تعرفه طراحی سایت و طراح سایت فروشگاهی در سی ام اس ایران

تعرفه طراحی سایت ممکن است به عوامل مختلفی وابسته باشد و رنج همیشه معینی نداشته باشد. در عوض، اگر طراحی خوب مانند طراح سایت فروشگاهی پیدا کنید، می توانید سر قرارداد با او مذاکره کنید. وب سایت هایی هم وجود دارند که کار ایجاد وب سایت ها را انجام می دهند، مانند سی ام اس ایران.

تعرفه طراحی سایت

انتخاب نام دامنه

پس از انتخاب یک طرح میزبانی، می توانید یک نام دامنه به آن اضافه کنید. نام دامنه بخش مهمی از وب سایت شما است، پس با دقت فکر کنید و دامنه مناسب را ثبت کنید.

هزینه ایجاد یک وب سایت چقدر است؟

خیلی کوچک! هزینه ساخت یک وب سایت بستگی به برنامه میزبانی و دامنه ای دارد که انتخاب می کنید، اما نباید بیشتر از قیمت یک فنجان قهوه در ماه باشد. برای اطلاع از قیمت های واقعی، طرح ها و قیمت های ما را ببینید. تعرفه طراحی سایت و طراح سایت فروشگاهی در سی ام اس ایران

آیا نمی توانم یک وب سایت رایگان بسازم؟

مطمئنا، شما می توانید. اما این گزینه خیلی خوبی نیست. ایجاد یک وب سایت رایگان با محدودیت های زیادی همراه است. مهمتر از همه، تبلیغات در وب سایت شما قرار می گیرد. شما همچنین نام دامنه خود را نخواهید داشت، اما باید از یک زیر دامنه از ارائه دهنده هاست استفاده کنید. خیلی حرفه ای به نظر نمی رسد، اینطور است؟ برای خلاص شدن از شر این محدودیت ها، باید هزینه کنید. بنابراین شما با پرداخت هزینه اندکی برای یک طرح میزبانی واقعی و یک نام دامنه در ارائه دهنده ای مانند one.com بسیار بهتر هستید، جایی که می توانید بدون آن محدودیت ها یک وب سایت ایجاد کنید.

طراح سایت فروشگاهی

مخاطب خود را بشناسید

وب سایت شما برای همه جذاب نخواهد بود. وب سایت هیچ کس نمی تواند این کار را انجام دهد. در عوض، دقیقاً مشخص کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند. سپس یک طراحی صفحه اصلی ایجاد کنید که مخاطب اصلی شما مفید باشد. حتی اگر صفحه اصلی شما خیره کننده باشد، اگر برای بازدیدکنندگان مفید نباشد، آنها را ترک خواهند کرد. با انجام تحقیق در مورد اینکه مخاطبان شما چه کسانی هستند، به دنبال چه چیزی هستند و چرا شما را به جای رقبای شما انتخاب می کنند، دقیقاً می دانید که چگونه برای آنها جذابیت داشته باشید. همچنین به شما کمک می کند تا تعیین کنید چه اطلاعاتی در کدام صفحه قرار می گیرد و چگونه عملکرد آن را اندازه گیری کنید.

آن را چشم نواز کنید

یک سایت خسته کننده، مشتریان را هر چند وقت یکبار جذب یا نگه نمی دارد. باید از نظر بصری جذاب باشد. عکس‌ها و ویدیوها می‌توانند به طراحی صفحه اصلی شما بسیار جالب‌تر کمک کنند. همچنین یک راه عالی برای بهبود سئو است. متن بیش از حد می تواند باعث شود مردم با اطلاعات بیش از حد غرق شوند. سپس آنها را از تصمیم گیری برای خرید منحرف می کند. در عوض، از یک عکس چشم نواز برای همراهی با متن استفاده کنید. این به ویژه در صورت فروش محصولات مفید است. مردم قبل از خرید می خواهند بدانند که یک کالا دقیقاً چه شکلی است. فراموش نکنید که کلمات کلیدی را در عنوان متای عکس قرار دهید تا موتورهای جستجو و مشتریان شما بتوانند موارد را راحت‌تر پیدا کنند. یک سایت خسته کننده، مشتریان را هر چند وقت یکبار جذب یا نگه نمی دارد شما می توانید ویدیوهایی ایجاد کنید که مخاطبان اصلی خود را آگاه، آموزش و سرگرم کند. لازم نیست طولانی باشد و نباید باشد. چیزی بین 30 ثانیه تا سه دقیقه به توضیح بدون خسته کردن مخاطب کمک می کند.

سی ام اس ایران

داشتن گواهینامه های SSL

گوگل داشتن گواهینامه SSL از سال 2018 به بعد را برای تمامی وب سایت ها اجباری کرده است. گواهی‌های SSL برای وب‌سایت‌ها ضروری هستند، زیرا به رمزگذاری داده‌های حساس کاربر که در طول تراکنش‌ها یا هنگام پر کردن سایر فرم‌ها به‌روزرسانی می‌شوند، کمک می‌کنند. داشتن گواهینامه SSL اعتبار وب سایت شما را به ارمغان می آورد و با رشد برند شما وفاداری مشتری را تضمین می کند. در نظر گرفتن تمرکز بر امنیت و حریم خصوصی این روزها، گنجاندن گواهینامه SSL در وب سایت شما یک انتخاب عملی است. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که آژانس استخدام شما گواهی SSL را به شما می دهد. همچنین باید فرآیند تمدید خودکار این گواهی‌های امنیتی را بررسی کنید تا از انقضای آنها جلوگیری کنید و بهترین تجربه را برای کاربران خود تضمین کنید.

بهترین شیوه ها

همیشه اطمینان حاصل کنید که آژانسی که استخدام کرده اید بهترین شیوه های صنعت را دنبال می کند. انجام این کار مستلزم آن است که به هیچ سیستم مدیریت محتوای غیر استاندارد یا داخلی رضایت ندهید زیرا شما را برای همیشه به آژانس متصل می کند. مطمئن شوید که آنها از CMS های رایج مانند وردپرس استفاده می کنند. این تضمین می کند که سایت شما در طول زمان رشد می کند و می توانید هر زمان که نیاز دارید به آژانس دیگری برای نگهداری آن بروید.

پاسخگویی

ما نمی توانیم به اندازه کافی بر سازگاری وب سایت شما با دستگاه های مختلف تأکید کنیم. یک وب سایت ناسازگار نه تنها دید شما را کاهش می دهد بلکه باعث می شود هزاران مشتری بالقوه را از دست بدهید. با این حال، اگر آژانس شما به طور کلی اصرار دارد که یک سایت جداگانه برای موبایل یا تبلت داشته باشد، لطفاً از استخدام آنها خودداری کنید. یک وب‌سایت واکنش‌گرا به این معنی است که همه عناصر باید خود را بهینه کنند تا تجربه‌ای بدون سازش را در پلتفرم‌های مختلف به کاربران ارائه دهند. از این رو، عاقلانه است که برای اطمینان از اینکه آژانس وب سایت شما طرح ها، عناصر و متون واکنش گرا را ایجاد می کند، راه بیشتری را طی کنید. هنگامی که وب سایت خود را برای کاربران در پلتفرم های مختلف بهینه سازی کنید، می توانید فوراً بازدهی بیشتری را برای خود تضمین کنید. رعایت تمام نکات ذکر شده در بالا مطمئناً به شما در انتخاب شریک طراحی وب مناسب برای کسب و کارتان کمک می کند.

سرمایه گذاری

استخدام یک آژانس وب سایت باید به عنوان سرمایه گذاری در وب سایت در نظر گرفته شود زیرا می تواند دروازه ای برای گسترش تجارت شما، افزایش فروش و بازگشت سرمایه بیشتر باشد. دنیای دیجیتال به شدت رقابتی است. از این رو، هنگامی که باید یک وب سایت جدید طراحی یا توسعه دهید، نباید خسیس عمل کنید. در نظر گرفتن نکات ما مطمئناً به شما در دستیابی به نتایج مناسب کمک می کند. تحقیقات خود را انجام دهید و در به اشتراک گذاشتن نیازهای خود با آژانس ها تردید نکنید. همیشه به آنچه آنها در مورد نیازهای شما می گویند گوش دهید و پردازش کنید. همیشه فضا را برای مذاکره منطقی بگذارید. اگر راضی نیستید، ادامه دهید و گزینه های دیگر بازار را بسنجید. از همتایان خود در صنعت کمک بگیرید و از آنها بخواهید که ارجاعات را به اشتراک بگذارند. همیشه از آژانس ها بخواهید نمونه کارها "زنده" کار خود را به اشتراک بگذارند. اگر اتفاقی افتاد که چیزی را دوست دارید یا دوست ندارید، به یاد داشته باشید که آن را به آنها گوشزد کنید. شرکت سی ام اس به آدرس وب سایت cms-iran.com در زمینه تولید و ایجاد وب سایت های متفاوت فعالیت می کند. این وب سایت سابقه مناسبی در تولید انواع وب سایت دارد. اگر به دنبال خریداری وب سایتی مناسب خود هستید، یا سوالی در مورد این مطالب دارید، به این وب سایت نگاهی بیندازید.
نظرات: 0 مشاهده