تعبیر خواب تابوت - لیست 39 معنی کامل «دیدن تابوت در خواب»

دیدن تابوت در خواب به هیچ عنوان خوشایند نیست.این خواب در هر شرایطی که دیده شود ناراحت کننده است و می تواند حتی چند ساعت بعد از بیدار شدن از خواب هم باعث ناراحتی بیننده خواب شود. بعد از اینکه از خواب بیدار میشویم معمولا به مرور زمان جزئیات خواب را فراموش می کنیم . برای اینکه بتوانید خوابتان را به خوبی معنی کنید بسیار مهم است که جزئیات خوابی که دیده اید را به یاد بیاورید. برای جلوگیری از فراموش کردن جزئیات خواب بهترین روش این است که یک قلم و کاغذ در اتاق خوابتان داشته باشید تا اگر زمانی خوابی دیدید که معنی آن برایتان بسیار مهم بود به محض بیدار شدن هرآنچیزی را که به یاد می آورید سریعا یادداشت کنید. تعبیر خواب تابوت - لیست 39 معنی کامل «دیدن تابوت در خواب» تعبیر خواب تابوت - لیست 39 معنی کامل «دیدن تابوت در خواب»
در حالت کلی دیدن این خواب می تواند نمادی از شرایط زیر باشد :‌ منتظر یک تغییر بزرگ هستید یکی از رایج ترین معنی هایی که برای دیدن خواب تابوت بیان می شود این است که حس می کنید در یک چرخهٔ نامحدود و باطل از اتفاقات بد به دام افتاده اید. حس می کنید به یک تغییر بزرگ نیاز دارید تا بتوانید بهتر و آرام تر زندگی کنید. برای مثال تغییر شغل ، تغییر محل کار ، تغییر محل سکونت و یا دور شدن از افرادی که با آنها زندگی می کنید ولی در کنارشان حس خوبی ندارید،ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد.
مجبور هستید از چیزی بگذرید در برخی از موارد این خواب می تواند نماد این باشد که شما در حال حاضر حس می کنید که برای به دست آوردن چیزی خاص مجبور هستید فداکاری کرده و از برخی از خواسته هایتان بگذرید.برای مثال برای موفقیت در کارتان ممکن است مجبور باشید که از تفریحات و استراحت و گردش بگذرید.
به ثروت بسیار فکر می کنید در برخی موارد و در شرایط خاص دیدن خواب تابوت می تواند به افکار و تلاش های شما برای ثروتمند بودن اشاره داشته باشد. با وجود اینکه دلیل این مورد مشخض نیست ولی در بسیاری از موارد زمانی که به شدت برای به دست آوردن پول زیاد ، تلاش می کنیم احتمال دیدن خواب تابوت و خواب قبر بسیار زیاد است.
نگران کسی هستید در اکثر اوقات این خواب می تواند به این معنی باشد که شما در این روزها به شدت نگران سلامتی کسی هستید. ممکن است یکی از کسانی که به او به شدت علاقمند هستید دچار بیماری و یا مشکلی شده است که مدام نگران هستید که خبر بدی از او برای شما بیاورند. بخوانید : تعبیر خواب مرده
به تازگی کسی را از دست داده اید زمانی که یکی از نزدیکان ما می میرند ، احتمال اینکه خواب تابوت ببینیم بسیار زیاد است. در این زمان این خواب هیچ تعبیر خاصی ندارد و کاملا طبیعی است .

تعبیر خواب تابوت

دیدن این خواب در بسیاری از موارد کاملا بی معنی است ولی اگر خوابی در مورد تابوت دیده اید که فکر می کنید می تواند معنی داشته باشد، همیشه توصیه می شود قبل از معنی کردن آن تا جایی که می توانید سعی کنید جزئیات بیشتری از خواب را به یاد بیاورید و اگر چیز زیادی از آن را به خاطر ندارید ، به دنبال معنی آن نباشید و کلا فراموشش کنید. در ادامه این مطلب به برخی از خواب هایی که ممکن است در این مورد ببینیم اشاره شده است . لطفا با ما همراه باشید.

تعبیر خواب تعداد زیادی تابوت

اگر در خواب تعداد زیادی تابوت ببینید معمولا نمادی از مشکلات و سختی های زیادی است که این روزها با آن مبارزه می کنید. گاهی از تحمل این همه مشکل خسته و ناامید می شوید و حس می کنید که این سختی ها به این زودی ها شما را رها نخواهند کرد. گاهی از ادامه مسیر ناامید می شوید و دوست دارید تسلیم شوید تا همه چیز زودتر تمام شود.

اگر در خواب تابوت خودت را ببینی

اگر در خواب تابوتی را ببینید که مال شماست می تواند به این معنی باشد که شما خود واقعیتان را از دیگران مخفی کرده اید . به هر دلیلی دست از خواسته ها و آرزوهایتان کشیده اید و حس می کنید که دیگر هیچ خواسته و هدفی در زندگی ندارید. احساس بی ارزش بودن می کنید و نمی توانید معنی خاصی برای زندگی کردن پیدا کنید . ممکن است افسرده شده اید و یا حتی ممکن است گاهی به خودکشی کردن هم فکر می کنید. بخوانید : تعبیر خواب خودکشی کردن

تعبیر خواب تابوتی که نام شما روی آن نوشته شده

اگر در خواب ببینید که نام شما روی یک تابوت نوشته شده می تواند به این معنی باشد که دچار مشکل بزرگی شده اید که حس می کنید به این راحتی نمی توانید آن را حل کنید و ممکن است این مشکل شما را به دردسر بسیار بزرگی بیاندازد. برای مثال ممکن است کسی برای شما پاپوش دوخته است و شما هیچ راهی پیدا نمی کنید که بی گناهی خودتان را ثابت کنید و از این بابت احساس ناتوانی می کنید .

تعبیر خواب تابوت کسی که او را می شناسید

در بسیاری از موارد این خواب می تواند به این معنی باشد که شما به شدت نگران سلامتی او هستید و هر لحظه نگرانید که از او خبر بدی به شما داده شود. مدام دلتان شور می زند و همیشه منتظر یک خبر بد هستید.

اگر در خواب تابوت کسی را ببینید که قبلا مرده است

این خواب معمولا هیچ معنی خاصی ندارد و ممکن است به این دلیل این خواب را دیده اید که دلتان برای او تنگ شده و یا به او فکر کرده اید .

اگر در خواب ببینید که در حال ساختن تابوت هستید

اگر ببینید که خودتان دارید تابوت درست می کنید می تواند به این معنی باشد که خودتان را برای پایان دادن به یک چیز مهم آماده می کنید . این چیز می تواند کار شما ، روابط شما و یا حتی زندگی زناشویی‌تان باشد . هر چیزی که هست ، این چیز دیگر برای شما تمام شده است و راهی برای بازگشت وجود ندارد.

تعبیر خواب بستن در تابوت

اگر در خواب ببینید که در تابوتی را می بندید می تواند به این معنی باشد که موضوع مهمی برای شما برای همیشه به آخر رسیده است و شما تصمیم گرفته اید آن را کلا و برای همیشه فراموش کنید .

تعبیر خواب باز کردن در تابوت

اگر در خواب ببینید که در تابوتی را باز می کنید می تواند به این معنی باشد که اتفاقات بدی در گذشته شما افتاده است و خاطرات بسیار بدی از آن دوران دارید. شما به جای اینکه تلاش کنید که اثرات این خاطرات گذشته را در زندگی امروزتان کمتر کنید ، مدام این خاطرات را مرور کرده و هر بار دوباره بسیار ناراحت و عصبانی می شوید. خودتان هم از اینکه هر روز به آن خاطرات بد فکر کنید خسته شده اید ولی هر چقدر تلاش می کنید نمی توانید این کار را ترک کنید.

تعبیر خواب زنده بودن کسی داخل تابوت

اگر در خواب ببینید کسی که داخل تابوت است ، زنده است می تواند به این معنی باشد که شما با کسی که او را دوست دارید به مشکل بزرگی برخورده اید و از هم جدا شده اید ولی شما نمی توانید او را فراموش کنید و به دنبال بهانه ای هستید که دوباره با او آشتی کنید . اتفاقی بین شما افتاده است که احتمال آشتی را بسیار کم می کند. برای مثال ممکن است او به شما خیانت کرده و یا شما به او خیانت کرده اید و تمام پل های پشت سرتان را خراب کرده اید.

اگر در خواب ببینید که داخل تابوت هستید

می تواند به این معنی باشد که از محل زندگی فعلیتان و کسانی که در اطراف شما هستند به هیچ عنوان راضی نیستید و حس می کنید که نمی توانید این محیط را تحمل کنید. مدام به دنبال راهی هستید که از این محیط سمی فرار کنید و مستقل شوید ولی هنوز به هر دلیلی قادر به انجام این کار نیستید. به همین دلیل احساس خفگی و درماندگی می کنید و بسیار ناامید شده اید.

اگر در خواب ببینید که شما را در تابوت می گذارند

می تواند به این معنی باشد که احساس می کنید استقلال عمل خودتان را از دست داده اید و کسی در زندگی شما وجود دارد که آزادی های شما را نادیده می گیرد و در تصمیمات شما بسیار دخالت می کند. شما به هر دلیلی نمی توانید با او برخورد کنید و یا او را از خودتان دور کنید به همین دلیل احساس بدی نسبت به خودتان دارید. ممکن است این فرد را دوست دارید و یا او کسی است که بسیار به شما نزدیک است . ممکن است او همسر ، مادر و یا پدر شماست . در اوایل ازدواج دیدن این خواب بسیار رایج است . بخوانید : تعبیر خواب پدر

اگر در خواب ببینید که داخل تابوت گیر کرده اید

می تواند به این معنی باشد که چیزی و یا کسی شما را به شدت ترسانده است و حس می کنید که در برابر او کاملا بی دفاع هستید و اگر او تصمیم بگیرد که به شما آسیب وارد کند به راحتی می تواند این کار را انجام دهد و شما هیچ راه فراری از دست او ندارید. احساس بی پناهی و درماندگی می کنید و هیچ راهی برای مقابله با او پیدا نمی کنید.
نظرات: 0 مشاهده