تعبیر خواب پول - دیدن پول و ثروت در خواب - تعبیر متفاوت

تعبیر خواب پول - دیدن پول در خواب چه معنی دارد؟

دیدن پول در خواب نماد قدرت ، ثروت ، رفاه ، آرامش ، موفقیت ، اعتماد بنفس و پیروزی است.تعبیر خواب پول می تواند برای افراد مختلف با تفکر مختلف بسیار متفاوت باشد به همین دلیل معنی کردن این خواب می تواند مشکل باشد.رایج ترین خواب هایی که در این مورد دیده می شود عبارتند از :
  • گرفتن پول از مرده
  • قرض گرفتن پول
  • از دست دادن پول
  • دزدیده شدن پول
  • وام گرفتن
  • برنده شده جایزه
  • بی پولی
  • گم کردن پول
  • و ...
تعبیر خواب پول - دیدن پول در خواب چه معنی دارد؟ تعبیر خواب پول - دیدن پول در خواب چه معنی دارد؟

گرفتن پول در خواب - قرض گرفتن - پول به دست آوردن

دریافت پول به هر صورتی در خواب معمولا مثبت است . ممکن است این پول را از کسی قرض بگیرید و یا چیزی بفروشید و به شما پولی بدهند. حتی ممکن است در خواب به بانک مراجعه کرده باشید و یا از طریق عابر بانک پول بگیرید.دریافت پول در خواب به هر طریقی که باشد می تواند مثبت تعبیر شود.این خواب اینگونه معنی می شود که شما در زندگی خود تصمیمات مهمی گرفته اید و در حال حاضر از نتایج آن بسیار راضی هستید و احساس آرامش می کنید. این تصمیم می تواند انتخاب عشق ، ازدواج کردن ، طلاق گرفتن ، شروع یک کار جدید و یا هر تصمیم مهم دیگری باشد .
مطلب پیشنهادی : تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب از دست دادن پول یا ورشکسته شدن

از دست دادن پول در خواب معمولا نشان دهنده استرس و اضطراب درونی شما است . این از دست دادن پول می تواند به صورت ورشکسته شدن ، گم کردن پول ، دزدیده شدن پول و ... باشد که در معنی خواب تفاوتی ایجاد نمی کند. اتفاقی در زندگی شما افتاده است که باعث شده است شما احساس ناامنی و عدم اعتماد به نفس شدیدی داشته باشید .به احتمال زیاد شما به یک استراحت طولانی مدت و یا حتی یک مسافرت تفریحی نیاز دارید . شما ممکن است در دورن خود نسبت به آینده بسیار نگران هستید و نمی دانید چه اتفاقی در انتظار شماست .شما خودتان را به جریان زندگی سپرده اید و روزمرگی شما را به هر طرفی که بخواهد می کشاند.شاید وقت آن رسیده است که برای آینده خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا از اضطراب و استرس شما کم شود.

تعبیر خواب دزدیدن پول

اگر در خواب ببینید که پول کسی را دزدیده اید می تواند به این دلیل باشد که شما به کسی ضرر مالی رسانده اید و از این بابت احساس گناه می کنید.ممکن است شما انسان خودخواهی  هستید و برای رسیدن به آرزوها و اهداف خود از هیچ کاری دریغ نمی کنید.در این راه برای شما مهم نیست که به کسی آسیب وارد شود یا خیر.این روند باعث عذاب روحی خود شما شده است و بهتر است تلاش کنید تا این رفتار خود را تغییر دهید .

تعبیر خواب خسیس بودن و پول خرج نکردن

اگر در خواب ببینید که در مورد خرج کردن پول خسیس هستید و راضی به خرج کردن نیستید نشان دهنده این است که شما روابط اجتماعی خوبی ندارید و هیچگاه دانسته ها و داشته های خود را با کسی به اشتراک نمی گذارید.شما اعتقاد دارید که همه چیز باید برای رفاه شما فراهم باشد و شما مسئولیتی برای رفاه دیگران ندارید. به احتمال زیاد شما فرد مسئولیت پذیری نیستید و به هیچ عنوان نمی توانید پدر و یا مادر خوبی باشید .اگر شما فرد ثروتمندی باشید و از آن ثروت استفاده نکنید و لذت نبرید در حقیقت آن ثروت برای شما سودی ندارد. رفتار اجتماعی و حتی عشق نیز به همین صورت است . اگر شما به اعضاء خانواده خود ، همسر و فرزندان خود ، فامیل و همکار و ... علاقمند هستید ، تا زمانی که این علاقه را به صورتی عملی نشان نداده اید هیچ سودی برای هیچکدام از طرفین نداد. تعبیر خواب پیدا کردن پول تعبیر خواب پیدا کردن پول

تعبیر خواب ولخرجی کردن

خرج کردن پول در خواب و حتی ولخرجی کردن می تواند معنی خوبی داشته باشد.حتی چیزی که می خرید و مقدار پولی که در خواب خرج می کنید نیز می تواند بر تعبیر آن تاثیر گذار باشد.اگر در خواب ببینید که هر چیزی که دوست دارید را خریداری می کنید و از این موضوع خوشنود هستید می تواند نشان دهنده این باشد که شما از لحاظ مالی در وضع خوبی هستید و نگرانی از این بابت ندارید. اگر در خواب ببینید که خرید می کنید ولی از خرج کردن پول رضایت ندارید و یا اینکه می خواهید چیزی بخرید ولی پول کافی ندارید می تواند به این معنی باشد که شما احساس کمبود می کنید و یا در شغل خود موفق نیستید. ورشکسته شدن هم می تواند حسی مشابه این حس ایجاد کند.یا حتی ممکن است شما آرزویی دارید که دیگر احساس می کنید هیچ وقت به این آرزوی خود نخواهید رسید و از این بابت بسیار ناراحت و غمگین شده اید .

قرض گرفتن پول در خواب

قرض گرفتن پول در خواب می تواند معانی مختلفی داشته باشد و بستگی به حالات روحی بیننده خواب دارد. ممکن است شما احساس می کنید که برای پیشرفت در زندگی باید از کسی چیز جدیدی یاد بگیرید .ممکن است شما نیاز به حمایت روحی دارید تا اعتماد بنفس خود را بازسازی کنید و دوباره روی پاهای خودتان بیاستید . شاید احساس سرخوردگی می کنید و نیاز دارید تا با کسی مشورت کنید و با استفاده از راهنمایی های او ، مسیر خود را پیدا کرده و زندگی خودتان را از نو و آنگونه که دوست دارید بسازید.

در ادامه این مطلب به برخی از تعبیر خواب های قدیمی درباره پول اشاره شده است.

تعبیر خواب پیدا کردن پول : پیدا کردن پول می تواند باعث شادی و احساس هیجان ناگهانی در هر فردی شود. این خواب می تواند اینگونه تعبیر شود که شما قدرتی به دست آورده اید که می تواند باعث کاهش استرس شما شود و شما را به رفاه برساند .ممکن است در جای استخدام شده اید و یا به مقام ریاست محل کار خود رسیده اید.
مطلب پیشنهادی : تعبیر خواب بارداری
گم کردن پول : می تواند دقیقا برعکس تعبیر خواب پیدا کردن پول معنی شود. کمبود پول و داشتن مشکل مالی : اگر در خواب ببینید که مشکل مالی دارید و یا برای خرید چیزی پول کافی ندارید می تواند نشان دهنده اعتماد به نفس پایین شما باشد. تعبیر خواب دزدیده شدن پول : این خواب می تواند نشان دهنده این باشد که شما قدرت و مقامی به دست آورده اید که باعث عذاب وجدان شما شده است .ممکن است روش شما برای بدست آوردن این قدرت ، جوانمردانه و درست نبوده است و خودتان هم از این موضوع رنج می برید . برنده شدن مقدار زیادی پول در خواب : اگر در خواب ببینید که مقداری پول برنده شده اید می تواند به این معنی باشد که شما به موفقیت مورد نظرتان رسیده اید .شما به خودتان ایمان دارید و رسیدن به این قدرت و مقام باعث افزایش اعتماد بنفس شما شده است . خرج کردن پول : خرج کردن پول در خواب و یا دادن پول به کسی نشان دهنده این است که شما عاشق کسی شده اید و به او عشق می ورزید.اگر ببینید که پول خود را دور می ریزید و یا پاره می کنید به این معنی است که شما کسی را دوست دارید و هرکاری از دستتان بر می آید برای او انجام می دهید ولی احساس می کنید او ارزش کارها و خود شما را به خوبی نمی داند و به شما توجه کافی ندارد. تعبیر خواب بی پولی : اگر در خواب ببینید که پولی برای خرج کردن ندارید و کاملا بی پول هستید نشان دهنده این است که شما از آینده خود می ترسید . از اینکه جایگاه و مقام خود را از دست بدهید وحشت دارید . نگران هستید که با از دست دادن جایگاه و مقام فعلیتان ، آشنایانتان دیگر برای شما آن احترام سابق را قائل نشوند.شما احساس می کنید قدرت کافی برای ادامه دادن مسیرتان را ندارید و این باعث خواهد شد که در کار و شغلتان پیشرفت نکنید .

تعبیر خواب پول از نظر منوچر مطیعی تهرانی :

دیدن پول خورد و سکه در خواب نشان دهنده غصه و غم های کوچک و پیش پا افتاده روزانه است.غم هایی که معمولا شب ها و بعد از خواب کلا فراموش می کنیم و هیچ اهمیتی ندارند.دیدن پول در خواب به طور کلی نشانه ای از غم و بدبختی است . اگر در خواب ببینید که از کس پول قرض گرفتید اینگونه تعبیر می شود که آن فرد برای شما مشکل درست خواهد کرد .اگر شما به کسی پول قرض دادید اینگونه تعبیر می شود که شما برای دیگران مشکل و ناراحتی ایجاد خواهید کرد . تعبیر دیدن پول و ثروت در خواب تعبیر دیدن پول و ثروت در خواب کارل گوستاو یونگ درباره تعبیر خواب پول می گوید : کارل گوستاو یونگ : دیدن پول و یا برنده شدن پول در خواب به این معنی است که شما فرد موفقی هستید و از این مورد احساس رضایت بسیاری دارید . این موفقیت ، اعتماد بنفس شما را بسیار افزایش داده است .از دست دادن پول و یا گم کردن پول به این معنی است که شما در زندگی خودتان احساس شکست می کنید و این احساس باعث نابود شدن اعتماد بنفستان شده است .

تعبیر خواب پول از نظر امام صادق (ع)

دیدن پول در خواب به معنی حرف های درست ، رسیدن به آرزوها ، ثروت ، دوست ، فرزند ، عشق ، موفقیت در کار ، امن ، به دست آوردن مقام و احترام است . تعبیر خواب ثروت از نظر حضرت دانیال اگر در خواب ببینی که ثروتمند هستی یعنی در دنیا به نعمت های و مقام های زیادی می رسی ولی ایمان و دین تو نابود می شود.

تعبیر خواب ثروت از نظر ابن سیرین

ابن سیرین : تعبیر دیدن پول و ثروت در خواب به نسبت خلق و خوی فرد می تواند تفاوت داشته باشد. اگر در خواب ثروت کم ببینید یعنی حرف ها و خبرهای خب و خوشی خواهید شنید .اگر در خواب 1 درهم ببینی تعبیر خوبی دارد.اگر پولی که در خواب می بینی سیاه است تعبیرش جنگ و دشمنی است .

تعبیر خواب پول از نظر حضرت یوسف (ع)

تعبیری در این مورد یافت نشد. تعبیر خواب های دیگر ما : تعبیر خواب آب - تعبیر خواب مار - تعبیر خواب سیب - تعبیر خواب گربه
نظرات: 2 مشاهده