تعبیر خواب ابر - لیست 31 معنی «دیدن ابر در خواب»

دیدن ابر در خواب چندان رایج نیست و در بیشتر مواقع هیچ تعبیر خاصی هم ندارد و کاملا بیمعنی است. این خواب می تواند بسیار خوشایند و جالب باشد . برای معنی کردن هر خواب نیاز است تا جزئیات کامل آن خواب را به یاد داشته باشید چراکه معنی آن می تواند به صورت کامل با توجه به جزئیات ، تغییر کند. بعد از بیدار شدن از خواب و با مرور زمان معمولا جزئیات خواب را فراموش می کنیم و تعبیر آن غیر ممکن می شود . برای اینکه بتوانید جزئیات خوابتان را به یاد داشته باشید می توانید یک قلم و کاغذ در اتاق خوابتان داشته باشید تا اگر خوابی دیدید که معنی آن برایتان مهم بود به محض بیدار شدن هر آنچیزی را که به یاد می آورید سریعا یادداشت کنید. در هر صورت دیدن این خواب می تواند نمادی از موارد زیر باشد. تعبیر خواب ابر - لیست 31 معنی «دیدن ابر در خواب» تعبیر خواب ابر - لیست 31 معنی «دیدن ابر در خواب»
به دنبال پاسخ یک سوال مهم هستید زمانی که در زندگی در مورد چیزی به شک افتاده اید و نمی توانید راست و دروغ را از هم تشخیص دهید ، دیدن خواب ابر دور از انتظار نیست . شما به شدت به دنبال جواب یک سوال مهم هستید که فکرتان را مشغول کرده است . دوست دارید که حقیقت را در آن مورد بدانید.
هنوز هم امید دارید در برخی از موارد این خواب نمادی از این است که در شرایط بسیار سختی قرار دارید و راه حلی برای این شرایط پیدا نمی کنید. ولی هنوز هم امیدتان را از دست نداده اید و اعتقاد دارید که به زوری همه چیز درست خواهد شد. با وجود اینکه در این راه کسی در کنار شما نیست و کاملا تنها هستید ولی باز هم به خودتان اطمینان دارید و بسیار امیدوار هستید.
برای خوشبختی به دنبال ثروت هستید شما از افرادی هستید که به شدت اعتقاد دارید که خوشبختی ارتباط بسیار شدیدی با ثروت دارد. آن هم نه ثروت معمولی بلکه ثروت بسیار زیاد . آرزوهای بزرگی دارید که حس می کنید برای رسیدن به آنها به پول زیادی نیاز دارید به همین دلیل به شدت در حال تلاش هستید که هر چه سریع تر ثروتمند شوید. زمان های بی پولی ، حس بسیار بدی به زندگی و حتی به خودتان دارید و حس می کنید زمانی که مشکل مالی دارید، رفتار دیگران با شما تغییر می کند و دیگر آن احترام قبل را برای شما قائل نیستند. بخوانید : تعبیر خواب پول
در شوق فرصت های جدید هستید اتفاقی برایتان افتاده است که امید تازه ای در دلتان ایجاد شده است . حس می کنید که فرصت این را پیدا کرده اید که به هدف و آرزویی که مدت ها به دنبال آن بودید برسید. برای مثال ممکن است فرصت این را به دست آورده اید که وارد شغل مورد علاقه‌تان بشوید. یا ممکن است با فردی آشنا شده اید که حس می کنید در کنار او احساس آرامش بیشتری دارید و این فرد همان کسی است که مدت ها آرزوی داشتنش را داشتید. بخوانید: تعبیر خواب عاشق شدن
آرزوهای دست نیافتنی دارید مدت های زیادی برای رسیدن به آرزوهایی تلاش کرده اید که برای شما بسیار بزرگ و غیرقابل دسترسی بودند ولی شما امیدوار بودید که به این آرزو و هدف برسید. بعد از مدت ها بالاخره خودتان هم حس می کنید که شاید راه درستی را انتخاب نکرده اید و ممکن است تلاش هایتان بیهوده باشند . در حال ناامید شدن هستید و به زودی ممکن است تلاش کردن را رها کرده و این هدف بزرگ را کنار بگذارید. به احتمال زیاد حستان درست است و بهتر است بیشتر از این وقت و انرژی خودتان را برای رسیدن به هدفی ناممکن ، هدر ندهید.

تعبیر خواب ابر

دیدن ابر در خواب می تواند معانی متفاوتی داشته باشد که به جزئیات خوابی که دیده اید بستگی دارد . به همین دلیل همیشه توصیه می شود اگر خوابی دیده اید که معنی آن برایتان مهم است ، قبل از تعبیر کردن تا جایی که می توانید سعی کنید جزئیات بیشتری از خواب را به یاد بیاورید و اگر چیز زیادی از آن را به یاد ندارید کلا فراموشش کنید و به فکر تعبیر کردن آن نباشید. در ادامه این مطلب به برخی از خوابهایی که ممکن است در این مورد ببینیم اشاره شده است. لطفا با ما همراه باشید.

اگر در خواب ببینید که ابرها از بالای سرتان عبور می کنند

می تواند به این معنی باشد که حس می کنید یکی پس از دیگری از رسیدن به آرزوهایتان ناتوان هستید و نمی توانید به اهدافتان برسید. حس می کنید که توانایی رسیدن به موفقیت را ندارید و برای رسیدن به بسیاری از اهدافتان دیگر دیر شده است. بسیار ناامید هستید و آرامشتان را در زندگی از دست داده اید.

تعبیر خواب ابرهای سیاهی که به سرعت حرکت می کنند

اگر در خواب ببینید که ابرهای سیاه به سرعت از بالای سرتان عبور می کنند می تواند به این معنی باشد که از چیزی و یا کسی به شدت خشمگین شده اید و ناراحت هستید. به همین دلیل تمرکز حواستان را از دست داده اید و مدام به انتقام و خالی کردن خشمتان فکر می کنید. نمی توانید آرامش خودتان را حفظ کنید و مدام استرس دارید.

اگر در خواب ببینید که آفتاب از پشت ابرها بیرون میاید

می تواند به این معنی باشد که بعد از مدت‌های زیادی که درگیر مشکلات بودید، اتفاقی افتاده است که شما را کمی امیدوار کرده و حس می کنید که به زودی مشکلاتتان رفع خواهند شد. حس می کنید که روزهای بد در حال تمام شدن هستند و به زودی شما هم می توانید کمی نفس راحت بکشید.

تعبیر خواب خوابیدن روی ابر

اگر در خواب ببینید که روی ابرها خوابیده اید می تواند به این معنی باشد که زندگی بسیار پر تنشی دارید و مدام تحت استرس هستید. حس می کنید که به یک استراحت طولانی مدت نیاز دارید که دوباره بتوانید انرژی و تمرکز لازم را به دست بیاورید. احتمالا رفتن به یک مسافرت کاملا تفریحی می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد.

تعبیر خواب ابرهای سفید زیبا

اگر در خواب ابرهای سفید زیبا ببینید می تواند به این معنی باشد که یکی از بهترین دوران زندگیتان را می گذرانید و استرس شما در کمترین حد ممکن قرار دارد. احساس آرامش و امنیت می کنید و به آینده بسیار امیدوار هستید.

اگر در خواب ببینید که باد ابرها را حرکت می دهد

می تواند نمادی از مشکلات گذشته شما باشد. شما در گذشته مشکلات بسیار زیادی داشتید که روح و روانتان را آزرده کرده است. شما مدام به این مشکلات فکر می کنید و هر روز مانند روز اول برای مشکلات گذشته قصه می خورید. فکر کردن به این مشکلات دردی از دردهای شما را دوا نمی کند و فقط باعث ناراحتی شما می شود.

تعبیر خواب افتادن و ریزش ابرها به زمین

اگر در خواب ببینید که ابرها از آسمان به زمین می افتند می تواند به این معنی باشد که در عشقتان شکست خورده اید. ممکن است به شما خیانت جنسی شده است و از این بابت حس بسیار بدی دارید و نمی توانید این خیانت را درک و تحمل کنید . مدام در حال مقایسه کردن خودتان هستید و مدام به این فکر می کنید که آرزوهایی که برای عشقتان داشتید ، از بین رفته اند . بخوانید :‌ تعبیر خواب خیانت

تعبیر خواب ابرهای پراکنده در آسمان

اگر در خواب ابرهای کم و پراکنده در آسمان ببینید می تواند به این معنی باشد که حس می کنید مسیر درستی در زندگی انتخاب کرده اید و پیشرفت خوبی دارید ولی مشکلات کوچکی در پیش روی شماست که سرعت پیشرفتتان را کم می کند . البته این مشکلات نمی تواند شما را از ادامه راه ناامید کند.
نظرات: 1 مشاهده