آموزشگاه ماهدیس مجری دوره آموزش کار با مواد در کرج

یکی از دوره های آموزشی بسیار با اهمیت برای افرادی که با مواد و محصولات شیمیایی سر و کار دارند دوره آموزش کار با مواد و محصولات شیمیایی است .این دوره که یکی از مهمترین و پرکاربردترین دوره ها برای آرایشگران است ماژول‌های آموزشی استفاده ایمن از مواد شیمیایی در محل کار را معرفی می کنند. آموزشگاه ماهدیس مجری دوره آموزش کار با مواد در کرج آموزشگاه ماهدیس مجری دوره آموزش کار با مواد در کرج مواد شیمیایی بخش عمده‌ای از زندگی پست مدرن ما هستند . بسیاری از راحتی ها و فناوری هایی که زندگی را آسان تر و کارآمد تر می کنند تنها به دلیل مواد شیمیایی در دسترس هستند. اگر در یک محیط پر از مواد شیمیایی مانند آرایشگاه کار می کنید، دوره آموزش کار با مواد و محصولات شیمیایی می تواند برای شما بسیار مفید باشد. زیرا یکی از مهمترین قوانین در آرایشگاه ها ایمنی و بهداشت آرایشگر است که در مورد همه مواد بالقوه خطرناک که روزانه در آرایشگاه استفاده می شود ، باید اعمال شود.

در دوره آموزش کار با مواد ، چه مواردی آموزش داده می شوند؟

در این دوره ، هنرجویان را با نحوه کار با مواد شیمیایی و  رنگ شناسی به طور کامل آشنا نموده و به آنها یاد می دهند که در محیط کار از چه ابزار و لوازمی برای تامین ایمنی خود استفاده کنند. سرفصل هایی که در دوره آموزش کار با مواد و محصولات شیمیایی ، مطابق با سرفصل های فنی و حرفه‌ای بوده و شامل موارد زیر می باشند: - آموزش شناخت رنگ و مثلث رنگ ها - آموزش نحوه کاتالوگ خوانی - آموزش و آشنایی هنرجویان با واریاسیون ها - نحوه کار با انواع اکسیدان ها و مقدار آن در مواد - آموزش متد شامپو شیمیایی - آموزش نحوه رنگ کردن موی سفید - آشنایی با انواع ریموورها - آشنایی با انواع پودرهای دکلره و اصول اولیه کار - نحوه مش کردن موها با کلاه و فویل - آموزش جلوگیری از نشتی دادن رنگ پس از انجام مش با کلاه و فویل - آموزش همرنگ کردن ریشه و پایه مو با یکدیگر - آموزش انجام ریباندینگ مو - آموزش استفاده از پودرهای فانتزی - آموزش نحوه استفاده از واریاسیون - آموزش انواع روش های رنگ کردن مو مانند هایلایت و لولایت - آموزش انواع روش های مش کردن مو مانند آمبره ، سامبره، بالیاژ - آموزش ترمیم کردن مش و دکلره - آموزش انجام دکلره کل موها به صورت حرفه ای - آموزش انجام شارژ دکلره و زمان مناسب برای انجام این کار - آموزش انجام انواع فان لایت ، مون لایت، هاف لایت و لایت کهکشانی - آموزش درآوردن لایت های فانتزی، کهکشانی و رنگی - انجام کراتین مو به روش سرد و گرم - آموزش انجام اسید تراپی و بوتاکس مو - آموزش انجام حجم دادن به موها - آموزش فوت و فن هایی که باعث ماندگاری و دوام رنگ و رنگساژ بر روی مو می شوند. - آموزش انجام اولاپلکس و پلکس - آموزش ترکیب رنگ ها و بدست آوردن رنگ های خاص - آموزش المنت کردن بر روی مو - آموزش نحوه امداد رسانی به مو در هنگام آسیب دیدن آنها از دکلره - آموزش انجام فر کردن موها به روش های اروپایی - آموزش ویتامینه های پوست و مو در آرایشگاه - آموزش روشن کردن موها توسط رنگ - آموزش استفاده کردن از رنگ سه صفر بر روی مو - آموزش دادن انواع فوت و فن ها و نکات ریزه آرایشگری پس از پایان دوره گواهی آموزشگاه برای هنرجو صادر شده و در صورت درخواست آنها معرفی نامه برای فنی و حرفه ای نیز صادر می شود و هنرجو می تواند پس از شرکت در آزمون فنی و حرفه ای و کسب مدرک از این سازمان به صورت مستقل جذب بازار کار شده و درامد کسب کند.

ابزار و وسایل مورد نیاز آموزش کار با مواد و محصولات شیمیایی شامل چیست؟

هنگام ثبت نام هنرجویان در دوره آموزش کار با مواد و محصولات شیمیایی معمولا ابزار و وسایل مورد نیاز برای گذراندن دوره در قالب یک پک به هنرجویان ارائه می شود که هزینه این پک به عهده هنرجو است. ابزار و وسایلی که در این پک قرار دارند شامل انواع رنگ های موقت   دائم و نیمه دائم، سشوار کلاهی، سشوار معمولی، پودر دکوپاژ، ریموور، حوله یکبار مصرف. شامپو قلیایی و خنثی،  نرم کننده مو کلاه ‏مش، فویل یا سوئیت مش، برس گرد و معمولی، کاسه رنگ، بیگودی فر، کلاه رنگ یکبار مصرف، کلیپس، قلاب، شانه و... می باشد.

دوره های تخصصی آرایشگری در آموزشگاه ماهدیس

برای علاقمندان حرفه آرایشگری که به دنبال بهترین آموزشگاه آرایشگری در کرج هستند ، سابقه و کیفیت آموزش از مهمترین ملاک ها است. آموزشگاه ماهدیس 30 سال در زمینه آموزش آرایشگری سابقه داشته و تمامی دوره های آرایشگری را از مبتدی تا پیشرفته تحت نظارت و مجوز سازمان فنی و حرفه ای برگزار می کند. آموزش تاتو با مدرک بین المللی در کرج  ، آموزش ماساژ با مدرک فنی حرفه ای در کرج ، آموزش گریم و میکاپ و... از دوره های آموزشی این مجتمع می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با آموزشگاه ماهدیس تماس بگیرید.  09128632325 www.mahdisbeauty.ir
نظرات: 0 مشاهده