هایفوتراپی صورت موثرترین روش برای رهایی از چین و چروک

خوب است بدانید که رفع چین و چروک پوست با هایفوتراپی صورت یکی از قطعی ترین و برترین روش های درمانی زیبایی جهان تا به حال محسوب می گردد و استفاده از این روش به علت عوارض بسیار پایینی دارد که توسط بسیاری از متخصصین پوست و مو از جمله دکتر رفیعی توصیه می گردد. از آنجا که پوست صورت حساسیت و لطافت بالایی دارد، نمی‌توان از هر روشی برای لیفت و جوانسازی آن استفاده کرد، لذا استفاده از روش‌ مانند ژل، فیلر و سایر و پرکننده ها و تزریق کننده ها به علت امکان بروز حساسیت و مضراتی که برای زیر پوست ممکن است، ایجاد شود توسط متخصصین به ویژه برای از بین بردن چین و چروک های سطحی روی صورت توصیه نمی گردد. بنابراین بهتر است به دنبال روش های جایگزین و ایمن تری؛ همچون هایفوتراپی صورت باشید. در روش هایفو هیچ گونه حساسیت پذیری و آسیب های دائمی بر روی پوست تا به حال  گزارش نشده است. قبل و بعد هایفوتراپی صورت قبل و بعد هایفوتراپی صورت

هایفوتراپی صورت چیه؟

از این روش برای از بین بردن چین و چروک های پوست که موجب لیفت پوست و رفع افتادگی نیز می گردد. برای جوانسازی پوست و همچنین با استفاده از روش هایفوتراپی صورت می توان خط اخم و خط لبخند را به طور کلی از بین برد و پوستی جوان و شاداب را به خود هدیه داد. در واقع در روش هایفوتراپی با استفاده از امواج متمرکز فرا صوت با شدت بالا که به لایه درم پوست تابانده می‌شود، این امواج بر روی سلول های کلاژن ساز تاثیر می گذارند و موجب تحریک آنها در تولید رشته های کلاژن و الاستین بیشتر می گردد. با افزایش تولید کلاژن منجر به از بین بین رفتن چین و چروک ها و صاف شدن پوست می گردد. در واقع برای آسیب های پوستی؛ مانند جای سوختگی، جای جوش و … نیز بسیار مناسب است و سعی در ترمیم آنها بر می آید. از طرف دیگر می توان گفت با استفاده از روش هایفوتراپی به خصوص برای افراد بالای ۳۰ سال که ممکن است در اثر گذشت سن کمی چین و چروک بر روی پوست آنها قرار گرفته باشد  و یا در افرادی که از پنجاه سال کمتر دارند، می تواند بهترین و مناسب ترین روش محسوب گردد. بدون درد و خونریزی و حتی برش خاصی نسبت به لیفت پوست و بدون هیچگونه عفونت و ضایعات و عوارض بعد از انجام آن می تواند پوستی شاداب، لطیف و بدون چین و چروک داشته باشید.

هایفوتراپی صورت چه تاثیری دارد؟

از اثرات هایفو صورت میتوان به از بین بردن خط اخم و خط خنده یا همان خط لبخند، از بین بردن افتادگی، از بین بردن چین و چروک های موجود در کناره های صورت، از بین بردن خطوط پیشانی، از بین بردن سیاهی زیر چشم و گودی زیر چشم نام برد. از آنجا که استفاده از این روش کاملاً بدون دوره نقاهت می باشد؛ لذا افراد می توانند بلافاصله بعد از انجام این روش به محیط کار خود بازگردند و کارهای روتین و روزمره خود را به راحتی و بدون هیچ گونه فوت وقتی انجام دهند. باید دقت داشته باشید افرادی که به دنبال نتیجه گیری کاملاً سریع و همزمان هستند، بهتر است از روش هایفوتراپی استفاده نکنند. چرا که نتایج این روش بعد از گذشت چهار یا شش هفته بعد از تحریک کلاژن سازی پوست به وجود می آید. هایفوتراپی صورت چیست؟ هایفوتراپی صورت چیست؟

هایفوتراپی صورت چند جلسه است؟

در ابتدا سطح و میزان مشکلات پوستی شما توسط دکتر رفیعی تشخیص داده می شود. سپس با توجه به مشکلات پوستی شما و همچنین توانایی و کشش پوست برای ریکاوری بعد از انجام آن می توان تعداد جلسات مجاز و مناسب برای شما برای انجام این روش در طول سال را اعمال کرد. به علت تاثیر بالای روش هایفوتراپی صورت در زیبایی و جوانسازی پوست افراد،  اکثر افرادی که دارای مشکلات پوستی خفیف تا متوسط می باشند، با انجام یک جلسه هایفوتراپی می توانند به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند. دقت داشته باشید که نتیجه هایفوتراپی بعد از گذشته ۴ الی ۶ هفته بعد از آن مشخص خواهد شد و بلافاصله نتایج آن قابل مشاهده نمی باشند.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که دارای پوست شل و آویزان هستند.
  • افرادی که به خصوص در ناحیه زیر چانه و غبغب دچار افتادگی های خفیف تا شدید می باشند.
  • افرادی که دارای چین و چروک زیاد در روی پوست صورت یا گردن خود هستند.
  • افرادی که دارای تبخال یا جوش های چرکی بر روی پوست خود نباشند.
  • افرادی که مبتلا به دیابت نباشند.
  • افرادی که دارای بیماری‌های قلبی نباشند.
  • افرادی که دارای پوست تیره و کدر رنگ هستند.
  • افرادی که زیر چشم های آنها تیره رنگ می باشد.
  • افرادی که به بیماری های پوستی شدید دچار نیستند.
  • افرادی که به استفاده از روش های زیبایی پوست حساسیت ندارند.
تاثیر هایفوتراپی صورت تاثیر هایفوتراپی صورت

هایفوتراپی صورت چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری و دوام هایفوتراپی صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد که مربوط به نوع پوست هر شخص و سرعت فرایند پیری در پوست می­ باشند. به طور کلی دوام و ماندگاری هایفوتراپی در بین سایر روش‌های زیبایی بیشتر می باشد زیرا باعث افزایش ساخت کلاژن توسط پوست می­ شود. در واقع ماندگاری هایفوتراپی صورت بین یک و نیم تا دو سال با توجه به نوع پوست، نوع مشکل پوستی، مهارت و تجربه پزشک متخصص، استفاده از دستگاه های به روز و جدید و شناخت صحیح مشکل پوستی می باشد. می­ توان گفت که هایفوتراپی صورت تا مدت زیادی روند پیری را بسیار کندتر می ­کند و شل شدن پوست را به تعویق می ­اندازد. اگر تمامی این موارد به طور صحیح و آگاهانه شناخته شود و به طور درست و صحیح اعمال شود، مسلماً ماندگاری این روش نسبت به سایر روش ها بیشتر خواهد بود. در صورت صحیح انجام نشدن هایفو تراپی، رعایت نکردن مراقبت ­های بعد از آن یا شرایط خاص پوست هر فرد، ممکن است تأثیرگذاری هایفو تا نزدیک ۶ماه کاهش یابد.

بهترین سن برای انجام هایفوتراپی

بسیاری از افراد تمایل دارند، مطلع باشند که آیا هایفوتراپی سن مشخص و استانداردی دارد یا خیر! باید بدانید که طبق نظر دکتر رفیعی بهترین سن بین ۳۰ تا ۵۰ سالگی افراد می باشد و بین خانم‌ها و آقایان تفاوتی ندارد. از این رو هر چه زودتر برای درمان اقدام کنید نتایج بهتری خواهید گرفت. خوب است بدانید روند پیری پوست در افراد مختلف متفاوت است. معمولا در سنین پایین تر از ۳۰ سالگی و یا بالاتر از ۵۰ یا ۶۰ سالگی بهتر است از هایفوتراپی برای جوانسازی پوست استفاده نکنید، چرا که در این سنین هایفو تاثیر چندانی بر روی پوست نخواهد داشت. اما به طور متوسط از بعد از 25 سالگی پوست شروع به افتاده شدن می کند و چین و چروک ها خود را بروز می دهند این مشکلات در 30 سالگی به آهستگی نمایان می شود. پس بین 25 تا 30 سالگی زمان طلایی برای پیشگیری از روند پیری پوست است. سن ۳۰ تا ۵۰ سالگی به علت شروع بروز چین و چروک و افتادگی پوست می توان با استفاده از این روش ها علاوه بر درمان ریشه ها و پایه چین و چروک ها و مشکلات سطحی پوست منجر به پیشگیری از بروز چین و چروک های عمیق تر در سنین بالاتر گردد.
نظرات: 1 مشاهده