نکات ست کردن انواع لباس با دامن بلند برای مهمانی

ست کردن لباس ها به خصوص لباس های بلند نیازمند سلیقه و مهارت بیشتر شما است. معمولا خانم ها یکی از گزینه هایی که برای پوشیدن انتخاب می کنند؛ دامن است. نکات ست کردن انواع لباس با دامن بلند برای مهمانی نکات ست کردن انواع لباس با دامن بلند برای مهمانی دامن ها مدل های متنوع کوتاه و بلند دارند که جایگزین شلوار شده و با انواع بلوز می توان آنها را ست کرد. معمولا دامن بلند در استایل اسپرت یا مجلسی کاربرد دارد و به خصوص دامن های پلیسه یکی از ترندهای جدیدی هستند که این روزها محبوبیت بسیاری دارند. در ادامه به نکاتی برای ست کردن انواع لباس با دامن بلند اشاره می کنیم. پس با ما همراه باشید.
  1. ست کردن تی شرت و دامن بلند

در استایل های جدید کالکشنی از دامن های بلند و به خصوص دامن پلیسه به چشم می خورد که با تی شرت و یا انواع بلوز همراه شده است. در ست دامن با تی شرت می توانید تی شرت را زیر دامن قرار داده و برای تکمیل این ست از کتانی های اسپرت دخترانه یا انواع نیم بوت استفاده کنید. معمولا در این ست ‌ها از کمربند به عنوان اکسسوری استفاده می شود و انحنای کمر خود را بهتر  نشان می دهد،‌ شما همچنین می ‌توانید رنگ کمربندتان را با کفشتان ست کنید تا زیباتر و آراسته ‌تر به نظر برسید.
  1. دامن پلیسه و کت چرمی

کت های از جنس چرم معمولا لباس های کلاسیکی هستند که همیشه کاربرد دارند و سال ها است که بسیار پرطرفدار بوده و جذاب هستند. دامن پلیسه و کت چرمی دامن پلیسه و کت چرمی شما با استفاده از کت چرمی می توانید استایل های متنوعی را برای خود بسازید. دامن پلیسه بلند در کنار کت چرم بسیار جذاب خواهد شد. شما می توانید این استایل را در خیابان هم داشته باشید. برای آن که قد بلندتر به نظر برسید می توانید از تیپ مونوکروم استفاده کنید. برای مثال از کت چرمی مشکی با دامن و تاپ با همین رنگ استفاده کنید. معمولا کت ها در لباس مجلسی می‌توانند یک مدل شیک و جدید را برای استایل شما ایجاد کنند. انواع دامن و کت را می‌توانید در بین لباس مجلسی های ایرانی و خارجی زنانه با قیمت مناسب به صورت اینترنتی تهیه کنید.
  1. بلوز یا پلیور با دامن بلند

شما می توانید برای استایل مجلسی تر از دامن بلند و شومیز یا تونیک استفاده کنید. بلوزها شبیه پیراهن های مردانه هستند و بهتر است در استایل رسمی آنها را در زیر دامن خود قرار دهید. در غیر این صورت حالتی شلخته و نامرتب پیدا خواهند کرد. این موضوع به سلیقه و البته مدل لباس شما نیز بستگی دارد. شما می توانید یک تونیک دخترانه کوتاه را با شیک ترین مدل دامن ست کنید. انواع جدید و خانگی تونیک از جنس نخی بوده و نوع حریر آن برای مهمانی مناسب است. خرید اینترنتی مدل های متنوع تونیک دخترانه برای شما به لحاظ اقتصادی، به صرفه تر خواهد. علاوه بر این در این دست از استایل ‌های رسمی شما باید به رنگ دامن و بلوزتان هم توجه کنید. بهتر است در این ست ‌ها از بلوز یا دامن ‌های ساده و بدون طرح استفاده کنید و بهتر است از پالت رنگ‌ هایی انتخاب کنید که بیشتر به هم می ‌آیند، ‌مثل سفید و مشکی. همچنین همین کار را می ‌توانید در استایل پاییزه و زمستانه هم استفاده کنید و به جای بلوز یا پیراهن از پلیور‌های زنانه استفاده کنید. اگر یکی از لباس های شما ساده است بهتر است دیگری را طرح دار انتخاب کنید تا از حالت خنثی دور شوید.
  1. مانتو و دامن بلند

همانطور که اشاره کردیم استفاده از دامن های پلیسه بسیار زیاد شده است و این روزها ست های زیادی از دامن های حریر یا پلیسه را با مانتوهای جلو باز ست می کنند. این ست های خاص برای خانم های شیک پوش ایرانی بسیار گزینه جذابی است. بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است. در این ست ها معمولا از مانتوهای جلو باز و بلند استفاده می شود و  تیپ شما با یک صندل تابستانی و کتانی اسپرت تکمیل می شود. اگر این ست زیبا را به عنوان استایل مجلسی خود انتخاب کرده اید می توانید از یک کفش پاشنه بلند به همراه آن استفاده کنید یا کفش لژدار و یک شال زیبای مجلسی استفاده کنید.
  1. دامن بلند و کت جین

یکی دیگر از انتخاب های جذاب همراه با دامن بلند، کت جین است. کت های جین یکی از لباس های پرکاربردی هستند که هیچ گاه از مد نمی افتند. دامن بلند و کت جین دامن بلند و کت جین معمولا این لباس های کاربردی دست شما را در طراحی لباس باز می گذارد. کت های جین یک استایل پوشیده هستند که به همراه دامن شما را بلندتر و کشیده تر نشان می دهند.
  1. بارانی و دامن بلند

در روزهای سرد سال هم می توانید از دامن بلند با یک کت بارانی استفاده کنید تا شیک تر به نظر برسید. همراه با این دو می توانید از یک بوت بلند هم استفاده کنید که راهنمای انتخاب آن در این مطلب آمده است. دامن های گرم و نیمه گرم همراه با بارانی و یک ساپورت می تواند این استایل پاییزی و زمستانی شما را تکمیل کند. نویسنده: وحیده امینی
نظرات: 0 مشاهده