ارزان‌ترین قیمت شیر‌ با خرید از اسنپ مارکت

یک لطیفه‌ بامزه‌ای وجود دارد که می‌گوید: «روزی شخصی یک لیوان شیرکاکائو به دست سهراب سپهری داد؛ او نگاهی به لیوان انداخت و گفت: انصافا شیر را دیگر گِل نکنید!»  اگرچه شیرکاکائو طعم بی‌نظیری دارد؛ ولی احتمالا خودتان بهتر می‌دانید، اگر می‌خواهید سلامت خود را بیشتر تضمین کنید، بهتر است به حرف سهراب در این لطیفه گوش کنید. ارزان‌ترین قیمت شیر‌ با خرید از اسنپ مارکت ارزان‌ترین قیمت شیر‌ با خرید از اسنپ مارکت شیر فواید سلامتی زیادی دارد. برای مثال مملو از مواد مغذی مختلف است و از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند؛ اما آن‌قدر این روزها قیمت همه‌چیز گران شده است که با تمام فواید این مایع سفید خوشمزه، برخی قید نوشیدن آن را زده‌اند؛ با این ‌حال همیشه یک راه حل وجود دارد. اگر عاشق شیر هستید و می‌خواهید حالاحالاها این نوشیدنی از سفره شما حذف نشود، با ادامه این مطلب همراه باشید. در ادامه راه ‌حل جذابی برای حل این مشکل به شما معرفی می‌شود.

با اسنپ مارکت دیگر نگران قیمت شیر نباشید

تاکنون از اسنپ مارکت خرید کرده‌اید؟ می‌دانید با خرید از این فروشگاه اینترنتی چه مزایایی نصیب شما می‌شود؟ یکی از کوچک‌ترین مزایایی که به‌دست می‌آورید، تخفیف‌های متنوعی‌ست که اسنپ مارکت برای شما فراهم کرده است. شما با تخفیف‌های روزانه، هفتگی و ماهانه اسنپ مارکت و همچنین طرح‌های تخفیفی متنوع آن می‌توانید شاخ غول گرانی را بشکنید و ارزان‌ترین قیمت‌های شیر را در این‌جا پیدا کنید. اگر فکر می‌کنید این جمله فقط یک ادعای توخالی‌ست، خودتان یک مقایسه کوچک انجام دهید و بعد تصمیم درست را بگیرید. برای آسان‌ترشدن کار شما، این مقایسه را خودمان انجام دادیم.

خرید شیر ۱ لیتری

در اسنپ مارکت می‌توانید شیرهایی با برندهای مختلف تهیه کنید. با تخفیف‌های متنوعی که روی این شیرها اعمال می‌شود می‌توانید آن‌ها را با قیمت کم‌تر بخرید. برای مثال قیمت شیر کم‌چرب تازه دومینو یک لیتری ۱۸,۰۰۰ تومان است که با تخفیف 9درصدی، ۱۶,۳۸۰ تومان در اسنپ مارکت فروخته می‌شود. علاوه‌بر دومینو، برندهایی مثل روزانه، کاله، صباح، طراوت، دنت و همچنین شیرهای مدت‌دار، شیرهای طعم‌دار و شیرهای گیاهی در اسنپ مارکت با قیمت‌های پایین‌تر عرضه می‌شوند. در ادامه بیشتر با این تفاوت قیمت‌ها آشنا می‌شوید.

قیمت شیر مدت دار

اگر اهل خوردن شیرهای مدت‌دار هستید، می‌توانید مدل‌های مختلفی از آن را در اسنپ مارکت بیابید. اگر به‌خاطر قیمت بیشتر این شیرها دست از خرید برداشته‌اید، لطفا از این تصمیم صرف ‌نظر کنید. با یک مقایسه ساده می‌توانید متوجه شوید که قیمت‌ شیرهای مدت‌دار در اسنپ مارکت تا چه میزان کمتر شده است. چند نمونه از این تخفیف‌ها را در ادامه می‌بینید:
  • سوپر شیر کم‌چرب و نیم‌چرب مدت‌دار حاوی ویتامین D و A روزانه یک لیتری با قیمت اصلی 36,000 تومان با تخفیف 16درصدی به قیمت ۳۰,۲۴۰ تومان فروخته می‌شود.
  • شیر پرچرب مدت‌دار دومینو یک لیتری با قیمت اصلی ۲۹,۰۰۰ تومان با تخفیف 9درصدی، ۲۶,۳۹۰ تومان به فروش می‌رسد.
  • شیر کم‌چرب مدت‌دار صباح ۲۰۰ میلی‌لیتری با قیمت اصلی ۸,۰۰۰ تومان، با تخفیف 15درصدی، ۶,۸۰۰ تومان در اسنپ مارکت موجود است.
  • شیر فندق و شیر بادام نیم‌چرب مدت‌دار کاله یک لیتری با قیمت اصلی ۸۰,۰۰۰ تومان، با تخفیف 5 درصدی ۷۶,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت شیر کاله

کاله یکی از برندهای معروفی‌ست که در بین دوست‌داران لبنیات، طرفداران زیادی دارد. شیرهای کاله در مدل‌ها و طعم‌های مختلفی عرضه می‌شوند. در ادامه با قیمت دو مدل از شیر کاله و تفاوت قیمت آن در اسنپ مارکت آشنا می‌شوید.

قیمت شیر کم چرب کاله

اگر پزشکتان به شما توصیه کرده است شیر کم‌چرب مصرف کنید، شیر کاله می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابی شما باشد. قیمت شیر کاله کم چرب ۲۴,۰۰۰ تومان است که با تخفیف 12 درصدی، ۲۱,۱۲۰ تومان در اسنپ مارکت فروخته می‌شود.

قیمت شیر پرچرب کاله

اگر بخواهیم صادق باشیم، هر چیزی که چرب‌تر باشد، خوشمزه‌تر است. این مسئله روی شیر هم صادق است. اگر ممنوعیتی در خوردن شیر پرچرب ندارید، برند کاله را از دست ندهید. قیمت شیر کاله پرچرب ۲۶,۰۰۰ تومان است که در اسنپ مارکت با تخفیف 12 درصدی، ۲۲,۸۸۰ تومان فروخته می‌شود.

شیر کاکائو قیمتش در اسنپ مارکت چگونه است؟

شیر کاکائو قیمتش در اسنپ مارکت چگونه است؟ شیر کاکائو قیمتش در اسنپ مارکت چگونه است؟ با این که باید بیشتر از شیرکاکائو، شیر خالص بنوشید، ولی حقیقت این است که  حتی اگر بتوان از شیر گذشت و به‌خاطر گرانی‌ها آن را از سفره خود حذف کرد، از شیرکاکائو نمی‌توان گذشت؛ بنابراین بد نیست گهگداری یک لیوان شیرکاکائو دبش بر بدن بزنید و خودتان را مهمان کنید! هر کسی هم شیرکاکائو نخورد احتمالا مثل سهراب سرش بی‌کلاه خواهد ماند. خبر خوب این است که حتی شیرکاکائو هم در اسنپ مارکت تخفیف می‌خورد. شنیدن این خبر احتمالا لذت خوردن آن را دوچندان خواهد کرد. اگر باور نمی‌کنید، کافی‌ست فقط یک بار امتحان کنید.
  • شیرکاکائو نیم‌چرب مدت‌دار دومینو ۱۲۵ میلی‌لیتری با قیمت اصلی ۶,۰۰۰ تومان، با تخفیف 9 درصدی، ۵,۴۶۰ تومان به فروش می‌رسد.
  • شیر کاکائو کم‌چرب تازه طراوت یک لیتری با قیمت اصلی ۳۰,۰۰۰ تومان، با تخفیف 10 درصدی، ۲۷,۰۰۰ تومان در اسنپ مارکت موجود است.
  • بسته ۱۲ عددی شیرکاکائو و شیرموز نیم‌چرب مدت‌دار حاوی ویتامین A و D دنت ۱۲۵‌ میلی‌لیتری با قیمت اصلی ۶۶,۰۰۰ تومان، با تخفیف 15درصدی ۵۶,۱۰۰ تومان فروخته می‌شود.

اسنپ مارکت چه سورپرایزهای دیگری برایتان دارد؟

خرید از یک فروشگاه اینترنتی مزایای زیادی مثل خرید آسان، دریافت محصول در منزل، دوری از ترافیک و... را به‌همراه دارد؛ اما اسنپ مارکت پا را فراتر از این حرف‌ها گذاشته است و در کنار تخفیف‌های متنوع خود، خدمات دیگری هم ارائه می‌کند. با دو مورد از این خدمات در ادامه آشنا می‌شوید.

ارسال رایگان بالای 170 هزار تومن

این روزها آن‌قدر گرانی‌ها سرسام‌آور شده‌اند که شاید حتی تخفیف‌های گاه‌وبی‌گاهی که روی اجناس گذاشته می‌شود، نتواند شاخ غول گرانی را زمین بزند. برای این که بتوانید پشت این غول را به خاک بمالید، باید علاوه‌بر ابزار تخفیفات، به سلاح‌های دیگری هم مجهز باشید. دومین ابزاری که اسنپ مارکت در اختیار شما می‌گذارد ارسال رایگان است. شما نه‌تنها در اولین خرید خود ارسال رایگان را تجربه می‌کنید، بلکه در نوبت‌های بعد اگر بخواهید بیشتر از 170 هزار تومان خرید کنید باز هم هیچ هزینه‌ای بابت ارسال نمی‌پردازید. حقیقتا گرانی آن‌قدر زیاد است که می‌شود گفت شما ساده‌ترین خریدهایتان هم بالای 170 هزار تومن خرج برمی‌دارد!

ارسال در زمانبندی مناسب

حال که به کمک اسنپ مارکت به‌طور تمام و کمال غول گرانی را از میدان به در کردید، یک سورپرایز دیگر هم از طرف اسنپ مارکت خواهید داشت. شما می‌توانید هنگام ثبت سفارش، محدوده زمانی را که می‌خواهید کالا به دستتان برسد، مشخص کنید. اسنپ مارکت با چنین طرح‌های متنوعی سعی می‌کند یک خاطره لذت‌بخش از فرایند خرید را برای شما ثبت کند. کافی‌ست به کمک اپلیکیشن اسنپ مارکت یا سایت snapp.market به این فروشگاه سر بزنید و خریدهای خود را در زمانبندی مناسب و با ارزان‌ترین قیمت‌ها تهیه کنید.
نظرات: 0 مشاهده