فروش بازی Battlefield V + ویژگی های برجسته بازی Battlefield V

امکان ندارد طرفدار بازی های سبک سوم شخص و شوتر نباشید و سری بتلفیلد را نشناسید و یا این که حداقل برای یک بار هم که شده آن را تجربه نکرده باشید، ژانر اکشنی که قطعا اگر کسی حتی کاور روی بازی را هم ببیند به سمتش جذب خواهد شد، این نسخه از سری بازی های پر افت و خیز و شناخته شده بتلفیلد به تازگی راهی بازار شده است.

فروش بازی Battlefield V

طبق اخبار رسیده از فروشگاه پی 30 گیم این بازی در واقع توانسته موفقیت خوبی را کسب کند و راه نسخه های گذشته در پلتفرم های مختلف اعم از پی سی ها و همین طور پلی استیشن را بدست آورد.

مانند همیشه داستان کلی مربوط به بریده ای از تاریخ بوده که در هنگام وقوع جنگ شما، نقش یک فرد فرا تر از سرباز را بر عهده خواهید داشت و باید برای نجات جان خود (در درجه ی اول) و پیروزی در نبرد های سخت بجنگید.

این نبرد ها بر اساس داستان های جنگی (War Story) شناخته می شود و اگر مخاطب نسخه های گذشته این بازی باشید حتما در مورد آن بسیار شنیده اید.

فروش بازی Battlefield V فروش بازی Battlefield V

ویژگی های برجسته بازی Battlefield V

موتور پردازش گرافیک و بازی قدرتمند فراست ‌بایت این بار هم نقش خود را به خوبی بازی کرده است، اگر هنوز دوست دارید تجربه ای ناب از سری بازی های بتلفید شرکت EA را به واضح تر از همیشه تجربه کنید، دیر نشده است.

بخش چند نفره آن رقابت عجیب و غریبی دارد و انگیزه ساعت ها وقت گذاشتن در داستان بازی را در شما می انگیزد. بر خلاف بازی های سبک شوتر در این نسخه به ویژگی های تخریب پذیری محیط بازی اهمیت ویژه ای داده شده است.

ویژگی های برجسته بازی Battlefield V ویژگی های برجسته بازی Battlefield V

خرید بازی بتلفیلد V از فروشگاهی معتبر

اعتماد سازی به فروشگاه هایی که بازی های رایانه ای را به صورت فیزیکی در اختیار شما قرار می دهند چند جنبه مثبت خواهد داشت و البته باید هنگام انتخاب به این نکات به طور ویژه توجه کنید. قطعا دانلود این سری بازی ها با توجه به حجم بسیار بالا و همین طور متوسط سرعت اینترنت بسیار پایین در سراسر کشور و محدودیت های دیگر امکانپذیر نیست.

فروشگاهی را به شما معرفی می کنیم که در درجه ی اول تضمین اصالت کالا، اجرای بدون مشکل و همین طور مراحل نصب آسان را به شما ارائه خواهد داد.

جهت خرید بازی می توانید از فروشگاه p30game4.com خرید کنید

از یک سوی دیگر در صورتی که شما آشنا به نصب این بازی نیستید این کار با خرید پکیج های بازی به طور کامل به شما شرح داده می شود.

بازی در یک پک شیک و ضد ضربه به دست شما خواهد رسید، این کار توسط پست در سراسر کشور قابل انجام خواهد بود، تمامی بازی ها پیش از ارسال بررسی خواهند شد تا هیچ مشکلی برای دریافت کننده رخ ندهد.

ویژگی های برتر نسخه های خریداری شده

قطعا نسخه های خریداری شده و فیزیکی مشکلی از نظر فشرده سازی ایجاد نخواهند کرد و این فرصت به شما می رسد که آن ها را بدون دردسر نصب کنید و نگران از دست رفتن زبان های مختلف بازی (14 زبان رسمی) و همین طور کیفیت بالای آن نباشید.

نظرات: 10 مشاهده