تعبیر خواب زندان - لیست 39 معنی کاملِ زندانی شدن در خواب

دیدن زندان رفتن در خواب به شدت می تواند استرس زا و آزار دهنده باشد. حتی زمانی که از خواب بیدار می شویم هم ممکن است تا چند ساعت این حس بد ادامه داشته باشد و به مرور کمتر شود. این خواب در اکثر اوقات معنی مثبتی ندارد . البته جزئیات خوابی که در مورد زندان رفتن دیده اید می تواند بر روی معنی آن شدیدا تاثیرگذار باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه دوست دارید معنی خوابهایتان را بدانید ، می توانید در اتاق خوابتان یک قلم و کاغذ داشته باشید تا اگر خوابی دیدید که معنی آن برایتان مهم بود ، به محض بیدار شدن هر آنچیزی را که به یاد می آورید یادداشت کنید. چرا که هر چقدر زمان بیشتری از بیدار شدن بگذرد ، میزان بیشتری از خوابتان را فراموش خواهید کرد.در حالت کلی دیدن زندان رفتن در خواب می تواند نمادی از حالات زیر باشد : تعبیر خواب زندان - لیست 39 معنی کاملِ زندانی شدن در خواب تعبیر خواب زندان - لیست 39 معنی کاملِ زندانی شدن در خواب
گرفتاری و محدودیت یکی از مهمترین و رایج ترین معنی های این خواب می تواند احساس گرفتاری و محدودیت باشد. چیزی یا کسی شما را محدود کرده است و نمی توانید آزادانه تصمیم گیری کنید. احساس می کنید که آزادی عمل خودتان را از دست داده اید و دیگران بجای شما تصمیم گیری می کنند. از این بابت بسیار نگران و ناراحت هستید ولی به هر دلیلی قادر به تغییر شرایط نیستید و مجبورید که این اوضاع را فعلا تحمل کنید تا شاید در آینده تغییری ایجاد شود و مشکلتان حل شود.
ترس از مسئولیت مسئولیتی را پذیرفته اید ولی پشیمان شده اید و نگران هستید که قادر به انجام دادن آن نباشید . برای مثال دیدن خواب زندان برای مردانی که در حال ازدواج کردن هستند و یا روزهای اول زندگی مشترک را تجربه می کنند بسیار رایج است . چراکه بسیاری از مردان در زمان ازدواج کردن مدام از این موضوع پشیمان می شوند و همیشه نگران هستند که ازدواج کردن زندگی آنها را محدود کند و مانند زمان مجردی نتوانند آزادانه تصمیم گیری کنند. بخوانید : تعبیر خواب ازدواج
کار نادرستی انجام داده اید زمانی که کسی کاری خلاف و نادرست انجام می دهد ممکن است مدام خواب زندان رفتن ببیند و کاملا طبیعی است . ممکن است کاری انجام داده اید که می دانید اگر لو برود دچار دردسر بزرگی می شوید. این دردسر لزوما زندان رفتن در واقعیت نیست . برای مثال ممکن است خیانت کرده اید و می دانید که اگر عشقتان متوجه این خیانت شود دیگر راه برگشتی ندارید و همه چیز تمام است . بخوانید: تعبیر خواب خیانت

تعبیر خواب زندان

اگر در خواب ببینید که زندانی شده اید می تواند تعبیرهای بسیار متفاوتی داشته باشد. جزئیات خوابی که در این مورد دیده اید در معنی آن بسیار تاثیرگذار است به همین دلیل همیشه توصیه می شود قبل از معنی کردن خوابها ، تا جایی که می توانید سعی کنید جزئیات بیشتری از آن را به خاطر بیاورید.

تعبیر خواب دیدن ساختمان زندان

اگر در خواب فقط ساختمان زندان را از دور ببینید می تواند نمادی از مشکلات قدیمی و فراموش شده باشد که آنها را حل نشده رها کرده اید. با وجود اینکه این مشکلات ظاهرا فراموش شده اند و در زندگی فعلی شما هیچ تاثیری ندارند ولی شما هر لحظه نگران هستید که اتفاقی بیافتد و آن مشکل دوباره تازه شده و برایتان دردسر ایجاد کند.

تعبیر خواب سلول زندان

این خواب معمولا نمادی از تسلط یک فرد بر روی شماست . کسی در بین اطرافیانتان وجود دارد که شما را به شدت کنترل می کند و شما حس خوبی از این بابت ندارید. هیچ راه فراری پیدا نمی کنید و فعلا مجبور هستید او را تحمل کنید. شاید این فرد کسی است که او را دوست دارید و نمی توانید به راحتی او را از خودتان دور کنید. برای مثال ممکن است او همسر و یا مادر شما باشد.

تعبیر خواب باز بودن در سلول زندان

اگر در خواب ببینید که در سلولی زندانی هستید که در آن باز است و می توانید از آن فرار کنید می تواند به این معنی باشد که شما خودتان را گرفتار کسی و یا کاری کرده اید که به راحتی می توانید از آن دور شده و خودتان را رها کنید.ولی خودتان دوست ندارید که این کار را انجام دهید و برای این کارِ اشتباهی که انجام می دهید ، دلایلی دارید. به هر دلیلی می خواهید خودتان را گول بزنید که دلایلی که می آورید منطقی است ولی خودتان هم می دانید که فقط بهانه می آورید و نه خودتان و نه دیگران این دلایل مسخره را قبول نمی کنند. تا زمانی که خودتان نخواهید ، کسی نمی تواند در زندگی شما تغییر ایجاد کند و به نظر می رسد خودتان هم به این زودی ها تصمیم به تغییر ندارید.

تعبیر خواب میله های زندان

کاری کرده اید که خودتان هم می دانید که سزاوار مجازات هستید . ممکن است کمی عذاب وجدان دارید و از کاری که انجام داده اید پشیمان شده اید. مخصوصا به این دلیل که کسی شما را از بابت انجام این کار غلط ، مجازات و سرزنش نکرده است بسیار ناراحت هستید. دوست دارید به هر طریقی که می توانید این اشتباه را جبران کنید ولی راهی به ذهنتان نمی رسد.

تعبیر خواب دیدن یکی از اعضاء خانواده در زندان

اگر در خواب ببینید که یکی از اعضاء خانواده مانند پدر ، مادر و یا خواهر و برادرتان زندانی هستند می تواند به این معنی باشد که مشکلی برای یکی از عزیزانتان پیش آمده است و شما شدیدا نگران آینده و سلامت او هستید. برای کمک کردن به او هیچ کاری از دست شما بر نمی آید و این موضوع شما را بسیار ناراحت کرده است .

تعبیر خواب خوردن غذا در زندان

اگر در خواب ببینید که زندانی هستید و از غذای زندان می خورید معمولا نمادی از مشکلات مالی است . ممکن است ورشکست شده اید و یا بدهی بالا آورده اید و نگران هستید که قادر به پرداخت این بدهی ها نباشید. از بابت آینده مالی بسیار نگران و ناامید هستید و هیچ ایده ای برای درآمدزایی ندارید.

تعبیر خواب آزادی از زندان

اگر در خواب ببینید که از زندان آزاد شده اید می تواند نمادی از رهایی از مشکلات باشد.شما مشکل بزرگی داشتید و حالا توانسته اید آن را حل کنید و از این بابت به شدت احساس آرامش می کنید. برای مثال ممکن است ازدواج اشتباهی انجام داده بودید و مدت ها از این بابت در عذاب بودید ولی حالا موفق به طلاق شده اید و احساس آزادی و امنیت می کنید. بخوانید : تعبیر خواب طلاق

تعبیر خواب فرار از زندان

اگر در خواب ببینید که در حال فرار کردن از زندان هستید می تواند به این معنی باشد که از محیطی که در آن زندگی می کنید رضایت ندارید و احساس آرامش نمی کنید.مدام در فکر تغییر محل کار و یا محل زندگیتان هستید و حس می کنید این محیط فعلی برای شما سمی است . حس می کنید تا زمانی که در این محیط و این خانه زندگی می کنید نمی توانید روی آرامش را ببینید. بخوانید : تعبیر خواب مار
نظرات: 0 مشاهده