خرید از دو برند معروف خارجی

امروزه خرید انواع محصولات خارجی بین مردم گسترش زیادی پیدا کرده است. افراد جهت خرید محصولات خارجی مورد نظر خود به دنبال بهترین برندهای خارجی هستند. شاید برایتان سوال باشد که انواع برندهای معروف خارجی کدام هستند؟ بهترین برند خارجی مواد شوینده کدام است و چه محصولاتی تولید می‌کند؟ برای پاسخ به این سوالات و آشنایی با محصولات معروف خارجی همراه ما باشید. خرید از دو برند معروف خارجی خرید از دو برند معروف خارجی

برند فینیش      

فینیش یکی از برندهای معروف خارجی است که سابقه‌ای درخشان در تولید انواع محصولات خارجی دارد. این برند ضمن تولید محصولات شوینده و پاک کننده، در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران نمایندگی دارد. برند خارجی فینیش یک شرکت ترک است که اقدام به تولید انواع محصولات بهداشتی به حالت پودر، قرص و مایع می‌کند. برند فینیش در زمینه تولید محصولات بهداشتی 70 سال سابقه درخشان دارد و می‌توان گفت که بهترین برند خارجی درتولید ترکیبات شوینده شناخته می‌شود‌‌. انواع محصولات خارجی برند فینیش بر پایه ترکیبات آنزیمی سفید کننده و سورفاکتانت‌های فعالی ساخته شده‌اند که با کاهش سختی آب به خوبی انواع لکه‌های رنگی، چربی و... را از بین می‌برند. برند فینیش محصولات خود را در شکل‌های متنوع تولید می‌کند؛ تا دوز مشخصی از محصول پاک کننده به دستگاه شوینده برسد و مشتریان جهت استفاده از این محصولات آسوده و راحت باشند. معرفی محصولات برند فینیش معرفی محصولات برند فینیش

معرفی محصولات برند فینیش

شرکت فینیش به عنوان یکی از بهترین برندهای خارجی است که در زمینه تولید محصولات بهداشتی و شوینده فعالیت دارد. وجود طرفداران و مصرف کنندگان از اغلب کشورهای دنیا، نشان از کیفیت بسیار بالا و مطلوب محصولات این برند دارد. این برند همه انواع محصولات پاک کننده که در زمینه‌های مختلف زندگی به چشم می‌آید تولید و به بازار مصرفی عرضه می‌کند. از انواع محصولات خارجی برند فینیش می‌توان به محصولات زیر اشاره کرد:
  • قرص‌ ماشین ظرفشویی برند فینیش
  • نمک ماشین ظرفشویی برند فینیش
  • ژل ماشین ظرفشویی برند فینیش
  • جلا دهنده ماشین ظرفشویی برند فینیش
  • انواع جرم گیر و بوگیر ماشین ظرفشویی
محصولات خارجی برند فینیش بر پایه بهترین ترکیبات اولیه و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده‌اند و در انواع زمینه‌های بهداشتی به عنوان بهترین محصولات پاک‌کننده و شوینده شناخته می‌شوند. شرکت فینیش انواع متنوعی از قرص‌های پاک کننده را جهت افزایش قدرت شست‌و‌شوی ظروف تولید می‌کند. در ادامه دو مدل از باکیفیت‌ترین قرص‌های برند فینیش را می‌کنیم.
  1. قرص ظرفشویی کوانتوم

این محصول قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی جهت از بین بردن لکه‌های ظروف دارد و بر پایه ترکیبات پیچیده شیمیایی تولید می‌شود. قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل کوانتوم مکس 65 عددی یکی از باکیفیت‌ترین محصولات تولیدی برند فینیش است. این قرص را می‌توان همراه با آب سرد نیز استفاده کرد. این قرص‌ها هیچ‌گونه آسیب یا فشاری به سیستم فیلتراسیون ماشین ظرفشویی وارد نمی‌کنند‌. اگر به دنبال از بین بردن رسوب‌های ماشین ظرفشویی خود هستید، استفاده از این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

2.قرص ظرفشویی کلاسیک

این محصول قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی داشته و جهت شسشت‌وشوی اکثر ظروف استفاده می‌شود. قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل کلاسیک بسته 60 عددی یک از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات این شرکت است و استفاده از انواع ترکیبات نمکی جلادهنده همراه با این محصول موجب افزایش کیفیت شست‌وشوی ظروف می‌شود. قرص ظرفشویی کلاسیک قرص ظرفشویی کلاسیک

برند سولکس

سولکس یکی از معروف‌ترین برندهای خارجی ترک است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی سابقه بسیار درخشانی دارد. برند سولکس با تولید نوآورانه محصولات کاملا ارگانیک بر پایه ترکیبات روغنی و گیاهی، توانسته است مورد استقبال افراد زیادی در سراسر دنیا قرار بگیرد. این شرکت به عنوان بهترین برند خارجی در تولید انواع شامپوهای سر شناخته می‌شود. برند سولکس در تولید محصولات خود از فرمولاسیون‌های ویژه و ترکیبات اولیه با کیفیت استفاده می‌کند و توانسته است راه‌حل مناسبی برای انواع مشکلات مو ارائه دهد. برند سولکس سابقه چندین ساله در تولید انواع شوینده‌های فاقد ترکیبات نمکی و سولفاتی دارد. این برند هم‌اکنون در تولید انواع کرم مو، روغن مو، ژل کراتینه، ترکیبات رنگ دهنده مو و... نقش بسیار خوبی در بازار جهانی از خود به نمایش گذاشته‌ است.

محصولات برند سولکس

شرکت سولکس در تولید انواع شامپو و دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. کیفیت بالای محصولات تولیدی به‌همراه قیمت مقرون به‌صرفه را می‌توان یکی از نقاط قوت برند سولکس در نظر گرفت. در این بخش برخی از پر مصرف‌ترین محصولات خارجی برند سولکس را معرفی می‌کن می‌توانیم:

شامپو بدون سولفات سولکس

 شامپو بدون سولفات سولکس مناسب موهای رنگ شده 1000 میل محصولی کاملا ارگانیک و طبیعی است و برای انواع موهای رنگ شده استفاده می‌شود. بسته‌بندی این محصول کاملا اقتصادی بوده و در بسته‌های یک لیتری به بازار عرضه می‌شود. این شامپو فاقد هرگونه ترکیبات سولفاتی است که با استفاده از آن می‌توان از خشک و رنگ پریدگی موهای خود جلوگیری کنید‌‌. این محصول آب‌رسانی به موهای شما را افزایش داده و آن‌ها را نرم و هیدراته می‌کند‌.

سرم موی سولکس

این محصول حاوی انواع ترکیبات معدنی، کراتینه و روغن آرگان است و همچون اکسیری از موهای شما محافظت می‌کند‌ و در بسته‌های 100 میلی‌لیتری عرضه می‌شود. سرم موی سولکس مناسب انواع موهای کم پشت و شکننده است و آب‌رسانی مو را افزایش می‌دهد. این محصول با دارا بودن فرمولاسیون ویژه به همراه کراتین، موجب تقویت ساقه و فولیکول انواع مو می‌شود و ریزش موهای شما را کاهش می‌دهد. سرم موی سولکس سرم موی سولکس نتیجه گیری و جمع بندی جهت خرید محصولات خارجی از بهترین برند خارجی موجود در بازار به شناخت و بررسی محصولات برندهای معروف خارجی نیاز دارید. برند فینیش یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار محصولات شوینده و بهداشتی بوده که با تولید طیف گسترده‌ای از محصولات بهداشتی، طرفداران زیادی در سراسر دنیا از آن خود کرده است. قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل کوانتوم مکس 65 عددی یکی از پرمصرف‌ترین محصولات این برند است. برند سولکس از دیگر برندهای معروف خارجی است که انواع محصولات آرایشی و بهداشتی را با بهترین کیفیت تولید و به بازار جهانی عرضه می‌کند. از بهترین محصولات تولیدی این برند می‌توان به شامپو بدون سولفات سولکس مناسب موهای رنگ شده 1000 میل اشاره کرد که جهت جوان‌سازی و بهبود ریشه مو استفاده می‌شود.
نظرات: 1 مشاهده