بهترین مارک های ژل لب کدام اند؟ + ۵ معرفی ژل لب روسی

در حقیقت پرکننده ‌های لب به عنوان یکی از پرطرفدارترین درمان‌ های زیبایی در سال‌ های اخیر هستند که تحقیقات نشان داده است که بهترین مارک های ژل لب آن هایی هستند که بر پایه هیالورونیک اسید هستند که به منظور حجم دهی و تقویت لب استفاده می شوند. اگر خواهان بررسی بهترین مارک ها در این حوزه هستید، لازم است ادامه مطلب را بررسی کنید.

معرفی بهترین مارک های ژل لب

در اینجا توضیح مختصری درباره بهترین مارک های فیلر لب خواهیم داشت:
  1. ژل لب بلترو
این مارک توسط کشور آلمان تولید شده است. محصولی کاملا بی رنگ و شفاف که به افزایش حجم لب کمک شایانی می کند. چیزی در حدود 0.3 درصد لیدوکائین دارد. این ژل نزدیک به 6 الی 12 ماه ماندگاری داشته و قابل استفاده است. بسیاری از افراد مختلف جهت حجیم سازی لب های خود و به نوعی آرایش و کانتورینگ صورت خود از این ژل لب استفاده می کنند. مورد تایید سازمان دارو است.
  1. ژل لب رستیلن
این مارک هم یکی دیگر از نمونه های تزریق فیلر لب است که در بازار موجود است. توسط کشور سوئد ساخته شده است. از درصد هیالورونیک اسید بالایی برخوردار است. مورد تایید سازمان دارو است. استفاده از این ژل لب، لب های شما بزرگ و بسیار صاف و یکدست نشان می دهد. نتایج واقعی استفاده از این ژل چیزی در حدود 1 الی 2 هفته به خوبی نمایان می شود. بهترین مارک های ژل لب بهترین مارک های ژل لب برای افرادی که زیر 21 سال دارند، به هیچ عنوان توصیه نمی گردد. اما مهم ترین کاربرد ژل لب رستیلن به عنوان یکی از بهترین مارک های ژل لب به شرح زیر است:
  • حجیم سازی لب های شما
  • لیفت و سفت نمودن لب
  • کاهش چین و چروک
  • کاهش خطوط اطراف لب
  1. ژل لب استایلج
این نوع ژل لب، در صدر بهترین و عالی ترین ژل های لب قرار دارد. دارای فرمولاسیونی منحصر به فرد است که از ترکیباتی هم چون هیالورونیک اسید، اکسیدان مانتیول و ماده ای بی حس کننده تشکیل شده است. پرکننده ای سریع و عالی در عرض چند دقیقه برای لب های شما طول عمر استفاده این ژل چیزی در حدود 6 الی 24 ماه است. این ژل مهم ترین هدفش، بهبود خطوط اطراف لب، کاهش چروک و حجیم سازی لب های شما را بر عهده دارد. در مجموع برای تزریق فیلر لب، باید زیر نظر متخصصین این حوزه به انجام این عمل بپردازید. نکات مهم مارک های ژل لب نکات مهم مارک های ژل لب نکات مهم در بررسی بهترین مارک های ژل لب در بررسی بهترین مارک های ژل لب روسی باید بدانید که اسید هیالورونیک  (HA) یک گلیکوزامینوگلیکان آنیونی بدون سولفات است که به طور گسترده در سراسر بافت همبند، اپیتلیال و عصبی توزیع می شود. در بدن انسان، HA به عنوان یک بالشتک و روان کننده در مفاصل عمل می کند. این ماده به دلیل قدرت احیا کنندگی بالای آن شناخته شده است. با توجه به توانایی آن در جذب رطوبت، HA در زیبایی شناسی بسیار محبوب و پرطرفدار است. پرکننده های اسید هیالورونیک معمولا ژل هایی با محتوای HA بالا هستند. دوزهای میکرو این ژل ها را می توان به بدن به خصوص در لایه های میانی و عمیق پوست صورت تزریق کرد. این نوع ژل پوست لب را حجیم می کند و رطوبت را در پوست نگه می دارد و به محل تزریق حجم می دهد و چین و چروک ها را صاف می کند.
  • برندهای محبوب
اسید هیالورونیک پایه ای مناسب برای محبوب ترین برندهای پرکننده لب است. محبوبیت هر برند می تواند از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد. بهترین فیلرهای لب عبارتنداز:
  • Revanesse
  • Restylane Kysse
  • Teosyal RHA
  • Juvederm Ultra Smile
همه این پرکننده ها بهترین انتخاب در سال 2023 هستند. آنها بر اساس کشور تولید، قیمت، قدرت، مدت اثر و حجم سرنگ متفاوت هستند.
  1. روونسی
Revanesse یک برند کانادایی پرکننده پوست لب در محصولات زیبایی است. Revanesse Kiss یک فیلر تخصصی برای حجم دهی لب است. این محصول بسته به اثر مورد نظر می تواند 15 دقیقه تا یک ساعت طول بکشد. بیمار باید از حرکت فعال لب در اولین ساعات پس از تزریق اجتناب کند.
  1. Revanesse Kiss
Revanesse Kiss شامل 3٪ لیدوکائین است، اما بیمار می تواند درد متوسطی را در محل تزریق احساس کند. سایر عوارض جانبی شامل کبودی، خارش و قرمزی است. معمولاً در 48 ساعت ناپدید می شوند و اثر اصلی تا 9 ماه باقی می ماند. معرفی انواع ژل لب معرفی انواع ژل لب
  1. Restylane Kysse
Restylane Kysse محصولی از شرکت سوئیسی Galderma است. بخش داروسازی سوئیس به دلیل بالاترین کیفیت محصولات خود شناخته شده است و Restylane نیز از این قاعده مستثنی نیست. فیلرهای پوستی Restylane در میان 3 مورد از پرطرفدارترین پرکننده های پوستی در جهان قرار دارند. Restylane Kysse یک پرکننده پوستی تخصصی لب، در حوزه زیبایی و پزشکی است. ژل های لب چه کاری می توانند انجام دهند؟ در بررسی بهترین مارک های ژل لب باید بدانید که تزریق ژل لب بهترین راه برای افزودن حجم، پری، شکل و تقارن بهبود یافته به لب ها است. چه بخواهید آن را ظریف نگه دارید و چه بخواهید به آن حجم دهید و آن را توپرتر نمایش دهید، فیلر مناسب لب، می تواند به راحتی این کار را برای شما انجام دهد.
  • فیلر لب از چه چیزی ساخته شده است؟
رایج ترین پرکننده های لب - مانند برندهای Juvederm و  Restylane  از اسید هیالورونیک، یک ماده مراقبت از پوست که به دلیل مزایای بالایی که در حفظ جوانی دارد و بین افراد متخصص در این حوزه مشهور است، ساخته شده اند. اسید هیالورونیک  (HA) به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود و به پوست کمک می‌کند آب را حفظ کند، که به صاف و هیدراته شدن پوست کمک می‌کند و آن را به یک انتخاب طبیعی برای پرکننده‌ های لب تبدیل می ‌کند. سایر فواید مهم و تاثیرگذار پرکننده ‌های لب بر پایه HA شامل شکل و حجم دهی به لب‌ ها، ماندگاری نسبتاً طولانی و ... است که بعید است که باعث ایجاد واکنش‌ های آلرژیک شوند، به راحتی قابل استفاده هستند و می ‌توانند به تدریج مصرف شوند. توجه: بیشتر محصولات پرکننده لب حاوی لیدوکائین هستند که به بی حس شدن لب های شما در طول فرآیند تزریق کمک می کند، بنابراین قبل از تزریق لب های خود، مطمئن شوید که آلرژی به این ترکیبات نداشته باشید. مشاوره با متخصصین این حوزه گام اول جهت خرید این ترکیبات است. اما در اینجا اگر بخواهیم مهم ترین ویژگی های بهترین مارک های ژل لب را نام ببریم به شرح زیر است:
  • برخورداری از ترکیبات بی حس کننده
  • دارای عوارضی بسیارناچیز
  • ماندگاری و طول عمر بسیار طولانی
  • از نظر شکل ظاهری می توان گفت که همگی بسیار بی رنگ و شفاف هستند.
  • از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  • در جلسه اول به راحتی می توانید زیبایی را روی لب های خود مشاهده کنید.
نتیجه گیری همان طور که می دانید، در سال 2023 تقاضا برای پرکننده های لب با بهبود صنعت زیبایی افزایش یافت. بطور قابل پیش بینی، امروزه پرکننده های تخصصی لب های پوستی محبوب هستند و افراد زیادی خواهان استفاده از آن ها می باشند. پرفروش ترین محصولات این حوزه در بخش بزرگ کردن لب و حجم دهی به لب ها بالاخص ژل هایی هم چون ژل لب روسی، در فروشگاه های معتبر موجود هستند و به راحتی می توانید از آن جا خریداری کنید.  علیرغم محبوبیت برند یا محصول، توصیه می کنیم از آنهایی استفاده کنید که یک متخصص پزشکی بیشترین اطمینان را جهت استفاده از آن دارد.
نظرات: 0 مشاهده