چرا کاندوم در طول رابطه جنسی پاره می شود؟

کاندوم یکی از مهمترین محصولات مراقبت جنسی است که می تواند خطر ابتلا به بیماری های مزمن جنسی را کاهش دهد. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند استفاده از این محصول تحول عظیمی را در رابطه جنسی به وجود آورده است و به شرکای جنسی کمک کرده است تا بیشتر بر رابطه خود تمرکز داشته باشند. چرا کاندوم در طول رابطه جنسی پاره می شود؟ چرا کاندوم در طول رابطه جنسی پاره می شود؟ همچنین، این محصول می تواند از بارداری ناخواسته جلوگیری کند و هیچ یک از عوارض استفاده از قرص های ضد بارداری را ندارد. اما همگی ما شنیده ایم که گاهی در طول رابطه جنسی کاندوم پاره می شود. دلیل اصلی آن چیست! در ادامه تلاش می کنیم به این موضوع بپردازیم. بزرگ بودن آلت تناسلی گاهی آلت تناسلی مردان بسیار بزرگ است و از کاندوم استفاده می کنند که متناسب با آلت تناسلی آنها نیست. این امر می تواند یکی از دلایل اصلی از بین رفتن و پاره شدن این محصول در طول رابطه جنسی باشد. این محصول از لاتکس مقاوم ساخته شده است و می تواند در رابطه جنسی مورد استفاده قرار گیرد. اما اگر در زمان استفاده از این محصول متوجه شدید که اندازه آلت تناسلی بزرگتر از این محصول است، باید خود را آماده کنید که در طول رابطه جنسی پاره شود. عدم توجه به تاریخ انقضا یکی از دلایل اصلی پاره شدن کاندوم در طول رابطه جنسی گذشتن تاریخ انقضا است. همانطور که می دانید تمامی محصولات دارای تاریخ انقضا هستند و اگر تاریخ انقضا آنها بگذرد، دیگر مقاومت اولیه را ندارد. این موضوع در مورد این محصول نیز صدق می کند. به همین دلیل، توصیه می شود قبل از خرید تاریخ انقضا به دقت بررسی شود و محصولاتی را خریداری کنید که حداقل 6 ماه به تاریخ انقضا آن مانده است. آیا می توان بر روی کاندوم از وازلین استفاده کرد؟ آیا می توان بر روی کاندوم از وازلین استفاده کرد؟ رابطه جنسی خشن یکی دیگر از دلایل پاره شدن کاندوم تجربه رابطه جنسی خشن است. گاهی روابطی که میان شرکای جنسی برقراری می شوند، هیجان بسیار بالایی دارند و این امر سبب می شود تا این محصول مقاومت خود را از دست بدهد و پاره شود. در واقع، شرکای جنسی که می خواهند رابطه جنسی خشن را تجربه کنند، بهتر است از روش های دیگر مانند استفاده از قرص ضد بارداری استفاده کنند. این موضوع باعث می شود تا دیگر آنها نگران باردرای ناخواسته نباشند. همچنین، استفاده از ژل روان کننده برای بانوان باعث می شود تا کانال واژن نرم تر و مرطوب تر باشد و همین امر پارگی این محصول را کاهش می دهد. آیا می توان بر روی کاندوم از وازلین استفاده کرد؟ امروزه، کاندوم هایی که تولید می شوند بر پایه آب هستند. اگر شما از وازلین و یا روغن های دیگر برای چرب کردن این محصول استفاده کنید، ممکن است تا به دیواره داخلی آن آسیب وارد شود و همین امر قدرت آن را برای جلوگیری از بارداری از دست می دهد. در نتیجه، توصیه می شود هرگز از وازلین و یا روغن های چرب دیگر بر روی کاندوم استفاده نکنید. در غیر اینصورت این محصول در طول رابطه جنسی خارج می شود و این موضوع می تواند نگران کننده باشد. چگونه از این محصول استفاده کنیم؟ اگر می خواهید طول عمر این محصول را افزایش دهید، باید به موارد زیر توجه داشته باشید:
  • آن را به دور از حرارت نگهداری کنید. حرارت می تواند به بدنه این محصول آسیب وارد کند و همین امر باعث می شود کارآیی آن تحت تاثیر قرار گیرد.
  • در هنگام خرید تاریخ انقضا را بررسی کنید.
  • این محصول را از مراکز معتبر مانند داروخانه ها تهیه کنید.
توجه به این موارد باعث می شود تا شما بهترین استفاده را از آن ببرید. برای خرید کاندوم به کجا مراجعه کنیم؟ تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد کاندوم در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید مواردی مانند رابطه جنسی خشن، بزرگ بودن آلت تناسلی مردان و تاریخ انقضا گذشته باعث می شود بدنه این محصول آسیب ببیند. اگر می خواهید برای خرید انواع کاندوم هم چون کاندوم ساده, کاندوم تاخیری, کاندوم خاردار و محصولات جنسی دیگر اقدام کنید، می توانید به سایت داروخانه آنلاین مراجعه کنید. کارشناسان این مرکز به شما کمک می کنند بهترین مکمل ها را خریداری نمایید و سلامتی خود را بالا ببرید.
نظرات: 0 مشاهده