هزینه ایمپلنت دندان با روکش

هزینه ایمپلنت دندان یکی از نکات مهمی است که اگر می خواهید کاشت دندان طبیعی انجام دهید باید در نظر بگیرید و از قیمت انواع ایمپلنت دندان اطلاع داشته باشید. هزینه ایمپلنت دندان با روکش نیز متفاوت است و روکش ایمپلنت دندان هزینه جداگانه دارد که به هزینه هر واحد ایمپلنت دندان اضافه می شود. در این مطلب به بررسی ایمپلنت دندان قیمت و هزینه هر واحد ایمپلنت دندان از جمله هزینه ایمپلنت سوئیسی – هزینه ایمپلنت کره ای و ... می پردازیم. در ابتدا باید بدانیم ایمپلنت دندان چیست و کاشت ایمپلنت دندان چگونه است؟ با ما همراه باشید. هزینه ایمپلنت دندان با روکش هزینه ایمپلنت دندان با روکش

ایمپلنت دندان چیست ؟

ایمپلنت دندان درمانی مطمئن و با طول عمر بالا برای کاشت دندان طبیعی است و اگر دندانی از بین رفته دارید و دندان خود را کشیده اید بهترین درمان ایمپلنت دندان است. ایمپلنت دندان از سه قیمت اصلی تشکیل شده است که شامل موارد زیر است:
  1. پایه ایمپلنت دندان (فیکسچر)
  2. اباتمنت
  3. روکش ایمپلنت دندان
پایه ایمپلنت دندان یا همان فیکسچر درون استخوان فک قرار میگیرد و کار ریشه دندان را انجام می دهد و توسط پودر استخوان بخوبی با استخوان فک جوش میخورد. سپس در مراحل بعدی به ترتیب اباتمنت و روکش ایمپلنت بر روی پایه ایمپلنت قرار میگیرند. هزینه ایمپلنت دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد.

هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟

هزینه ایمپلنت دندان متفاوت است و ایمپلنت دندان قیمت های مختلفی دارد که بر اساس عواملی مانند هزینه پایه ایمپلنت دندان – هزینه روکش ایمپلنت – هزینه درمان های جانبی و دستمزد متخصص ایمپلنت دندان تعیین می شود. در ادامه جدول هزینه ایمپلنت دندان در سال 1401 را شرح می دهیم تا قیمت هر واحد ایمپلنت دندان را بدانید که شامل قیمت پایه ایمپلنت دندان هستند.

جدول هزینه ایمپلنت دندان ارزان و پرطرفدار در ایران

برند ایمپلنت دندان هزینه هر واحد ایمپلنت ضمانت ایمپلنت
ایمپلنت ایرانی 3A 3.000.000 تومان ندارد
ایمپلنت فرانسوی Mib 4.890.000 تومان 5 سال
ایمپلنت کره ای دیو dio 6.000.000 تومان 10 سال
ایمپلنت کره ای sewon medix 7.000.000 تومان 5 سال
جدول هزینه ایمپلنت از آدرس: iricclinic.com/ایمپلنت-دندان/ همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید ایمپلنت دندان ایرانی نیز در حال تولید و توسعه است که قیمت مناسبی دارد هرچند از نظر کیفیت و طول عمر باید پیشرفت داشته باشد اما طی سال های اخیر ایمپلنت ایرانی توانسته سهم مناسبی از بازار را داشته باشد. قیمت ایمپلنت ایرانی در سال 1401 حدودا 3 میلیون تومان است که جزو ایمپلنت دندان ارزان و اقتصادی قرار میگیرد. در ادامه جدول هزینه بهترین ایمپلنت دندان های موجود در ایران را مشاهده کنید. هزینه بهترین ایمپلنت دندان های موجود در ایران هزینه بهترین ایمپلنت دندان های موجود در ایران

هزینه بهترین ایمپلنت دندان های موجود در ایران

بهترین ایمپلنت دندان های جهان در ایران نیز موجود و در دسترس هستند که امروزه طرفداران زیادی دارند و شامل ایمپلنت های کره ای – ایمپلنت دندان های سوئیسی اشترومن و ایمپلنت آمریکایی می شوند.
برند ایمپلنت دندان هزینه هر واحد ایمپلنت ضمانت ایمپلنت
ایمپلنت کره ای بایوتم 8.500.000 تومان 10 سال
ایمپلنت مگاژن 9.000.000 تومان 10 سال
ایمپلنت دنتیوم 11.000.000 تومان 10 سال
ایمپلنت اشترومن نئودنت 12.000.000 تومان 20 سال
ایمپلنت زیمر آمریکایی 12.500.000 تومان مادام العمر
ایمپلنت اشترومن iti تیتانیوم 16.000.000 تومان مادام العمر
ایمپلنت iti روکسالید اکتیو 18.000.000 تومان مادام العمر
جدول هزینه ایمپلنت از آدرس: iricclinic.com/ایمپلنت-دندان/ ایمپلنت دندان های موجود در جدول بالا بهترین ایمپلنت دندان های موجود در جهان هستند که امروزه در ایران نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرند و طرفداران زیادی دارند. هزینه ایمپلنت ها ممکن است کمی بالا باشد اما این ایمپلنت دندان ها دارای بالاترین کیفیت و طول عمر هستند پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید سالیان زیاد و بدون مشکل از کاشت ایمپلنت دندان خود لذت ببرید حتما بهترین ایمپلنت دندان را انتخاب کنید. قیمت روکش ایمپلنت دندان قیمت روکش ایمپلنت دندان

قیمت روکش ایمپلنت دندان

روکش ایمپلنت دندان جزوی از درمان ایمپلنت است که در نهایت و آخرین مرحله روی پایه ایمپلنت دندان نصب می شود و در واقع همان تاج سفید رنگ دندان است. قیمت روکش ایمپلنت دندان جداگانه محاسبه می شود و با قیمت ایمپلنت نیست. پس باید به هنگام کاشت ایمپلنت دندان به قیمت روکشی که میخواهید استفاده کنید توجه داشته باشید. روکش ایمپلنت دو نوع می باشد که البته رنگ های هرکدام متفاوت است و بسته به سلیقه خود می توانید رنگ های هر کدام را انتخاب کنید. انواع روکش ایمپلنت دندان عبارتند از :
  1. روکش ایمپلنت PFM
  2. روکش ایمپلنت زیرکونیا یا زیرکونیوم

روکش ایمپلنت pfm

روکش دندان ها برای مقاومت ایمپلنت دندان و زیبایی آن مهم هستند و باید دقیقا بدانید که چه روکش دندانی را انتخاب کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. در ادامه انواع روکش ایمپلنت را کاملا توضیح میدهیم تا آگاهی کاملی داشته باشید. روکش pfm ترکیبی از سرامیک و فلز است که باعث می شود روکش پی اف ام مقاومت و استحکام بیشتری داشته باشد. از این روکش ایمپلنت معمولا برای روکش ایمپلنت دندان های عقب استفاده می شود زیرا مقاومت بیشتری دارد و برای جویدن مناسب تر است. همچنین به دلیل ساختار فلزی ای که دارد در قسمت انتحای روکش ایمپلنت که به لثه متصل می شود سایه ای سیاه به دلیل وجود فلز دیده می شود. به همین دلیل این نوع روکش دندان برای ایمپلنت دندان جلو مناسب نیست و سایه ای سیاه دارد و معمولا برای دندان های جلویی استفاده نمی شود. قیمت روکش ایمپلنت دندان Pfm حدودا 2.5 میلیون تومان است که ارزان تر از روکش زیرکونیا می باشد.

روکش دندان زیرکونیا

این نوع روکش دندان دارای ساختاری از شیشه و سرامیک است که زیبایی و درخشش فوق العاده ای دارد. مقاومت و استحکام خوبی هم دارد اما به نسبت روکش pfm مقاومتش کمتر است. از روکش ایمپلنت زیرکونیا معمولا برای ایمپلنت دندان های جلو استفاده می شود زیرا دارای رنگ های درخشان و ساختاری شیشه ای است. پس برای ایمپلنت دندان جلو بهتر است از روکش دندان زیرکونیا استفاده کنید. روکش ایمپلنت دندان زیرکونیا قیمت بالاتری نسبت به روکش pfm دارد. قیمت روکش ایمپلنت زیرکونیا در سال 1401 حدودا 3 تا 4 میلیون تومان می باشد که قیمت روکش pfm یک میلیون تومان ارزان تر است.

هزینه کاشت ایمپلنت دندان با روکش

برای محاسبه هزینه ایمپلنت دندان با روکش باید قیمت هر واحد ایمپلنت دندان را به اضافه تعداد روکش دندانی که لازم دارید بکنید. به عنوان مثال میخواهید 4 واحد ایمپلنت کره ای مگاژن انجام دهید و نیازمند 4 واحد روکش زیرکونیا هستید. در این حالت هزینه ایمپلنت مگاژن حدودا 35 میلیون تومان می شود. و هزینه روکش ایمپلنت دندان نیز 16 میلیون می باشد که به اضافه هزینه ایمپلنت دندان شما می شود و همچنین ممکن است نیازمند درمان های جانبی نیز باشید. درمان های جانبی ایمپلنت دندان چیست؟ درمان های جانبی ایمپلنت دندان چیست؟

درمان های جانبی ایمپلنت دندان چیست؟

درمان های جانبی ایمپلنت دندان نیز به هزینه ایمپلنت اضافه می شوند. برخی از افراد به درمان هایی مانند جراحی لثه – پیوند استخوان – سینوس لیفت و .... نیاز دارند. به عنوان مثال اگر مدت زمان زیادی باشد که دندان خود را از دست داده اید و بخواهید ایمپلنت دندان انجام دهید به احتمال زیاد دچار تحلیل استخوان شده اید. در این شرایط پس از بررسی و معاینه دقیق متخصص ایمپلنت دندان باید پیوند استخوان انجام شود که هزینه پودر استخوان برای ایمپلنت دندان نیز به هزینه نهایی ایمپلنت دندان شما اضافه می شود. همچنین درمان های جانبی دیگر مثل جراحی لثه با سینوس لیفت نیز هزینه های اضافی دارند که باید در نظر گرفته شوند. پس در آخر این مطلب پیشنهاد میکنیم حتما قبل از انجام ایمپلنت دندان بصورت کامل توسط متخصص ایمپلنت دندان معاینه شوید و تمامی مراحل ایمپلنت و هزینه های ایمپلنت خود را در نظر بگیرید. به امید سلامتی برای تک تک شما عزیزان.
نظرات: 0 مشاهده