بهترین پروتئین وی های موجود در بازار ایران

پروتئین وی از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین مکمل‌ها برای افزایش حجم عضلات در میان ورزش‌کاران به‌ویژه بدن‌سازان است. برندهای مختلفی این پروتئین را با طعم‌های متفاوت تولید می‌کنند. در ادامه درباره بهترین برند و مزایای آن توضیح می‌دهیم. بهترین پروتئین وی های موجود در بازار ایران

معرفی انواع مکمل پروتئین

این پودر مکمل انواع مختلفی دارد و توسط برندهای مختلف داخلی و خارجی تولید می‌شود. هنگام انتخاب پروتئین وی توصیه می‌شود با پزشک مشورت کنید. انواع این پروتئین کنسانتره، ایزوله (خالص‌ترین نوع این پروتئین) و هیدرولیزه هستند. ورزش­کاران قدرتی، استقامتی، سرعتی و بدن­سازان می­توانند از این مکمل­ها استفاده کنند. بهترین برند مکمل پروتئین

بهترین برند مکمل پروتئین

پودرهای مکمل پروتئین توسط شرکت­های مختلف داخلی و خارجی تولید می­­شود. شرکت داروسازی معتبر ایرانی کارن انواع مکمل پروتئین وی ایرانی با کیفیت را تولید می‌کند. بهترین مکمل‌های تولیدشده این شرکت و موجود در بازار موارد زیر هستند:
  • گلدن وی: این مکمل دارای ۱۰۰۰گرم وزن با قیمت ۰۰۰/۳۹۷/۱ تومان بوده و موزی و شکلاتی طعم‌های آن هستند. سروینگ سایز آن یک پیمانه و تعداد آن ۳۵ است.
این مکمل دارای ۷۵ درصد پروتئین از پروتئین کنسانتره بوده و با مصرف آن حجم عضلات بدون گسترش توده چربی افزایش می­یابد.
  • پیور پروتئین: وزن این محصول ۱۰۵۰ گرم بوده و ۰۰۰/۸۲۷/۱ تومان قیمت دارد. سروینگ سایز آن ۵ پیمانه و تعداد آن ۶ بوده و دارای طعم‌های آن موزی و شکلاتی است. این مکمل ۱۰۰ درصد پروتئین ایزوله خالص به‌همراه گلوتامین افزوده‌شده دارد.
از ویژگی‌های آن باید به افزایش حجم عضلات بدون گسترش توده چربی و تاثیرگذاری بر بازتوانی عضلات و دیرترشدن خسته‌شدن اشاره کرد.
  • ایز وی: این محصول ۹۱۲ گرم وزن و طعم بيسکوئيتی داشته، حاوی ۱۰۰ درصد پروتئین ایزوله خالص به‌همراه مخلوط آنزیمی بوده و سروینگ سایز آن یک پیمانه و تعداد آن ۳۲ است.
این مکمل ۰۰۰/۷۲۰/۱ تومان قیمت دارد. مصرف این مکمل باعث افزایش حجم عضلات، عدم تحلیل عضلات و دیرتر خسته‌‌شدن می‌شود.
  • کازئین: این پودر مکمل ۱۰۰۰ گرم وزن داشته و سروینگ سایز آن یک پیمانه و تعداد آن ۳۲ است. براساس نظرسنجی‌ها، این مکمل بهترین نوع پروتئین در بازار شناخته می‌شود.
این پودر از ۱۰۰ درصد پروتئین کازئین و مخلوط آنزیمی تشکیل شده و خواص متعددی مانند تامین پروتئین مورد نیاز بدن در هنگام استراحت، جذب و هضم طولانی‌مدت، افزایش حجم عضلات، جلوگیری از تحلیل‌رفتن عضلات داشته و ۰۰۰/۱۲۸/۱ تومان قیمت دارد‌.
  • دلیشس ویqnt : این محصول دارای ۲ وزن ۱۰۰۰ گرمی با قیمت ۰۰۰/۷۸۰/۱ و ۲۲۷۰ گرمی با قیمت ۰۰۰/۸۷۰/۳ تومان بوده و طعم‌های شکلات، کرم کارامل، موزی و وانیلی دارد.
این مکمل از ۷۳ درصد پروتئین­های کنسانتره و وی هیدرولیزه تشکیل شده و جذب سریعی دارد. برای مصرف آن توصیه می‌شود با پزشک یا مربی مشورت کنید.
  • گلد کر لاین: وزن این پودر مکمل ۲۲۷۵ گرم بوده و ۵ طعم شکلاتی، موزی، وانیلی، شکلات‌نارگیل و کوکی کرم دارد. این محصول دارای ۸۴ درصد پروتئین بوده و از کنسانتره، ایزوله و هیدرولیزشده تشکیل شده‌ و ۰۰۰/۸۹۰/۳ تومان قیمت دارد.
مصرف این پودر باعث افزایش حجم عضلات و عضله‌سازی، عدم تحلیل‌رفتن عضلات، بهبود عملکرد ورزش‌کاران و عضله‌ها می‌شود.

جمع‌بندی

مکمل پروتئین یک محصول موثر در تامین بخشی از پروتئین مورد نیاز بدن بوده که طعم‌های متفاوتی دارد. ورزش‌کاران و بدن‌سازان برای حفظ سلامت عضلات، دیرتر خسته‌شدن و بهبود فعالیت‌های خود می‌توانند این پودر را مصرف کنند. این محصول توسط انواع برند پروتئین وی با میزان پروتئین متفاوتی تولید می‌شود که برطبق نظرسنجی‌ها، برند کازئین تولیدشده توسط شرکت کارن، بهترین و باکیفیت‌ترین نوع این محصول شناخته می‌شود.
نظرات: 0 مشاهده