کاشت ابرو روی اسکار وجای زخم امکان پذیر است ؟

ابروهای خوش فرم نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره دارد حتی این مسئله در زیبایی خانوم ها نقش پررنگ تری را بازی میکند.به طور کلی سلیقه افراد در انتخاب فرم و مدل ابرو به هنگام کاشت ابرو در بهترین کلینیک کاشت ابرو بسیار تاثیر گذار است و سلیقه ها با یک دیگر متفاوت است. بعضی از افراد ابروهای بسیار باریک را برای خود ترجیح می‌دهند و بعضی از افراد ابروهای پر و پهن را میپسندند. ایا روی جای زخم میتوان ابرو کاشت؟ ایا روی جای زخم میتوان ابرو کاشت؟ در این میان افرادی هستند که در میانه ی یک حادثه و یا تصادف ابروهای خود را از دست داده اند، سوال اصلی این افراد این است که ایا میتوان کاشت ابرو روی اسکار انجام داد یا خیر ؟! در این مقاله به پاسخ این سوال پرتکرار پرداخته ایم پس تا انتها همراه ما باشید.

آیا امکان کاشت ابرو بر روی اسکار و جای زخم امکان پذیر است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که امکان کاشت ابرو در ناحیه اسکار و جای زخم  در بافت ابرو وجود دارد چراکه بافت اسکار، مانع  از رشد فولیکول‌های تازه کاشته شده نمی‌شود. بنابراین کسانی که در اثر حوادث دچار شکستگی و زخم بر روی ابرو خود شده‌اند می‌توانند با خیال راحت کاشت ابرو روی اسکار را انجام دهند. البته که در این جا نکته ی بسیار مهم این است که کاشت ابرو بر روی جای زخم باید در کلینیک تخصصی و حرفه ای انجام شود ! پزشک متخصص شما باید بسیار متخصص و ماهر باشد تا نتیجه موفقیت‌آمیز و موردنظرتان را بگیرید. بافت زیرین اسکار از رشد فولیکول‌های تازه کاشته شده پشتیبانی می‌کند و پزشک متخصص نیز سعی می‌کند تا مناطق اسکار را با ابرو ها بپوشاند و جلوه ای زیبا به صورت شما بدهد.اگر در ناحیه ابرو خود شکستگی یا جای زخم و اسکار دارید می‌توانید به کلینیک دیناز مراجعه کرده و توسط بهترین متخصصان کاشت ابرو خود را انجام دهید. فولیکول‌های تازه کاشته شده با موفقیت به نواحی بافت‌های اسکار پیوند زده می‌شود و باعث احیای رشد ابروها می‌شود. بنابراین امکان کاشت ابرو بر روی اسکار و زخم وجود دارد اگر توسط یک کلینیک تخصصی و پزشک حاذق انجام گیرد. چه مدت بعد از اسکار کاشت ابرو انجام دهیم؟ چه مدت بعد از اسکار کاشت ابرو انجام دهیم؟

چه مدت بعد از ایجاد زخم میتوان کاشت ابرو انجام داد؟

بدن هر فرد با دیگری متفاوت است و در مقابل زخم و اسکارها عکس‌العمل متفاوتی دارد.  به طور کلی بهبود زخم در افراد مختلف با سرعت مختلفی انجام می‌شود. اگر بیماری زمینه‌ای خاصی نداشته باشید احتمالا  بین ۶ الی ۹ ماه زخم شما بهبود پیدا خواهد کرد و بهبود التهاب پوست بعد از سه ماه ایجاد می‌شود. در کاشت ابرو روی اسکار بدن فرد باید آمادگی لازم را برای  ایجاد زخم مجدد در ناحیه کاشت ابرو را داشته باشد. بنابراین بهترین زمان‌ برای کاشت ابرو بعد از ایجاد زخم، حدودا یک سال بعد می‌باشد. یک سال زمانی است که فرد بهترین نتیجه را از کاشت ابرو می‌گیرد.

ایا کاشت ابرو بر روی جای زخم و اسکار ماندگار است ؟

دائمی بودن نتیجه کاشت ابرو روی اسکار ارتباط مستقیم و زیادی  با کلینیک انتخابی و پزشک متخصصتان دارد مانند کاشت مو که باید برای نتیجه ی بالا گرفتن دربهترین کلینیک کاشت مو انجام شود . در کاشت ابرو روی اسکار پزشک متخصص تلاش میکند تا فولیکول‌ها را از قسمت‌های سر، پاها و بازوها برداشت کند و به ناحیه زخم و اسکارابرو پیوند بزند. به طور کلی بافت زخم و اسکار، فولیکول مو ندارد و پیوند فولیکول‌ها باعث می‌شود تا رشد ابروها به‌ سرعت صورت بگیرد. در کاشت ابرو پزشک سعی می‌کند تا پیوند ابروها را با فاصله‌ای بیشتر نسبت به سایر نقاط انجام دهد و با این کار مطمئن می‌شود که گردش خون در منطقه دارای اسکار وجود داشته باشد. در نهایت، این مهارت پزشک شما است که باعث می‌شود تا نتیجه کاشت ابرو بر روی اسکار دائمی و همیشگی باشد و جای زخم‌ها دیگر به چشم نیاید.

از چه روشی در کاشت ابرو بر روی اسکار و جای زخم استفاده میشود ؟

پاسخ این سوال به نتیجه ی ازمایشات شما و تصمیم نهایی پزشکتان بستگی دارد اما همانطور که میدانید کاشت ابرو روی اسکار و جای زخم بسیار پیچیده تر و سخت تر از کاشت ابروی معمولی میباشد و به دقت و مهارت بیشتری احتیاج دارد .

روش FUE

روش FUE  که روشی بسیار متداول بر روی زخم و بخیه است این روش با کمترین میزان تهاجم انجام می‌شود و ابروهای متراکم و طبیعی را برای شما به ارمغان می اورند. در این روش نیازی به برداشت نوار پوستی نیست و هیچ زخمی بر روی پوست بیمار ایجاد نمی‌شود این روش امروزه یکی از محبوب ترین ها در میان افراد و پزشکان متخصص سرتاسر دنیا میباشد.

روش FUT

در این روش با برداشتن فلپ کوچکی از ناحیه پشت گوش های فرد، عمل کاشت ابرو روی اسکار آغاز می‌شود. سپس واحدهای برداشت شده در زیر میکروسکوپ جدا و تفکیک می‌شود. لازم به ذکر است که این روش نیازی به تراشیدن مو ندارد و ظاهر طبیعی افراد دستخوش تغییرات زیادی  نمی‌شود. ایا کاشت ابرو عوارض دارد؟ ایا کاشت ابرو عوارض دارد؟

ایا کاشت ابرو روی اسکار عوارض دارد ؟

کاشت ابرو روی اسکار از جمله عمل‌های زیبایی است که ممکن است عوارضی را هرچند جزئی داشته باشد. قبل از انجام کاشت ابرو باید توجه داشته باشید که حتماً توسط پزشک متخصص معاینه شوید تا کمترین عوارض را برای شما به همراه داشته باشد. عوارض کاشت ابرو بر روی اسکار و جای زخم عبارت است از:
  • حساسیت‌های احتمالی به داروهای بی‌حسی موضعی
  • امکان ایجاد عفونت در محل ابرو بر اثر استریل نشدن محیط کاشت ابرو
  • تورم و درد در ناحیه اسکار که البته نگران نباشید بعد از چند روز از بین خواهد رفت
  • التهاب، قرمز شدن و خارش خفیف در ناحیه اسکار
  • خونریزی احتمالی در ناحیه ابرو،که بسیار کم پیش می اید

بهتر است که قبل از کاشت ابرو بدانید که

از انجا که انجام کاشت ابرو روی اسکار و جای زخم بسیار بین افرادی که اسکار دارند رایج است لازم است که نکاتی را درباره ان بدانید زمانی که بافت ابرو دچار اسکار می‌شود فولیکول‌های مو و غدد، عرق خود را از دست می‌دهد و دیگر به‌صورت طبیعی توانایی روییدن مو در این ناحیه وجود ندارد. در نتیجه تغذیه رسانی توسط عروق به‌سختی انجام می‌گیرد و باعث می‌شود روند بهبود کاشت ابرو بسیار زمان‌بر شود. بنابراین یکی از محدودیت‌های کاشت ابرو در ناحیه اسکار این است که رشد و همچنین تقویت ابروها پس از اتمام کاشت با سرعت کمتری انجام می‌گیرد. همچنین یکی دیگر از محدودیت ها این است که هر پزشکی نمیتواند این عمل زیبایی را انجام دهد.

جمع بندی

نگران این نباشید اگر که در ناحیه ی ابروی خود جای زخم و اسکار دارید. کاشت ابرو امروزه به کمک شما امده تا دوباره جلوه ای زیبا به چهره و ابروهای خود بدهید . کلینیک دیناز یکی از کلینیک های تخصصی و معتبر در زمینه ی انجام کاشت ابرو روی اسکار است و مراجعه کنندگان بسیاری داشته است . شما میتوانید از طریق شماره ی 021-48467 (28خط) با این کلینیک درتماس باشید و نوبت مشاوره ی خود را رزرو کنید.
نظرات: 0 مشاهده