جایگزین گیاهی ویاگرا ، سیلدنافیل - درمان خانگی مشکل نعوظ

مشکلات مربوط به حفظ نعوظ می تواند رابطه زناشویی و جنسی مردان را شدیدا تحت تاثیر قرار دهد.این مشکل می تواند دلایل زیادی داشته باشد .برای مثال بیماری های قلبی و عروقی ، بیماری دیابت ، افسردگی و حتی نداشتن اعتماد بنفس در زمان رابطه جنسی. در هر صورت یکی از اولین گزینه هایی که برای درمان مشکل نعوظ مورد استفاده قرار می گیرد ، استفاده از داروی ویاگرا یا سیلدنافیل است . ویاگرا با گشادتر کردن رگهای خونی باعث افزایش گردش خون در بدن شده و افزایش خون رسانی به آلت باعث درمان موقتی مشکل نعوظ می شود. ویاگرا نیز مانند تمام داروها می تواند عوارض جانبی در پی داشته باشد که برخی از این عوارض جانبی می تواند در دراز مدت خطرناک باشد . به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل دارند از جایگزین های طبیعی و گیاهی ویاگرا استفاده کنند . جایگزین گیاهی ویاگرا ، سیلدنافیل - درمان خانگی مشکل نعوظ جایگزین گیاهی ویاگرا ، سیلدنافیل - درمان خانگی مشکل نعوظ در ادامه این مطلب ، به برخی از جایگزین های طبیعی ، گیاهی و خانگی برای ویاگرا اشاره شده است.

1 ) جایگزین طبیعی ویاگرا » جنسینگ

زمانی که به دنبال جایگزین های طبیعی ویاگرا هستیم معمولا به دنبال گیاهانی هستیم که خواص تحریک کننده و ضد افسردگی و حتی شادی آور داشته باشند.جینسنگ گیاهی بومی آسیا است که به عنوان گیاهی موثر برای تقویت قوای جنسی مورد استفاده قرار می گیرد . مصرف اصولی جینسنگ می تواند مدت زمان و قدرت نعوظ را افزایش دهد.برای این منظور می توانید از مکمل ها ، قرص ها و یا کپسول های حاوی جینسنگ و یا حتی مصرف ریشه جینسنگ استفاده کنید.

2 ) تاثیر زنجبیل برای رفع مشکل نعوظ

یکی دیگر از گیاهان دارویی معروف برای رفع مشکل نعوظ ، زنجبیل یا زنجفیل می باشد.ریشه این گیاه دارویی خاصیت تحریک کننده سیستم عصبی ، افزایش میل جنسی و افزایش کیفیت اسپرم دارد و می تواند برای درمان مشکل نعوظ نیز مورد استفاده قرار گیرد . برای این منظور می توانید دمنوش زنجبیل تهیه کرده و کمی عسل طبیعی به آن اضافه کرده و روزی یکبار بنوشید .طرز تهیه دمنوش زنجبیل چندین با در همین سایت آموزش داده شده است که می توانید از بخش جستجوی سایت برای مطالعه کردن آنها استفاده کنید.

3 ) گیاه دارویی جینکو بیلوبا Ginkgo biloba برای مشکل نعوظ مفید است

جینکو بیلوبا حوای مقدار زیادی از فلاونوئیدهایی است که می تواند گردش جریان خون را در بدن افزایش داده و خون رسانی به آلت تناسلی را بهبود بخشد که به همین دلیل می تواند برای فع مشکل نعوظ بسیار مفید باشد. برای استفاه از این خاصیت می توانید مکمل های حاوی جینکو بیلوبا | Ginkgo biloba تهیه کرده و یا برگ های خشک این گیاه را از عطاری خریداری نموده و به صورت دمنوش و روزانه یکبار بنوشید.

4 ) هندوانه برای درمان مشکل نعوظ مفید است

هندوانه به عنوان ویاگرای طبیعی بسیار معروف است و در فصل تابستان براحتی در دسترس است . هندوانه حاوی Citrulline که می تواند رگ های خونی را گشادتر کرده و دقیقا مانند ویاگرا عمل کند.با مصرف روزانه هندوانه در فصل تابستان می توانید نعوظ قوی تر و طولانی مدت تری داشته باشید .

5 ) سیر یک ویاگرای طبیعی است

سیر نیز خواصی مشابه هندوانه دارد و با بهبود بخشیدن جریان خون می تواند خون رسانی را به آلت تناسلی بیشتر کرده و لذت جنسی را افزایش دهد .

6 ) استفاده از آب انار

تحقیقات بسیاری نشان داده است که نوشیدن آب انار می تواند کیفیت نعوظ را در مردان افزایش دهد.این نوشیدنی طبیعی همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی است که جریان گردش خون را بهبود می بخشد .
  • زغال اخته ، ماهی قزل آلا و انواع آجیل نیز می تواند برای درمان مشکلات نعوظ بسیار مفید باشد .
نکته :
  • توجه داشته باشید که از دو روش مختلف نباید به صورت همزمان استفاده کنید
  • مصرف گیاهان به صورت دارویی می تواند با برخی از داروهایی که در حال مصرف کردن هستید تداخل ایجاد کرده و باعث بروز عوارض جانبی ناخواسته شود. برای مثال : زنجبیل ، آب انار و سیر می تواند با داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین ، پلاویکس و آسپرین تداخل ایجاد کند.
  • قبل از مصرف دارویی هر گونه گیاه ، باید با پزشک و یا متخصص طب سنتی مشورت کنید و از مصرف خودسرانه این گیاهان خودداری کنید.
  • قبل از استفاده از هر کدام از این روش ها ، باید مطمئن شوید که به آن گیاه حساسیت ندارید .
  • اطلاعات موجود در این مقاله فقط جهت افزایش آگاهی بوده و جایگزین نظر پزشک نیست . این سایت هیچ مسئولیتی در این مورد ندارد .
 
نظرات: 0 مشاهده