تعبیر خواب مرده -لیست 204 معنی روانشناسی + ابن سیرین + امام صادق

  دیدن خواب مرده یکی از رایج ترین و ناراحت کننده ترین خواب هایی است که اکثر مردم جهان آن را دیده اند.

اول از همه به خاطر داشته باشید که این فقط یک خواب است !! اصلا نگران نباشید.

قرار نیست شما بمیرید یا هر کدام از کسانی که دوستشان دارید را از دست بدهید. این خواب به صورت مستقیم با حالات روحی شما ارتباط دارد.

دیدن خواب مرده - تعبیر خواب متفاوت - معنی مردن در خواب

 

 دیدن خواب مرده

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم ، خواب مرده بر حالت روحی شما دلالت دارد.

دیدن جسد در خواب به این معنی است که شما باید تلاش کنید تا چیزی را در زندگی خود تغییر دهید. خوب حالا آن چیز چیست ؟

هیچ کس جز شما نمی تواند به این سوال پاسخ دهد. ببینید چه چیزی در زندگی شما وجود دارد که هر روز ذهن شما را مشغول کرده و باعث ناراحتی و احساس عدم امنیت شما می شود .

به طور ناخودآگاه هر کسی میداند که مشکل از کجاست.

 

دیدن خواب اینکه مرده از شما چیزی بخواهد

 دیدن کشته شدن کسی

ممکن است شما در خواب شاهد یک صحنه جرم باشید . اگر در خواب ببینید که کسی یک نفر دیگر را کشت و شما این صحنه را دیدید ، نشان دهنده این است که شما شاهد خیانت و یا جرم یا اشتباه کسی بوده اید و نمی توانید آن را به کسی بگویید و قادر به فراموش کردن آن نیستید.

مغز شما درگیر این موضوع است و حتی ممکن است عذاب وجدان هم داشته باشید .

اگر ببینید که خود شما در حال کشتن دیگران هستید می تواند به این معنی باشد که شما به اطرافیان و همکاران خود شک دارید و شدیدا نیازمند کسی هستید که بتوانید به او اعتماد کنید .

به نظر می رسد اطرافیان شما در حال آسیب رساندن به شما هستند و تاثیر مثبتی بر روی شما ندارند.این می تواند زندگی و حتی شغل شما را تحت تاثیر قرار دهد .مغز شما به شما اخطار می کند که هر چه سریع تر باید فکری برای تغییر اوضاع کنید.

در ادامه به برخی از رایج ترین خواب های مرگ به صورت تیتر وار اشاره می کنیم .

  • اگر در خواب مرگ خودتان را ببینید »» از رفتار و کارهای خود راضی نیستید . سریعا به فکر تغییر باشید
  • اگر تعداد زیادی مرده در یکجا ببینید »» بسیاری از آرزوهای خود را نادیده گرفته اید. شاید برای خوشحال کردن عزیزانتان آرزوهای خود را دفن کرده اید ولی بدانید که این آرزوها آتش زیر خاکستر هستند . باید برای دست یابی به آنها تلاش کنید وگرنه بعدا بسیار پشیمان خواهید شد.رسیدن و یا نرسیدن به این آرزوها اصلا مهم نیست . مهم این است که شما همه تلاش خود را کرده باشید .
  • صحبت کردن با مرده »» نگرانی های ذهنی بسیار زیادی دارید که قادر به بیان کردن آن نیستید. یک شخص مورد اعتماد پیدا کنید و با او درد دل کنید. در غیر این صورت می توانید به یک مشاور مراجعه کنید. البته نه برای درمان . بلکه برای اینکه کسی باشد که شما را نمی شناسد و بتوانید حرف های خود را بدون نگرانی به او بزنید و سبک شوید.
  • دیدن کودک مرده در خواب »» این خواب نشان می دهد کسی در زندگی شما برایتان در حال درست کردن دردسر است . ممکن است شما را تحت فشار قرار داده تا کاری انجام دهید. در هر صورت اصلا خوب نیست و مغز شما تحت فشار است . این می تواند ضررهای مالی برایتان در پی داشته باشد .
  • اگر در خواب ببینید که مرده در حال حرف زدن است »» این نشان دهنده رابطه شما با اطرافیانتان است . ممکن است با یکی از عزیزانتان قهر هستید ولی حالا پشیمان شده اید و به دنبال بهانه هستید تا با او آشتی کنید
  • خواب مردن پدر یا مادر »» اگر مرگ پدر و مادر خود را در خواب ببینید ممکن است به این دلیل باشد که شما بسیار نگران از دست دادن انها هستید . یا ممکن است به تازگی پدر یا مادر خود را از دست داده اید و مغز شما هنوز توانایی باور کردن این مشکل را ندارد . دیدن جنازه خواهر و یا برادر نیز همین تعبیر را دارد .
  • اگر در خواب مرگ همسر خود را ببینید » این خواب نشان می دهد که شما به همسر خود اطمینان ندارید . این عدم اطمینان می تواند از جهات مختلف باشد . ممکن است فکر می کنید او در حال خیانت کردن به شماست . و یا ممکن است خاطر جمع نیستید که او بتواند زندگی دلخواه شما را برایتان فراهم کند. حتی ممکن است مطمئن نباشید که اون از شما راضی است و یا نیست .
  • اگر در خواب ببینید که در حال جنگ هستید »» دیدن جنگ در خواب و یا کشتن شدن در جنگ می تواند به این معنی باشد که شما اخبار زیادی از جنگ و خونریزی را دنبال می کنید و یا ممکن است تاثیر دیدن یک فیلم جنگی باشد .
  • اگر در خواب ببینید که لباس یک فرد مرده را از تن او در آوردید و خودتان آن لباس را پوشیدید »» این خواب می تواند نشانه بیماری خطرناک باشد. به یک پزشک مراجعه کنید. احتمالا دچار بیماری خطرناکی شده اید و احتمالا مرگ وجود دارد. (البته این فقط یک خواب است و قرار نیست تعبیر آن حتما درست باشد !!)
  • دیدن جنازه کسی که می شناسید »» اگر در خواب مرده ای را دیدید که کاملا او را می شناسید ، روابط خود را با او بررسی کنید. ظاهرا مشکلی در روابط شما دونفر وجود دارد .
  • اگر ببینبد که مرده اید و به روح تبدیل شدید »» اگر روح خود را در خواب ببینید به این معنی است که شما بیش از حد به دیگران تکیه کرده اید و نگران هستید که آنها حمایتشان را از شما قطع کنند.سعی کنید روی پای خودتان بایستید و به کسی وابسته نباشید .
  • اگر در خانه خود یک مرده دیدید »» مشکلات خانوادگی زیادی دارید و خانه محل آرامش شما نیست
  • اگر سر بریده یک مرده را دیدید »» نشان می دهد که در یک مورد خاص اطلاعات شما کافی نبوده و باعث دردسر برایتان شده است .

به طور خلاصه می توان گفت دیدن مرده در خواب و یا دیدن مرگ کسی در خواب به معنی احساسات شما در مورد آن فرد و یا خود شما است . این خواب نشان می دهد که بدن شما از چیزی ناراضی است و شدیدا نیاز به تغییر اوضاع دارد .

تعبیر خواب خوشحال بودن مرده

در ادامه این مطلب ، به برخی از سایر تعبیرها درباره "تعبیر خواب مرده " اشاره می کنیم .

نظر تونی کریسپ درباره تعبیر خواب مرده

تونی کریسپ اعتقاد دارد زمانی که شما خواب مرده می بینید ، معمولا به این خاطر است که ممکن است یکی از کسانی که می شناسید اخیرا مرده است و یا شما نگران این هستید که او را از دست بدهید.

بیشتر خواب هایی که درباره مردن کسی می بینیم به دلیل تلاش مغز برای فراموش کردن خاطرات، خشم نسبت به او ، عذاب وجدان و سایر احساسات و موضوعاتی است که در ارتباط با او داشتید.

زمانی که فرد مورد علاقه و یا نزدیکان شما می میرند ، دوره جدیدی از زندگی شما آغاز می شود. در این دوره فردی که تا دیروز در کنار شما بود ، تبدیل به خاطره شده است و شما دیگر به او دسترسی ندارید.

برای مثال زن ها زمانی که شوهر خود را از دست می دهند ، معمولا دچار این خواب می شوند و مردن شوهر را در خواب می بینند.دیدن خواب مرگ همسر تا ماهها بعد از فوت شوهر برای زنان طبیعی است.

تعبیر مردن در خواب چیست ؟

به مرور زمان و با عادی شدن این دوری ، کم کم از این خواب ها کاسته شده و همه چیز به روال عادی خود باز می گردد.این خواب هیچ معنی و مفهوم خواصی ندارد و فقط به دلیل شوک روحی اخیر بوجود آمده است .

اگر اخیرا کسی را از دست نداده اید و در خواب جنازه و یا مردن می بینید می تواند به دلیل مشکلات روحی و ضربه های احساسی که خورده اید باشد.

برای مثال ممکن است عشق شما به شما خیانت کرده باشد.یا ممکن است مشکل بزرگی در رابطه زناشویی خود دارید و قادر به حل آن نیستید.هرگونه فرو بردن خشم و سرکوب کردن احساسات می تواند باعث دیدن خواب مرگ شود.

ابراهیم کرمانی درباره تعبیر خواب مرده می گوید :

اگر در خواب مرگ فرزند خود را ببینی می تواند به ثروتمند شدن تعبیر شود.اگر مرگ پدر و یا مادر خود را در خواب ببینی به معنی ایت است که کسب و کار شما دچار رونق خواهد شد.

دیدن خواب مرده بعد از اذان صبح - صحبت کردن با مرده

در این مورد ابن سیرین اعتقاد داشت که اگر مرده ای که با تو صحبت می کند خبر خوبی به تو می دهد اینگونه تعبیر می شود که خداوند از اعمال تو راضی است و اگر حرف بدی به تو می زند و یا خبر بدی می دهد به معنی این است که خداوند از تو ناراضی است .

علامه مجلسی می گوید :

اگر کسی در خواب مرده و یا جنازه ببیند از غائب به او خبر می رسد.

نظر ابن سیرین در این مورد این بود که :

اگر در خواب ببینی که افراد زیادی در حال تشییع جنازه فردی هستند به مقام می رسی .

امام صادق در این مورد می فرماید

دیدن جنازه در خواب خوب است و نشانه مال و ثروت می باشد.

سایر معبرین اسلامی در این مورد اعتقاد دارند که :

اگر جنازه را بر دوش مردم ببینی خوب است و از بیماری و رنج و اندوه خلاص می شوی .اگر مدیون کسی باشی بدهی خود را پرداخت می کنی .اگر ببینی که خودت مرده ای عمرت دراز خواهد شد.

دیدن حرف زدن با مرده در خواب

اگر کسی را که در واقعیت مرده است در خواب بیمار ببینی خوب نیست و توصیه می شود مواظب سلامتی خودت باشی .اگر قصد سفر کردن داری کمی صبر کن

تعبیر خواب کندن قبر و دفن کردن جنازه خوب است به شرطی که جنازه را لمس نکرده باشی .

مرده به ما چیزی بدهد

اگر در خواب ببینی که مرده چیزی به تو داد خوب است و نشانه مال و قروت است .

تعبیر خواب لباس مرده 

اگر در خواب ببینی که مرده لباس شیک و تمیز و زیبا پوشیده است خوب است و نشانه خبرهای خوب و شادی است .اگر جنازه لباس کثیف و کهنه و زشت پوشیده بود نشانه غم و اندوه فراوان است .

مرده دوباره بمیرد

اگر در خواب ببینی کسی که در واقعیت مرده است دوباره بمیرد به این معنی است که دوست داری او الان زنده بود و با او صحبت و درد دل می کردی .

ابن سیرین می گوید :

اگر در خواب ببینی که مرده با تو حرف می زند و به تو خبرهای خوبی می دهد به این معنی است که آدم خوبی هستی و خدا از تو راضی است . اگر به تو حرف های بد و ناامید کننده بزند تعبیر آن برعکس است .

امام صادق می فرمایید :

اگر در خواب ببینی که مرده با تو بحث و دعوا می کند یا پشت به تو کرده است یعنی به وصیت او عمل نکرده ای و او از تو راضی نیست .

زنده بودن مرده

ابن سیرین در این مورد می گوید : اگر در خواب ببینی که کسی که مرده است به تو بگوید که من زنده هستم یعنی در آن جهان احوال او خوب است .

ابراهیم کرمانی می گوید :

اگر در خواب ببینی که بچه تو مرده است یعنی ثروتمند می شوی  و از شر دشمن در امان خواهی ماند.

جابر مغربی در این مورد می گوید :

اگر در خواب ببینی که بچه خودت را کشتی یعنی روزی حلال کسب می کنی .

ابن سیرین می گوید : اگر در خواب ببینی که روح از بدن تو خارج شد یعنی کشته خواهی شد و یا زن و یا بچه تو خواهد مرد و یا اینکه ضرر مالی می بینی .

امام صادق می فرماید : اگر در خواب ببینی که کسی در حال جان دادن است یعنی در عالم برزخ در حال عذاب است .

دیدن مردن همسر ، شوهر ، زن در خواب

تعبیر خواب دفن کردن مرده

اگر در خواب ببینی که تو را دفن کردند و در قبر گذاشتند به این معنی است که به زودی به مسافرت می روی.

فریاد و ناله مرده از درد

ابن سیرین در این مورد می گوید : اگر در خواب ببینی که کسی که مرده است ناله و زاری می کند و داد می زند به این معنی است که انسان خوبی نبوده است .

اگر از سردرد ناله می کرد در این دنیا بسیار مغرور بوده است .اگر از دندان درد ناله می کرد در دنیا بسیار فحش و ناسزا گفته است . اگر از درد شکم و معده درد ناله می کرد مال حرام خورده است .

تعبیر خواب گرفتن چیزی از مرده

اگر در خواب ببینی که مرده به تو چیزی داد یعنی از جایی به تو ثروتی می رسد که اصلا انتظارش را نداشتی .

اگر در خواب ببینی که مرده چیزی خوردنی به تو داد یعنی روزی حلال به دست می آوری .

دیدن روح شدن در خواب

تعبیر خواب رابطه جنسی با مرده

ابن سیرین می گوید :

اگر در خواب ببینی با زنی که مرده است رابطه جنسی داری یعنی به تو ارث خواهد رسید. اگر زنی در خواب ببیند که با مرده رابطه جنسی برقرار می کند اموال زن کم شده و دچار ضرر مالی خواهد شد.

امام صادق در این مورد می فرماید :

اگر در خواب ببینی با زنی که مرده است رابطه جنسی داری به این معنی است که حاجت تو برآورده خواهد شد.

بروز رسانی در تاریخ 22 تیر 98 ↓

دیدن خواب کسی که مرده است می تواند نوعی تلاش روح و روان ما برای بر قراری ارتباط با ما باشد .این خواب بیانگر نوع احساسات ما در ناخودآگاه ماست که می تواند معانی بسیار زیادی داشته باشد .

دیدن خواب مرده و یا مردن در خواب می تواند نشانگر احساسات مثبت و یا منفی در ضمیر ناخودآگاه ما باشد . برای مثال ممکن است شما خواب پدر یا مادر مرده خودتان را ببینید.

بسیاری از ما حرف ها و احساساتی در خود داریم که معمولا بسیاری از آنها را قبل از مرگ با عزیزانمان مطرح نمی کنیم .

ممکن است شما از پدر و مادر خود ناراحتی و کینه ای در دل داشتید و یا از رفتار آنها دل شکسته شده اید ولی قبل از مرگ آنها هیچگاه فرصت نکردید تا با آنها این موضوع را حل کنید.

یا ممکن است بدی به پدر و مادر یا هر کدام از عزیزانتان کرده اید ولی قبل از مرگ آنها نتوانستید این بدی را جبران کنید و یا از آنها تقاضای بخشش کنید.

این ها گره های کوری هستند که می توانند بسیار ناراحت کننده باشد و به دلیل اینکه شما دیگر به آن فرد دسترسی ندارید ، باز کردن این گره با روش های واقعی و طبیعی امکان پذیر نیست .

تعبیر خواب مردن پدر یا مادر

در این حالت به دلیل اینکه شما دیگر به آن فرد دسترسی ندارید  ، مغز شما با بازسازی خاطرات آنها و حتی ایجاد ارتباط کلامی بین شما و آنها در خواب سعی می کند این مشکل را حل کند.

زمانی که شما در خواب با مرده ای حرف می زنید و یا مرده با شما صحبت می کند ، در واقع مغز شما در حال حل و رفع مشکلات شما با آن فرد است و به نوعی می خواهد به صورت مصنوعی و ساختگی ، حس درونی شما نسبت به خودتان و آن فرد را اصلاح کند.

این حقه ذهنی می تواند باعث شود که شما خودتان و یا آن عزیزتان را ببخشید و از حس نفرت و یا عذاب وجدان خلاص شوید.

صحبت هایی که شما او می کنید و یا آن فرد مرده در خواب با شما می کند می تواند سرنخ های بسیار خوبی از مشکلات روحی ناخودآگاه شما داشته باشد .

تا زمانی که شما احساسات خود را نسبت به آن فرد در درون خود حل نکنید احتمالا این خواب ها تکرار خواهند شد .

بسیار مهم است که این خواب را به خاطر بسپارید و اطلاعاتی که از این خواب دریافت می کنید را تفسیر کنید. آیا آن فرد مرده در خواب از شما ناراحت بود ؟

آیا شما از دیدن او در خواب راضی و خوشحال بودید یا ناراحت ؟ آن فرده مرده از دیدن شما چه حسی داشت ؟ آیا در خواب به راحتی با او صحبت می کردید ؟ آیا او سعی داشت در خواب به شما آسیب وارد کند ؟

آیا رفتارهایی که باعث آزار و اذیت شما می شد را دوباره در رویای شما تکرار می کرد ؟ آیا با دیدن او در رویا گریه کردید ؟ و بسیاری از سوالات شبیه به این که می تواند برای تعبیر این خواب بسیار مهم باشد .

از طرفی زمانی که شما به تازگی عزیزی را از دست داده اید بسیار طبیعی است که تا مدت ها او را در خواب ببینید .

شما به صورت ناخودآگاه دوست دارید که او در جای جدید خود راحت باشد .

به همین دلیل بسیار رایج است که افرادی بعد از از دست دادن عزیزانشان در خواب می بینند که او در جای جدید خود بسیار راحت است یا حتی او را در بهشت می بینند .

تعداد زیادی جنازه و جسد در خواب ، سردخانه

دیدن مرده در بهشت در واقع تلاش مغز شما برای این است که خیال شما از بابت راحتی عزیزتان آسوده شود و هچنین شما اینگونه تصور کنید که عزیز شما فرد بسیار خوبی بوده و به همین دلیل اکنون در بهشت است .

در حقیقت مغز شما با این حقه سعی دارد خیال شما را از هر لحاظ راحت کند .یا ممکن است شما از او بسیار آزرده خاطر بوده اید و کینه بسیار بزرگی از او در دل دارید .

در این صورت ممکن است او بخ خواب شما بیاید و از شما عذر خواهی کند . یا ممکن است شما در خواب ببییند که او در جهنم است و عذاب می کشد.

این حقه نیز تلاشی از طرف مغز شماست که سعی می کند حس نفرت و کینه شما را به او کاش دهد تا شما راحت تر زندگی کنید.

تعبیر خواب مردن

اگر در خواب ببینید که خودتان مرده اید می تواند به معنی این باشد که شما چیز مهمی را در زندگی خود متوقف کرده اید.

ممکن است زندگی زناشویی خود را پایان داده اید و یا حتی کاری را که چندین سال مشغول آن بوده اید تعطیل کرده اید .

مرگ در واقع نشانه پایان چیزی است که آن را دوست دارید . این خواب می تواند به دلیل وجود احساسات شدیدا منفی در ناخودآگاه شما باشد که معمولا آن را سرکوب کرده اید و یا در حال تلاش برای فراموش کردن آن هستید .

اگر در خواب مرگ فرد ناشناسی را ببینید می تواند نشان دهنده این باشد که شما ناراحتی و خشم بسیار شدیدی دارید که مجبور به سرکوب آن شده اید.

ممکن است همسر شما به شما خیانت بدی کرده است و شما به هر دلیلی مجبور هستید که زندگی خود را با او ادامه دهید. ممکن است با شخصی شریک هستید که از او بسیار ناراحت هستید ولی به هر دلیل قادر به جدایی از او نیستید و مجبور به ادامه همکاری با او هستید.

این اجبار در حال نابود کردن روح و روان شماست و هر چه سریع تر باید راهی پیدا کنید و از این مشکل فرار کنید. ادامه این راه باعث افسردگی شدید شما خواهد شد .

در ادامه این مطلب می توانید توضیحاتی درباره دیدن خواب مرگ را در این ویدئو مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که توضیحات داده شده در این ویدئو هیچ ارتباطی به مطالب ارائه شده در این مطلب ندارد و کاملا متفاوت است.

خواب مرده بر حالت روحی شما دلالت دارد

↓↓↓↓بروزرسانی در تاریخ 29 شهریور 98 ↓↓↓↓

تعبیر خواب مرده خوشحال باشه چیه ؟

اگر در خواب ببینی که مرده خوشحال است و شادی می کند به این معنی است که مدت های طولانی غمگین بوده اید و نیاز دارید که به هر طریقی که شده ، شادی را به زندگی خودتان وارد کنید. شما در خطر ابتلا به افسردگی هستید.

تعبیر خواب مرده آرایش کرده باشد چیست ؟

شما احساس می کنید در حال پیر شدن هستید و دوست دارید این حس را از خود دور کنید و دیگران در مورد شما این حس را نداشته باشند. شما به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهید و حرف مردم در مورد ظاهرتان برای شما بسیار مهم است .

تعبیر خواب مرده در قبر چیست ؟

به معنی خواب قبر مراجعه کنید. می توانید از بخش جستجوی سایت استفاده کنید.
اگر در خواب ببینید که مرده از شما چیزی بخواهد به این معنی است که شما آرزویی داشتید که در حال حاضر احساس می کنید که دیگر نمی توانید به آن آرزو برسید. این خواب معمولا نشان دهنده خواسته هایی است که نیاز به پول دارد و شما به هر دلیلی حس می کنید که پول لازم برای رسیدن به آن آرزو را ندارید و نمی توانید به این زودی ها به آن پول دست پیدا کنید

↓↓↓↓ بروزرسانی در تاریخ 1400/9/14↓↓↓↓

تعبیر خواب مرده از نظر معبرین و تعبیر کننده های مسلمان ترکیه و مصر
اگر در خواب ببینی که مرده ای و تو را کفن کرده اند و مردم در هنگام تشییع جنازه تو گریه و زاری می کنند ولی تو را در قبر نمی گذارند نشان دهنده فساد دین توست .
اگر ببینی که در تابوت گذاشته شده ای و تو را بر روی دوش حمل می کنند نشان دهنده عزت تو در بین مردم است .
اگر در خواب ببینی که مرده ای و دوباره زنده شده ای ، توبه خواهی کرد
اگر کسی در خواب به تو بگوید که تو هرگز نخواهی مرد ، شهید می شوی
اگر مُردی و کسی برای تو گریه نکرد به معنی این است که مقداری از اموالت حق الناس است و مال حرام داری
اگر ببینی که در قبرستان هستی و خیلی وقت است که مرده ای به این معنی است که با افراد فاسد رفت و آمد داری
اگر احساس کردی مرده ای ولی جسد خودت را ندیدی ، خانه ات را از دست خواهی داد
در صورتی که در خواب جان خود را از دست دادی ولی از این بابت ناراحت نبودی و احساس آرامش میکردی ، نشان دهنده این است که آدم خوبی هستی
اگر به تنهایی جان به جان آفرین تسلیم کردی به این معنی است که دیگران را اذیت کرده ای
اگر همسرت را در حال جان دادن ببینی به معنی طلاق است
اگر در بین مردم و در جای شلوغ جان دادی ، به معنی آبرو ریزی است
اگر مرگ پدر یا مادر را ببینی دچار سختی و عذاب خواهی شد
اگر برادر یا خواهر را در حال مرگ ببینی دچار بیماری خواهی شد
اگر پسرت را در حال مرگ ببینی از شر دشمنت خلاص خواهی شد!!!!!! (عجب اعتقاداتِ چیزی ..... !!)
اگر مرگ دخترت را در خواب ببینی شاد خواهی شد (عجب اعتقاداتِ چیزی ..... !!)
دیدن مرگ زن حامله در خواب خیر است و بلایی از شما رفع شده است
دیدن مرگ حیوان خانگی در خواب بد است . خیر و برکت از زندگی تو خواهد رفت .
بیرون آمدن مرده از قبر ، باید توبه کنی
گریه کردن بر کسی که مرده است ، مریض می شوی

تعبیر خواب گریه کردن مرده

اگر در خواب ببینی که مرده ای که می شناسی گریه می کند ، به معنی ازدواج کردن تو یا یکی از نزدیکان تو است . گریه کردن جسد در خواب به معنی شادی ، میهمانی و خبر خوب است .

حرف زدن با جسد

اگر ببینی که با جسد در حال صحبت کردن هستی و میدانی که او مرده است ولی هنوز هم به صحبت کردن ادامه بدهی ، عمر تو رو به پایان است و مرگ نزدیک است .

 

با جسد در حال صحبت کردن هستی عمر تو رو به پایان است و مرگ نزدیک است
مرده ای که می شناسی گریه می کند ازدواج کردن تو یا یکی از نزدیکان تو است
گریه کردن بر کسی که مرده است مریض می شوی
مرگ پدر یا مادر دچار سختی و عذاب خواهی شد
مرگ دخترت را در خواب ببینی شاد خواهی شد
مرگ زن حامله در خواب رفع بلاست!!!
اگر همسرت را در حال جان دادن ببینی به معنی طلاق است
جسد خودت را ندیدی خانه ات را از دست خواهی داد
مرگ حیوان خانگی بد است
مُردی و کسی برای تو گریه نکرد مال حرام داری

 

بروز رسانی در تاریخ : یکم دی ماه هزار چهار صد :)

معنی این خواب از نظر روانشناسان اروپایی و امریکایی

روانشناسان معروف امریکایی و اروپایی در مورد تعبیر خواب مرده اعتقاد دارند که این خواب معمولا نشان دهنده پشیمانی ، دلتنگی ، شکست عشقی ، خیانت ، بی اعتمادی و از همه مهمتر ، نشانه نگرانی برای از دست دادن کسی و یا چیزی است .

در حالت کلی دیدن مرگ در خواب نشان دهنده احساس نیاز به تغییر چیزی است . یا ممکن است چیز مهمی در زندگی شما تغییر کرده باشد . دیدن جسد و مرده کسی در خواب در بسیاری از کتاب های روانشناسی غربی نشان دهنده بیماری و یا افسردگی است . شما احساس می کنید که در شرایط فعلی راحت نیستید و حتما باید تغییری اساسی ایجاد کنید تا به آرامش برسید.

شما در این مسیر دچار دودلی و نگرانی هایی خواهید شد ولی به خوبی می دانید که چاره جز ایجاد این تغییرات بزرگ ندارید و برای رسیدن به رفاه و آسایش مجبور به انجام این کار هستید.

تعبیر خواب جسد کسی که کشته شده است

اگر در خواب جسد کسی را ببینید که می دانید کشته شده است و به مرگ طبیعی نمرده ، می تواند به این معنی باشد که حس می کنید کسی یا کسانی روح شما را آزرده کرده اند و شدیدا احساس می کنید که عدم پیشرفت شما و مشکلاتی که با آن مواجه هستید به دلیل دخالت ها و خیانت های این افراد است . 

شما حس می کنید برای رهایی از این باتلاق ، باید رنج و سختی بسیار زیادی را تحمل کنید .شاید به تنهایی قادر به حل این مشکل نباشید و نیاز به کمک داشت باشید.

تعبیر خواب دفن کردن مرده

اگر در خواب ببینید که در حال دفن کردن کسی هستید ، بسیار ترسناک و ناراحت کننده است . مخصوصا اگر ببینید که خودتان در حال کندن قبر برای دفن کردن او هستید .

این خواب معمولا به این معنی است که شما تغییرات بسیار زیاد و سختی را در اخلاق و رفتار خود انجام داده اید و به عبارتی می توان گفت شما دیگر آن آدم قبلی نیستید و او را دفن کرده اید.

این خواب را معمولا زمانی می بینید که تغییر بسیار بزرگی در زندگی انجام داده اید که مستقیما بر روی حالات روحی شما تاثیر گذاشته است . برای مثال ممکن است مشغول انجام کاری بودید که به هیچ عنوان علاقه ای به آن نداشتید و حالا آن کار را ترک کرده اید. یا ممکن است رازی را از کسی پنهان کرده بودید و حالا آن راز را فاش کرده اید و روحتان آسوده شده است .

در حالت کلی این خواب به معنی شروعی جدید و خوب است .

تعبیر خواب مرده در آب

اگر در خواب ببینید که جسد مرده بر روی آب است این خواب می تواند کمی نگران کننده باشد . این آب می تواند آب استخر ، دریا ، سیل ، رودخانه و یا هر آب دیگری باشد . شما به شدت احساس ناامیدی و افسردگی می کنید و حس می کنید که دیگر قادر به ادامه راه نیستید . هیچ راهی برای رهایی از مشکلات به ذهنتان نمی رسد و در حال تسلیم شدن در برابر مشکلات هستید .

شاید به کمی استراحت و آرامش نیاز داشته باشید تا بتوانید حواس خودتان را جمع کرده و راه چاره ای پیدا کنید. مراجعه به یک روانشناس می تواند کمک خوبی برای شما باشد .

دیدن تعداد زیادی جسد در خواب

اگر در خواب تعداد زیادی جسد در یک مکان ببینید می تواند به این معنی باشد که احساس می کنید اطرافیانتان در حال خیانت کردن به شما هستند و به مرور اعتمادتان را به دیگران از دست داده اید . حس می کنید کسانی از نزدیکان شما در حال برنامه ریزی هستند تا برای شما مشکل ایجاد کنند.

اگر مرده خودتان را ببینید

اگر در خواب خودتان را ببینید که مرده اید ، به این معنی است که از خودتان و شرایط فعلی زندگیتان خسته شده اید و احساس می کنید دیگر نمی توانید به این راه ادامه دهید و نیاز به تغییری بسیار بزرگ دارید. 

احساس شما کاملا درست است . به سرعت باید مسیر زندگیتان را عوض کنید در غیر این صورت دچار مشکلات بزرگی خواهید شد و حتی احتمالا افسردگی شدید وجود دارد.

تعبیر خواب زنده شدن کسی که مرده است

اگر در خواب ببینید کسی که در واقعیت مرده ، زنده شده است به این معنی است که دلتان برای او تنگ شده و یا زیاد در مورد او فکر می کنید.

دیدن جسد یک فرد ناشناس احساس سردرگمی و بی پناهی می کنی
دیدن جسد کسی که می شناسی دلتنگ او شده ای یا به او فکر می کنی
دیدن جسد حیوان حس امیدواری داری
بوی بد جنازه به اطرافیانت بی اعتمادی
دیدن مرده مادر ، پدر ، خواهر ، برادر حس می کنی باید روابط بهتری با آنها داشته باشی
نوزاد مرده احساس می کنید راه فراری از مشکلات نداری و اسیر شده ای
دیدن جسد در خانه احساس می کنید اعضای خانواده ات دچار مشکل هستند و به کمک احتیاج دارند
صحبت کردن با مرده نیاز به کمک فکری داری
لباس مرده و یا اینکه مرده آرایش کرده باشد به دیگران زیاد دروغ می گویی
دیدن جنازه یه انسان پیر احساس می کنی تصمیماتی که در موارد مهم می گیری کاملا درست هستند

اگر ببینید در حال مردن هستی

اگر در خواب ببینی که در حال مردن هستی و نمی توانی کاری انجام دهی به این معنی است که افسرده شده ای . حس می کنی دیگر کاری برای انجام دادن نداری و هیچ انگیزه ای برای ادامه راه نیست . تسلیم شده ای و در برابر مشکلات هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهی. به احتمال زیاد به تنهایی قادر به گذشتن از این مرحله سخت نیستی و نیاز به کمک فوری داری .

به دلیل اینکه هیچ اعتمادی به اطرافیانت نداری به احتمال زیاد نمی توانی از آنها تقاضای کمک کنی . شاید تنها راه حل برای شما ، مراجعه به یک روانپزشک باشد.

تعبیر خواب کالبد شکافی کردن

این خواب معمولا نشان دهنده این است که شما در حال مرور کارها و اشتباهات گذشته خودتان هستید ولی این کار را به حدی پیش برده اید که روال عادی زندگی شما را تحت تاثر قرار داده است . بیش از حد در حال فکر کردن به گذشته و پیدا کردن مقصر اشتباهات هستید و این می تواند روح شما را آزرده کند. هیچ راه فراری از اشتباهات گذشته ندارید و نمی توانید گذشته را تغییر دهید. پس کالبد شکافی روزهای گذشته هیچ کمکی به شما نخواهد کرد.

ممکن است مورد خیانت جنسی قرار گرفته باشید و مدام در حال فکر کردن به این هستید که چه چیزی کم داشتید و یا رقیب عشقی شما چه چیزی بیشتر از شما داشت که باعث این خیانت شد . فکر کردن به این موضوع هیچ وقت به نتیجه نخواهد رسید و فقط باعث افسردگی شما خواهد شد.

تهیه و ترجمه اختصاصی :  pamuh.com©

 

تعبیر خواب مرده خوشحال باشه چیه ؟

اگر در خواب ببینی که مرده خوشحال است و شادی می کند به این معنی است که مدت های طولانی غمگین بوده اید و نیاز دارید که به هر طریقی که شده ، شادی را به زندگی خودتان وارد کنید. شما در خطر ابتلا به افسردگی هستید.

تعبیر خواب مرده آرایش کرده باشد چیست ؟

شما احساس می کنید در حال پیر شدن هستید و دوست دارید این حس را از خود دور کنید و دیگران در مورد شما این حس را نداشته باشند. شما به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهید و حرف مردم در مورد ظاهرتان برای شما بسیار مهم است .

تعبیر خواب مرده در قبر چیست ؟

به معنی خواب قبر مراجعه کنید. می توانید از بخش جستجوی سایت استفاده کنید.

اگر در خواب ببینید که مرده از شما چیزی بخواهد

به این معنی است که شما آرزویی داشتید که در حال حاضر احساس می کنید که دیگر نمی توانید به آن آرزو برسید. این خواب معمولا نشان دهنده خواسته هایی است که نیاز به پول دارد و شما به هر دلیلی حس می کنید که پول لازم برای رسیدن به آن آرزو را ندارید و نمی توانید به این زودی ها به آن پول دست پیدا کنید.

ممکن است در خواب ببینید که مرده اید .

یا یکی از نزدیکان شما مرده است.یا در حال کشتن کسی هستید و .... در هر حال این خواب معمولا نشان دهنده حالات روحی شما در زندگی شخصیتان است.

حالاتی مانند : پشیمانی ، نوستالژی ، گم کردن چیزی و یا کسی ، شکست عشقی ، خیانت کردن و یا مورد خیانت قرار گرفتن ، نداشتن اعتماد به نفس و حتی ممکن است به دلیل این باشد که به تازگی کسی را از دست داده اید و هنوز باور آن برای شما سخت است.

 تعبیر خواب کشتن کسی

این خواب اینگونه معنی می شود که شما در تلاش برای تغییر زندگی و یا رفتار خود هستید ولی در این راه شکست خورده اید.یا ممکن است شما ایراد کار و یا رفتار و اخلاق خود را میدانید ولی قدرت تغییر آن را ندارید.

به این خواب به صورت مثبت نگاه کنید. خیلی خوب است که شما ایراد کار خود را می دانید و لااقل قصد تغییر آن را دارید. مغز شما نیز برای این تغییر آماده است.

مشکل شما اینجاست که نمی توانید حدس بزنید بعد از این تغییر ، حالات روحی شما چگونه خواهد بود. شما می ترسید این تغییر بعدا برایتان گران تمام شود.

برای مثال ممکن است شما در رابطه عاشقانه با کسی هستید ولی می دانید که این رابطه درست نیست و هرچه زودتر باید تمام شود .ولی ته دل شما نگرانی هایی از بابت پایان دادن به این رابطه وجود دارد و از عواقب آن مطمئن نیستید.

نمی دانید که چقدر دلتنگ و ناراحت خواهید شد ، نمی دانید که اصلا آیا توان تحمل این دوری را دارید یا نه  و ندانسته هایی از این قبیل .

 تعبیر خواب پنهان کردن مرده یا جسد

این خواب نشان می دهد که شما مشکل یا اشتباه بزرگی در زندگی خود دارید که فکر می کنید قادر به حل کردن آن نیستید به همین دلیل سعی می کنید آن را از دیگران پنهان کنید.

ولی خودتان چطور ؟ پنهان کردن این مشکل از دیگران باعث نشده است که خود شما هم این مشکل را فراموش کنید.

ممکن است کاری کرده اید که در حال حاضر دچار عذاب وجدان هستید. این خواب نشان می دهد شما مشکلات پیچیده ای درست کرده اید که قادر به حل آن نیستید ولی ذهن و فکر شما را بسیار مشغول کرده است.

این مشکل می تواند پیشرفت و حتی شغل شما را تحت تاثیر قرار دهد. باید هرچه سریع تر راه حلی برای آن پیدا کنید.

 تعبیر خواب غرق شدن در آب و مرگ

این خواب می تواند کمی پیچیده باشد . ممکن است شما به موفقیتی رسیده اید و حالا زمان استراحت و استفاده از لذت های زندگی برای شما فرا رسیده است.

مغز شما آسوده شده و در حال استراحت است. یا ممکن است شما نگرانی بسیار زیادی داشته اید که حالا رفع شده است. این نگرانی می تواند بیماری عزیزانتان باشد.

برای مثال ممکن است یکی از نزدیکان شما مریض بوده و شما مدت ها نگران حال او بودید و حالا بهبود پیدا کرده و شما آسوده شده اید.

حالات روحی مختلفی می تواند باعث دیدن خواب مردن در آب و یا غرق شدن در آب شود. برای مثال اگر ببینید کسی که مرده است بر روی آب شناور است می تواند نشانه این باشد که نگرانی شما از بابت عزیزانتان رفع شده ولی با یک اتفاق بد .

یعنی در این حالت شما دیگر چیزی برای از دست دادن ندارید. ممکن است یکی از عزیزانتان مدت ها دچار بیماری بوده و حالا از دنیا رفته است.مرگ این عزیز با وجود اینکه اتفاق تلخی است ولی باعث از بین رفتن نگرانی شما شده .

در واقع شما نگران مرگ کسی بودید که حالا مرده است . پس شما از این به بعد دیگر نگران مرگ او نیستید !!!

یا ممکن است شما نگران شغل و کسب و کار خود بودید و حالا ورشکست شده اید و یا حتی در زندان هستید .

با وجود اینکه شما الان یک ورشکسته هستید ولی در واقع دیگر نگران ورشکسته شدن نیستید و این دغدغه فکری از بین رفته است چون دیگر چیزی برای از دست دادن و نگران بودن ندارید !

 رایج ترین خواب های مرگ

نظرات: 199 مشاهده