قیمت خرید تیرآهن H، لانه زنبوری و IPE در آهن 118

یکی از مقاطع مهم و کاربردی فولادی، تیرآهن است. تیرآهن، در انواع پروژه‌های صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربرد مهمی دارد. بدون این مقطع فولادی، ساختمان از مقاومت و استحکام کافی برخوردار نبوده و در نتیجه ساخت‌وساز امکان‌پذیر نیست. وظیفه اصلی تیرآهن، تحمل تنش‌های وارد شده بر سازه است. تیرآهن در انواع مختلفی تولید می‌شود. این محصول در واقع نوعی پروفیل است که در دو شکل I و H تولید می‌شود. در این بخش قصد داریم در مورد انواع تیرآهن  و قیمت خرید تیرآهن H، لانه زنبوری و IPE در آهن 118 صحبت کنیم. مجموعه آهن 118، در خصوص فروش انواع محصولات ساختمان‌سازی و آهن‌آلات فعالیت می‌کند. به منظور خرید انواع تیرآهن با مناسب‌ترین قیمت با ما همراه باشید.

قیمت خرید تیرآهن H

قیمت خرید تیرآهن H، لانه زنبوری و IPE در آهن 118 قیمت خرید تیرآهن H، لانه زنبوری و IPE در آهن 118 یکی از انواع تیرآهن، تیرآهن H است. این تیرآهن شبیه به حرف H است به همین دلیل به این نام شناخته می‌شود. این تیرآهن از دو بخش جان و بال تشکیل شده است. بال‌های تیرآهن به صورت عمودی در دو طرف جان قرار گرفته است. تیرآهن H در ابعاد مختلفی تولید می‌شود و قیمت خرید تیرآهن H نیز بر اساس ابعاد آن متفاوت است. این تیرآهن از مقاومت بسیار زیادی برخوردار بوده و در برابر نیروهای کششی و خمشی ساختمان را مقاوم می‌کند. در ساختمان‌سازی از این تیرآهن به منظور ساخت ستون‌های ساختمان، اسکلت فلزی، ساخت پل، ساخت خرپا و... استفاده می‌شود. از مشخصات این تیرآهن می‌توان به سطح مقطع پهن آن اشاره کرد. اگرچه این بخش سبب افزایش وزن تیرآهن می‌شود، اما خواص آن را بهبود بخشیده و در نتیجه این محصول از مقاومت و استحکام کششی قابل توجهی برخوردار است. تیرآهن هاش به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. انواع آن بر اساس ضخامت بال، ضخامت جان و ارتفاع دسته‌بندی می‌شوند. این دسته‌بندی شامل تیرآهن هاش سبک، سنگین و فوق سنگین است. در نوع سبک این تیرآهن، ضخامت بال بیشتر از ضخامت جان است. در هاش سنگین، ضخامت بال و جان برابر بوده و در نتیجه وزن آن نیز افزایش میابد. در تیرآهن هاش فوق سنگین، قسمت جان تیرآهن سنگین‌تر از بال است. از تیرآهن هاش به منظور ساخت سکو، پل، ساختمان مسکونی و تجاری، ساختار تریلر و کامیون و... استفاده می‌شود.

قیمت تیرآهن لانه زنبوری

قیمت تیرآهن لانه زنبوری قیمت تیرآهن لانه زنبوری تیرآهن لانه زنبوری، یکی دیگر از انواع تیرآهن است. ساخت این تیرآهن، با استفاده از تیرآهن IPE صورت می‌گیرد. طوری که برش طولی در بخش جان تیرآهن IPE صورت گرفته و در نهایت لامه زنبوری شکل می‌گیرد. علت نام‌گذاری تیرآهن لانه زنبوریف حفره‌های توخالی در سطح جان است که به شکل لانه زنبور است. تیرآهن لانه زنبوری در انواع شش ضلعی، دایره ای، هشت ضلعی و... ساخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز این تیرآهن وزن سبک آن در مقایسه با دو نوع دیگر است. چرا که در بخش جان آن‌ها حفره‌ای توخالی وجود دارد. قیمت خرید تیرآهن لانه زنبوری بر اساس ضخامت، ابعاد، نوع حفره و مواردی از این قبیل تعیین می‌شود. این تیرآهن از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. از جمله ویژگی‌های مهم و بارز آن افزایش عمق تیرآهن بدون افزایش وزن است. در نتیجه به منظور افزایش ظرفیت باربری، محصولی مناسب است. ارتفاع تیرآهن لانه زنبوری را می‌توان تا 28 سانتی‌متر افزایش داد. این مسئله سبب می‌شود تا امکان طراحی‌هایی با دهانه عریض وجود داشته باشد. تیرآهن لانه زنبوری از نظر ابعاد، شکل حفره، خط برش به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. از این تیرآهن به سبب مزایایی که دارد، در موارد مختلفی استفاده می‌شود. استافده در سقف‌های تیرچه بلوک، استفاده به عنوان تیر اصلی یا تیر کف در ساختمان‌های بلند، استفاده به عنوان تیر و ستون، طراحی قاب‌های خمشی، ساخت سقف پارکینگ و... از انواع کاربرد این محصول است.

قیمت خرید تیرآهن IPE

قیمت خرید تیرآهن IPE قیمت خرید تیرآهن IPE نوع دیگری از تیرآهن، تیرآهن‌های IPE هستند. از مشخصات بارز این تیرآهن، بال‌های موازی آن است. در این تیرآهن ابعاد و ضخامت دو بال با یکدیگر برابر است و بخش جان تیرآهن دارای ضخامتی متفاوت است. از آن جایی که شکل ظاهری این تیرآهن شبیه به حرف I است، بنابراین به این نام شناخته می‌شود. این محصول در ضخامت‌های مختلف تولید می‌شود. ارتفاع این محصول بین 80 تا 600 میلی‌متر بوده و پرکاربردترین آن سایزهای 120 تا 300 میلی‌متر است. تیرآهن IPE از مزایا و معایب زیادی برخوردار است. این تیرآهن در مقایسه با بتن فضای کمتری را اشغال می‌کند. نصب و اجرای این تیرآهن ساده بوده و در سازه‌های مرتفع نیز قابل اجرا است. از تیرآهن IPE به منظور ساخت خرپا، سقف و پل‌های لانه زنبوری، ماشین‌آلات صنعتیف ساخت برج‌های مرتفع و... استفاده می‌شود. به منظور استعلام قیمت خرید تیرآهن IPE و آشنایی با مشخصات و کاربرد انواع تیرآهن، با آهن 118 تماس بگیرید. در این خصوص می‌توانید با شماره 02154473 در ارتباط باشید و یا به وب سایت https://ahan118.com/  مراجعه کنید.
نظرات: 0 مشاهده