چگونه هتل ارگ را در شیراز پیدا کنیم؟

شیراز یکی از قطب های گردشگری دنیا است و سالانه بسیاری از مردم برای استشمام بوی بهارنارنج در کوچه و پس کوچه های شیراز به این شهر سفر می کنند و بر سر مزار شیخ اجل، تفالی به حافظ می زنند. اما برای اقامتی اقتصادی در این شهر زیبا هتل ارگ شیراز می تواند گزینه ای مناسب باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این هتل بیشتر بدانید. چگونه هتل ارگ را در شیراز پیدا کنیم؟ چگونه هتل ارگ را در شیراز پیدا کنیم؟  

هتل ارگ شیراز

زمانی از فرودگاه بین المللی شیراز خارج شدید، می توانید تاکسی به مقصد هتل ارگ شیراز کرایه کنید در کمتر از 30 دقیقه به هتل می رسید. همچنین در زمان رزرو هتل می توانید درخواست استفاده از سرويس رفت و برگشت به فرودگاه را داشته باشید و بدون دردسر به هتل ارگ شیراز بروید و خستگی پرواز را از خود دور کنید.

راه های دسترسی به هتل

برای دسترسی به این هتل را هم چندان سختی در پیش ندارید.برای دسترسی به این هتل در انتهای بزرگراه شیراز-مرودشت به بلوار امام رضا بروید و بعد از چندصد متر از سمت چپ به بلوار هفت تنان بپیچید و از آنجا به بلوار چهل مقام بروید.  1200 متر جلوتر از پل امام علی بگذرید و داخل خیابان روبروی پل شوید که نام آن خیابان نوزدهم است. اولین خروجی دست راست در خیابان نوزدهم، خیابان تختی است و هتل ارگ شیراز 150 متر جلوتر در سمت راست قرار دارد. هتل ارگ شیراز در سال 1370 و در 3 طبقه ساخته شده است. در سال 96 این هتل برای رفاه حال مسافران بازسازی شد. هتل سه ستاره ارگ در 64 اتاق و سوئیت از مهمانان پذیرایی می کند. ساعت ورود مهمانان از ساعت 14 است اما شما باید در روز خروج اتاق خود را ساعت 12 ظهر تحویل بدهید. برای رزرو بهترین هتل های شیراز مثل هتل جهانگردی شیراز، هتل پارس شیراز و ... به صورت آنلاین به سایت Alibaba.ir  مراجعه کنید.

امکانات هتل

تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل ارگ شیراز تهویه مطبوع دارند و با طراحی زیبا و امکانات رفاهی کامل در اختیار شما قرار می گیرد. حمام تمامی اتاق ها دارای لوازم بهداشتی موردنیاز شما است. اگر پول و مدارک همراهتان است می توانید آن را در صندوق امانات اتاق نگهداری کنید. تلویزیون، کمدلباس، مبلمان، کتری برقی، یخچال و مینی‌بار از دیگر امکانات اتاق ها است.

اتاق ها و سوئیت های هتل

شما می توانید اتاق های یک تخته، دو تخته توئین یا دبل را رزرو کنید و اگر خانوادگی سفر می کنید اتاق های 5 تخته هتل ارگ شیراز می تواند انتخاب مناسبی باشد.

رستوران و کافی شاپ بام

رستوران هتل ارگ شیراز یکی از بهترین رستوران های این شهر است و نباید غذاها و دسرهای محلی فارس را از دست داد، سالادبار هم از دیگر خدمات رستوران هتل است. کافی شاپ اما روی بام هتل قرار دارد و می توانید انواع نوشیدنی، اسنک، دسر یا فست فود سفارش دهید. رستوران و کافی شاپ بام رستوران و کافی شاپ بام اگر قرار ملاقات دارید، می توانید آن را در لابی هتل برگزار کنید، از مهمانتان با عرقیجات سنتی شیراز و نوشیدنی های گرم و سرد پذیرایی می کنند.

دیگر امکانات هتل

هتل برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ در نظر گرفته است، همچنین علاوه بر سرویس رفت و برگشت فرودگاه، شما می توانید برای گشت شهری نیز از سرویس هتل استفاده کنید. وای فای، آسانسور و خدمات لاندری از دیگر امکانات هتل ارگ شیراز است.

مکان های دیدنی نزدیک هتل

هتل ارگ شیراز در خیابان تختی واقع شده هتل ارگ شیراز در خیابان تختی واقع شده هتل ارگ شیراز در خیابان تختی واقع شده و با اقامت در این هتل می توان دسترسی آسانی به جاذبه های تاریخی و تفریحی شیراز داشت. این هتل در نزدیکی خیابان ساحلی است که در مجاورت رودخانه ای خشک شده قرار دارد. اما با این وجود این خیابان یکی از بهترین مسیرهای پیاده روی در شیراز است و از زیباترین خیابان های شهر. هر وقت دلتان هوای زیارت شاه چراغ کرد، تنها با 8 دقیقه رانندگی می توانید خود را به آنجا برسانید. تا ارگ کریمخانی، حمام وکیل 6 دقیقه فاصله است و در کمتر از 15 دقیقه می توانید به حافظیه و آرامگا سعدی برسید. برای رفتن به تخت جمشید مسافت طولانی تری در پیش است و یک ساعتی در راه هستید. اما تا باغ جهان‌نما تنها ۶ دقیقه فاصله است. مرکز خرید آفتاب در نزدیکی هتل ارگ شیراز است و با 17 دقیقه رانندگی می توانید از این مرکز خرید سوغاتی و یادگاری های خود را بخرید. یکی از دلایل محبوبیت هتل ارگ شیراز دسترسی آن به حمل و نقل عمومی است، پایانه اتوبوسرانی شیراز 6 دقیقه و راه آهن 27 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

اطلاعات تماس و رزرو هتل

برای رزرو اتاق در هتل ارگ شیراز می توانید تاریخ سفر خود را در سایت علی بابا جستجو کرده و اتاق های موجود را ببینید، همچنین می توانید با مراجعه به سایت هتل از قوانین و مقررات آن اطلاع پیدا کنید.

قوانین

اگر کودک زیر 5 سال دارد، اقامت آن ها رایگان است اما کودکان بالای 5 سال یک نفر محاسبه می شوند. مهمانان خانم مجرد یا صیغه نامه در هتل ارگ پدیرش نمی شوند. راه های ارتباطی برای ارتباط با هتل ارگ شیراز می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.
  • آدرس: شیراز، خیابان تختی، روبروی مسجد توکل
  • وب سایت رسمی هتل ارگ شیراز: arg-hotel.com/fa
  • تلفن هتل ارگ شیراز: ۷۱۳۲۲۲۲۸۸۹
نظرات: 0 مشاهده