کرم مرطوب کننده برای پوست جوش دار

جوش صورتی یکی از مشکلاتی است که همگی ما آن را در نوجوانی تجربه کرده ایم. اما برخی از افراد پس از گذار از دوره نوجوانی همچنان با این بیماری التهابی درگیر هستند! این افراد احتمالاً برای درمان جوش صورت از ترکیبات حاوی رتینوئید ها و بنزوئیل پراکسید استفاده می کنند که باعث خشکی صورت می شوند. کرم مرطوب کننده برای پوست جوش دار کرم مرطوب کننده برای پوست جوش دار اما برای رفع جوش های صورت به دیگر محصولات مراقبتی پوست مانند شوینده، تونر، آبرسان، مرطوب کننده و ضد آفتاب نیز نیاز است! با این وجود اکثر افراد به اشتباه گمان می کنند با استفاده از مرطوب کننده جوش های صورت بیشتر می شود! امروزه اکثر متخصصان پوست توصیه می کنند مرطوب کننده حتماً در روتین پوستی افرادی که با جوش صورت درگیر هستند قرار بگیرد؛ زیرا شواهدی به دست آمده که حاکی از نقش موثر مرطوب کننده در کنترل و درمان جوش های صورت است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در ادامه به معرفی بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست جوش دار بپردازیم.

معرفی بهترین مرطوب کننده برای پوست چرب و جوشدار

بهترین کرم مرطوب کننده صورت برای پوست مختلط ، خشک، چرب و جوش دار توسط برند پریم تولید می شود. به همین دلیل ابتدا به معرفی ویژگی های مرطوب کننده پریم می پردازیم و در ادامه بهترین مرطوب کننده برای پوست چرب و جوشدار را از برند های ایرانی و خارجی معرفی می کنیم.

کرم مرطوب کننده بی رنگ SPF 30 پریم مدل Acnex

بسیاری از متخصصان پوست، مرطوب کننده پریم را بهترین مرطوب کننده برای پوست چرب و جوشدار معرفی می کنند. دلیل این امر آن است که برند پریم در تولید مرطوب کننده مدل Acnex از ترکیبات جوش زا، چربی و رنگ استفاده نکرده و به همین دلیل این محصول باعث ایجاد جوش نمی شود. از ترکیبات موثر موجود در کرم مرطوب کننده پریم می توان به اولئانولیک اسید، عصاره بابونه و هیدروگواریتیک اسید اشاره کرد. همچنین این محصول دارای SPF 30 است و در برابر اشعه های مضر از پوست حساس صورت محافظت می کند. از دیگر ویژگی های مرطوب کننده بی رنگ پریم می توان به کنترل ترشح چربی پوست، جلوگیری از ایجاد جوش، رفع آکنه های پوستی، بهبود خشکی پوست و... اشاره کرد.

فلوئید رطوبت رسان و مات کننده پوست بایومارین مدل Aqua Detox

اگر قصد خرید کرم مرطوب کننده برای پوست جوش دار و چرب را دارید بهتر است حتماً فلوئید رطوبت رسان و مات کننده پوست بایومارین را در نظر داشته باشید. این محصول چربی پوست صورت را متعادل کرده و باعث بهبود آکنه و جوش های سر سیاه می شود. در فلوئید رطوبت رسان بایومارین از ترکیبات جوش زا و چربی استفاده نشده و این محصول حاوی مواد مغذی پوست مانند لامیناریاساخارینا، پلانگتون و کلاژن هیدرولیز شده است. با استفاده مداوم از رطوبت رسان بایومارین، رطوبت مورد نیاز پوست شما تامین شده و از مشکلاتی مانند خشکی پوست، چین و چروک و لک و آکنه جلوگیری می شود.

کرم مرطوب کننده و آبرسان HA آردن حاوی کلاژن

کرم مرطوب کننده و آبرسان HA آردن حاوی کلاژن کرم مرطوب کننده و آبرسان HA آردن حاوی کلاژن اگر به دنبال یک کرم مرطوب کننده برای پوست های جوش دار و چرب می گردید که قیمت ارزان و اقتصادی داشته باشد، بهتر است کرم مرطوب کننده و آبرسان HA آردن را تهیه کنید. این محصول با وجود قیمت پایینش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باعث کند کردن روند پیری پوست، کاهش احساس خشکی، آبرسانی به پوست و خنثی سازی رادیکال های آزاد می شود. کرم مرطوب کننده آردن فاقد چربی است و از ترکیبات مفید و موثری مانند اوره، گلیسیرین، کلاژن و هیالورونیک اسید تشکیل شده است.

امولسیون مرطوب کننده هیدرودرم مدل Acne Control

بهترین مرطوب کننده برای پوست جوش دار و چرب، امولسیون مرطوب کننده هیدرودرم مدل Acne Control است که ترشح چربی در سطح پوست را تنظیم می کند. اگر پوستی پر از جوش و آکنه دارید بهتر است حتماً این امولسیون را به روتین پوستی خود اضافه کنید. مرطوب کننده هیدرودرم خواص بسیاری برای پوست دارد و در کنار درمان جوش های پوستی باعث رفع خشکی و کشیدگی پوست، از بین رفتن براقیت و کاهش چین و چروک های پوستی می شود.

معرفی بهترین مرطوب کننده پوست خشک و جوش دار

بر خلاف باور عموم افرادی که پوست خشک و حساس دارند نیز جوش صورت را تجربه می کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید بهتر است در خرید مرطوب کننده دقت کرده و بهترین مرطوب کننده پوست خشک و جوش دار را تهیه کنید. در ادامه به معرفی برخی از این محصولات می پردازیم:

کرم مرطوب کننده ژوت مدل Hydra Max

کرم مرطوب کننده ژوت مدل Hydra Max کرم مرطوب کننده ژوت مدل Hydra Max بهترین مرطوب کننده پوست خشک و جوش دار مرطوب کننده ژوت مدل Hydra Max است؛ چرا که این محصول فاقد چربی و پارابن بوده و باعث ایجاد جوش و حساسیت نمی شود. با استفاده از کرم مرطوب کننده ژوت رطوبت مورد نیاز صورت شما تأمین شده و پوستتان ترمیم و بازسازی می شود. از مواد موثر موجود در کرم مرطوب کننده ژوت می توان به روغن زیتون، دکسپانتنول، روغن بادام شیرین، جوانه گندم و عصاره آلوئه ورا اشاره کرد. این مرطوب کننده با مواد اولیه ایتالیایی و فرانسوی تولید می شود و به همین دلیل قابل مقایسه با انواع آبرسان و مرطوب کننده خارجی است.

کرم مرطوب کننده دست و صورت دیپ سنس مدل گلاب

بهترین مرطوب کننده برای پوست جوش دار و خشک، کرم مرطوب کننده دست و صورت دیپ سنس مدل گلاب است. این محصول برای انواع پوست به ویژه پوست های خشک و حساس فرموله شده و باعث ایجاد چربی اضافه روی سطح پوست نمی شود. از مواد موثر موجود در مرطوب کننده دیپ سنس می توان به عصاره رز فرانسوی، روغن گل رز و گلاب ارگانیک اشاره کرد. این ترکیبات باعث افزایش طراوت و شادابی پوست می شوند و خطوط ریز ایجاد شده روی صورت را برطرف می کنند.

کرم مرطوب کننده پریم سری Matex مدل Moist 24

اگر قصد خرید بهترین مرطوب کننده برای پوست جوش دار و خشک را دارید، کرم مرطوب کننده پریم بهترین گزینه برای شما است. این محصول باعث رطوبت رسانی ۲۴ ساعته به پوست می شود و از التهابات پوستی مانند جوش و آکنه، اگزما، پسوریازیس و... جلوگیری می کند. در مرطوب کننده پریم مدل Moist 24 از ترکیبات موثری مانند آنتی اکسیدان ها، بیزابولول، اسکوالان، اسید های چرب امگا ۳ و ۶، گیاه ایمپراتا و... استفاده شده است. از مهم ترین ویژگی های کرم مرطوب کننده برای پوست های جوش دار پریم می توان به بافت نرم و سبک، جلوگیری از خشکی پوست، جلوگیری از پیری زودرس و از بین رفتن خطوط ریز صورت اشاره کرد. همچنین این محصول فاقد مواد حساسیت زا، پارابن و لانولین است. کرم مرطوب کننده برای پوست های جوش دار کرم مرطوب کننده برای پوست های جوش دار

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی انواع کرم مرطوب کننده برای پوست های جوش دار پرداختیم و برخی از مهمترین ویژگی های این محصولات را شرح دادیم. در صورتی که از جوش صورت رنج می برید بهتر است حتماً مرطوب کننده مناسبی را به روتین پوستی خود اضافه کنید که فاقد چربی و مواد حساسیت زا باشد. اما در کنار مرطوب کننده با استفاده مداوم از شوینده مخصوص صورت، ضد آفتاب، تونر و سرم های صورت می توانید آکنه های پوستی را برطرف کرده و از ایجاد آن ها جلوگیری کنید. در واقع توصیه می کنیم روتین پوستی مناسبی داشته باشید و هر صبح و شب از محصولات مراقبتی پوست استفاده کنید. خوشبختانه امروزه سایت های فروش لوازم آرایشی و محصولات مراقبتی در دسترس تمامی افراد هستند و شما می توانید با مراجعه با این سایت ها محصولات مورد نیاز خود را با تخفیف و ضمانت اصالت کالا تهیه کنید.
نظرات: 0 مشاهده