تعبیر خواب لباس - 43 معنی کامل دیدن پوشاک در خواب

دیدن لباس در خواب معمولا بیانگر حالات روحی و شخصیتی فرد است . رنگ ، نوع پارچه ، تنگ یا گشاد بودن ، تمیز یا کثیف بودن و سایر جزئیات خوابی که در مورد لباس ها می بینیم می تواند بر روی معنی آن به شدت تاثیر گذار باشد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مدام دوست دارید معنی خواب هایتان را بدانید ، می توانید یک قلم و کاغذ در اتاق خوابتان داشته تا اگر خوابی دیدید که معنی آن برایتان بسیار مهم بود به محض بیدار شدن هر آنچیزی که به یاد می آورید را سریعا یادداشت کنید. چراکه هر چقدر زمان بیشتری از بیدار شدن بگذرد ، میزان بیشتری از خواب را فراموش خواهید کرد.در حالت کلی دیدن این خواب می تواند نمادی از حالات زیر باشد : تعبیر خواب لباس - 43 معنی کامل دیدن پوشاک در خواب تعبیر خواب لباس - 43 معنی کامل دیدن پوشاک در خواب
می تواند نمادی از اعتماد به نفس شما باشد در برخی از موارد دیدن لباس در خواب می تواند نمادی از اعتماد به نفس از دست رفته و یا عالی بودن اعتماد به نفس باشد که بستگی به جزئیات خوابی دارد که دیده اید. برای مثال دیدن لباسی که با آن راحت نیستید و احساس خفگی می کنید می تواند نمادی از این باشد که شما اعتماد به نفس پایینی دارید و برای جلب نظر دیگران ، خودتان را مجبور به انجام کارهایی می کنید که دوست ندارید.
می خواهید نظر کسی را به خودتان جلب کنید ممکن است دیدن این خواب به این معنی باشد که مدتی است که به هر دلیلی تلاش می کنید که نظر کسی را به خودتان جلب کنید . این فرد معمولا از جنس مخالف است و کسی است که به او احساسات خاصی دارید و حتی ممکن است عاشق او هستید . دوست دارید که خودتان را بیشتر به او نشان دهید. بخوانید : تعبیر خواب عاشق شدن
نمادی از انرژی زنانه است با وجود اینکه آقایان هم خوابهایی با موضوع لباس می بینند دیدن این خواب در بین خانم های بسیار بیشتر از آقایان است. این خواب در برخی از موارد می تواند نمادی از احساسات زنانه و شور و شوق زندگی در بین خانم ها باشد .
 تلاش برای موفقیت در بسیاری از موارد دیدن این خواب می تواند نمادی از شور و اشتیاق بالای شما برای رسیدن به موفقیت های مالی و شغلی باشد. شما دوست دارید در درجه های بالای شغلی و اجتماعی قرار داشته باشید و از لحاظ مالی در سطح بسیار بالایی قرار بگیرید .

تعبیر خواب انواع لباس

این خواب می تواند معانی بسیار متفاوت و مختلفی داشته باشد که به جزئیات خوابی که در مورد لباس دیده اید بستگی دارد . به همین دلیل همیشه توصیه می شود قبل از تعبیر کردن خوابهایتان تا جایی که می توانید، سعی کنید جزئیات بیشتری از خوابتان را به یاد بیاورید. در ادامه این مطلب به برخی از خوابهایی که ممکن است در مورد لباس ها ببینیم اشاره شده است . لطفا با ما همراه باشید .

تعبیر خواب لباس سیاه

اگر در خواب ببینید که لباس سیاه پوشیده اید می تواند به این معنی باشد که به شدت نگران از دست دادن چیزی و یا کسی هستید. این چیز می تواند شغلتان ، یکی از عزیزانتان و یا حتی سلامتی شما باشد . به اعتقاد اکثر تعبیر کننده ها ، این خواب نماد ترس از نبودن چیزی و یا کسی است که او را دوست دارید و یا به آن نیاز دارید. بخوانید : تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب لباس سبز

دیدن پوشیدن لباس سبز در خواب معمولا نمادی از رضایت و آرامش است. از مسیری که در آن قرار دارید کاملا راضی هستید و هیچ نیازی به تغییر در خود احساس نمی کنید . حس می کنید همه چیز دقیقا همانطور است که همیشه دوست داشتید .

 تعبیر خواب لباس سفید

اگر در خواب ببینید که لباس سفید پوشیده اید معمولا نمادی از آرامش درونی است . حس می کنید که بسیار پاک زندگی کرده اید و چیزی در زندگی شما وجود ندارد که از آن ناراضی باشید . حس می کنید که راه درست را انتخاب کرده اید و مسیری را رفته اید که پیش دوستان و اطرافیانتان کاملا می توانید از آن دفاع کنید و به آن افتخار کنید . لباس سفید در خواب معمولا نمادی از پاکی و آسودگی خیال است . بخوانید » تعبیر خواب لباس سفید

اگر در خواب ببینید که لباس بسیار بلند پوشیده اید

می تواند به این معنی باشد که فردی کاملا محافظه کار هستید و در برخورد با دیگران همیشه حد و حدود را رعایت می کنید . اعتقاد دارید که دوستِ امروز هر لحظه ممکن است به دشمن شما تبدیل شود پس هر چقدر در مورد شما و در مورد رازها و نقطه ضعف های شما کمتر بداند ، سخت تر موفق به آسیب زدن به شما خواهد شد. فردی راز نگه دار هستید و زیاد اهل درد دل کردن با دیگران نیستید چرا که اعقاد دارید در زمان درد دل کردن ممکن است حرف هایی بزنید که بعدها بر علیه خودتان مورد سوءاستفاده قرار گیرد.

اگر در خواب ببینید که لباس کوتاه و بسیار باز پوشیده اید

و از دیدن این خواب حس خوبی نداشته باشید می تواند معنی آن برعکس مورد قبلی باشد . شما فردی دهن لق هستید که به راحتی رازهای خودتان و دیگران را فاش می کنید . خودتان هم از این موضوع خسته شده اید و دوست دارید سریعا این عادت بسیار بد را ترک کنید ولی هر چقدر تلاش می کنید نمی توانید این کار را ترک کنید . فقط کافی است کسی کمی به شما نزدیک شده و صمیمیت ایجاد کند. فورا شل می شوید و تمام اسرار را فاش می کنید . بارها ضرر این رفتارتان را کشیده اید ولی نمی توانید آنرا ترک کنید .

تعبیر خواب لباس رنگارنگ و زیبا در خواب

اگر در خواب ببینید که لباس زیبا و رنگارنگ پوشیده اید می تواند به این معنی باشد که به تجملات و جلب توجه دیگران شدیدا علاقه دارید . دوست دارید همیشه در همه جا از ظاهر و پوشش شما تعریف شود . دوست دارید که خودتان را ثروتمند به دیگران نشان دهید.

اگر در خواب ببینید که لباس زشت پوشیده اید

و از دیدن این خواب حس بدی نداشته باشید می تواند به این معنی باشد که زندگی را سخت نمی گیرید و حرف و نظر مردم برای شما ارزشی ندارد و همیشه آن کاری را انجام می دهید که دوست دارید و از ترس حرف هایی که ممکن است پشت سرتان زده شود ، علایقتان را رها نمی کنید .

اگر در خواب ببینید که لباس قرمز پوشیده اید

می تواند به این معنی باشد که شور و اشتیاق بالایی برای زندگی دارید. اتفاقی برایتان افتاده است که شما را بیشتر از گذشته به زندگی امیدوار کرده است . یکی از بهترین و شادترین روزهای زندگیتان را می گذرانید .

تعبیر خواب لباس زرد

اگر در خواب ببینید که لباس زرد پوشیده اید می تواند به این معنی باشد که حسرت چیزی را می خورید .یا ممکن است به زندگی و خوشی های کسی حسودی می کنید و شدیدا دوست داشتید که بجای او بودید. احساس کمبود می کنید و حس می کنید که در جایگاهی که لیاقت آن را داشتید ، قرار ندارید.

تعبیر خواب لباس صورتی

اگر در خواب ببینید که لباس صورتی پوشیده اید و از دیدن این خواب حس خوبی داشته باشید می تواند به این معنی باشد که کودک درون شما بسیار فعال است . شما هنوز برخی از عادات و رفتارهای کودکانه خودتان را فراموش نکرده اید. با وجود اینکه شما از این رفتارتان راضی هستید ولی ممکن است نزدیکان و عزیزانتان زیاد از این موضوع خوشحال نباشند .

اگر در خواب ببینید که لباس کهنه را دور انداختید

و یک لباس جدید و زیبا خریدید می تواند به این معنی باشد که از یک رابطه و یا دوستی بد خارج شده اید و با یک فرد خوب و به دردبخور آشنا شده اید که از اینکه در کنار او هستید احساس خوبی دارید . حس می کنید که با این فرد جدید راحت تر هستید و آینده بهتری با او خواهید داشت. بخوانید : تعبیر خواب طلاق

اگر در خواب ببینید که لباس پاره پوشیده اید

می تواند به این معنی باشد که حس خوبی به ظاهر خودتان ندارید و فکر می کنید که به اندازه کافی از بابت ظاهری خوب نیستید . اعتماد به نفستان را از دست داده اید و معمولا از جمع های دوستانه و خانوادگی فراری هستید.زیاد تمایلی به دیده شدن ندارید و احتمالا بسیار خجالتی و گوشه گیر هستید .

اگر در خواب ببینید که لباس هایتان را می سوزانید

می تواند به این معنی باشد که از گذشته خودتان به شدت نفرت دارید و مدام تلاش می کنید که خاطرات آن دوران را فراموش کنید . ولی تا امروز موفق به این کار نشده اید و مدام تمام خاطرات بد آن دوران را مرور می کنید . این خاطرات آرامش روحی را از شما گرفته و تمرکز حواستان را مختل کرده است.

اگر در خواب ببینید که مدام لباس عوض می کنید

برای مثال ممکن است در خواب ببینید که برای خرید لباس به فروشگاه رفته اید و چندین لباس مختلف را امتحان می کنید می تواند به این معنی باشد که در تصمیم گیری های مهم معمولا مشکل دارید و مدام تصمیماتتان را تغییر می دهید .به همین دلیل اکثر کارهای مهم را نیمه کاره رها می کنید. این عادت باعث عقب ماندن شما در زندگی شده است چرا که هیچ کار مهمی را به انتها نمی رسانید و مدام از این شاخه به آن شاخه می پرید.

اگر در خواب ببینید که لباس مسخره پوشیده اید

می تواند به این معنی باشد که کسی حرفی به شما زده است که بسیار برایتان ناراحت کننده و غیر قابل تحمل است . احتمالا او از نقطه ضعف شما سوءاستفاده کرده است و حرف او اعتماد به نفس شما را نابود کرده است. حس بدی نسبت به او و نسبت به خودتان دارید.

اگر در خواب ببینید که لباسی پوشیده اید که نمی توانید آن را در بیاورید

می تواند به این معنی باشد که در یک موقعیت بسیار بد خودتان را گرفتار کرده اید و هر کاری می کنید نمی توانید خودتان را خلاص کنید.حس بسیار بدی نسبت به این موقعیت دارید و حس می کنید که آزادی عمل را از دست داده اید و دیگران به جای شما تصمیم گیری می کنند.

تعبیر خواب پاره کردن لباس

اگر در خواب ببینید که لباستان را پاره می کنید می تواند به این معنی باشد که کسی شما را به شدت ناراحت و عصبانی کرده است . تقریبا کنترل رفتارتان را از دست داده اید و نمی توانید عاقلانه تصمیم گیری کنید. این روزها ممکن است هر کاری از دستتان بر بیاید و قادر به انجام بدترین کارهای ممکن هستید . بهتر است قبل از اینکه کار اشتباهی انجام دهید که باعث دردسر و پشیمانی شود ، بیشتر فکر کنید و از روی عصبانیت تصمیم گیری نکنید . شاید بهتر است قبل از تصمیم گیری در این مورد ، با کسی که به او اطمینان دارید ، مشورت کنید .

تعبیر خواب هدیه گرفتن لباس

اگر در خواب ببینید که کسی به شما لباس کادو می دهد و شما از گرفتن این کادو حس خوبی داشته باشید می تواند به این معنی باشد که کسی به شما پیشنهادی کرده و یا راهنمایی کرده است که به نفع شما تمام شده و شما از این بابت بسیار خوشحال هستید و بخاطر این پیشنهاد دوستانه ، حس خوبی به این فرد دارید. اگر از گرفتن این هدیه در خواب حس خوبی نداشته باشید می تواند به این معنی باشد که حس می کنید کسی در زندگی شخصی شما دخالت می کند و به شما ضرر می رساند.
نظرات: 0 مشاهده