تعبیر خواب باران - لیست 49 معنی کامل بارش باران در رویا

دیدن باران در خواب درست مثل دیدن برف در خواب بسیار رایج است . در حالت کلی این خواب معمولا معنی خوبی دارد ولی در شرایطی می تواند معنی مثبتی نداشته باشد که به جزئیات خوابی که دیده ایم بستگی دارد. به همین دلیل اگر از آن دسته افرادی هستید که مدام دوست دارید معنی خواب هایتان را بدانید ، می توانید یک قلم و کاغذ در اتاق خوابتان داشته باشید تا اگر خوابی دیدید که معنی آن برایتان بسیار مهم بود ، به محض بیدار شدن ، هر آنچیزی را که به یاد می آورید ، یادداشت کنید . چراکه هر چقدر زمان بیشتری از بیدار شدن بگذرد ، میزان بیشتری از خواب را فراموش خواهید کرد. در حالت کلی دیدن این خواب می تواند نمادی از حالات زیر باشد: تعبیر خواب باران - لیست 49 معنی کامل دیدن باران در رویا تعبیر خواب باران - لیست 49 معنی کامل دیدن باران در رویا
نمادی از امید است در بسیاری از کشورها و از جمله در ایران ، دیدن خواب باران را نمادی از امید دوباره برای شروعی تازه می دانند. البته به شرطی که از دیدن این خواب حس خوبی داشته باشید و بارش باران ، شدید ، خطرناک و سیل آسا نباشد. این خواب به شما یادآوری می کند که فردی با قدرت هستید که به رسیدن روزهای خوب اعتقاد دارید و به سرعت از ناملایمات زندگی ناامید نمی شوید. همین امید معمولا باعث می شود کارهای مهم را نیمه کاره رها نکنید و تا رسیدن به پیروزی به مسیرتان ادامه بدهید.
نشانه موفقیت و ثروت است البته باز هم  به شرطی که از دیدن این خواب حس خوبی داشته باشید. می تواند نمادی از این باشد که حس می کنید به موفقیت نزدیک هستید و هدفی که در پیش گرفته اید می تواند برای شما سود مالی خوبی داشته باشد .
‌شاید مجبور به پذیرش هستید در برخی از شرایط این خواب می تواند به این معنی باشد که چیزی و یا مشکلی در زندگی شما وجود دارد که از آن فرار می کنید و نمی خواهید آن را قبول کنید . از آنجایی که این مشکل قابل حل نیست ، قبول نکردن و فرار کردن از آن مشکلی از شما حل نمی کند و فقط باعث ناراحتی ، دلشوره دائمی ، استرس و اضطراب و در نتیجه باعث از بین رفتن تمرکز حواس شما خواهد شد. وقتی چاره ای جز پذیرش این مورد ندارید، خودتان را بیهوده عذاب ندهید و هرچه سریع تر با این موضوع کنار بیایید.
ببخشید و آرام شوید مشکلی در زندگی شما وجود دارد که کسی یا کسانی باعث به وجود آمدن آن هستند. این فرد شما را بسیار ناراحت کرده است و به شدت از دست او دلشکسته هستید. این حس مدت های بسیار زیادی با شما بوده است و روح و روانتان را آزرده است. تصمیم گرفته اید که او را ببخشید تا از این حس بد خلاص شوید و روحتان را پاکسازی کنید. کارهای مهم تری دارید که باید به آن رسیدگی کنید و نباید بیش از این انرژی خودتان را صرف این فرد کنید.
احساس تنهایی می کنید در شرایطی این خواب می تواند به این معنی باشد که به شدت احساس تنهایی و بی کسی می کنید. فردی گوشه گیر هستید و دوستان زیادی ندارید. از این وضع خسته شده اید و نمی توانید بیش از این ، تنهایی و بی‌کسی را تحمل کنید . نیاز دارید که دوستانی داشته باشید که با آنها وقت بگذرانید و درد و دل کنید. بزرگترین مشکل شما در حال حاضر این است که دقیقا نمی دانید که چطور باید این کار را بکنید و نمی دانید که چطور باید دیگران را به سمت خودتان جذب کنید . به همین دلیل بسیار ناراحت و غمگین هستید.
بخاطر از دست دادن چیزی ناراحت هستید چیزی و یا کسی را از دست داده اید و حالا بسیار پشیمان هستید چراکه فکر می کنید اشتباه کرده‌اید و خودتان باعث از دست دادن او شده‌اید . حس می کنید که در این مورد گناه کار هستید و دوست دارید که به هر طریقی که می توانید ، این اشتباه را جبران کنید.ولی احساس می کنید که تمام پل های پشت سرتان را خراب کرده اید و راهی برای جبران وجود ندارد..
نگران چیزی هستید مشکلی در زندگی دارید که راهی برای حل آن پیدا نمی کنید. برای حل این مشکل راههای بسیار زیادی را امتحان کرده اید و در این راه سختی های بسیاری را تحمل کرده اید ولی دیگر راهی در پیش رو ندارید و برای حل این مشکل به شدت احساس ناتوانی و درماندگی می کنید. حس می کنید که توانایی لازم برای حل این مشکل را ندارید و در برابر آن بسیار ضعیف و ناتوان هستید .

تعبیر خواب باران

این خواب می تواند معانی بسیار مختلفی داشته باشد که به جزئیات خوابی که دیده اید بستگی دارد.به همین دلیل همیشه توصیه می شود اگر خوابی در مورد باران دیده اید ، قبل از معنی کردن آن ، تا جایی که می توانید سعی کنید که جزئیات بیشتری از خوابتان را به خاطر بیاورید و اگر نمی توانید چیز زیادی از آن را به یاد بیاورید ، اصلا این خواب را معنی نکنید. در ادامه این مطلب به برخی از خواب هایی که ممکن است در مورد باران ببینیم اشاره شده است. لطفا با ما همراه باشید.

تعبیر خواب باران شدید

اگر در خواب ببینید که باران شدیدی می بارد می تواند به این معنی باشد که این روزها تحت فشار بسیار زیادی هستید . مشکلات شما را محاصره کرده اند و ترس و استرس لحظه ای شما را رها نمی کند. ذهن و روح شما به شدت تحت فشار است و حس می کنید که شدیدا به آرامش و دوری از استرس نیاز دارید. این روزها حال و حوصله انجام هیچ کاری را ندارید و فقط دوست دارید که در جایی ساکت ، کاملا تنها باشید و برای فرار از این مشکلات ، فکر کنید. مدام احساس خواب آلودگی می کنید و اگر کسی با شما کاری نداشته باشد می توانید تمام روز را بخوابید. بخوانید: تعبیر خواب خوابیدن

اگر در خواب ببینید که زیر باران راه می روید

می تواند نمادی از این باشد که شما در زندگی بیش از حد روی دیگران حساب می کنید و برای کارهای مهم زندگی وابسته دیگران هستید. خودتان هم از این موضوع خسته شده اید و دوست دارید هرچه سریعتر مستقل شوید .بدترین چیزی که در حال حاضر فکر شما را مشغول کرده است این است که اگر کسی نباشد که به او تکیه کنید ، چطور می توانید از پس مشکلات بر بیایید. هنوز نتوانسته اید مسیر زندگیتان را پیدا کنید و اطرافیانتان به راحتی می توانند روی تصمیمات مهم شما تاثیر گذاشته و آنها را کاملا عوض کنند.

اگر در خواب ببینید که در داخل خانه باران می بارد

می تواند به این معنی باشد که احساس امنیت و آرامش نمی کنید. از بابت آینده مطمئن نیستید و هیچ هدف و برنامه ای برای آینده ندارید. احساسات بسیار منفی دارید و نمی توانید حس ناامیدی و عصبانیت خودتان را کنترل کنید. هیچ روزنه امیدی پیدا نمی کنید. این نبود آرامش و از دست دادن کنترل زندگی به دلیل نبود کسی و یا چیزی است که به آن به شدت علاقه داشتید و حالا آن را از دست داده اید.

تعبیر خواب دویدن در زیر باران

اگر در خواب ببینید که در زیر باران در حال دویدن هستید می تواند به این معنی باشد که به شدت و با امید بسیار زیاد در حال تلاش هستید که به موفقیت برسید و از مشکلات فعلی خلاص شوید. به شدت به هدفتان نزدیک شده اید و حس می کنید که روزهای بد به زودی تمام خواهند شد. حس می کنید که موفقیت در این هدف بزرگ می تواند آینده شما را تغییر دهد. برای رسیدن به این هدف مدت های زیادی با جان و دل تلاش کرده اید و حس می کنید که لیاقت آرامش و یک زندگی بسیار خوب را دارید. در این راه سختی های بسیار زیادی کشیده اید و چندین بار تا مرز ناامیدی رسیده اید ولی امیدتان را حفظ کرده اید و به راهتان ادامه داده اید. شاید چاره دیگری جز موفقیت ندارید. بخوانید : تعبیر خواب دویدن

اگر در خواب ببینید که آب باران گرم است

می تواند به این معنی باشد که این روزها آرامش خوبی دارید.یکی از آرامترین و بی مشکل ترین دوران زندگیتان را سپری می کنید و کاملا دور از هرگونه استرس و اضطراب هستید. این خواب در بیشتر موارد نمادی از فراوانی و امید است مگر اینکه از دیدن این خواب حس خوبی نداشته باشید.

تعبیر خواب باران با رعد و برق

اگر در خواب باران شدید همراه با رعد و برق ببینید می تواند به معنی این باشد که از چیزی و یا از کسی بسیار ناراحت و عصبانی هستید. این روزها رفتار شما به هیچ عنوان قابل پیشبینی نیست و هر لحظه ممکن است کنترل اعصابتان را از دست داده و دست به کاری بزنید که برای خودتان و دیگران دردسر ایجاد کنید. بهتر است قبل از انجام هر کاری ، بیشتر فکر کنید و کاری نکنید که بعدا باعث پشیمانی و دردسر شود. بهتر است با کسی که به او اعتماد دارید مشورت کنید و در زمان عصبانیت هیچ تصمیم عجولانه ای نگیرید.

تعبیر خواب باران با تگرگ

این روزها سرشار از انرژی منفی هستید. دست به هر کاری می زنید غلط از آب در می آید. دچار یک مشکل عاطفی شده اید که تمام فکر شما را درگیر کرده است و به همین دلیل نمی توانید روی کارهای مهم روزمره تمرکز کنید. این مشکل به احتمال زیاد مربوط به ارتباط شما با جنس مخالف است . ممکن است از عشقتان جدا شده اید و یا بدتر از آن ، ممکن است به شما خیانت جنسی شده است . هر چیزی که هست ، شما هنوز نتوانسته اید با آن کنار بیایید . بخوانید: تعبیر خواب خیانت

اگر در خواب ببینید باران را از پشت شیشه تماشا می کنید

می تواند به این معنی باشد که بسیار نگران آینده هستید. آینده روشنی برای خودتان و عزیزانتان تصور نمی کنید و حس می کنید که توان حل مشکلات پیش رو را ندارید. این احساس ناامنی معمولا از بابت مالی و شغلی است . نگران اتفاق هایی هستید که هنوز رخ نداده اند و حتی ممکن است تا آخر عمرتان هم رخ ندهند. کمی بیش از حد مشکلات را برای خودتان بزرگ کرده اید.

تعبیر خواب ایستادن در زیر آب باران

اگر خواب ببینید که زیر آب باران ایستاده اید و خیس شده اید می تواند به این معنی باشد که حس خوبی به خودتان و به زندگی دارید. شما نسبت به آینده بسیار امیدوار هستید و حس می کنید که آینده خوبی در انتظار شماست . حس می کنید که هیچ ترسی از مشکلات ندارید و به راحتی و به تنهایی می توانید بزرگ ترین مشکلات را بدون کمک دیگران حل کنید . اعتمادبه نفس بالایی دارید. بخوانید : تعبیر خواب مار

تعبیر خواب باران بسیار سرد

اگر در خواب ببینید که زیر باران هستید و آب باران بسیار سرد است می تواند نشانه غم و اندوه بسیار بالای شما باشد . موضوعی شما را بسیار ناراحت کرده است و به هیچ عنوان نمی توانید فشار این غم را تحمل کنید. این میزان از غم فقط می تواند حاصل دو چیز باشد: یا یکی از عزیزانتان را از دست داده اید و یا به شما خیانت جنسی شده است . بخوانید : تعبیر خواب مرده

اگر در خواب ببینید که زیر باران خیس نمی شوید

می تواند به این معنی باشد که حس می کنید فردی قدرتمند از شما حمایت می کند و شما به راحتی می توانید در مشکلات روی کمک او حساب کنید. به همین دلیل شدیدا احساس امنیت و آرامش می کنید و از مشکلات وحشت ندارید.این فرد بیشتر در موارد مالی از شما به خوبی حمایت می کند.

اگر در خواب ببینید باران می بارد ولی خورشید هم هست

اگر هوای بارانی همراه با تابش خورشید را در خواب ببینید می تواند به این معنی باشد که مشکلات بسیار بزرگ و زیادی دارید ولی ترسی از این مشکلات ندارید چون حس می کنید که آینده روشنی در انتظار شماست و این مشکلات در حال حل شدن هستند و عمرشان طولانی نیست.

تعبیر خواب باریدن باران بدون ابر

اگر در خواب ببینید که ابری در آسمان نیست ولی باران می بارد می تواند به این معنی باشد که مشکلاتی داشتید و از جایی که انتظارش را نداشتید کمک هایی به شما رسیده و این مشکلات به راحتی حل شدند. حل این مشکلات به این صورت برای شما چیزی شبیه به معجزه است .

تعبیر خواب مخفی شدن از باران

اگر در خواب ببینید که باران می بارد و شما جایی را پیدا می کنید که از دست باران در امان باشید و خیس نشوید می تواند به این معنی باشد که مشکلاتی دارید که بجای حل کردنشان ، مدام از آنها فرار می کنید به امید اینکه این مشکلات به مرور فراموش شده و یا خودشان خودبخود حل شوند. این کار باعث شده است که همیشه نگران باشید و مدام استرس و اضطراب داشته باشید.فرار از مشکلات فقط شما را آزار میدهد و عمرتان را تلف می کند .بهتر است ترس را کنار بگذارید و با مشکلات روبرو شوید و یکبار برای همیشه خودتان را خلاص کنید.

تعبیر خواب رنگین کمان بعد از باران

اگر در خواب ببینید که باران بارید و تمام شد و بعد از آن رنگین کمان دیدید می تواند به این معنی باشد که روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشته اید و زمان آرامش و رفاه فرا رسیده است. شما به زودی نتیجه زحمت هایی که کشیده اید را خواهید دید.

تعبیر خواب چتر داشتن در باران

اگر در خواب ببینید که باران می بارد و شما زیر چتر هستید می تواند نمادی از احساس ناامنی باشد. در حالت کلی اکثر تعبیر کننده ها چتر را نمادی از محافظت و پناهگاه می دانند. شما حس می کنید که در یک موقعیت بسیار بد به دام افتاده اید و به جای اینکه تلاش کنید که مشکل را حل کنید ، به دنبال فردی هستید که از شما حمایت کند . حس می کنید که به تنهایی قادر به روبرو شدن با این مشکل نیستید و نیاز دارید که یک فرد قدرتمند از شما حمایت کند.

تعبیر خواب سیل شدن باران

شما مشکلات و احساسات منفی کوچک ولی زیاد و به صورت مداوم داشتید که به مرور روح و روان شما را فرسوده کرده است . این مشکلات کوچک حل نشده ، با هم جمع شده و تبدیل به یک مشکل بزرگ و غیر قابل حل شده اند . این احساسات منفی به مرور روح و روان شما را نابود کرده است و در حال حاضر از بابت روحی ، حال خوشی ندارید و روزهای سختی را سپری می کنید .

اگر در خواب ببینید که آب باران وارد خانه می شود

می تواند به این معنی باشد که در محیط خانه احساس امنیت و آرامش ندارید و اعضاء خانوادتان را دوست ندارید. حس می کنید که مشکلاتی که دارید به دلیل بودن در این محیط مسموم است و تا زمانی که از این محیط خارج نشده اید نمی توانید به آرامش و موفقیت برسید. به احتمال زیاد در اولین فرصتی که به دست بیاورید این خانواده را ترک خواهید کرد. بخوانید : تعبیر خواب خانه
نظرات: 0 مشاهده