اهمیت طراحی وب سایت طلافروشی ، محتوا و انتخاب آژانس مناسب

در مقاله امروز به بررسی سه مورد در زمینه وب سایت خواهیم پرداخت. طراحی سایت طلافروشی ، سفارش طراحی سایت و iransite.com از این جمله موارد هستند. اهمیت طراحی وب سایت طلافروشی ، محتوا و انتخاب آژانس مناسب

طراحی سایت طلا فروشی

نیازهای ویژگی را شناسایی کنید

اگر می‌خواهید وب‌سایتتان چه کاری انجام دهد، زمان آن رسیده است که دقیقاً بفهمید وب‌سایت شما چگونه به این اهداف می‌رسد. ویژگی هایی را که وب سایت شما برای عملکرد موفقیت آمیز باید داشته باشد را تعریف کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک عکاس هستید و هدف وب سایت شما نمایش نمونه کارهای تصویری شماست، پس به یک گالری تصاویر نیاز دارید. اگر می خواهید کالاهای فیزیکی را به صورت آنلاین بفروشید، به یک سبد خرید تجارت الکترونیک نیاز دارید. اگر یک کسب و کار خرده فروشی هستید، ممکن است بخواهید نقشه ای از مکان، شماره تلفن و ساعات کاری خود داشته باشید. قبل از اینکه بخواهید یک وب سایت بسازید، لیستی از تمام ویژگی هایی که وب سایت شما برای رسیدن به اهدافش نیاز دارد، بنویسید. این می تواند هر چیزی از فرم های تماس گرفته تا گزینه های سفارشی سازی SEO باشد. یک تصویر واقعی از ویژگی هایی که سایت شما برای موفقیت نیاز دارد، دریافت کنید. در این مرحله، ممکن است شروع به تصور کنید که برخی از صفحات منفرد ممکن است چگونه به نظر برسند، اما دست نگه دارید - ما هنوز کاملاً به آنجا نرسیده ایم. ما یک گام مهم دیگر برای اجرا داریم.

رقابت

درست است، وقت آن است که بررسی های لازم را انجام دهید و بازار فعلی را ارزیابی کنید. وانمود کنید که یک مشتری بالقوه هستید و عبارت جستجوی مورد نظر خود را در گوگل تایپ کنید. رقبای شما چگونه کسب و کار را از وب سایت خود هدایت می کنند؟ چه چیزی را در مورد سایت های آنها دوست دارید؟ چه چیزی را دوست ندارید؟ آیا استفاده از چیزی گیج کننده یا سخت بود؟ آیا می توانید پیشنهاد بهتری به مشتریان بدهید؟ امیدواریم با احساس بهتری نسبت به جایگاه خود در بازار و برخی ایده های محکم در مورد اینکه چه کاری می توانید برای ایجاد وب سایتی جذاب تر برای مشتریان بالقوه انجام دهید، از این تمرین دور شوید.

نقشه سایت خود را بکشید

اکنون که می‌دانید از وب‌سایت خود چه می‌خواهید، چگونه می‌خواهید آن را به انجام برسانید، و رقبای شما چه می‌کنند، وقت آن است که واقعاً ساختار سایت خود را برنامه‌ریزی کنید! لیستی از تمام صفحاتی که در وب سایت خود می خواهید ایجاد کنید. این طرح نقشه سایت شماست. برخی از صفحات معمولی برای یک وب سایت کسب و کار کوچک اطلاعاتی عبارتند از:
  • صفحه اصلی
  • خدمات/قیمت
  • ساعت/مکان
  • با ما تماس بگیرید
نقشه سایت خود را بکشید شما باید حداقل یک ویژگی داشته باشید که به شما در دستیابی به یک هدف وب سایت در هر صفحه کمک کند. برای مثال، صفحه تماس با ما باید حاوی فرم/اطلاعات تماس شما باشد. اگر صفحه‌ای به شما در رسیدن به اهدافتان کمک نمی‌کند، ممکن است بخواهید در مورد آن تجدید نظر کنید. یک استثنا در این شامل یک صفحه اضافی از محتوای ارزشمند برای کمک به رتبه بندی موتور جستجوی شما خواهد بود. صفحات خود را در سلسله مراتبی که منطقی است سازماندهی کنید، اما مراقب باشید صفحات بیش از دو یا سه سطح را در عمق ناوبری دفن کنید. هنگامی که یک طرح کلی از صفحات و ساختار سایت خود دارید، طرح اولیه شما کامل شده است و آماده رفتن به مرحله بعدی هستید.

سفارش طراحی سایت

محتوای وب سایت با ارزش است زیرا قابلیت استفاده وب سایت و سودآوری شما را ایجاد می کند یا می شکند. اگر بازدیدکنندگان سایت نتوانند از وب سایت شما برای دستیابی به اهداف خود - مانند یافتن اطلاعات، خرید محصولات یا رزرو سفرها - استفاده کنند، باز می گردند. اگر آنها پرش کنند، مشتریان خود را از دست داده اید. به عنوان مثال، بازدیدکنندگان سایت اغلب انتظار دارند که یک نوار ناوبری در هدر یک وب سایت باشد. اگر این محتوا را درج نکرده‌اید یا آن را در جایی غیرمنتظره قرار نداده‌اید، ممکن است برای بازدیدکنندگان هزینه داشته باشد. کاربران نمی دانند کجا برای اطلاعاتی که به دنبال آن هستند جستجو کنند و به سایت دیگری مراجعه می کنند. مردم معمولاً برندهای آشنا را انتخاب می کنند، نه محصولات. محتوای وب سایت شما باید داستان برند شما را بازگو کند تا به بازدیدکنندگان کمک کند تا با مأموریت شما ارتباط برقرار کنند و شما را در سراسر وب بشناسند (مانند پلتفرم های اجتماعی یا در تبلیغات) تا آشنایی بیشتری داشته باشند. لوگوها، شعارها و طرح‌های رنگی بیانگر شخصیت شما هستند و به بینندگان کمک می‌کنند پیام‌های شما را شناسایی کنند، که (امیدواریم) منجر به انتخاب محصول یا خدمات شما نسبت به دیگران شود. محتوای وب سایت همچنین مهم است زیرا آنچه را که شما دوست دارید به خواننده خود منتقل کنید به اشتراک می گذارد. شما می خواهید بازدیدکنندگان را متقاعد کنید که محصول یا خدمات شما مشکلات آنها را حل می کند، خواه این برنامه ریزی سفر دست و پا گیر باشد یا کفش های کتانی که باعث زانو درد می شوند. اینکه یک وب سایت چه چیزی و چگونه اطلاعات را ارائه می دهد تعیین می کند که آیا محتوای شما با بیننده طنین انداز می شود یا خیر.

iransite.com

هنگام انتخاب یک آژانس طراحی باید به چه علائم هشداردهنده ای توجه کرد؟ به نظر من، هر آژانسی که شما را برای خرید یک وب سایت جدید عجله می کند، آژانس ضعیفی است - طراحی یا غیره. هر آژانسی که زمان و تلاشی را برای آن صرف نمی کند به شما کمک می کند دقیقاً آنچه را که نیاز دارید به دست آورید تا پیشنهادی مقیاس پذیر داشته باشید، که متناسب با نیازهای تجاری شما باشد، بعید است که یک شریک بلندمدت انتخاب خوبی داشته باشید. یک آژانس باید در طول فرآیند از یک صاحب کسب و کار چه انتظاری داشته باشد؟ صاحب کسب و کار باید انتظار داشته باشند که همزمان با به اشتراک گذاشتن اهداف تجاری و بازاریابی خود، یک خلاصه واضح و جامع ارائه دهند. در مقابل، آنها باید انتظار داشته باشند که به آنها گوش داده شود، درک شوند و در مورد بهترین عملکرد به منظور دستیابی به اهدافشان توصیه شود. هنگام کار با یک آژانس طراحی وب خوب، برای گوش دادن به توصیه ها، ایده ها و توصیه های آنها آماده باشید. به هر حال، اگر آنها سال‌ها وب‌سایت می‌سازند - یک یا دو چیز در مورد آن می‌دانند! مهم‌ترین چیزی که مشتری باید ارائه دهد چیست؟ ضروری است که مشتری ایده روشنی از آنچه می‌خواهد به دست آورد داشته باشد. به عنوان نتیجه نهایی - برای اینکه آژانس به آن برسد. ما با مشتریان خود در یک مشارکت مشاوره ای کار می کنیم و آنها را در طول فرآیند طراحی و توسعه وب هدایت می کنیم. اکثر آژانس ها یک فرآیند دارند و باید در همان ابتدا مشتری را راهنمایی کنند. چگونه کار می کند. iransite.com اگر به این مطالب مشتاق شده اید، پیشنهاد اصلی من این است که به وب سایت iransite.com سری بزنید و خودتان خدمات این شرکت را مشاهده کنید. در صورت لزوم، می توانید با مشاورین این مجموعه در مورد وب سایت مورد نظر خود یا سوالات خود، مشورت کنید.  
نظرات: 0 مشاهده