تعبیر خواب شترمرغ - لیست 29 معنی دیدن «شترمرغ در خواب»

دیدن شترمرغ در خواب به هیچ عنوان رایج نیست  و در بسیاری از موارد هیچ معنی خاصی ندارد. معنی خواب هایی که در مورد حیوانات و پرندگان می بینیم می تواند نسبت به حس ما در دنیای واقعی به آن حیوان ، تغییر کند . برای مثال اگر دو نفر خوابی بسیار شبیه به هم در مورد شترمرغ دیده باشند ، معنی خواب کسی که به شترمرغ علاقه دارد ، با معنی خواب کسی که از شترمرغ متنفر است کاملا متفاوت خواهد بود. جزئیات خوابی که در این مورد دیده اید می تواند بر روی معنی آن بسیار تاثیرگذار باشد.هر چقدر زمان بیشتری از بیدار شدن بگذرد میزان بیشتری از خواب را فراموش خواهید کرد. یکی از راحت ترین راهها برای اینکه خواب را فراموش نکنید این است که یک قلم و کاغذ در اتاق خوابتان داشته باشید تا اگر زمانی خوابی دیدید که معنی آن برایتان مهم بود به محض بیدار شدن هر آنچیزی را که به یاد می آورید سریعا یادداشت کنید . دیدن این خواب می تواند در حالت کلی نمادی از موارد زیر باشد. تعبیر خواب شترمرغ - لیست 29 معنی دیدن «شترمرغ در خواب» تعبیر خواب شترمرغ - لیست 29 معنی دیدن «شترمرغ در خواب»
تخیلات قدرتمندی دارید در بسیاری از موارد دیدن این خواب نمادی از قدرت تخیل بسیار بالای شما است . شما به راحتی می توانید در مورد چیزهایی که اصلا تا بحال ندیده اید خیال پردازی و تصویر سازی ذهنی کنید.
به خودتان اطمینان دارید در برخی از موارد نادر، دیدن این خواب می تواند به این معنی باشد که شما به  خودتان اطمینان دارید و حس می کنید توانایی هایی دارید که می توانید مشکلاتتان را به راحتی و بدون کمک دیگران حل کنید.

تعبیر خواب شترمرغ

دیدن این خواب در بسیاری از موارد کاملا بی معنی است در مواردی که حس می کنید ممکن است خوابی دیده اید که می تواند معنی داشته باشد ، قبل از معنی کردن خواب سعی کنید تا جایی که می توانید جزئیات بیشتری از خواب را به یاد بیاورید و اگر چیز زیادی از خوابتان را به یاد ندارید کلا آن را فراموش کرده و به فکر معنی کردن آن نباشید.

تعبیر خواب فرار کردن از دست شترمرغ

اگر در خواب ببینید که در حال فرار کردن از دست شترمرغ هستید می تواند به این معنی باشد که با کسی از نزدیکانتان دچار مشکل شده اید به دلیل اخلاق بدی که دارد ترجیح می دهید از دست او فرار کنید چرا که حس می کنید او اهل گفتگو و حل کردن مشکلات نیست و ممکن است به شما آسیب وارد کند. بخوانید: تعبیر خواب خانواده

تعبیر خواب غذا دادن به شترمرغ

شما معمولا از اشتباهاتتان عبرت نمی گیرید و آنها را دوباره تکرار می کنید. فردی در کنار شما وجود دارد که بارها به شما خیانت کرده و یا دروغ گفته است و شما بارها او را بخشیده اید و به او بال و پر می دهید. خودتان هم خوب می دانید که او درست بشو نیست و به زودی دوباره به شما خیانت خواهد کرد. شما خودتان با دستان خودتان به او این اجازه را میدهید. بخوانید : تعبیر خواب خیانت

اگر در خواب ببینید که در کنار شترمرغ می دوید

می تواند به این معنی باشد که آرزوها و اهداف بسیار بلند پروازانه و تا حد بسیاری دست نیافتنی دارید که برای رسیدن به آن ها تلاش می کنید.احتمال اینکه بتوانید به این آرزوها برسید تقریبا صفر است و خودتان هم می دانید که در حال وقت تلف کردن هستید. بخوانید : تعبیر خواب پرواز کردن

تعبیر خواب جوجه شترمرغ

اگر در خواب جوجه شترمرغ ببینید می تواند به این معنی باشد که شما معمولا زمان و انرژی خودتان را صرف انجام کارهای بی مورد و بیهوده می کنید و به همین دلیل وقتی برای انجام کارهای مهم ندارید.موفقیت های مهمی به دست نیاورده اید و معمولا کارهای مهم را نیمه کاره رها می کنید.

اگر در خواب ببینید که شترمرغ به شما حمله می کند

می تواند به این معنی باشد که با کسی به مشکل خورده اید که از شما قدرتمندتر است و مدام نگران هستید که برایتان مشکل ایجاد کند. به خوبی می دانید که اگر تصمیم بگیرد که برای شما دردسر درست کند به راحتی می تواند این کار را انجام دهد.

تعبیر خواب شترمرغ زخمی

اگر در خواب شترمرغ زخمی ببینید می تواند به این معنی باشد که مشکلاتی دارید که نمی توانید آنها را حل کنید. درست زمانی که مشکلی را حل می کنید و فکر می کنید که به آسودگی رسیده اید ، مشکل جدیدی پیدا می شود.

تعبیر خواب کشتن شترمرغ

اگر در خواب ببینید که شترمرغ کشتید می تواند به این معنی باشد که بسیار اشتباه می کنید و به جای اینکه از اشتباهاتتان درس بگیرید مدام به دنبال کسی هستید که همه گناه ها را به گردن او بیاندازید و خودتان را خلاص کنید.
نظرات: 0 مشاهده