برای راه اندازی کسب و کار خانگی خود، یک شکلات بردارید!

راه‌اندازی کسب و کار خانگی همیشه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افراد خانه‌دار و یا آن دسته‌ از افرادی است که دوست دارند در کنار شغل خود، یک مهارت را یاد بگیرند و از طریق آن درآمدزایی داشته باشند. اما هر سری بنا بر دلایلی از این که بخواهند قدمی در این زمینه بردارند و یا حتی اطلاعاتی در مورد چند و چون آن بدست آورند، خودداری می‌کنند. برای راه اندازی کسب و کار خانگی خود، یک شکلات بردارید! برای راه اندازی کسب و کار خانگی خود، یک شکلات بردارید! اگر فردی هستید که در وجود خود علاقه‌ و گرایشی نسبت به شیرینی و شکلات دارید و همچنین دارای روحیه‌ خلاق و ایده‌پرداز هستید، با کمترین سرمایه، هزینه و البته کمترین ریسک می‌توانید در راستای خلق بسته‌های جذاب و خوشمزه شکلات دست‌ساز درآمدزایی از طریق آن،  قدم بردارید. آکادمی مهارت و خلاقیت تاندوری، همان جایی است که به شما راه و چاه را نشان می‌دهد تا بتوانید یک مهارت کاربردی و خوشمزه را با کمترین هزینه ممکن، آموزش ببینید و به سادگی با گذراندن چند مرحله، شروع به کسب و درآمد کنید و درآینده‌ای نزدیک، برند حرفه‌ای خودتان را ثبت کنید.

راه اندازی کسب و کار خانگی با آموزش شکلات دست‌ساز

شما با یک سرچ ساده در اینترنت می‌توانید یاد بگیرید که چگونه شکلات دست‌ساز درست کنید. همان بسته‌های زیبا و خوش‌مزه  حاوی شکلات‌های ‌رنگارنگ، که با قیمت نه چندان ارزانی در اینستاگرام به فروش ‌می‌رسند و به عنوان یک هدیه شیک و خاص بین افراد دست به دست می‌شوند. اما برای آن که فوت و فن و جزئیات آماده‌سازی این مدل شکلات را آموزش ببینید، نیاز است یک فردی که در این حرفه‌ مهارت دارد و می‌داند در چه مراحلی ممکن است برای شما سوال یا چالش ایجاد شود، به شما کمک کند. یکی از افرادی که در زمینه آموزش شکلات دست ساز کامپاند ، بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند و تمام جزئیات این مهارت  کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید کسب و کار خود را شروع کنید، مرجان قاری زاده است که دوره آموزشی شکلات کامپاند تاندوری را درس می‌دهد. با یادگیری این مهارت و فراهم‌کردن لوازم و ابزار مورد نیاز که تمام این موارد با مبلغی کمتر از 5 میلیون تومان قابل تهیه است، شما می‌توانید کسب و کار خود را استارت بزنید. راه اندازی کسب و کار خانگی با آموزش شکلات دست‌ساز راه اندازی کسب و کار خانگی با آموزش شکلات دست‌ساز شاید در ابتدا، این مسیر برای شما مشخص نباشد و ندانید که راه‌اندازی کسب و کار خانگی بر پایه شکلات دست‌ساز چه چالش‌هایی می‌تواند داشته باشد و چه نیازهایی دارد. آکادمی مهارت و خلاقیت تاندوری، برای همین منظور شکل گرفته است که شما فقط یک مهارت به سایر مهارت‌‎های خود اضافه نکرده باشید. بلکه بتوانید از طریق آن در مسیر مناسب حرکت کنید و درآمدزایی نیز داشته باشید.

تفاوت دوره شکلات دست‌ساز تاندوری با دیگر دوره‌ها

فرق اساسی در این است که شما رها نخواهید شد! تصور کنید که در ذهن خود برای یک هدفی برنامه ریزی می‌کنید که مثلا مهارت تولید محتوا را یاد بگیرم و به وسیله ‌آن، کسب درامد کنم. بسیار خب، با گذراندن یک یا چند دوره آموزشی مهارت تولید محتوا را یاد می‌گیرید. اما بعد از آن چه می‌شود؟ آیا درآمدی کسب کرده اید؟ یا راه کسب درآمد را می‌شناسید؟ تفاوت دوره شکلات دست‌ساز تاندوری با دیگر دوره‌ها تفاوت دوره شکلات دست‌ساز تاندوری با دیگر دوره‌ها خیر! مرحله بعدی کار شما که سخت‌تر از قبلی است، این است که بگردید به دنبال مسیر کسب درآمد! تاندوری این مرحله را برای شما گذرانده است. به این صورت که با اتمام دوره آموزشی خود و یادگیری مهارت‌های شکلات سازی ، در صورتی که خودتان بخواهید از طریق آن درآمد زایی داشته باشید، به شما مشاوره رایگان خواهد داد که چگونه این مسیر طی می‌شود، و خیال شما را از بابت دریافت فروشگاه اینترنتی، درگاه پرداخت، و سایر موارد اینچنینی راحت می‌کند. درصورتی که نیاز به اطلاعات کامل‌تر در این راستا دارید، به وب سایت تاندوری مراجعه کنید، دوره آموزشی منتخب خودتان را انتخاب کنید و برای راه اندازی کسب و کار خانگی خود، با پشتیبانان تاندوری در ارتباط باشید.
نظرات: 0 مشاهده