همه چیز درباره گیفت کارت و انواع آن

گیفت کارت ابزاری پر استفاده برای کاربران حرفه‌ای فضای مجازی است تا از طریق این کارت هدیه اعتباری ارزی، نسبت به شارژ حساب خود در سایت‌ها و اپ‌های مختلف از بازی تا رمز ارز و پرداخت هزینه اپلیکیشن مهاجرت و تحصیل و خرید اکانت پرمیوم، اقدام کنند. در این گفتار، درباره کلیات گیفت کارت و انواع گیفت کارت و شماری از پرفروش ترین گیفت کارت ها، مطالب مهمی به اطلاع شما مخاطب گرامی می‌رسد.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت (Gift Card) کارت هدیه ارزی است و برای مقداری پول بوده که شما زمان خرید گیفت کارت پرداخت کردید. هزینه خرید گیفت کارت را ریالی پرداخت کرده تا گیفت کارتی با موجودی ارزی به منظور شارژ اکانت یا حساب در سایت ها و اپلیکیشن های مختلف در اختیار داشته باشیم. گیفت کارت ها به صورت مجازی و اعتبار پولی در حساب افراد با وارد کردن یک کد شارژ می‌شود که به آن REDEEM اطلاق می شود. با این اعتبار مجازی قادر هستید که نسبت به خرید کالا و خدمات در فضای مجازی اقدام کنید. مثلا گیفت کارت آیتونز فایل استفاده در استور آیتونز یا اپل استور بوده یا گیفت کارت گوگلی پلی برای استفاده از خدمات اپ های گوگل در دسترس است. حتما در زمان خرید گیفت کارت از جایی خرید کنید که معتبر باشد، گارانتی داشته باشد، پشتیبانی 24 ساعته پس از خرید به شما دهد و برای خرید نیز از درگاه های معتبر راستی آزمایی شده استفاده کند. مراقب کلاهبرداران اینترنتی و مجرمان سایبر که آگهی هایی برای خرید گیفت کارت با تخفیف بالا جهت کریسمس و غیره از درگاه‌های غیر معتبر می‌دهند باشید. مراقب باشید که پس از خرید گیفت کارت، برچسب های محافظتی آن کنده نشده باشد. تاریخ انقضا و قیمت را حتما چک کنید. همه چیز درباره گیفت کارت و انواع آن همه چیز درباره گیفت کارت و انواع آن

پرفروش ترین گیفت کارت ها کدام است؟

پرفروش ترین گیفت کارت ها در بازار ایران که محبوب کاربران ایرانی در حوزه های مختلفی همچون خرید اینترنتی، بازی، رمز ارز، دانلود اپ و پرداخت درون برنامه ای بازی های معروف است عبارتند از: گیفت کارت آیتونز ، گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت مایکروسافت ، گیفت کارت آمازون ، گیفت کارت اسپاتیفای، گیفت کارت نتفلیکس، گیفت کارت اسکایپ، گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت مینت ، گیفت کارت استیم، گیفت کارت ریزر گلد، گیفت کارت نینتندو، گیفت کارت پابجی موبایل و گیفت کارت اپن باکس. به این فهرست نیز بایستی گیفت کارت هایی چون: گیفت کارت گیم استاپ، گیفت کارت کالاف دیوتی موبایل، گیفت کارت روبلاکس، گیفت کارت اوریجین و گیفت کارت اپکس نیز  اشاره داشت. خرید ویزا کارت مجازی و مستر کارت مجازی برای پرداخت های اینترنتی در سایت های خرید و فروش کالا و خدمات در جهان، از دیگر خدماتی است که دنیای گیفت کارت های معتبر در اختیار میلیاردها کاربر در سراسر جهان قرار می دهد. در قیمت روز پرفروش ترین گیفت کارت های معتبر امروز، نوسانات قیمت دلار آمریکا در ایران، نقش تعیین  کننده ای در بهاء تمام شده گیفت کارت برای مصرف کننده دارد. لذا اگر نیاز به گیفت کارت سایت خاصی دارید، در اسرع وقت نسبت به خرید آن با توجه به روند صعودی دلار آمریکا اقدام کنید. معمولا در سایت های فروش گیفت کارت، گیفت کارت های بالای 10 دلار، به منظور جلب توجه مشتری و افزایش فروش، با کاهش قیمت مواجه می شود. لذا همیشه  سایت های فروش معتبر گیفت کارت را در سیستم خود بوک‌مارک  کرده تا به محض مشاهده تخفیف و کاهش قیمت گیفت کارت مورد نظر شما، نسبت به ثبت سفارش خرید اینترنتی اقدام  کنید. هر  انداز گیفت کارت نزدیک به 100 دلار و به بالا خریداری کنید، قیمت تمام شده خرید گیفت کارت به خرید گیفت کارت های 5 و 10 دلاری، کم‌تر خواهد بود. یعنی هزینه خرید یک گیفت کارت 100 دلاری آیتونز از خرید 10 گیفت کارت 10 دلاری آیتونز ارزان تر است. پس اگر عاشق سایت یا اپ خاصی هستید و استفاده زیادی دارد، نسبت به خرید گیفت کارت مربوطه با بالاترین سقف شارژ مورد نیاز خود اقدام کنید تا در هزینه ها صرفه جویی کنید.

گیفت کارت اپل آیتونز

گیفت کارت اپل آیتونز از جمله پر فروش ترین و محبوب ترین گیفت کارت ها در میان کاربران ایرانی به منظور دانلود موسیقی از آهنگسازان و خوانندگان مطرح جهان است.  گیفت کارت اپل آیتونز در انواع گوناگون مثل: گیفت کارت 2 دلاری اپل آیتونز ، گیفت کارت 3 دلاری اپل آیتونز تا گیفت کارت 500 دلاری اپل آیتونز فروخته می‌شود. البته کارت های سه ماهه اپل موزیک و یکساله اپل موزیک و اپل آی دی وریفای شده آمریکا نیز در سایت های فروش گیفت کارت اپل آیتونز قابل خریداری است که کاربرد زیادی برای عاشقان دنیای هیجان انگیز محصولات و خدمات اپل در حوزه  موسیقی و دانلود آهنگ های باکیفیت روی دستگاه های گوناگون دارد. گیفت کارت اپل آیتونز گیفت کارت اپل آیتونز

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن نیز از جمله محبوب ترین گیفت کارت ها به شمار می رود. گیفت کارت پلی استیشن برای عاشقان بازی های ویدیویی آنلاین تک نفره و چند نفره کنسول محبوب سونی، پرکاربرد است. برای پرداخت های درون برنامه ای بازی های سونی نیز این گیفت کارت ها قابلیت استفاده دارد. برای استفاده از گیفت کارت پلی استیشن بایستی ابتدا در سایت سونی، اکانت سونی ایجاد کرده که همان اکانت PSN است و سپس بعد از تایید ایمیل خود ، نسبت به ورود به حساب و شارژ اکانت از طریق REDEEM PREPAID CARD اقدام کنید. از مراکز معتبر فروش گیفت کارت پلی استیشن برای خرید گیفت کارت PS4, PS5, PSN اقدام کنید. خرید گیفت کارت پلی استیشن با خرید گیفت کارت پی اس فور تفاوتی ندارد. گیفت کارت های پلی استیشن هم در انواع مختلفی عرضه می شود: مثل گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن، گیفت کارت 20 دلاری پلی استیشن، گیفت کارت 30 دلاری پلی استیشن تا گیفت کارت 100 دلاری پلی استیشن امریکا PSN. معمولا گیفت کارت یک ماهه پلی استیشن و گیفت کارت سه ماهه پلی استیشن و گیفت کارت یکساله پلی استیشن نیز برای علاقمندان به بازی‌های هیجان‌انگیز این کنسول محبوب، توصیه می‌شود که برای استفاده  مکرر از این کنسول، هزینه تمام شده مقرون به صرفه دارد. شما می‌توانید با ماهی کمتر از 2 میلیون ریال با خرید گیفت کارت 12 ماهه پلی استیشن، از بازی های سونی به صورت 24 ساعته لذت ببرید.
نظرات: 0 مشاهده