تعبیر خواب رعد و برق - لیست 29 معنی «دیدن صاعقه در خواب»

دیدن رعد و برق در خواب بسیار رایج است و معمولا با هیجان بالا و گاهی ترس همراه است. این خواب در بسیاری از موارد کاملا بیمعنی است و نشان دهنده استرس ها و ترس های اخیر فرد است. در هر صورت جزئیات خوابی که در مورد رعد و برق می بینیم می تواند بر روی معنی آن بسیار تاثیرگذار باشد. از طرفی معمولا زمانی که از خواب بیدار می شویم و به مرور زمان ،‌ به سرعت جزئیات خوابهایمان را فراموش می کنیم. بهترین راه برای جلوگیری از فراموش کردن خواب ها این است که یک قلم و کاغذ در اتاق خوابتان داشته باشید تا اگر زمانی خوابی دیدید که معنی آن برایتان بسیار مهم بود ،‌ به محض بیدار شدن هر آنچیزی را که به یاد می آورید سریعا یادداشت کنید. در حالت کلی دیدن این خواب می تواند نمادی از شرایط زیر باشد:
چیزی به سرعت در حال تغییر است چیزی در زندگی شما وجود دارد که به سرعت در حال تغییر دادن آن هستید . این تغییر دادن ممکن است خوب باشد و یا بد . ولی چیزی که مهم است این است که این تغییر را شروع کرده اید . در بسیاری از موارد این تغییر به اختیار خودتان است و معمولا در این صورت تغییراتی انجام می دهید که به نفع شماست. در برخی از موارد نیز این تغییرات اجباری هستند که در این صورت ممکن است به نفع شما نباشد.
انرژی زیادی گرفته اید اتفاقی برای شما افتاده که باعث شده انرژی زیادی برای انجام کاری داشته باشید . برای مثال ممکن است اتفاقی برایتان افتاده که باعث شده تلاشتان را برای رسیدن به یک هدف مهم و خاص بیشتر کنید و تصمیم جدی بگیرید که تا زمانی که به این هدف نرسیده اید از تلاش کردن دست بر ندارید.
از موضوعی مهم آگاه شده اید  اتفاق مهمی در زندگی شما در حال افتادن بود که شما از آن به شدت غافل بودید. ناگهان چیزی توجه شما را به این اتفاق جلب کرده است و شما در مورد آن چیزهای جدیدی فهمیده اید. برای مثال ممکن است همسر شما در حال خیانت کردن به شما بود و شما علائمی از این موضوع را می دیدید ولی به آن توجهی نمی کردید. ولی حالا به هر طریقی از این موضوع مطمئن شده اید و کاملا شوکه شده اید. بخوانید : تعبیر خواب خیانت
فشار زیادی را تحمل می کنید این روزها استرس و اضطراب بسیار زیادی دارید و فشار بسیار بالایی را تحمل می کنید. تمرکز حواستان را از دست داده اید و هر لحظه ممکن است کنترل خودتان را از دست بدهید و کاری انجام دهید که بعدا باعث پشیمانی شود. حس می کنید که دیگر تحمل این میزان فشار و استرس را ندارید. بخوانید :‌ تعبیر خواب کشتن آدم

تعبیر خواب رعد و برق

دیدن رعد و برق در خواب در بسیاری از موارد کاملا بیمعنی است.اگر خوابی در مورد رعد و برق دیده اید که فکر می کنید می تواند معنی داشته باشد، به شدت توصیه می شود قبل از معنی کردن آن ، تا جایی که می توانید سعی کنید جزئیات بیشتری از خوابتان را به یاد بیاورید و اگر چیز زیادی از آن را به یاد ندارید کلا فراموشش کنید و به فکر تعبیر کردن آن نباشید. در ادامه این مطلب به برخی از خوابهایی که ممکن است در این مورد ببینیم اشاره شده است . لطفا با ما همراه باشید.

تعبیر خواب برخورد رعد و برق با درخت

اگر در خواب ببینید که رعد و برق با درخت برخورد کرد می تواند نمادی از حس احساس بدختی و درماندگی باشد . حس می کنید که هیچ خوشی در زندگی ندارید مشکلات و بدبختی ها شما را محاصره کرده اند. احساس می کنید که هیچ راه فراری ندارید و محکوم هستید که این روزهای بد و سخت را تحمل کنید.

تعبیر خواب برخورد رعد و برق با آب

اگر در خواب ببینید که رعد و برق روی  آ‌ب افتاد می تواند به این معنی باشد که روزهای سختی را گذرانده اید ولی حالا روزنه امیدی باز شده است که فکر می کنید ممکن است مشکلاتتان به زوری رفع شوند. امیدوارید که به زودی روزهای خوب را تجربه کنید.

تعبیر خواب برخورد صاعقه با کسی

اگر در خواب ببینید که رعد و برق با کسی که او را دوست دارید برخورد کرد می تواند به این معنی باشد که مشکلی برای یکی از عزیزان شما پیش آمده است و شما به شدت نگران او هستید .  مدام نگرانید که خبر بدی در مورد او به شما بدهند. اگر در خواب ببینید که رعد و برق با کسی که او را دوست ندارید برخورد کرد می تواند به این معنی باشد که او در حق شما کار بدی انجام داده است و دل شما را شکسته است .خودتان قدرت کافی برای تلافی کردن این بدی را ندارید ولی امیدوار هستید تقدیر حق شما را از او بگیرد.

اگر در خواب ببینید که صاعقه به همسر شما برخورد کرد

می تواند به این معنی باشد همسرتان به شما خیانت کرده است و شما از فهمیدن این موضوع به شدت عصبانی و شوکه شده اید. به هیچ عنوان نمی توانید این خیانت را درک کنید حس می کنید که این غم برای شما غیر قابل تحمل است. اعتماد به نفستان را از دست داده اید و مدام خودتان را سرزنش می کنید. بخوانید :‌ تعبیر خواب خیانت

تعبیر خواب برخورد رعد و برق با خانه

اگر در خواب ببینید که رعد و برق به خانه شما افتاد می تواند نمادی از اختلافات خانوادگی باشد. شما با کسی یا کسانی از اعضاء خانواده‌تان دچار اختلاف شده اید.این اختلاف به صورت ناگهانی پیش آمده است و شما هیچ کنترلی بر بوجود آمدن آن نداشتید. ممکن است کسی برای شما و خانواده‌تان نقشه کشیده است تا شما را دچار اختلاف کند.

اگر در خواب ببینید که در جایی هستید که مدام رعد و برق می زند

می تواند به این معنی باشد که در جایی زندگی می کنید که در آن احساس آرامش و امنیت ندارید.شما دوست دارید هرچه سریعتر این محیط ناامن و استرس زا را ترک کنید ولی به هر دلیلی فعلا توان انجام این کار را ندارید. حس می کنید که روح و روان شما در این محیط آسیب دیده است و بیشتر از این نمی توانید این شرایط را تحمل کنید. بخوانید :‌ تعبیر خواب خانواده

اگر در خواب ببینید که صاعقه به شما برخورد می کند

می تواند به این معنی باشد که بسیار ناامید هستید و هیچ امیدی به آینده ندارید. ممکن است افسرده شده اید و حتی گاهی به خودکشی کردن هم فکر می کنید. بهتر است برای بهبود اوضاع روحی ،‌به یک روانپزشک مراجعه کنید . احتمالا کمی احساس پیری می کنید و حس می کنید که دیگر برای رسیدن به آرزوهایتان بیش از حد دیر شده است . بخوانید‌: تعبیر خواب مرده
نظرات: 0 مشاهده