اندازه آلت تناسلی مردانه چقدر باید باشد ؟ تحقیقات جدید

تحقیقات و مطالعات بسیار زیادی در مورد اندازه نرمال و مناسب آلت تناسلی مردان صورت گرفته است و محققان سعی دارند به این سوال پاسخ دهند که " اندازه مناسب آلت مردانه چقدر است ؟ " در این مقاله ما سعی می کنیم به برخی از سوالاتی که در این مورد وجود دارد پاسخ دهیم . ممکن است شما با برخی از اطلاعات موجود در این مقاله موافق نباشید و یا خوشایند شما نباشد .

ممکن است با سایر مقالاتی که تا کنون مطالعه کرده اید و در اینترنت وجود دارند تفاوت داشته باشد ( ویا نداشته باشد ) در هر صورت در صورتی که در این مورد نظری دارید ، در بخش نظرات همین مطلب ، با ما و سایر کسانی که این مقاله را مطالعه می کنند ، در میان بگذارید .

اندازه مناسب آلت مردانه چقدر است ؟

ابتدا باید این نکته را در نظر داشته باشیم که اندازه مناسب آلت تناسلی مردانه را از دو نظر می توان بررسی کرد

  1. از نظر علمی : اندازه متوسط و مناسب آلت تناسلی چقدر است ؟
  2. از نظر شریک جنسی : آیا سایز آلت تناسلی شما کوچک است ؟

این دو نظر می تواند کاملا برخلاف یک دیگر باشد . برای مثال ممکن است اندازه نرمال آلت مردانه از نظر علمی 14 سانت (مثلا) در نظر گرفته شود و سایز شما 16 سانت باشد . اگر همسر یا شریک جنسی شما از سایز 16 سانتی شما ناراضی باشد و به نظر او این سایز کوچک باشد ، با وجود اینکه از لحاظ علمی ، سایز شما بزرگتر از متوسط است ، آلت شما کوچک محسوب می شود .

حالت برعکس این مورد نیز صادق است . ممکن است شما آلت 12 سانتی متری داشته باشید و این آلت از نظر همسر شما بزرگ باشد در صورتی که از نظر محققان ، این سایز متوسط است . در این صورت با وجود اینکه شما اندازه متوسط را دارید ، آلت شما بزرگ محسوب می شود . منظور از پاراگراف بالا این است که در یک رابطه جنسی ، چیزی که مهم است رضایت شریک جنسی و همسر شماست .

مطالعات علمی و پزشکی نمی تواند باعث رضایت همسر شما شود . پس قبل از اینکه به مطالعه این مقاله و یا سایر مقالات موجود در اینترنت بپردازید ، از همسر و شریک جنسی خود سوال کنید .

البته رضایت جنسی به عوامل بسیار زیاد دیگری بستگی دارد که در این متن مورد بررسی قرار نمی گیرد .

از نظر زنان ، سایز مناسب آلت مردانه چقدر است ؟

کسی در جهان نمی تواند به این سوال پاسخ دهد . این مورد به تمایلات زن و همینطور رابطه ها قبلی او بستگی دارد .

اکثر مردان جهان از سایز آلت خود ناراضی هستند

شاید جای تعجب داشته باشد ولی اکثر مردان جهان از سایز آلت خود ناراضی هستند در حالی که اکثریت زنان ، از سایز شوهر خود کاملا رضایت دارند . تبلیغات گسترده و همین طور در دسترس بودن فیلم های *** در این مورد تاثیر بسیار زیادی دارد .

شرکت های تولید کننده داروها و لوازم افزایش سایز ، همواره سعی می کنند به مردان تلقین کنند که سایز ، تاثیر زیادی بر رابطه جنسی دارد و این تلقین باعث افزایش استرس و اضطراب مردها در این مورد می شود . همچنین با تماشای فیلم های جنسی ، شما تصور می کنید که سایزتان بسیار کوچک است در حالی که بازیگران اینگونه فیلم ها از افراد خاصی گلچین شده اند و گاهی از روش های جراحی برای افزایش سایز خود استفاده کرده اند .

سایز مناسب آلت مردان چقدر است؟

در تحقیقاتی که در سال 2017 در امریکا انجام شد ، 85 درصد از زنان مشکلی در مورد آلت همسر و شریک جنسی خود نداشتند و کاملا راضی بودند در حالی که 45 درصد از مردانی که در این آزمون شرکت کردند معتقد بوند که آلت کوچکی دارند . در این آزمون اندازه متوسط به شرح زیر بود :

  •  طول متوسط در حال شل 7 الی 10 سانت
  • طول متوسط در حالت برانگیخته 12 الی 16 سانت
  • دور آلت در حالت برانگیخته 12 سانت

همچنین در این تحقیق مشخص شد که زنان به قطر آلت توجه بیشتری دارند .

چه سایزی کوچک محسوب می شود ؟

اندازه گیزی آلت باید به صورت صحیح انجام شود . در بررسی هایی که توسط محققان انجام می شود ، اندازه گیری های انجام شده توسط خود فرد مورد استناد نیست و اندازه گیری ها توسط پزشکان انجام می شود . محققات اعتقاد دارند 85 درصد از مردانی که فکر می کنند سایز کوچکی دارند در واقع هیچ مشکلی از این مورد ندارند . طبق گفته محققان ، فقط مردانی که آلتی کوتاه تر از 7 سانتی متر در حالت راست شده دارند می توانند دچار مشکل شوند و دارای آلت کوچک هستند .

اندازه متوسط آلت چند سانت است ؟

طبق مطالعات ارولوژی محققان امریکایی :

  • اندازه آلت در حال شل : 8 سانتی متر به صورت متوسط
  • اندازه آلت در حالت برانگیخته : 12.9 سانت به صورت متوسط است

همچنین در این تحقیق مشخص شد که اندازه آلت تناسلی در حالت شل ، هیچ ارتباطی با اندازه آن در حالت برانگیخته ندارد . ممکن است آلتی که در حالت شل کوچک است ، در حالت برانگیخته بزرگتر از آلتی باشد که در حالت شل اندازه بیشتری دارد . همچنین شرایط محیطی مانند گرما و سرما می تواند در این سایز موثر باشد .

نکته : طبق این تحقیق ، مردان بسیار بیشتر از زنان ، نگران سایز آلت تناسلی خود هستند .

چرا اکثر مردان فکر می کنند آلت کوچکی دارند ؟

عوامل زیادی وجود دارد که باعث می شود مردان درباره آلت تناسلی خود نگران باشند . مانند تبلیغات شرکت های تولید کننده محصولات افزایش سایز و فیلم های غیر اخلاقی . همچنین ، زاویه دید آقایان نیز می تواند در این مورد موثر باشد . آقایان آلت خود را از بالا می بینند در حالی که شریک جنسی و همسر آنها ، از زاویه متفاوتی می بینند .

در تحقیقی که در امریکا انجام شد ، از 3000 زن خواسته شد که از بین 33 سایز مختلف که توسط چاپگر سه بعدی چاپ شده بود ، یکی را انتخاب کنند . اندازه این مدل های چاپ شده ، بین 11 الی 21 سانت بود . به طور متوسط انتخابی که توسط این زنان انجام شد ، 16.9 سانت بود . این نشان می دهد نظر زنان با نظریات پزشکی متفاوت است .

اکثریت این زنان با وجود اینکه از لحاظ جنسی و اندام تناسلی توان تحمل سایزی بیشتر از 15 سانت را نداشتند ، ولی از لحاظ روانی به سایزهای بزرگتر تمایل داشتند . تحقیقاتی در کشور ایتالیا در بین 5000 جوان بین 17 الی 19 ساله انجام شد که نشان داد اندازه متوسط در این کشور 9 الی 11 سانت و دور آلت 10 سانتی متر بود . تحقیقات مشابهی در کشور هند انجام شد که از بین 301 نفر هندی سایز میانگین 9 الی 10.5 سانت در حالت برانگیخته بود . همچنین طبق مقالات منتشر شده ، سایز متوسط جهانی آلت تناسلی مردان در حالت برانگیخته 12 الی 15 سانت و در حالت شل 7 الی 9 سانت است

. همچنین این تحقیقات نشان داده است که بر خلاف باور عموم ، اندازه آلت از چند صد سال پیش تا کنون تغییری نداشته است . یکی از تحقیقات موجود در این مورد که در سال 1899 انجام شده است نشان می دهد اندازه متوسط در آن زمان در حالت شل 7 الی 10 سانت و در حالت برانگیخته 12 الی 16 سانت بوده است .

افزایش سایز آلت تناسلی

طبق آمار ، اکثر مردان در کشورهای مختلف تمایل دارند تا اندازه آلت تناسلی خود را افزایش دهند و این روند در حال افزایش است . در سال 2015 طبق تحقیقی که در کشور عربستان بر روی 500 مرد که برای افزایش سایز به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند مشخص شد که این افراد مشکلی از این بابت ندارند . در بسیاری از موارد می تواند با کاهش وزن ، شاهد مقداری افزایش سایز بود .

به این دلیل که در افراد چاق و کسانی که شکم بزرگی دارند ، بخشی از آلت تناسلی در چربی مخفی می شود . همچنین مشخص شده است که در صورتی که سلامت بدنی خوب و تناسب اندام مناسبی داشته باشید ، با افزایش سن ، تغییری در اندازه آلت به وجود نمی آیند و کوچکتر نمی شود .

آیا بین طول انگشتان دست و سایز آلت رابطه ای وجود دارد ؟

یافته های جدید نشان داده است که رابطه ای بین طول انگشت حلقه نسبت به سایر انگشتان ، با سایز آلت وجود دارد .

روش های افزایش سایز آلت

در حال حاضر به غیر از روش جراحی ، روش های موثر دیگری که مورد تایید مراکز تحقیقاتی باشد ، وجود ندارد . ولی کارشناسان ایتالیایی معتقد هستند کسانی که دچار کوچکی آلت تناسلی هستند (کوچکتر از 7 سانت در حالت برانگیخته) بهتر است قبل از جراحی ، کاهش وزن و استفاده از لوازم کششی را نیز امتحان کنند .

اندازه آلت تناسلی چگونه اندازه گیری می شود

اندازه گیری دقیق سایز آلت معمولا توسط پزشک انجام می شود . برای اندازه گیری ، اندازه آلت از جایی که به شکم متصل است تا انتهای آلت و از سمت بالای آلت ، ملاک است . نتیجه گیری :

  •  اندازه آلت طبق نظر محققان به صورت متوسط 12 الی 15 سانت مناسب است .
  • اکثر کسانی که فکر می کنند آلت کوچکی دارند ، در اصل هیچ مشکلی ندارند
  • ملاک اصلی برای مناسب بودن سایز آلت برای رضایت جنسی ، فقط نظر و رضایت شریک جنسی است و نه تحقیقات محققان

مناسب ترین سایز آلت

به طور کلی نمی توان اندازه خاصی را به عنوان سایز مناسب تعیین کرد چرا که از نظر خانم های مختلف ، سایزهای متفاوتی مناسب هستند و مناسب بودن سایز ، بستگی به رضایت و نظر شریک جنسی فرد دارد . معمولا در صورتی که زنی قبلا تجربه رابطه با آلت بزرگتر را داشته باشد و از این رابطه رضایت داشته باشد ، در رابطه ی بعدی با فردی که آلت کوچکتری(نسبت به فرد قبلی) دارد می تواند دچار مشکل شود. برای مثال اگر فرد قبلی آلت 19 سانتی داشته ، آلت 16 سانتیِ شخص فعلی می تواند کوچک محسوب شود. تجربه قبلی ، به شدت در میزان رضایت از سایز آلت شریک جنسی فعلی می تواند تاثیر گذار باشد.  

نظرات: 188 مشاهده