دلایلی که شما را مجاب به عمل لیفت سینه می‌کند

همانطور که می‌دانید خانم‌ها به دلایل مختلفی از جمله شیردهی، افزایش سن، کاهش وزن و... دچار افتادگی سینه می‌شوند که ظاهرشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این مواقع پیشنهاد ما به شما لیفت سینه است؛ اما هیچ راهکار طبیعی برای بازگشت حالت سینه وجود ندارد. عمل لیفت سینه یا به اصطلاح ماستوپکسی گزینه بسیار خوبی برای شماست و باید به دست افراد متخصص پستان بسپارید. گاهی این جراحی در صورت نیاز و رضایت شما همراه با عمل‌های دیگری مانند پروتز سینه یا ماموپلاستی انجام می‌گیرد تا به زیباتر شدن سینه کمک کند. پس از عمل شاهد نتایجی هستید که شما را مجاب به انجام این عمل زیبایی می‌کند که در ادامه ذکر خواهیم کرد. دکتر بلال دلشاد دکتر بلال دلشاد
  1. ایجاد ظاهری سفت‌تر و پرتر از سینه

اگر سینه‌هایتان حالت سفتی ندارد و دچار افتادگی شده است، بهترین روش درمانی که می‌توانید برای در نظر داشته باشید انجام عمل لیفت سینه یا ماستوپکسی است. زمانی که سینه با تکنیک‌های پزشک متخصص پستان به سمت بالا کشیده می‌شود، سینه‌هایی پُرتر و با ظاهری مستحکم‌تر خواهید داشت که زیبایی ظاهری را دو چندان می‌کند.
  1. تغییر حالت نوک سینه

گاهی در برخی از افراد افتادگی به طوری است که نوک پستان نیز حالت اولیه خود را از دست می‌دهد  و حالتی رو به پایین خواهد داشت. طی انجام عمل لیفت سینه نوک سینه قابلیت تغییر دارد. در واقع با تغییر دادن جایگاه آرئولار، نوک سینه به حالت طبیعی و زیبای خود باز می‌گردد.
  1. ایجاد ظاهری جذاب و زیباتر در سینه‌ها

سینه‌هایی که به ظاهر افتاده و تو خالی هستند، جذابیت‌های ظاهری برای شما ندارد و همچنین اعتماد به نفس را از شما می‌گیرد. با توجه به تکنیکی که طی عمل لیفت سینه انجام می‌گیرد، سینه به سمت بالا کشیده شده و ظاهری پر و زیباتری را به اندام شما می‌دهد.
  1. داشتن سینه‌هایی جوان‌تر

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم افتادگی سینه به دنبال افزایش سن، کاهش وزن و بارداری بسیار رایج است، اغلب افراد در طی جوانی سینه‌های خوش فرمی‌ دارند و به راحتی قادر به انجام هر فعالیت فیزیکی هستند. پس از مدتی به دلایل مختلفی اعم از مواردی که ذکر شد، سینه‌ها بافت و حالت اولیه خود را از دست می‌دهند و دچار افتادگی می‌شوند. با انجام عمل لیفت سینه در کرج می‌توان حالت پر به سینه داد و برآمدگی سینه در جوانی را بازگرداند و راحت قادر به انجام هر فعالیت فیزیکی باشید.
  1. رفع مشکلات پوستی در سینه

زمانی که سینه‌ها دچار افتادگی می‌شوند، تحریک و مشکلات پوستی را تجربه خواهید کرد. در واقع زیر چین سینه خود همیشه به دلیل اصطکاک با پوست احساس سوزش دارید. زمانی که با عمل لیفت، سینه شما به سمت بالا کشیده شود، این حالت را تجربه نخواهید کرد. لیفت سینه لیفت سینه

آیا من می‌توانم لیفت سینه را انجام دهم؟

افراد ممکن است پس از آگاه شدن از مزایای لیفت سینه، سوالی که برایشان پیش بیاید این باشد: آیا کاندیدای مناسبی برای انجام این عمل هستم یا خیر. کسانی که تمایل به انجام این عمل جراحی دارند باید قبل از تصمیم‌گیری برای انجام آن به پزشک متخصص جراح پستان دکتر بلال دلشاد مراجعه کنند تا پس از بررسی توسط پزشک اجازه این عمل با توجه به شرایطی که دارند، داده شود. به طور کلی معمولا این عمل مناسب افرادی است که دچار کشیدگی پوست و کاهش حجم سینه به دنبال افزایش سن یا کاهش وزن شده‌اند. خانم‌هایی که دوره شیردهی را می‌گذرانند یا قصد بارداری دارند، نباید این عمل را انجام دهند. همچنین اگر قصد کاهش وزن دارید، ابتدا باید به وزن ایده‌آل خود برسید سپس تصمیم برای انجام جراحی ماستوپکسی داشته باشید. علاوه بر این موارد، فردی کاندیدای این عمل جراحی است که از سلامت عمومی خوبی برخوردار بوده و دچار هیچ بیماری فعالی نباشد. تیم مراقبتی نیز نکات مهم قبل و پس از جراحی از جمله خودداری از مصرف سیگار و ممنوعیت‌های دارویی، غذایی و... را به شما ذکر خواهد کرد.

نکاتی که باید قبل از جراحی بدانید

پس از تایید پزشک برای انجام این عمل جراحی باید در مرحله بعد به آمادگی‌های قبل از عمل توجه داشته باشید:

ماموگرافی

قبل از عمل باید حتما ماموگرافی را طبق تجویز پزشک انجام دهید و پس از گذشت مدتی از عمل نیز نیاز خواهید داشت. این عکسبرداری به پزشک کمک می‌کند تا شاهد تغییرات انجام شده باشد.

خودداری از مصرف سیگار

مصرف سیگار جریان خون در پوست را کاهش می‌دهد و روند بهبود پس از عمل را کُند می‌کند، به همین جهت بسیار مهم است که قبل و بعد از جراحی از مصرف آن خودداری کنید.

خودداری از مصرف دارو

احتمالا پزشک به شما توصیه می‌کند که دارویی مانند آسپرین، مکمل‌های گیاهی و داروهای ضد التهابی مصرف نکنید؛ زیرا خونریزی را افزایش می‌دهد.

کمک گرفتن از دیگران طی روند بهبودی

باید برای بعد از عمل خود از افرادی کمک بگیرید تا شما را به خانه برساند و طی بهبودی به شما کمک کند.

داشتن وزن مناسب

اگر در سال‌های اخیر افزایش وزن داشته‌اید، قبل از انجام به عمل جراحی به شما توصیه می‌شود برنامه‌ای از جمله رژیم غذایی یا تمرینات ورزشی را برای کاهش وزن در نظر داشته باشید.
نظرات: 0 مشاهده