جدید ترین قیمت ایمپلنت کره ای

جدیدترین قیمت ایمپلنت کره ای می تواند به عوامل کاملا مختلفی وابسته باشد. در حال حاضر برندهای مختلفی با کیفیت های گوناگون در حوزه ایمپلنت دندان وجود دارد که از نظر کیفیت، مواد ساخت، هزینه و کشور سازنده با یک دیگر متفاوت هستند.انتخاب اینکه کدام یک از ایمپلنت ها برای شما مناسب تر است بسته به شرایط بیماری و بدنی هر فرد می تواند متفاوت باشد. اغلب ایمپلنت هایی که امروزه در ایران در حوزه دندان پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است ایمپلنت های کره ای، اروپایی و آمریکایی است. جدید ترین قیمت ایمپلنت کره ای جدید ترین قیمت ایمپلنت کره ای ایمپلنت های کره ای نیز چون توسط شرکت های مختلف با مواد سازنده مختلفی تولید می شوند دارای کیفیت و قیمت متفاوتی هستند. دلیل محبوبیت ایمپلنت های کره ای در ایران به دلیل جنس و کیفیت و همچنین پشتیبانی بعد از فروش است. این ایمپلنت ها با توجه به اینکه قطعات آن ها مورد دسترس است و به راحتی یافت می شوند مورد توجه پزشکان زیادی قرار گرفته است. البته ایمپلنت کره ای نیز مانند محصولات دیگر کشورهای سازنده ایمپلنت دارای جنس های مرغوب و نا مرغوب است که با پرداخت هزینه بهتر می توانید کیفیت های مناسب این محصولات را تهیه کنید. بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت کره ای

ایمپلنت کره ای بهتر است یا آلمانی؟

طبیعی است که وقتی پزشک تعیین می کند شما گزینه خوبی برای ایمپلنت هستید برای انتخاب نوع و برند ایمپلنت دچار تردید شوید. زیرا زمان انتخاب با ایمپلنت های آلمانی، کره ای، سوئیسی و... روبرو می شوید که ممکن است دل نگرانی در انتخاب آن ها داشته باشید. اما با کمی تحقیق و مشورت با پزشک خود می توانید ایمپلنت مناسب را انتخاب کنید. برخی از افراد تصور می کنند ایمپلنت های اروپایی همیشه پرچم دار بوده و بهتر از ایمپلنت های آسیایی هستند اما در واقع این یک باور غلط است و امروزه ایمپلنت های کره ای با کیفیت بسیار عالی توانسته اند جای ایمپلنت های آلمانی را به خوبی پر کنند. ایمپلنت کره ای خوب است؟ ایمپلنت کره ای خوب است؟ انتخاب ایمپلنت هرگز نباید تنها بر اساس کشور سازنده آن باشد بلکه باید ایمپلنت انتخاب شده دارای استاندارد جهانی و دارای مجوز سلامت بهداشت باشد. به همین خاطر نمی توان به صورت قطعی اعلام کرد ایمپلنت آلمانی بهتر است یا ایمپلنت کره ای بلکه باید با توجه به مشورت متخصصین این حوزه ایمپلنتی را انتخاب کنید که برای فرآیند کاشت شما مفید بوده و عملیات با موفقیت انجام شود. بیشتر بخوانید » ایمپلنت کره ای یا آلمانی

ایمپلنت کره ای خوب است؟

ایمپلنت های کره ای از محبوب ترین ایمپلنت های موجود در ایران هستند که اغلب به دلیل اقتصادی بودن و در دسترس بودن قطعات طرفداران بیشتری دارند. اما سوالی که ذهن افراد را در انتخاب ایمپلنت به خود مشغول می کند این است که آیا ایمپلنت کره ای خوب است؟ ایمپلنت های کره ای دارای انواع سازنده و برند های مختلفی هستند که هر یک قیمت و کیفیت متفاوتی دارد. برخی ایمپلنت های کره ای با کیفیت امروزه می توانند با برندهای سوئیسی در کیفیت رقابت کنند. از فاکتورها و عواملی که بر طول عمر و دوام ایمپلنت دندان موثر است کیفیت مرغوب مواد مورد استفاده در ساخت ایمپلنت و نحوه ساخت آن با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا است.

جنس و کیفیت ایمپلنت کره ای

جنس پایه ایمپلنت دندان اغلب از تیتانیوم ساخته می شود ک دلیل محبوبیت این فلز برای ساخت به عنوان پایه ایمپلنت عبارتند از:
  • قابلیت زیست سازگاری ایمپلنت دندان با بدن انسان باعث می شود ایمپلنت به سرعت با استخوان فک جوش خورده و عملیات کاشت با موفقیت روبرو شود.
  • استحکام و دوام طولانی که تیتانیوم دارد باعث افزایش موفقیت در کاشت ایمپلنت شده و مدت زمان بیشتری می تواند برای بیمار کاربرد داشته باشد.
برخی از افراد که زیبایی دندان برایشان دارای اهمیت بالایی است بهتر است برای روکش دندان از زیرکونیا یا دی اکسید زیرکونیوم استفاده کنند تا زیبایی ظاهری دندان ایمپلنت شده خود را نیز حفظ کنند. زمانی که از تیتانیوم برای پایه ایمپلنت استفاده می شود ممکن است بعد از گذر زمان روی تاج سایه تیره لایه زیرین تیتانیوم کمی مشخص شود به همین علت استفاده از روکش زیرکونیا برای زیبایی ظاهری مناسب است. البته استفاده از زیرکونیوم می تواند علت های دیگری داشته باشد که عبارتند از:
  • زیرکونیا دارای سازگاری بسیار بالاتری با بدن نسبت به تیتانیوم دارد.
  • از نظر زیبایی و رنگ دندان بسیار محبوبیت خاصی پیدا کرده است.
  • مقاومت و طول عمر زیرکونیا نسبت به تیتانیوم بیشتر است
  • احتمال بروز آلرژی و حساسیت در زیرکونیا به شدت کم است.
البته به غیر از زیرکونیا و تیتانیوم ممکن است آلیاژهای دیگری مانند طلا، فولاد ضد زنگ و غیره در این صنعت استفاده شود که تعداد آن ها بسیار نادر است اما در صورتی که راه حلی غیر از آن در دسترس نباشد تنها راه حل استفاده از این آلیاژها است. جدید ترین قیمت ایمپلنت کره ای با توجه به جنس آن که تیتانیوم انتخاب کرده اید یا زیرکونیا می تواند کاملا با یک دیگر متفاوت باشد.

مزایا و معایب ایمپلنت کره ای چیست؟

در حال حاضر برندهای مختلفی از ایمپلنت های کره ای در حال ساخت است که ممکن است در انتخاب یکی از آن ها به دلیل گوناگونی دچار سر درگمی شوید. اما برای پیدا کردن یک ایمپلنت خوب بهتر است با پزشک معالج خود مشورت کنید تا با توجه به سلامت استخوان فک و سلامت عمومی بدن شما و با توجه با بودجه و هزینه شما یک ایمپلنت خوب به شما  معرفی کند. هر ایمپلنتی که استفاده کنید دارای مزیت و معایب خاص خودش است اما بهتر است از برندهایی مانند ایمپلنت های کره ای استفاده کنید که هزینه به صرفه، کیفیت مناسب و محبوبیت زیادی در کشور ما دارند.

مزایای ایمپلنت کره ای

قیمت مناسب

ایمپلنت های کره ای نسبت به دیگر ایمپلنت های اروپایی دارای هزینه پایین تر و کیفیت خوبی هستند که اگر از نظر هزینه به دنبال یک ایمپلنت اقتصادی هستید بهترین انتخاب شما ایمپلنت های کره ای است. زیرا ایمپلنت های کره ای با کیفیت و بودجه متفاوت در بازار موجود است.

پشتیبانی مناسب

زمانی که یک ایمپلنت در بازار به تعداد زیاد، با کیفیت های مختلف و قیمت های متفاوت موجود باشد طبیعی است که قطعات آن هم بیشتر در بازار موجود است و به خوبی پشتیبانی می شود. در این صورت دیگر نگرانی از بابت خدمات پس از فروش ایمپلنت دندان نخواهید داشت. حال اگر در رابطه با معایب ایمپلنت کره ای بخواهید بدانید باید بگوئیم برخی از ایمپلنت های کره ای در حال حاضر از نظر کیفیت با ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی رقابت میکنند اما ایمپلنت های کره ای با کیفیت پایین تر نیز در بازار موجود است که برند های اروپایی مشابه آن ها را تولید نمی کنند. برای آن که بتوانید یک ایمپلنت خوب انتخاب کنید باید چندین وجه را به درستی بررسی کنید. اگر هزینه برای شما اولویت دارد انتخاب بهتر استفاده از ایمپلنت کره ای است.
نظرات: 0 مشاهده