تعبیر خواب ناخن - لیست 29 معنی [دیدن ناخن در خواب]

دیدن افتادن ناخن در خواب اکثرا در بین خانم ها بیشتر از آقایان رایج است. این رویا در بیشتر موارد کاملا بیمعنی است و تعبیری هم ندارد. تعبیر خواب ناخن به جزئیات خوابی که دیده اید بستگی دارد. به همین دلیل همیشه توصیه میشود اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه دوست دارید معنی بیشتر خوابهایتان را بدانید ، یک قلم و کاغذ در اتاق خوابتان داشته باشید تا اگر خوابی دیدید که معنی آن برایتان بسیار مهم بود،‌به محض بیدار شدن ، هر آنچیزی را که به یاد می آورید سریعا یادداشت کنید. چراکه هر چقدر زمان بیشتری از بیدار شدن بگذرد ، میزان بیشتری از خواب را فراموش خواهید کرد. در حالت کلی دیدن این خواب می تواند نمادی از حالات زیر باشد:‌ تعبیر خواب ناخن - لیست 29 معنی [دیدن ناخن در خواب] تعبیر خواب ناخن - لیست 29 معنی [دیدن ناخن در خواب]
اعتماد به نفس پایینی دارید شما فردی هستید که اهل ریسک کردن نیست و مدام دوست دارید که از دایره امنی که برای خودتان ساخته اید خارج نشوید. اگر خانم هستید می تواند نمادی از این باشد که از بابت ظاهری اعتمادبه‌نفس ندارید و حس می کنید که ظاهرتان آنطور که دوست داشتید نیست .
فردی جذاب هستید در برخی از موارد دیدن این خواب می تواند به این معنی باشد که شما فردی جذاب و قابل اعتماد هستید . این مورد بستگی به جزئیات خوابتان دارد.
حس می کنید خیانتی در کار است در برخی از موارد این خواب می تواند به این معنی باشد که حس می کنید کسی به شما خیانت می کند . این خیانت همیشه جنسی نیست و می تواند برای مثال ،‌ مالی باشد. در هر صورت این خیانت باعث شده است که حس خوبی نسبت به خودتان نداشته باشید و احساس کمبود کنید. بخوانید : تعبیر خواب خیانت کارل گوستاو یونگ در این مورد می گوید :
 اگر در خواب ببینید که ناخن شما شکسته است و خون می آید می تواند به این معنی باشد که به شما خیانت جنسی شده است .این خیانت اعتماد به نفس شما را نابود کرده است و به شدت احساس کمبود می کنید. حس می کنید که حتما مشکل و یا کمبودی داشته اید که باعث این خیانت شده است.

کارهای مهم را بیفکر انجام می دهید در انجام کارها عجله می کنید و به اندازه کافی در مورد آنها تحقیق و بررسی انجام نمی دهید.این رفتار شما مخصوصا در مورد کارهای مهم همیشه به ضرر شما تمام می شود. همین رفتار باعث شده است که شکست های بدی در زندگی بخورید.
قدر پولتان را نمی دانید در برخی از موارد دیدن این خواب می تواند به این معنی باشد که قدر پولتان را نمی دانید و بدون حساب و کتاب و کاملا بی برنامه پول خرج می کنید . همین اخلاق باعث شده است که همیشه از بابت مالی دچار مشکل شوید. بخوانید:‌ تعبیر خواب پول

تعبیر خواب ناخن

این خواب می تواند معانی بسیار متفاوتی داشته باشد که به جزئیات خوابی که دیده اید بستگی دارد. همیشه توصیه می شود قبل از تعبیر کردن هر خوابی تا جایی که می توانید سعی کنید جزئیات بیشتری از خوابتان را به یاد بیاروید و اگر چیز زیادی از خواب را به یاد ندارید ، اصلا آن را فراموش کرده و به دنبال تعبیر آن نباشید. در ادامه این مطلب به برخی از خواب هایی که ممکن است در این مورد ببینیم اشاره شده است . لطفا با ما همراه باشید.

تعبیر خواب افتادن ناخن

اگر در خواب ببینید که ناخن های شما افتاده اند می تواند به این معنی باشد که اتفاقی برایتان افتاده است که باعث از بین رفتن اعتماد به نفستان شده است . این اتفاق معمولا یک خیانت است و در بیشتر اوقات این خیانت ، یک خیانت جنسی است . عشقتان به شما خیانت جنسی کرده است و شما به هیچ عنوان نمی توانید آن را درک و قبول کنید . حس بدی نسبت به خودتان دارید و حس می کنید که حتما در موردی کمبودی داشته اید که باعث این خیانت شده است. شما به هیچ عنوان فکر نمی کردید که این فرد روزی این کار را انجام دهد و به همین دلیل به شدت غافلگیر شده اید. کلا اعتمادتان را به دیگران از دست داده اید.

اگر در خواب ببینید که ناخن های کسی که او را می شناسید افتاده است

می تواند به این معنی باشد که این فرد در حال انجام کاری اشتباه است و شما مدام به او گوش زد می کنید و می خواهید جلوی او را بگیرید ولی او توجهی به حرف های شما نمی کند. به خوبی می دانید که او به دردسر بزرگی خواهد افتاد ولی کاری از دست شما برنمی آید.

تعبیر خواب براق کردن ناخن

اگر در خواب ببینید که ناخنتان را با مواد آرایشی براق می کنید می تواند به این معنی باشد که شما مدام دوست دارید خودتان را بهتر از آنچیزی که هستید به مردم نشان دهید چراکه حس می کنید دیگران برای خود واقعی شما به اندازه کافی احترام قائل نیستند. برای مثال ممکن است خودتان را به دیگران ،‌بسیار پولدارتر از آنچیزی که هستید نشان می دهید.

تعبیر خواب افتادن ناخن پا

این خواب معمولا به این معنی است که هدف بسیار بزرگی برای خودتان در نظر گرفته بودید و برای رسیدن به این هدف به شدت تلاش کرده اید ولی چند وقتی است که از ادامه دادن این راه خسته شده اید و حس می کنید که این هدف بسیار بزرگتر از آن است که بتوانید به آن برسید. هر لحظه ممکن است این هدف خوب و بزرگ را رها کنید.

تعبیر خواب افتادن ناخن بلند

اگر در خواب ببینید که ناخن هایی که بلند کرده بودید افتادند و یا شکستند می تواند به این معنی باشد که برای چیزی خاص ،‌مدت های بسیار زیادی تلاش کرده اید و وقت گذاشته اید ولی به دلیل یک اشتباه ممکن است تمام زحماتتان به باد برود. این اشتباه می تواند از طرف خود شما و یا یکی از نزدیکانتان باشد.

تعبیر خواب افتادن ناخن مصنوعی

اگر در خواب ببینید که ناخن مصنوعی شما افتادند می تواند به این معنی باشد که شما مدت های زیادی دیگران را فریب داده بودید و خودتان را بسیار بهتر و بالاتر از آنچیزی که هستید نشان داده بودید. برای مثال خودتان را بسیار ثروتمند نشان داده بودید در حالی که کاملا بی پول هستید. حالا اتفاقی افتاده که باعث شده دیگران خود واقعی شما را بشناسند و دستتان برای آنها رو شده است . از این بابت حس بسیاد بدی دارید و حس می کنید که آبروریزی شده است و آنها دیگر ارزشی برای شما قائل نیستند. البته به احتمال زیاد اینطور نیست و شما کمی بیش از حد حساس شده اید.

اگر در خواب ببینید که ناخن در پوست شما فرو رفته است

می تواند نمادی از یک مشکل خاص باشد که توسط فردی برای شما ایجاد شده است که نمی توانید او را از خودتان دور کنید. به هر دلیلی مجبور هستید فعلا وجود او را تحمل کنید . شاید او یکی از عزیزان شماست و نمی خواهید دل او را بشکنید. یا حتی ممکن است این فرد کسی است که دوستش دارید و عاشق او هستید.

اگر در خواب ناخن کثیف ببینید

می تواند به این معنی باشد که بیش از حد به خودتان فشار آورده اید و بسیار خسته شده اید. بهتر است کمی بیشتر استراحت کنید تا نیرو بگیرید و بتوانید دوباره با قدرت تمام کار کنید . احتمالا یک مسافرت تفریحی می تواند گزینه خوبی برایتان باشد.

تعبیر خواب جویدن ناخن

اگر در خواب ببینید که ناخن می جوید می تواند به این معنی باشد که استرس و اضطراب بسیار زیادی را تحمل می کنید . نگران چیزی هستید و مدام دلشوره دارید. هر لحظه منتظر یک اتفاق بد و یا یک خبر بسیار بد هستید. شاید کمی بیش از حد مشکلات را برای خودتان بزرگ کرده اید و بیش از حد نگران رخ دادن اتفاقاتی هستید که ممکن است تا آخر عمرتان هیچ وقت رخ ندهند.

تعبیر خواب کوتاه کردن ناخن

اگر در خواب ببینید که در حال کوتاه کردن ناخن ها هستید می تواند به این معنی باشد که ایراداتی داشتید که خودتان هم میدانید که باعث عقب ماندن شما از دیگران شده اند. به همین دلیل تصمیم گرفته اید که با تمام قدرت تلاش کنید و این ایرادات را حل کنید. این ایرادات بیشتر رفتاری و اعتقادی هستند.

اگر در خواب ببینید که ناخن های کس دیگری را کوتاه میکنید

می تواند به این معنی باشد که به شدت تلاش می کنید که رفتارها و اعتقادادت فردی را طبق نظر خودتان تغییر دهید ولی موفق به این کار نمی شوید.شما از راه اشتباهی این کار را انجام می دهید به همین دلیل نتیجه عکس می گیرید. از طرفی شما اجازه ندارید به زور و به دلخواه خودتان تلاش کنید کسی را مجبور به تغییر عادات و اعتقاداتش کنید. بخوانید : تعبیر خواب مار
نظرات: 0 مشاهده