عطرهای خوشبو و معروف زنانه (9 ادکلن محبوب و پرطرفدار)

بسیاری از خانم ها به دنبال عطرهای خوشبو و معروف زنانه با ماندگاری و پخش بوی بالا هستند. تنوع زیادی از عطرهای زنانه خوشبو وجود دارد که خانم ها از آن ها در مهمانی، محل کار و مکان‌ های دیگر استفاده می کنند. برخی ادکلن ها با برندهای خاص، در بین بانوان خوش سلیقه معروف شده است که از محبوب ترین آن ها می توان به عطر زنانه دیور جادور اشاره کرد. عطرهای خوشبو و معروف زنانه (9 ادکلن محبوب و پرطرفدار) عطرهای خوشبو و معروف زنانه (9 ادکلن محبوب و پرطرفدار) در هنگام انتخاب عطر و ادکلن، توجه به ویژگی های آن از جمله رایحه ماندگار و پخش بوی عالی، طراحی بسته بندی و قیمت، بسیار مهم است. به طور مثال، اگرچه قیمت عطر دیور نسبت به سایر عطرهای خوشبو زنانه بالاتر است، اما ماندگاری و پخش بوی فوق العاده باعث می شود طرفداران این برند محبوب، هیچ جایگزینی برای عطرهای خاص خود انتخاب نکنند.

معرفی 9 عطر خوشبو و خاص زنانه

تنوع عطرهای خوشبو زنانه بسیار زیاد است؛ به همین دلیل بسیاری از خانم ها در هنگام انتخاب یک عطر مناسب، سردرگم می شوند.

1.ادکلن زنانه فلاور بمب

ادکلن فلاور بمب، به عنوان یکی از عطرهای خوشبو و معروف زنانه، در سال 2005 توسط کمپانی ویکتور اند رالف تولید شد. ادکلن فلاور بمب دارای رایحه شرقی، گلی و گرم است. به همین دلیل، استفاده از آن در تمام فصول به جز تابستان مناسب در نظر گرفته می‌شود. خانم ها با اسپری عطر فلاور بمب روی پوست خود، بوی چای و نارنج را احساس می کنند. این رایحه باعث افزایش انرژی و طراوت مصرف کننده خواهد شد. پس از چند دقیقه، نت میانی آن که رایحه گل ارکیده، گل رز و گل یاسمین است، به مشام می رسد. ادکلن زنانه فلاور بمب ادکلن زنانه فلاور بمب در آخر، نت پایانی این ادکلن که بوی گیاه پاتچولی و مشک است، احساس خواهد شد. در واقع، با ترکیب این بوها  احساس هیجان و اعتماد به‌ نفس بیشتر در مصرف کننده ایجاد می شود. ادکلن فلاور بامب با طراحی خاص شیشه و در حجم ۱۰۰ میلی لیتر در بازار موجود است.

2. ادکلن زنانه شنل چنس با رایحه دل انگیز

یکی از عطرهای خوشبو و معروف زنانه، ادکلن شنل چنس است که در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد. استفاده از این ادکلن با بوی شیرین و ملایمی که دارد، در تمام فصول سال به‌ جز زمستان مناسب است. با اولین اسپری از ادکلن شنل چنس روی پوست، بوی آناناس، گل زنبق، گیاه پاچولی، فلفل و سنبل را احساس خواهید کرد. سپس نت‌های ابتدایی جای خود را به نت‌های میانی می دهند و شما رایحه گل‌ یاسمین و لیمو را احساس خواهید کرد. استفاده از این ادکلن زنانه، آرامش و تمرکز را برای خانم ها به ارمغان می آورد.

3.ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز

ادکلن زنانه‌ لانکوم ترزور میدنایت رز، سومین مورد از عطرهای خوشبو و معروف زنانه است. این ادکلن بوی تند و گرمی دارد و در حجم ۷۵ میلی لیتر و با بسته بندی فوق العاده شیک تولید می شود. درپوش بطری این ادکلن مانند یک الماس تراشیده است. استفاده از این عطر در تمام فصول سال به جز تابستان مناسب در نظر گرفته می‌شود. نت آغازی ادکلن زنانه لانکوم، رایحه گل رز و تمشک دارد که حس شادی و انرژی مثبت به مصرف کننده می دهد. نت میانی این عطر از بوی گل یاسمین، گل صدتومانی، برگ مو و فلفل صورتی تشکیل شده است و هیجان و انرژی مثبت برای فرد ایجاد می کند. نت‌ پایانی آن نیز بوی وانیل، مشک و چوب سدر دارد که تمرکز و تعادل جسمی و روحی فرد را افزایش می دهد. ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز

4.ادکلن زنانه ورساچه کریستال نویر

یکی دیگر از عطرهای خوشبو و معروف زنانه ادکلن ورساچه کریستال نویر است که ماندگاری بالایی دارد. این عطر یک ادوپرفیوم گرم و شیرین بوده و استفاده از آن در فصل های پاییز و زمستان پیشنهاد می شود.

5.ادکلن لانکوم پوئم

ادکلن زنانه لانکوم پوئم، از پخش بوی زیادی برخوردار است. این عطر خوشبو بر اساس زندگی یکی از شاعران فرانسوی تهیه شده و ظرافت و لطافت مورد نیاز مصرف کننده را تامین می کند. با استشمام این ادکلن می توان رایحه های شقایق آبی، شکوفه پرتقال و وانیل  را حس کرد. در واقع، تغییر بوی این ادکلن بین رایحه های تلخ و شیرین یک ترکیب احساسی در مصرف کننده ایجاد می کند. همچنین طراحی شیشه آن بسیار زیبا و شیک است.

6.ادکلن جورجیو آرمانی سی اینتنس

ادکلن جورجیو آرمانی سی اینتنس نه تنها یکی از عطرهای خوشبو و معروف زنانه است، بلکه کیفیت بالایی دارد. در واقع این ادکلن تمام ویژگی های یک عطر خوب را دارد. معروف بودن این ادکلن به دلیل وجود رایحه های شیرین، وانیل و گل رز در این عطر است. این عطر برای زنان پر شور و قوی که نیاز به انرژی بیشتر و استحکام دارند، یک گزینه مناسب است. رایحه این عطر احساس کاریزماتیک بودن و اعتماد به نفس به مصرف کننده می دهد. نت ابتدای آن بوی توت سیاه و قهوه و نت میانی این عطر بوی گل رز است. استفاده از این عطر برای فصل های پاییز و زمستان مناسب در نظر گرفته می‌شود.

7.ادکلن شنل کوکو مادمازل

ادکلن شنل کوکو مادمازل یکی دیگر از عطرهای خوشبو و معروف زنانه است. این عطر پرفروش سه سال پشت سرهم به عنوان برترین عطر زنانه شناخته شد. ادکلن شنل کوکو مادمازل یک ادو پرفیوم با پخش بوی زیاد و ماندگاری بسیار بالا است و استفاده از آن در تمام فصول سال، مناسب در نظر گرفته می‌شود. نت ابتدایی این عطر بویی ترش و شیرین و شبیه به پرتقال و ترنج دارد. در نت میانی، رایحه گل رز و یاس احساس می شود که کمی شیرین تر و گلی و بسیار مطبوع است. نت پایانی این عطر نیز کمی رایحه تلخ و چوبی دارد. ادکلن شنل کوکو مادمازل ادکلن شنل کوکو مادمازل

8.ادکلن موگلر الین

ادکلن موگلر الین یکی از عطرهای خوشبو و معروف زنانه است که پخش بو و ماندگاری بالایی دارد. نت ابتدایی این عطر کمی شیرین و گرم گلی است و با گذر زمان حالتی تلخ و چوبی و کمی صابونی پیدا می کند. در واقع، رایحه اصلی این عطر ترکیبی از بوی شیرین، گرم کهربا و گل یاس بوده و استفاده از این عطر برای مصرف روزانه یا رسمی در فصل های پاییز و زمستان مناسب است.

9.لیدی میلیون، از عطرهای محبوب زنانه

ادکلن لیدی میلیون یک عطر گرم، شیرین و میوه ای است که رایحه‌ای ترکیبی از رایحه های تمشک، عسل و رایحه گل ها دارد. نت ابتدایی آن با بوی قوی و مشخص تمشک همراه است. البته وجود بوی پررنگ عسل در نت ابتدایی این ادکلن در ابتدا حسی گرم و شیرین برای مصرف کننده ایجاد می کند. نت میانی این عطر رایحه گل های یاس و گاردنیا دارد. در حالی که نت پایانی آن زیاد تغییر نمی کند و فقط بوی نعنای هندی و یک رایحه تلخ و فلفلی ملایم به آن اضافه می شود. از ویژگی ادکلن لیدی میلیون می توان به پخش بوی زیاد و ماندگاری بالا اشاره کرد. استفاده از این ادکلن در فصول سرد سال مناسب است.

کلام آخر، ویژگی بهترین عطرهای زنانه

عطرهای خوشبو و معروف زنانه از رایحه های جذابی برخوردار هستند، تا معرف شخصیت و استایل مصرف کننده باشند. خانم ها عطرهای خود را با توجه به فصل و مکانی که قرار است در آنجا حضور پیدا کنند، بر می‌ گزینند. بنابراین در دنیای ادکلن ها، گزینه مشخصی به عنوان بهترین عطر زنانه قابل تعیین نیست، زیرا سلیقه هر فرد در انتخاب عطر کاملا متفاوت است. اما عطری که ماندگاری بالا و پخش بوی زیادی داشته باشد، در لیست بهترین گزینه ها قرار خواهد گرفت.
نظرات: 0 مشاهده