چطور برندهای مرغوب آرایشی و بهداشتی را تشخیص دهیم؟

وقتی صحبت از لوازم آرایشی و بهداشت می‌شود، ممکن است انتخاب از میان ده‌ها و صدها برند موجود در بازار و اعتماد به آنها سخت شود. محصولات در بسته‌بندی بسیار شیک و حتی معمولی در بازار وجود دارند  و همچنین اعتبار برند سازنده آنها کمتر و بیشتر است و همین موضوع، تشخیص اینکه آیا یک محصول واقعاً باکیفیت است یا خیر را سخت می‌کند.   چطور برندهای مرغوب آرایشی و بهداشتی را تشخیص دهیم؟ چطور برندهای مرغوب آرایشی و بهداشتی را تشخیص دهیم؟ خوشبختانه چند ترفند وجود دارد که با کمک آنها می‌توانید محصولات مرغوب بازار را شناسایی و خریداری کنید. در این مقاله ما را همراهی کنید تا با نکات شناسایی محصولات مرغوب از محصولات با کیفیت پایین آشنا شوید!

کیفیت در بسته‌بندی خلاصه نمی‌شود

به هیچ عنوان نباید به بسته‌بندی محصولات آرایشی و بهداشتی و حتی هر وسیله‌ای دل ببندید. همه ما به دنبال جعبه‌ای زیبا یا شیشه‌های شیک از برخی محصولات شده‌ایم، اما اغلب اوقات، محصولات عالی در ساده‌ترین بسته‌بندی عرضه می‌شوند. اگر این امکان را داشته باشید که قبل از خرید، محصولات را در آن بسته‌بندی‌های هیجان‌انگیز آزمایش کنید، تا حد زیادی از انتخاب خود پشیمانی خواهید شد. اما این فرصت برای مصرف‌کنندگان فراهم نیست که قبل از خرید محصولی را امتحان کنند، اما مراقب بسته‌بندی‌های پلاستیکی نازک و همچنین ارزان‌قیمت نیز باشید. اگر مقوا و پلاستیک فوق‌العاده نازک، شل و ول و ارزان باشد، به احتمال زیاد در ساخت محصول داخل آن نیز از همین رویه پیروی شده است.

مواد تشکیل دهنده مهم است

موادی که برای پخت شام استفاده می‌کنید، اگر از بهترین کیفیت برخوردار باشند، باعث لذیذ و خوشمزه‌تر شدن آن می‌شوند و این در مورد محصولات آرایشی و بهداشتی نیز صدق می‌کند. هنگامی که برچسب مواد تشکیل‌دهنده محصولات را می‌خوانید، موادی که در ابتدای لیست ذکر شده‌اند بیشترین حجم محصول را تشکیل می‌دهند، در حالی باقی مواد درصد کمی از محصول را تشکیل می‌دهند. محصولی که در آن به استفاده از «موم 100٪ طبیعی زنبور عسل" اشاره می‌شود و در مورد آن تبلیغ می‌کنند دروغ نیست، اما هر محصول می‌تواند فقط از 0.05٪ از آن 100٪ موم طبیعی استفاده کند. همچنین، اگر مطمئن نیستید که معنی نام‌های طولانی مواد تشکیل دهنده چیست، قبل از خرید آن‌ها را در گوگل جستجو کنید. با این کار، می‌توانید محصولات طبیعی را به راحتی تشخیص دهید و زمانی که بدانید همه مواد تشکیل دهنده هر محصول چه هستند، می‌توانید قضاوت بهتری انجام دهید.

از پیشنهاد افراد حرفه‌ای در حوزه آرایشی و بهداشتی استفاده کنید

محتوای برچسب محصولات را درک کنید محتوای برچسب محصولات را درک کنید در هر مکانی از آرایشگاه گرفته تا فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، افراد حرفه‌ای وجود دارند که می‌توانند به شما در تشخیص برندهای مرغوب کمک کنند. بسیاری از افراد ملزم به وفاداری به یک برند یا محصول نیستند تا بتوانند نظر آنها را جلب کنید. سراغ افراد حرفه‌ای، به عنوان مثلا، اینفلوئنسرهای حرفه‌ای بروید و از نظر  آنها برای تشخیص کیفیت محصولات کمک بگیرید.

محتوای برچسب محصولات را درک کنید

«تست شده توسط متخصص پوست» و «تأیید شده توسط متخصص پوست» معنی یکسانی ندارند، اما از آنجایی که به اندازه کافی شبیه به نظر می‌رسند و بیشتر مردم در مورد آنها فکر نمی‌کنند، به همین خاطر مردم در درک آنچه روی برچسب محصولات آمده دچار اشتباه می‌شوند. همچنین، محصولات «ارگانیک» یا «کاملا طبیعی» به معنای 100٪ ارگانیک یا کاملا طبیعی نیستند. برچسبی با این ادعاها در واقع می‌تواند به این معنی باشد که این محصول 20٪ ارگانیک است، اما گذاشتن کلمه «ارگانیک» روی برچسب قانونی است زیرا نمی‌توان با این جمله ادعا کرد که محصول 100٪ ارگانیک است. برای تشخیص مرغوب بودن کالا، برچسب روی جعبه محصول را بخوانید. اگر چند ماده اولیه نام‌های طولانی و ساخته دست بشر از مواد شیمیایی باشند، به راحتی می‌توانید حقیقت را در مورد آن برند بدانید.

برند تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی باید به مشتریان احساس ارزش بدهید

دادن حس ارزش به مشتریان به این معنا نیست که شما فردی ارزشمند هستید، ‌بلکه به معنی این است که شما به عنوان مشتری برای ما ارزش دارید و و می‌توانید برای ما ارزش آفرینی کنید. برندهای معتبر بازار، به دنبال این هستند که محصولی تولید کنند که این حس را به مشتری منتقل کند.

برندهای مرغوب آرایشی و بهداشتی در ایران

با توجه به مواردی که در این مقاله عنوان کردیم، می‌توان برندهای مرغوب آرایشی و بهداشتی ایرانی را تشخیص و به شما معرفی کنیم تا بتوانید در زمان خرید، راحت‌تر تصمیم بگیرید. کاماناز جمله برندهای مرغوب در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی کامان از جمله برندهای مرغوب در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی

کامان

از جمله برندهای مرغوب در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی که سال‌ها است در این حوزه فعالیت می‌کند و اعتبار کسب کرده است، برند کامان است. کامان از برندهای موفق ایرانی به شمار می‌آید که آوازه محصولات آن به خارج از مرزهای ایران نیز رسیده است و از بزرگترین صادرکننده‌های محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران به‌شمار می‌آید. تمام محصولات کامان از بهترین مواد اولیه ساخته می‌شوند که از سوئیس وارد ایران می‌شوند و بعد در ایران تولید و بسته‌بندی می‌شوند. کیفیت در ساخت محصولات این برند حرف اول را می‌زند و به همین خاطر، کامان در ساخت محصولات خود از بهترین امکانات و متخصصان بهره می‌برد. تمام محصولات کامان در مجهزترین آزمایشگاه‌ها تولید می‌شود و تنوع محصول در این برند بسیار زیاد است. در زمان خرید محصولات کامان با انواع محصولات مراقبت از پوست، مو و بدن روبه رو هستید و حتی آقایان نیز می‌توانند محصول مناسب خود را در این برند پیدا کنند. در میان محصولات کامان که تا به امروز بیشترین محبوبیت را داشته‌اند، می‌توان به کرم‌های مرطوب کننده، لوسیون‌های بدن، کرم‌های آبرسان، روغن مو، شامپوهای مو، بالم لب و ژل شستشوی صورت اشاره کرد.

سینره

سینره نیز یکی دیگر از قدیمی‌ترین برندهای ایران در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی به‌شمار می‌آید و محصولات این برند نیز مانند کامان، در میان مصرف‌کنندگان محبوبیت بالایی دارند. لابراتوار سازنده‌ی محصولات برند سنیره، لابراتوار داروهای گیاهی طبیعت زنده است که در کنار سنیره، برند این‌لی را نیز در زیر مجموعه خود دارد. سینره به واسطه محصولات مرغوب خود برای مراقبت از پوست و مو شناخته شد و تا به امروز نیز توانسته کیفیت این محصولات را حفظ کند. از جمله محبوب‌ترین محصولات برند سنیره می‌توان به کرم‌های مرطوب‌کننده، لوسیون بدن، کرم ضد آفتاب، انواع شامپو و ماسک‌های مو اشاره کرد.

هیدرودرم

یکی دیگر از برندهای باکیفیت در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، برند هیدرودرم است که محصولات آن جایگاه خوبی در میان مصرف‌کنندگان دارند. محصولات پوستی برند هیدرودرم، از بهترین محصولات درمانی در ایران هستند که زیر نظر لابراتوار پارس حیان تولید می‌شوند که در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست، مو و ناخن، فعالیت می‌کند. از جمله محصولات محبوب و شناخته‌شده برند هیدرودرم می‌توان به انواع شامپو، لوسیون، آرایش پاک‌کن‌ها، تونرها، لوسیون رشد ناخن و ضدآفتاب اشاره کرد.

مای

برند مای نیز در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند و از جمله برندهای مرغوب ایرانی به‌شمار می‌آید. برند مای هم در تولید محصولات مراقبت از مو و پوست فعالیت می‌کند و محصولات باکیفیتی دارد و هم در حوزه تولید محصولات آرایشی فعال است و توانسته سهم بزرگی از بازار را از آن خود کند. محبوب‌ترین محصولات بهداشتی پوست شامل مراقبت از پوست و مو مانند شامپو، ضد آفتاب و انواع مرطوب کننده می‌شود. این در حالی است که برند مای در تولید محصولات آرایشی مانند رژ لب، کرم پودر و رژگونه نیز شهرت دارد.
نظرات: 0 مشاهده