکبوت

نظر ابن سیرین در مورد خواب عنکبوت

این خواب نشان دهنده مردی گمراه و ضعیف است و اگر در خواب ببینی که عنکبوت گرفته ای نشان دهنده این است که بر این مرد ضعیف پیروز خواهی شد.
نظر ابراهیم کرمانی در مورد خواب عنکبوت
این خواب نشان دهنده یک مرد بافنده و نساج است . اگر در خواب ببینی که عنکبوت به خانه و اتاقت آمده است به این معنی است که با یکی از اعضاء خانه ات دچار اختلاف می شوی .کشتن آن در خواب به معنی پیروزی بر دشمن و مال ثروت است .
آنلی بیتون در این مورد می گوید :
این خواب به این معنی است که شما دقت و توانایی بسیار خوبی در انجام کارهایتان دارید که باعث خواهد شد ثروت خوبی کسب کنید. از نظر تعبیر کننده های ترکیه :‌

تار عنکبوت در خواب

نشانه وجود شرایطی است که کاملا دست و پای شما را بسته است.احتمالا این شرایط توسط یک زن برای شما ایجاد شده و شما احساس می کنید که کاملا گرفتار شده اید. چاره ای ندارید و هر چقدر دست و پا بزنید بیشتر گرفتار خواهید شد. مواظب روابط عاشقانه خود باشید . ممکن است دامی در کار باشد.

نیش زدن عنکبوت

اگر در خواب ببینید که عنکبوت شما را نیش زد به این معنی است که شما از کسی ضربه خورده اید . این فرد به احتمال خیلی زیاد یک زن است .

راه رفتن عنکبوت روی بدن

اگر ببینید که عنکبوت روی جایی از بدن شما در حال راه رفتن است به این معنی است که کسی شدیدا روی اعصاب شما در حال راه رفتن است و شما به شدت عصبانی و ناراحت هستید. طبق معمول ، این فرد احتمالا یک زن است .

راه رفتن عنکبوت داخل موی سر

احتمالا کسی در حال ایجاد گرفتاری در زندگی شماست و شما هر کاری می کنید نمی توانید از شر او خلاص شوید. نیازی به گفتن نیست که احتمالا او یک زن است .

راه رفتن عنکبوت روی تخت خواب

تخت خواب خصوصی است و زمانی که شما خواب هستید هر چیزی می تواند به شما آسیب وارد کند چرا که شما کاملا بی دفاع هستید. احتمالا کسی وارد روابط خصوصی شما شده است و شما احساس می کنید او در حق شما نامردی کرده است . احتمالا یک زن ، روابط زناشویی شما را تحت تاثیر قرار داده است .

بروزرسانی در تاریخ 14 فروردین 401 ⇓⇓

  در ادامه این مطلب به معنی این خواب از نظر روانشناسان و معبرین هندی اشاره شده است . لطفا با ما همراه باشید :)
دیدن عنکبوت و حتی رتیل در خواب در سراسر جهان بسیار رایج است . معنی این خواب به بسیاری از عوامل و شرایط بستگی دارد برای مثال اگر شما از عنکبوت وحشت دارید ، معنی رویای شما بسیار متفاوت تر از کسی خواهد بود که هیچ وحشتی از عنکبوت ندارد. در حالت کلی ، جزئیات خوابی که دیده اید به شدت می تواند بر روی معنی آن تاثیرگذار باشد به همین دلیل همیشه توصیه می شود اگر خوابی دیده اید که برایتان بسیار مهم است ، به محض بیدار شدن ، تمام آن چیزی را که به خاطر می آورید روی یک کاغذ یادداشت کنید چراکه هر چقدر زمان بگذرد ، خوابتان را بیشتر فراموش خواهید کرد.

تعبیر دیدن عنکبوت در خواب

در بسیاری از موارد دیدن عنکبوت در خواب می تواند نماد خشم ، حرص ، حسادت ، رنجیدن از کسی ، ترس ، غم ، عدم اطمینان به آینده و... باشد . در حالت کلی دیدن این رویا می تواند معانی زیر را داشته باشد :

احساب فریب خوردگی و به دام افتادن

اکثر مردم از دیدن خواب عنکبوت احساس خوبی ندارند و از آن وحشت می کنند.دیدن این حشره در خواب می تواند با احساس فریب خوردن و یا در دام کسی افتادن ، در ارتباط باشد . شما حس می کنید که کسی با زیرکی شما را فریب داده است و شما در حال حاضر در دام او گرفتار شده اید و راه فرار ندارید. شما حس می کنید که این فرد از شما باهوش تر و قوی تر است و نمی توانید از دامی که برایتان چیده است فرار کنید. حس می کنید در برابر او کاملا بی دفاع هستید و او به راحتی می تواند هر بلایی که دلش می خواهد بر سر شما بیاورد. هر چقدر تلاش می کنید که از این دام فرار کنید ، نمی توانید و با دست و پا زدن ، بیشتر در این دام گرفتار می شود.

می تواند به معنی ایده های جدید باشد

در صورتی که هیچ ترسی از عنکبوت ندارید ، دیدن این حشره در خواب در شرایطی می تواند به معنی این باشد که ایده ای ناب و مهندسی شده در سر دارید و برای پیاده کردن آن شروع به برنامه ریزی دقیق کرده اید . حس می کنید که این ایده می تواند آینده شما را تضمین کرده و مشکلاتتان را حل کند. حس می کنید استعدادهای زیادی دارید که با پیاده کردن این ایده ، استعدادهایتان شجکوفا خواهند شد.

می تواند به معنی حیله و کلک باشد

در برخی از موارد دیدن این خواب می تواند به این معنی باشد که شما فردی حیله گر و زیرک هستید و برای پیشرفت کردن در زندگی همیشه در حال طراحی تله هایی برای دیگران هستید تا بتوانید از آنها برای رسیدن به اهدافتان سوءاستفاده کنید. حقه ها و کلک هایی که شما به کار می برید به گونه ای است که طرف مقابل به هیچ عنوان نمی تواند به آنها پی ببرد و در صورتی که کسی در تله شما به دام بیافتد ، با او با بی رحمی تمام رفتار می کنید و می توان گفت که دیگر کارش تمام است!

نماد ترس ، استرس و اضطراب شما

در بیشتر موارد در صورتی که عنکبوتی ترسناک در خواب ببینید می تواند به این معنی باشد که شما به شدت احساس ناامنی ، استرس و اضطراب دارید و شدیدا از بابت آینده احساس ناامیدی می کنید. شما حس می کنید که آینده خوبی در انتظارتان نیست چراکه فردی ضعیف و بی دفاع هستید و دشمنانتان به راحتی می توانند به شما آسیب وارد کنند. این نگرانی بیشتر از بابت مشکلات مالی شما است .

در حال رسیدن به اهدافتان هستید

شما مدت هاست که برای رسیدن به هدفی خاص در حال برنامه ریزی کردن هستید و تمام احتمالات را در نظر گرفته اید . برای رسیدن به این هدف ، تلاش زیادی کرده اید و در این مسیر بسیار با دقت حرکت می کنید. احساس می کنید که تلاش هایتان در حال رسیدن به نتیجه هستند و اگر نتیجه کار آنطوری که برنامه ریزی کرده بودید باشد ، می تواند آینده شما را تضمین کند.

دیدن عنکبوت بزرگ در خواب

دیدن یک عنکبوت بزرگ در خواب می تواند به این معنی باشد که شما مشکلی بسیار بزرگ در زندگی دارید که روح و روان شما را تحت تاثیر قرار داده است . این مشکل شما را بسیار خسته کرده است و نگران هستید که نتوانید آن را حل کنید. ضمیرناخودآگاهتان با این خواب به شما پیام داده است که از این وضعیت در عذاب است . تا زمانی که با این مشکل روبرو نشده اید و آن را حل نکرده اید ، روی آرامش و آسایش را نخواهید دید. شما نگران هستید که اگر با این مشکل روبرو شده و برای حل آن تلاش کنید ممکن است وسط راه کنترل از دستتان خارج شده و همه چیز خراب شود و این مشکل بزرگتر و بدتر از قبل شود. ولی در هر صورت چاره ای جز روبرو شدن با این مشکل را ندارید.

معنی کشتن عنکبوت در خواب

اگر در خواب ببینید که عنکبوت و یا رتیلی را کشتید می تواند به این معنی باشد که مشکلی بسیار بزرگ داشتید که از روبرو شدن و درگیر شدن با آن وحشت داشتید . شما بالاخره تصمیم گرفتید که هر طوری که شده این مشکل را رفع کنید و حالا موفق شده اید و از این موضوع احساس رضایت می کنید. حس می کنید که با رفع این مشکل ، زندگی شما امن تر و آرامش تر شده است و دیگر از چیزی ترس و وحشت ندارید.

دیدن عنکبوت سیاه در خواب چه معنی دارد ؟

دیدن این رویا می تواند نمادی از جدایی ، تنهایی و یا عدم اعتماد به نفس باشد .شما احساس می کنید که فریب خورده اید و کسی به راحتی توانسته است برای شما دام پهن کرده و شما را گرفتار کند. احساس غم و افسردگی می کنید و حس می کنید که راهی برای فرار کردن از این تله ندارید. احساس می کنید که آدم ضعیفی هستید و به همین دلیل دیگران می توانند به راحتی شما رو فریب داده و سرتان کلاه بگذارند. زیگموند فروید در این مورد می گوید :
اگر در خواب ببینی که در اتاق و خانه تو عنکبوت سیاه وجود دارد به این معنی است که کسی که به او اعتماد داشتید از اعتماد شما سوء استفاده کرده و با نقشه قبلی به شما خیانت کرده است . شما حس می کنید برنامه ریزی او برای این خیانت به قدری دقیق بوده است که کاملا شما را به دام انداخته است و راه فراری این دست او ندارید .

دیدن عنکبوت های زیاد در خانه

اگر در خواب ببینید که عنکبوت های زیادی در خانه شما وجود دارند و هر جا که می روید پر از عنکبوت است می تواند به این معنی باشد که کسی در زندگی شما وجود دارد که آرامش روحی و روانی شما را دچار  مشکل کرده است . شما در هیچ جا از دست او در امان نیستید و مدام در حال آزار و اذیت کردن شماست . این فرد به احتمال زیاد یا همسر شماست و یا پدر و مادر و یا خواهر و برادر شما. شما به هر دلیلی نمی توانید از دست او فرار کنید و یا او را از خودتان دور کنید ولی مطمئن هستید که تا زمانی که از او دور نشده اید ، آرامش به زندگیتان برنخواهد گشت.

دیدن عنکبوت قرمز و یا پشت قرمز

اگر در خواب عنکبوت قرمز ببینید به معنی احساس خطر است . شما حس می کنید که خطری شما را تهدید می کند.این خطر می تواند به دلیل رفتارهای نامناسب خود شما باشد . شما حس می کنید در حل انجام کاری هستید که می تواند شما را به مشکلی بزرگ دچار کند. خودتان هم می دانید که این کار اشتباه چیست ولی به هر دلیلی نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید . برای مثال ممکن است در حال خیانت کردن به همسر و یا عشقتان هستید و می دانید که کارتان اشتباه است و اگر لو برود برای شما دردسر بزرگی ایجاد خواهد شد ولی از طرفی نمی توانید لذت جنسی این خیانت را نادیده بگیرید و ناخودآگاه به سمت آن کشیده می شوید.

دیدن عنکبوت در خانه در حالی که از تار آویزان است

اگر در خواب ببینید که عنکبوتی در خانه شما وجود دارد که با استفاده از تار ، از سقف یا دیوار آویزان شده است می تواند به این معنی باشد که شما به خیانت کسی در بین اطرافیانتان پی برده اید ولی به هر دلیلی فعلا نمی توانید با او برخورد کنید . ولی هر لحظه نگران هستید که او مشکل بزرگی برای شما ایجاد کند و به شما ضربه وارد کند . این خیانت می تواند خیانت جنسی و یا حتی خیانت کاری و مالی باشد. شما مدام احساس ناامنی می کنید و دلشوره دارید . همیشه منتظر خبر بد هستید .

اگر عنکبوت به شما حمله کند

این خواب می تواند به این معنی باشد که شما مدت های زیادی نگران این بودید که کسی مشکلی برایتان ایجاد کند و حالا دقیقا همان چیزی که همیشه از آن وحشت داشتید به سرتان آمده است و دچار مشکل شده اید. حس می کنید که این فرد از شما بسیار قوی تر و زیرک تر است و اگر کوچکترین اشتباهی انجام دهید در مقابل او شکست خواهید خورد . بسیار نیاز به کمک دارید و دوست دارید کسی یا کسانی برای مقابله با این تهدید به شما کمک کنند.

اگر در خواب ببینید که عنکبوت روی بدن شما است

کارل گوستاویونگ در این مورد می گوید :
اگر این حشره را بر روی بدن خودتان ببینید به این معنی است که در حال انجام کاری هستید که ممکن است شما را به دردسر بزرگی بیاندازد . در واقع شما در حال دشمنی کردن با خودتان هستید و مدام کارهایی انجام می دهید که خودتان را به مشکل می اندازید . هر کاری می کنید نمی توانید این عادت را ترک کنید.

بروز رسانی در تاریخ 1 تیر 1400

در ادامه معنی دیدن خواب عنکبوت بیوه سیاه از نظر روانشناسان ترکیه ، نوشته شده است. لطفا باما همراه باشید :) دیدن خواب عنکبوت بیوه سیاه یکی از ترسناکترین خواب هایی است که در مورد عنکبوت دیده می شود. بیوه های سیاه به این دلیل به این نام مشهور شده اند که بیوه ماده بلافاصله بعد از جفت گیری ، بیوه نر را کشته و می خورد! این خواب به شدت می تواند بیانگر احساسات شما باشد. نگران آینده هستید  اگر در خواب بیوه سیاه ببینید می تواند به این معنی باشد که حس می کنید کنترل زندگیتان را از دست داده اید و در مسیری افتاده اید که هیچ آینده روشنی در روبروی خودتان نمی بینید و حس می کنید که دیگر هیچ اراده ای از خودتان ندارید و دیگران در تصمیمات شما دخالت کرده و شما را به این مسیر نادرست هدایت کرده اند. شدیدا در حال تلاش هستید تا دوباره بتوانید استقلال کامل خودتان را به دست بگیرید . اگر بتوانید تصمیمات درست و عاقلانه ای بگیرید ، به زودی می توانید مشکلاتتان را حل کرده و به آرامش روحی برسید.
با عشقتان دچار مشکل شده اید زمانی که با عشق زندگیتان دچار مشکل می شوید ممکن است این خواب را ببینید . دیدن بیوه سیاه در خواب معمولا نماد یک رابطه عاشقانه نادرست است که در نهایت به ضرر شما تمام خواهد شد. به خصوص اگر شما یک مرد هستید این خطر برایتان بیشتر هم می شود.
زیاد به مرگ فکر می کنید دیدن بیوه سیاه در شرایطی می تواند به این معنی باشد که شما بیش از حد به مردن فکر می کنید.شما از مرگ می ترسید و مدام نگران هستید که نحوه مرگتان به چه صورت خواهد بود. ممکن است دچار بیماری شده اید و به همین دلیل نگران هستید که این بیماری در نهایت منجر به مرگ شما شود.

تعبیر دیدن عنکبوت بیوه سیاه در خواب

بیوه سیاه در خواب در بیشتر موارد نشان دهنده مشکلات و ناراحتی های بیننده خواب است . ممکن است حس می کنید که در بین مشکلات به دام افتاده اید و راه فرار ندارید . احساس ناامیدی و بی کسی می کنید و حس می کنید که همه چیز برایتان مبهم و نامفهوم است . ممکن است دچار مشکلات مالی شده اید و نمی دانید که این مشکلات مالی را چطور باید رفع کنید.شاید بدهی بالا آورده اید و یا اوضاع کسب و کارتان مناسب نیست .

تعبیر خواب بیوه سیاه بزرگ

اگر در خواب یک بیوه سیاه بزرگ ببینید می تواند به معنی یک مشکل بزرگ باشد. شما مدام نگران این مشکل هستید و می دانید که در صورتی که نتوانید آن را حل کنید. ، این مشکل به راحتی می تواند شما را گرفتار کرده و کاملا نابود کند. حس می کنید که این مشکل بسیار بزرگتر و قوی تر از آن است که بتوانید به راحتی و به تنهایی آن را حل کنید.

تعبیر خواب بیوه سیاه مرده

شما مشکل بزرگی داشتید که می دانستید که حل آن از قدرت شما خارج است . ولی بالاخره توانستید این مشکل را حل کنید. هنوز هم باورتان نشده است که توانسته باشید این مشکل بزرگ را حل کنید. اعتماد به نفس بالایی دارید و بسیار خوشحال هستید. حس می کنید که به آرامش روحی و روانی رسیده اید . حس می کنید قدرت بسیار بالایی دارید و از این به بعد می توانید هر مشکل بزرگی را به تنهایی رفع کنید.

تعبیر خواب نیش بیوه سیاه

شما حس می کنید که دیگران روی شما تسلط پیدا کرده اند و آزادی عمل را از شما گرفته اند. حس می کنید که هیچ کنترلی بر روی زندگیتان ندارید و دیگران به راحتی می توانند شما را به هر مسیری که اراده کنند ، هدایت کنند. از این بابت بسیار ناراحت هستید و دوست دارید که هرچه سریع تر از این شرایط رها شده و دوباره استقلال زندگیتان را به دست بیاورید.

تعبیر خواب کشتن بیوه سیاه

اگر در خواب ببینید که یک بیوه سیاه را کشتید می تواند به این معنی باشد که شما به شدت از وضعی که در ان قرار دارید خسته شده اید. از اینکه همیشه نگران باشید و یا همیشه احساس بی پولی داشته باشید خسته شده اید . از این که دیگران مدام در کار شما دخالت می کنند و دوست دارند شما را تحت کنترلشان داشته باشند خسته شده اید. از اینکه مجبور باشید در مورد کارهایی که انجام می دهید به دیگران جواب پس بدهید متنفرید. به صورت خلاصه به هیچ عنوان از وضعی که در آن قرار دارید ، راضی نیستید و تصمیم قاطعانه گرفته اید که این اوضاع را هر چه سریع تر عوض کنید.
کشتن عنکبوت از یک گرفتاری بزرگ رها شده اید و احساس آزادی می کنید
حمله عنکبوت کسی و یا چیزی اختیار شما را به دست گرفته است و شما قدرتی برای مبارزه با او ندارید
اگر خیلی بزرگ باشد احساس می کنید دشمن و یا مشکل بزرگی دارید که مقابله با آن سخت است و شاید در توان شما نباشد
اگر روی تخت خواب باشد کسی وارد روابط خصوصی شما شده است و شما احساس می کنید او در حق شما نامردی کرده است
اگر سیاه رنگ باشد می تواند نمادی از جدایی ، تنهایی و یا عدم اعتماد به نفس باشد
عنکبوت در خانه کسی در زندگی شما وجود دارد که آرامش روحی و روانی شما را دچار  مشکل کرده است
اگر قرمز باشد به معنی احساس خطر است
اگر عنکبوت سیاه مرده باشد شما مشکل بزرگی داشتید که می دانستید که حل آن از قدرت شما خارج است . ولی بالاخره توانستید این مشکل را حل کنید
اگر نیش بزند شما حس می کنید که دیگران روی شما تسلط پیدا کرده اند و آزادی عمل را از شما گرفته اند
کشتن عنکبوت در خواب شما از یک گرفتاری بزرگ رها شده اید و احساس آزادی می کنید
نظرات: 8 مشاهده