5 نکته ضروری برای خرید آنلاین قطعات خودرو

  از آنجایی که اتومبیل یک وسیله ی ضروری و پر استفاده است، هرکسی حداقل یک بار اقدام به خرید خودرو می کند، و چون جزء اقلام گران قیمت است، دقت و توجه در خرید قطعات یدکی آن بسیار ضروریست. اگرچه قطعات خودرو به صورت فیزیکی در دسترس هستند، ولی اکثر مردم به دنبال وب سایتی هستند که امکان خرید آنلاین را فراهم کند، چرا که هم در زمان، و هم هزینه خود صرفه جویی کرده اند. از سایت خرید و فروش خودرو معتبر خریداری کنید. بنابراین، در اینجا 5 نکته وجود دارد که هنگام خرید آنلاین قطعات خودرو باید آنها را رعایت کنید. نکات می تواند به شما کمک کند تا محصولات اصلی را به راحتی دریافت کنید. 5 نکته ضروری برای خرید آنلاین قطعات خودرو 5 نکته ضروری برای خرید آنلاین قطعات خودرو

1- خوب تحقیق کنید

شما باید در مورد قطعات یدکی و سایت هایی که آنها را آنلاین می فروشند به خوبی تحقیق کنید. عدم آگاهی می تواند دلیل اصلی شکست شما در خرید محصول مناسب باشد. به یاد داشته باشید که اکثر قطعات یدکی خودرو گران هستند. بهترین سایت خرید قطعات خودرو کاملا معتبر هستند و ضمنا ترفندهای خرید و فروش آنلاین را هم در قالب نکاتی ریز آموزش داده است. اگر خرید یک قطعه یدکی برای ماشین شما ضروری است، در درجه اول باید در مورد آن بدانید. قطعه مناسبی را که نیاز به تعویض دارد، پیدا کنید و بررسی کنید که چگونه به ماشین شما متصل شده است و به راحتی می توانید آن را تعویض کنید. برای دریافت اطلاعات واقعی در مورد قطعات یدکی به وب سایت رسمی برند خودروی خود مراجعه کنید. مقایسه قطعات خودرو الزامی است و باید با توجه به ویژگی هایی مانند قیمت، کیفیت، برند و گارانتی آن را انجام دهید. سعی کنید سایت رسمی Boodmo را بررسی کنید زیرا با قطعات یدکی سروکار دارد. سعی کنید کورکورانه با قطعات یدکی «پرفروش» پیش نروید.

2- تمام مشخصات را به درستی بررسی کنید

مشخصات برای هر قطعه خودرو اهمیت زیادی دارد زیرا به طور مستقیم با عملکرد خودرو مرتبط است. شما باید مشخصات را به طور کامل مطالعه کنید و بررسی کنید که آیا با محصولی که آنلاین سفارش می دهید مطابقت دارد یا خیر. همیشه دفترچه راهنمای مالک خودرو را بررسی کنید تا مشخصات معتبر تمام قطعات خودرو متصل به خودروی خود را بررسی کنید. همچنین می توانید قبل از ثبت سفارش نهایی با مکانیک خودروهای محلی مشورت کنید.

3- از اصل بودن قطعه یدکی اطمینان حاصل کنید

قطعات یدکی اصلی حتی پس از انجام تعمیر و تعویض، عملکرد بی عیب و نقص خودرو را تضمین می کند. بنابراین، شما باید ویژگی هایی را برای بررسی قطعات یدکی خودرو بدانید تا هنگام خرید آنلاین آن را اصلی بدانید. شما باید یک قطعه خودرو را برای تعویض فقط از چنین وب سایتی خریداری کنید که شماره سازنده تجهیزات اصلی (OEM) را به شما نشان می دهد. اکثر سایت‌های تجارت الکترونیکی که با قطعات یدکی خودرو سروکار دارند، از جمله Boodmo، دسترسی آسان به شماره OEM را برای شما فراهم می‌کنند. اطلاعات گارانتی و در دسترس بودن خدمات پیگیری را بررسی کنید اطلاعات گارانتی و در دسترس بودن خدمات پیگیری را بررسی کنید

4- اطلاعات گارانتی و در دسترس بودن خدمات پیگیری را بررسی کنید

تمامی تامین کنندگان اصلی قطعات خودرو گارانتی هر محصول خریداری شده را ارائه می دهند. مدت گارانتی استاندارد برای هر قطعه یدکی یک سال است که بسته به محصول می تواند افزایش یا کاهش یابد. شما باید موارد زیر را در نظر بگیرید تا در صورت بروز هر گونه ناهنجاری از گارانتی راحت تر بهره مند شوید: ● فاکتور نقدی هنگام تحویل برای شما ارسال شود ● بسته بندی لوازم یدکی ● دفترچه راهنمای کاربر قطعه خودکار (در صورت وجود) خدمات پس از خرید یکی دیگر از مواردی است که باید بررسی کنید که آیا تامین کننده به شما ارائه می دهد یا خیر. در صورت وجود هر گونه ایراد ساخت در قطعه خودروی شما، همیشه شرایط را در مورد نحوه تعویض کالا رعایت کنید.

5- روش بازگرداندن قطعه خودکار را بررسی کنید

بسیاری از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک امکان بازگشت آسان و بازپرداخت قطعات خودرو را پس از خرید فراهم می‌کنند. با این حال، قبل از ثبت سفارش، باید شرایط و ضوابط را به طور کامل بررسی کنید. از آنجایی که انواع مختلفی از قطعات خودرو وجود دارد، ممکن است سیاست های بازگشت را متفاوت بدانید. بررسی کنید که آیا محدودیت زمانی برای بازگرداندن قطعه خودرویی وجود دارد که متناسب با خودروی شما نیست یا مطابق انتظار شما عمل نمی کند، نکته دیگری که باید بررسی کنید مدت زمانی است که می توانید بازپرداخت را دریافت کنید. شما می توانید به Boodmo اعتماد کنید زیرا پس از بازگرداندن کالای فروخته شده، پول شما را بازپرداخت می کند. نتیجه اگر قصد خرید آنلاین لوازم یدکی خودرو را دارید، تمام نکاتی که در اینجا وجود دارد را دنبال کنید تا از محصولات بد جلوگیری کنید. به یاد داشته باشید، بسیاری از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی می‌توانند از شما کلاهبرداری کنند، اگر قطعه یدکی یک خودرو را بدون بررسی مشخصات سفارش دهید. علاوه بر این، باید از وب سایت هایی که چشم انداز پراکنده و لینک های شکسته زیادی دارند اجتناب کنید. بهترین راه برای قضاوت در مورد شهرت یک سایت تجارت الکترونیک، دسترسی به بخش بررسی مشتریان آن است. تمام محصولات موجود در این وب سایت های مشهور و معتبر، با مواد با کیفیت ساخته شده اند و بنابراین بادوام هستند. بعد از خرید لوازم یدکی خودرو نکته ای که خیلی حائز اهمیت است پیدا کردن یک مکانیک با تجربه است که بتواند به درستی قطعات را در ماشین شما نصب کند. اگر این مکانیک در شهر خود باشد خیلی بهتر است چون در صورت بروز هرگونه مشکل میتواند ماشین شما را دوباره بررسی کند. نکات دیگر برای خرید آنلاین قطعات خوردرو: 1- خودرو را خوب بشناسید زیرا برای خرید قطعات خودرو لازم است مدل و سری خودرو را بدانید. 2- یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید سرعت ارسال کالا است. با خواندن نظرات کاربران و تماس با پشتیبانی فروشگاه از تحویل به موقع کالا مطمئن شوید. 3- بعد از تحویل کالا از نظر ظاهری آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که در ابتدا از نظر ظاهری کیفیت مطلوبی دارد. 4- بررسی کنید که گیر بکس شما دستی است یا اتوماتیک زیرا بعضی از قطعات فقط مخصوص گیربکس دستی هستد و یا برعکس و شما با در نظر نگرفتن این موضوع هزینه و وقت خود را هدر داده اید. 5- سعی کنید از فروشگاه هایی خرید کنید که گزینه پرداخت هزینه بعد از تحویل را دارند در این صورت خیال شما راحتتر است.
نظرات: 0 مشاهده