چک لیست آماده سازی پکیج برای فصل سرما

درست است که پکیج یکی از مفیدترین دستگاه ها در خانه محسوب می شود اما در صورتی که به درستی از آن مراقبت نشود می‌تواند خطرناک باشد. تکنسین های تاسیسات لطفی عقیده دارند در حالی که نگهداری درست از پکیج دیواری در نهایت به مراقبت حرفه ای نیاز دارد اما کارهای زیادی وجود دارد که برای نگهداری از پکیج در فصل زمستان بدون داشتن تخصص یا دانش خاصی می توانید انجام دهید تا دستگاه خود را در وضعیت خوبی نگه دارید. تاسیسات لطفی یکی از مراکز معتبری است که بیش از ۳۰ سال در زمینه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در کرج فعالیت داشته و این امور را با بکارگیری تکنیسین های ماهر و متخصصی که دارد ، انجام می دهد . تکنسین های این مرکز به دلیل تجربه کاری زیادی که دارند نکات مفیدی را کشف کرده‌اند که هر صاحبخانه باید هنگام نگهداری از دستگاه خود آنها را رعایت کند. چک لیست آماده سازی پکیج برای فصل سرما چک لیست آماده سازی پکیج برای فصل سرما  

نحوه مراقبت و نگهداری از پکیج در فصل زمستان

1. سرویس کردن سالانه دستگاه

پکیج نیاز به مراقبت‌های معمول دارد. بنابراین بسیاری از مشکلات موجود در این دستگاه ها را می توان با کمی مراقبت پیشگیرانه کاهش داد یا کاملا از آنها جلوگیری کرد. بدین منظور سرویس کردن دستگاه قبل از شروع فصل زمستان توسط تکنسین های ماهر و متخصصی که در زمینه ی ارائه خدمات سرویس پکیج تخصص دارند الزامی است. تکنسین های تاسیسات لطفی در کرج می توانند بسیاری از مسائل و مشکلات ایجاد شده در پکیج را قبل از اینکه از کنترل خارج شوند شناسایی و برطرف کنند. سرویس کردن منظم پکیج ، شما را از خراب شدن پکیج در فصل سرد زمستان نجات داده و خانه ای گرم به همراه صرفه جویی در مصرف برق به همراه دارد.

2. توجه به تهویه پکیج

پکیج های دیواری برای عملکرد صحیح و ایمن نیاز به فضای اضافی دارند . به طور معمول افراد پکیج های خود را داخل فضایی که به عنوان انبار در نظر گرفته می شود نگه می دارند ، این کار خوب است تا زمانی که کالاهای ذخیره شده در انبار زیاد نشده و پکیج دیواری را احاطه نکنند. یکی از مواردی که برای نگهداری از پکیج در فصل زمستان باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که چیزی بر روی پکیج آویزان نشده و فاصله پکیج از دیوار  حداقل 7 سانتی متر است.

3. بررسی‌ عایق ها

هنگام انتقال گرما یک منطقه کوچک و در معرض دید می‌تواند به معنای کاهش چشمگیر کارایی پکیج دیواری باشد. به این دلیل که اگر مسیر لوله های پکیج به خوبی عایق‌بندی نشود گرما از آن خارج شده و راندمان دستگاه کاهش می یابد .

4.فشار آب را بالا نگه دارید.

کی از مهمترین نکاتی که هنگام نگهداری پکیج در فصل زمستان باید به آن توجه کنید توجه به فشار آب است. فشار آب چیزی است که باعث می شود آب گرم در اطراف لوله ها و رادیاتور ها گردش نموده و فضا را گرم و راحت نگه می دارد. به این ترتیب مهم است که گیج فشار را بررسی کنید تا مطمئن شوید که فشار آب در سطح مناسب قرار دارد. در صورتی که فشار آب خیلی زیاد یا کم باشد باید آن را تنظیم کنید و اگر در این کار مهارتی ندارید می توانید از یک تکنسین ماهر و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

5. هواگیری رادیاتور ها

با گذشت زمان هوا ممکن است در رادیاتورها محبوس شود که این عمل از کارکرد رادیاتور با ظرفیت کامل جلوگیری می کند، زیرا هوای سردی را تشکیل می دهند که از پراکندگی گرما جلوگیری می کنند. راه خلاصی رادیاتورها از شر این هوای سرد هواگیری رادیاتور است. بدین منظور باید دریچه های خروج هوای موجود بر روی رادیاتور باز شود اما در این حین باید شیر را محکم نگه دارید زیرا در صورتی که آن را خیلی شل کنید ممکن است آب به بیرون شلیک شود.

6. برای نگهداری از پکیج در فصل زمستان در سایر فصل ها نیز گرمایش پکیج را روشن کنید.

در صورتی که نمی خواهید در فصل زمستان گرفتار خرابی و مشکلات در پکیج خود شوید ، باید در تمام ماه های سال حداقل یک بار در ماه برای چند دقیقه گرمایش پکیج را روشن کنید تا مطمئن شوید که کار می کند. این کار همچنین به تشخیص زودهنگام مشکلات قبل از تبدیل شدن به مشکلات اساسی عالی عمل می کند.

7. علائم هشدار دهنده دستگاه را بررسی کنید.

در حالی که تکنسین های تاسیسات لطفی در شناسایی و حل مشکلات پکیج های دیواری عالی عمل می کنند اما با توجه به اینکه آنها همیشه در خانه شما نیستند تا علائم هشدار دهنده دستگاه را بررسی کنند، سرویس سالانه پکیج راهی عالی برای تشخیص علائم هشدار دهنده اولیه مشکل و برطرف کردن سریع آن قبل از اینکه به یک مشکل جدی تبدیل شود در نظر گرفته می شود. از جمله نشانه های هشدار دهنده پکیج که تکنسین های تاسیسات لطفی در هنگام سرویس سالانه پکیج آنها را بررسی می کنند می توان به عدم نشتی یا چکه کردن آب از لوله ها، خاموش نشدن خود به خود دستگاه، عدم ایجاد سر و صدای غیر عادی از دستگاه و غیره اشاره نمود. چنانچه ساکن کرج هستید و برای سرویس و تعمیر پکیج نیاز به کمک دارید ، تاسیسات لطفی با 30 سال سابقه ، در کمترین زمان نسبت به سرویس و تعمیر پکیج در منزل اقدام می کنید . تعمیر انواع پکیج ایران رادیاتور ، تعمیر پکیج باکسی در کرج و تعمیر مشعل موتورخانه در کرج توسط تکنسین های باتجربه انجام می شود. ۰۹۱۲۵۶۴۱۲۲۴ www.tmilofti.ir
نظرات: 0 مشاهده