دوره آموزش گریم و میکاپ صورت در آموزشگاه ماهدیس

دوره آموزش گریم و میکاپ صورت از جالب ترین و پرتقاضاترین دوره های آموزشی در آموزشگاه آرایشگری است که در آموزشگاه های مجاز ، زیر نظر مربیان با تجربه و حرفه ای فنی و حرفه ای برگزار می شود.  دوره آموزش گریم و میکاپ  ، دوره آرایشگر موی زنانه (شینیون) در کرج  و  دوره آرایشگر عروس در کرج ، از دوره های پر طرفداری هستند که هنرجویان پس از موفقیت ، به آسانی جذب بازار کار می شوند. گریم و میکاپ صورت ، به کلیه اعمالی گفته می شود که توسط میکاپ آرتیست یا ارایشگر  و با استفاده از مواد آرایشی حرفه ای برای اصلاح ناهنجاری های چهره انجام می شود. دوره آموزش گریم و میکاپ صورت در آموزشگاه ماهدیس دوره آموزش گریم و میکاپ صورت در آموزشگاه ماهدیس در این دوره آموزشی که به دوره آموزش متعادل سازی چهره  نیز معروف است هنرجویان یاد می گیرند که چگونه فرم های مختلف صورت را شناسایی نموده و با به کارگیری متدهای جدید وتوسط مجهزترین و به روز ترین وسایل و مواد آرایشی کانتورینگ صورت را انجام داده و با اصلاح ایرادات موجود در صورت ، چهره جدید و زیبایی ایجاد کنند.

در دوره آموزش گریم و میکاپ صورت هنرجویان چه مهارت هایی را فرا می‌گیرند؟

دوره آموزش گریم و میکاپ صورت در آموزشگاه ماهدیس کرج ، موضوعات مهمی را پوشش می دهد از جمله: - پاکسازی و تمیز کردن پوست صورت تمیز کردن پوست صورت مهمترین عامل برای بهبود وضعیت و پیشرفت میکاپ و گریم بر روی صورت است. - آشنایی با آناتومی صورت برای اینکه هنرجویان بتوانند گریم و میکاپ را به صورت حرفه‌ای انجام بدهند لازم است آناتومی صورت را بلد باشند. این که انواع فرم صورت شامل چیست و تناسب آنها باید چگونه باشد و ماهیچه ها دقیقاً در کجای صورت قرار دارند و غیره .این اطلاعات می تواند به هنرجویان کمک کند تا با توجه به فرم صحیح صورت میکاپ حرفه ای را انجام دهند. - آشنایی با انواع پوست که شامل پوست خشک، چرب و ترکیبی می باشد و انتخاب مواد آرایشی مناسب با توجه به نوع پوست نیز در این دوره آموزش داده می شود. - آشنایی با ابزار و محصولات مورد استفاده در میکاپ حرفه ای هنرجویان در دوره آموزش گریم و میکاپ صورت با انواع محصولات حرفه ای که برای این کار استفاده می شود آشنا شده و یاد می‌گیرند که در کدام ناحیه از کدام مواد آرایشی استفاده کنند. - نحوه کانتورینگ کردن چهره اولین مرحله آموزش آرایش و میکاپ کانتور کردن است که توسط  اعمال مواد آرایشی در نواحی مختلف صورت انجام می شود و هنرجویان یاد می گیرند که چگونه با استفاده از مواد آرایشی کانتورینگ صورت را انجام داده و کاهش یا بزرگ شدن منطقه خاص از صورت را اعمال کنند. - مربیان آموزشگاه ماهدیس در گام بعدی به هنرجویان یاد می‌دهند که چگونه آرایش صورت را متناسب با سن انجام داده و جوانسازی پوست را توسط مواد آرایشی انجام دهند.. - همچنین نحوه محو کردن جای زخم و خالکوبی توسط گریم  نیز آموزش داده می شود. - یکی دیگر از مواردی که در دوره آموزش گریم و میکاپ صورت در آموزشگاه ماهدیس به هنرجویان آموزش داده می شود اصول مژه گذاری و نحوه سایه زدن پشت پلک به روش اصولی و صحیح است. - برخی دیگر از مواردی که در این دوره آموزش داده می‌شود شامل آرایش ابرو و آرایش لب است. - هنرجویان در انتهای دوره ی آموزشی یاد می گیرد که چگونه با استفاده از فیکساتور آرایش و گریم انجام داده شده روی صورت مشتری را فیکس نمایند تا ساعت های زیادی بدون تغییر باقی بماند. هنرجویان در طول دوره ، آموزش های فرا گرفته را زیر نظر مربیان بر روی مدل پیاده سازی می کنند تا ایرادات آن ها توسط مربی گرفته شده و در این کار مهارت و تسلط کافی را پیدا کنند. در پایان دوره آموزشی علاوه بر ارائه مدرک آموزشگاه به هنرجویان در صورت درخواست هنرجویان معرفی نامه به فنی حرفه‌ای نیز صادر می شود. هنرجویان می توانند پس از شرکت در آزمون های فنی و حرفه‌ای و کسب امتیاز لازم مدرک فنی و حرفه ای را کسب کنند تا بتوانند به صورت مستقل وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنند.

ابزار و وسایل لازم برای گذراندن دوره آموزش گریم و میکاپ صورت شامل چیست؟

هنگام ثبت نام هنرجویان در دوره آموزش گریم و میکاپ صورت در آموزشگاه ماهدیس، فهرست ابزار و وسایلی که برای گذراندن دوره مورد نیاز است شامل کانسیلر ، رژگونه ، رژلب ، مژه مصنوعی ، خط لب ، فیکس کننده آرایش ، هایلایتر ، خط چشم ، ریمل ، کرم های مخصوص ، انواع پد و قلم های آرایشی و غیره می باشد به هنرجویان اعلام می شود که میتوانند از هر فروشگاهی که در نظر دارند تهیه کنند. آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، بیش از 30 سال در کرج به آموزش دوره های تخصصی آرایشگری زنانه پرداخته و تمامی دوره های مورد نیاز متقاضیان از گریم و میکاپ تا آموزش کار با مواد در کرج ، در این آموزشگاه ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با آموزشگاه ماهدیس تماس بگیرید. ۰۹۱۲۸۶۳۲۳۲۵ www.mahdisbeauty.ir
نظرات: 1 مشاهده