چند نکته در مورد اصلاح موهای بدن در مردان

این روزها مردها نیز اهمیت بیشتری به سلامت و بهداشت فردی خود می دهند و این ویژگی دیگر مخصوص زنان نیست . در ادامه این مطلب به چند نکته کوتاه در مورد اصلاح موهای  بدن مردان اشاره شده است.

چند نکته در مورد اصلاح موهای بدن در مردان

چند نکته در مورد اصلاح موهای بدن در مردان

  • همیشه موهای زیر بغل را بزنید

بسیار مهم است که به صورت مرتب موهای زیر بغل خود را اصلاح کنید . بخصوص در فصل تابستان ، وجود مو در زیر بغل می تواند باعث بیشتر عرق کردن و بو گرفتن بدن مرد شود . بهتر است برای اصلاح موی این قسمت از بدن از تیغ و ژیلت استفاده کنید و استفاده از موم گزینه مناسبی برای اصلاح موهای زیر بغل نیست .

  • اصلاح موهای سینه در مردان

دیگر زمان داشتن سینه ای پر از مو و باز گذاشتن دکمه های پیراهن برای دیده شده موهای فراوان سینه گذشته است . حتی در این روزها دیگر کمتر زنی وجود دارد که موهای پرپشت سینه مرد را دوست داشته باشد . برای اصلاح موهای این بخش هم بهتر است از موم استفاده نکنید چرا که هم بسیار دردناک خواهد بود و هم ممکن است باعث بروز مشکلات بهداشتی شود .

  •  اصلاح موهای شانه و پشت

برای از بین بردن موهای این بخش از بدن می توانید از موم استفاده کنید .

  •  اصلاح موهای شکم

در صورتی که شکم شما موی زیادی ندارد بهتر است به موهای این بخش دست نزنید و به حالت طبیعی خود رها کنید . ولی در صورتی که موهای زیادی بر روی شکم خود دارید می توانید با استفاده از تیغ ، موهای این بخش از بدن خود را اصلاح کنید.

  •  ریش خود را هر روز اصلاح نکنید

توصیه می شود به صورت روزانه ریش خود را اصلاح نکنید . اینکار باعث ایجاد جوش بر روی صورت شده و می تواند باعث آسیب رسانی به پوست صورت و تغییر رنگ پوست صورت شود . همچنین می تواند در دراز مدت باعث پیری زودرس صورت و ایجاد چین و چروک شود . همیشه توصیه می شود اجازه دهید تا موهای صورت کمی رشد کنند و سپس اقدام به اصلاح آن کنید. 2 الی حداکثر 3 بار اصلاح صورت در طول هفته می تواند گزینه مناسبی باشد .

نظرات: 0 مشاهده