طرز تهیه "سالاد ماکارونی با مرغ" برای 8 تا 10 نفر-"پاستا مرغ" رستورانی و فست فودی-عکس تزیین

مواد لازم برای تهیه سالاد ماکارونی با مرغ برای 8 تا 10 نفر-مجلسی-رستورانی و خوشمزه

ماکارونی طرح دار 2 بسته 500 گرمی
سینه مرغ بدون استخوان به ازای هر نفر 100 گرم
ذرت پخته شده + نخود فرنگی پخته شده مخلوطِ هر دو با هم یک و نیم لیوان
زیتون بدون هسته 200 گرم
خیار شور 500 گرم
فلفل دلمه ای متوسط 3 عدد
سس مایونز به میزان دلخواه
نمک- فلفل سیاه- آبلیمو-پودر آویشن به میزان لازم
طرز تهیه کالباس مرغ خانگی طرز تهیه سالاد ماکارونی با کالباس برای 4 تا 6 نفر

آموزش مرحله به مرحله و طرز تهیه پاستا با مرغ برای 8 تا 10 نفر-مجلسی-رستورانی و خوشمزه

  1. پختن مرغ مرغ رو با پیاز، کمی نمک و زردچوبه و آبلیمو آبپز کنید، بعد بذارید سرد بشه و سپس ریش ریش یا به شکل مکعبی کوچیک خرد کنید، 1 ملاقه از آبِ مرغ رو نگهدارید.
  2. پختن ماکارونی ماکارونی رو داخل آب جوش بریزید و به مدت 10 الی 15 دقیقه زمان بدین تا بپزه بعد آبکش کنید و بذارید داخل یخچال تا هم آبش بره هم خنک بشه.
  3. خرد کردن مخلفات زیتون رو حلقه حلقه و خیارشور و فلفل دلمه ای رو به صورت نگینی خرد کنید.
  4. آماده کردن سس سس مایونز رو داخل یه کاسه بریزید و 1 ملاقه آب مرغ، مقداری نمک، فلفل سیاه، پودر آویشن و آب لیمو ترش بریزید و هم بزنید، فقط چون خیارشور نمک داره توی استفاده از نمک احتیاط کنید. بعضی ها داخل سس کمی هم خامه صبحانه میزنن اگر دوست داشتید شما هم امتحان کنید.
  5. آماده کردن سالاد ماکارونی ماکارونی رو بعد از سرد شدن داخل یه کاسه بزرگ بریزید بعد همه مخلفات و سس رو داخلش بریزید و خوب هم بزنید و یه قاشق ازش تست کنید تا ادویه و نمک رو میزان کنید بعد به مدت دو سه ساعت بذارید یخچال تا طعم همه مواد به خورده هم برن، در زمان استفاده کردن اگر سس کم داشت روی ظرف سرو کمی سس بریزین و با هرچی دوست داشتید مثل جعفری با ساقه، خیار شور، هویج، گوجه گیلاسی، چیپس خلالی و ... تزیین کرده و نوش جان کنید.
ایده و جدیدترین عکس تزیین سالاد ماکارونی-طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ و فلفل دلمه ای عکس تزیین سالاد ماکارونی ساده-تزیین سالاد ماکارونی صدفی-تزیین سالاد ماکارونی برای تولد-طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ و ذرت

فوت و فن و راز خوشمزگی سالاد ماکارونی با مرغ رستورانی و فست فودی برای 8 تا 10 نفر

  1. مرغ رو میتونید ریش ریش یا مکعبی خرد بکنید، فرقی نمیکنه و با هر ادویه ای که دوست دارید میتونید مزه دار کنید.
  2. بجز سس مایونز از سس خردل، سس مخصوص سالاد، سس فرانسوی، سس هزار جزیره و سس سبزیجات و... هم میتونید استفاده کنید.
  3. هر بسته ماکارونی 500 گرمی همراه با مخلفاتش اگر به عنوان پیش غذا سرو بشه (توی ظرف های کوچیک که فست فودها و رستوران ها ازش استفاده میکنن) راحت برای 10 نفر کافیه، اما اگر به عنوان وعده اصلی سرو بشه برای 5 نفر مناسبه.
  4. بهترین طرح برای ماکارونی، ماکارونی های نیزه ای و پیچ پیچی هستن که توی اکثر رستوران ها و فست فودها سرو میشن.
  5. موقع سرو چند عدد برگ ریحان بذارید روی سالاد، مزه سالاد با ریحانِ تازه فوق العاده میشه.
  6. بجز مرغ و ماکارونی که اصلی ترین مواد برای تهیه سالاد ماکارونی با مرغ هستن بقیه مخلفات و ادویه ها رو با توجه به سلیقه و ذائقتون میتونید تغییر بدین، حذف کنین یا مقدارش رو کم و زیاد کنین، مثلا بعضی ها هویج خام یا پخته رو رنده میکنن و استفاده میکنن، بعضی ها قارچ تفت داده شده به سالاد اضافه میکنن، بعضی ها موقع سرو کمی پنیر پارمزان رنده شده روی سالاد میریزن و...
  7. فرقی نمیکنه ذرت و نخود فرنگی هاتون کنسروی باشه یا توی خونه خودتون پخته باشین.
  8. برای خوشمزه تر شدن سالاد میتونید کمی هم ژامبون مرغ به سالاد اضافه کنید.
  9. این مقدار مواد با توجه به ظرفی که میخواین سالاد رو سرو کنید برای درست کردن سالاد ماکارونی با مرغ برای 8 الی 10 نفر کافی میباشد، برای تعداد بیشتر مثلا برای 16 تا 20 نفر مقدار مواد رو 2 برابر کنید و برای تعدا کمتر مثلا برای 4 تا 6 نفر مقدار مواد رو نصف کنید.
طرز تهیه سالاد ماکارونی با کالباس برای 8 تا 10 نفر طرز تهیه زرشک پلو با مرغ رستورانی برای 20 تا 25 نفر

طرز تهیه سالاد ماکارونی دونفره با مرغ

به ازای هر نفر 100 گرم ماکارونی و 100 گرم مرغ در نظر بگیرید بقیه مخلفات و سس هم به ذائقه خودتون مربوطه، هر کدوم از مخلفات رو هر چقدر دوست دارید استفاده کنید.

نکته مهم درباره پختن ماکارونی

ماکارونی رو که ریختید داخل آبجوش با کفگیر 30 ثانیه هم بزنید تا ماکارونی ها از هم جدا بشن و به هم نچسبن، نیاز نیست روغن و نمک بزنید، بعد از 5 دقیقه کمی زردچوبه بزنید و دوباره 30 ثانیه هم بزنید و بعد از 10 دقیقه که ماکارونی ها پف کردن یدونه از ماکارونی ها رو با آب سرد کاملا بشورید. بعد بخورید اگر توی دهنتون کاملا له شد دیگه آبکش کنید اما اگر کمی سفت بود سه چهار دقیقه هم بذارید داخل آبجوش بمونه بعد دوباره با آب سرد یدونه رو بشورید و بخورید اگر به نظرتون کاملا پخته بود آبکش کنید و با آب سرد خوب بشورید و بذارید یخچال تا خنک بشه. اما نذارید کاملا سرد و خشک بشن چون حالت خمیری و چسبندگی پیدا میکنن باید کمی نم داشته باشن هر چند دقیقه یکبار یا با دست یا با کفگیر ماکارونی ها رو زیرورو کنید تا به هم نچسبن و یکنواخت سرد بشن. نکته: اگر ماکارونی هاتون رنگی بود از زردچوبه استفاده نکنید. نکته: من خودم چون مرغ آبپز رو دوست ندارم، واسه همین سینه مرغ رو به شکل مکعب هایی به اندازه 1 بند انگشت خرد میکنم و داخل تابه میریزم بعد 2 قاشق روغن زیتونِ بی بو، کمی زردچوبه، پودر سیر و پودر پیاز، فلفل سیاه، نمک و آبلیمو بهش اضافه میکنم و مخلوط میکنم تا همه مواد به خورده مرغ بره بعد درب تابه رو میذارم. ا ساعت میذارم استراحت کنه بعد از 1 ساعت تابه رو میذارم روی حرارت ملایم و درب تابه رو کاملا چِفت میکنم تا بخار از تابه بیرون نره و مرغ با بخار و آبِ خودش بپزه، وقتی کاملا پخت میذارم سرد میشه بعد به سالاد اضافه میکنم. تقریبا 15 تا 20 دقیقه طول میکشه تا مرغ بپزه، در آخر یکی دو قاشق روغن مایع داخلش میریزم تا کمی سرخ بشه، بعد داخل صافی میریزم تا اگر روغن داشت روغنش بره، اگر شما هم با این روش خواستید درست کنید اگر روغن زیتون رو دوست نداشتید میتونید حذفش کنید. بعد داخل صافی میریزم تا اگر روغن داشت روغنش بره، اگر شما هم با این روش خواستید درست کنید اگر روغن زیتون رو دوست نداشتید میتونید حذفش کنید. طرز تهیه سالاد سزار اصل با مرغ برای 8 تا 10 نفر طرز تهیه سالاد الویه با مرغ برای 8 تا 10 نفر

چیکار کنیم سس سالاد ماکارونی خیلی خوشمزه بشه ؟-طرز تهیه سس سالاد ماکارونی

چند تا رسپی گذاشتیم براتون ، هر کدام بابِ میلتون بود درست کنید.
  1. ترکیبِ آبلیمو، نمک، فلفل سیاه، پودر آویشن و سس هزار جزیره یا سس مایونز
  2. ترکیبِ آبلیمو (کم)، فلفل سیاه، پودر سیر، نمک، پودر آویشن، ماست شیرین و سس خردل (کم) و سس مایونز
  3. ترکیبِ ماست پر چرب، آبلیمو (کم)، نمک، فلفل قرمز و سس مایونز
  4. برای سس رژیمی هم کمی فلفل سیاه، نمک، روغن زیتون و ماست کم چرب رو مخلوط کنید و استفاده کنید.

چگونه سالاد ماکارونی قالبی مجلسی درست کنیم؟-ایده تزیین سالاد برای تولد و مهمونی های دورهمی و خودمانی

سالاد ماکارونی جزو آیتم های پرطرفدار مراسمات تولد و دورهمی های دوستانه است، برای درست کردن سالاد ماکارونی قالبی وقتی ماکارونی و سس و مخلفاتش رو خوب مخلوط کردین داخل هر قالبی که مد نظرتونه یه نایلون تمیز رو داخل قالب مورد نظرتون بندازین به طوری که لبه های پلاستیک از داخل قالب بیرون باشه. بعد سالاد رو داخل قالب بریزید و با کف قاشق کاملا سالاد رو فشار بدین تا به هم بچسبن، بعد روی قالب رو بپوشونید و دو سه ساعت بذارید داخل یخچال و موقع سرو یه دیس بذارید روی قالب و سالاد رو برگردونید داخل دیس، قالب و پلاستیک رو به آرامی از سالاد جدا کنید و روی سالاد رو به شکل دلخواه تزیین کرده و سرو کنید. نکته: توی قالب کمربندی هم میتونید انجام بدین، بازم باید پلاستیک بندازین، سالاد رو داخلش فشرده بکنین، بعد از یکی دو ساعت استراحت داخل یخچال یه دیس بذارید روی قالب و قالب رو برگردونید و کمربندش رو باز کنید و از سالاد جا کنید بعد پلاستیک رو بردارید. طرز تهیه سالاد ماکارونی مخصوص-راز خوشمزگی سالاد ماکارونی طرز تهیه سالاد ماکارونی با سیب زمینی-عکس سالاد ماکارونی-طرز تهیه سالاد ماکارونی دونفره با مرغ-تزیین سالاد ماکارونی مجلسی

طرز تهیه سالاد ماکارونی قالبی تک نفره-تزیین سالاد ماکارونی برای تولد

برای درست کردن سالاد ماکارونی قالبی تکنفره که بهترین ایده برای تولد فرزندانتون هست، میتونید با همین روش توی ظرف های سیلیکونی و ژله و حتی مافین، سالاد ماکارونی قالبی تکنفره تهیه کنید، فقط حتما از پلاستیک استفاده کنید. یا میتونید از فروشگاههای لوازم قنادی فروشی لیوان های دسر شیشه ای یا طلقی یکبار مصرف بخرید و سالاد رو داخلش بریزید. طرز تهیه سالاد ماکارونی قالبی تک نفره-تزیین سالاد ماکارونی برای تولد- تزیین سالاد ماکارونی پروانه ای طرز تهیه سالاد ماکارونی ساده-طرز تهیه سالاد ماکارونی دونفره-طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ-تزیین مجلسی سالاد ماکارونی برای تولد

طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ و پیازچه

برای درست کردن سالاد ماکارونی با پیازجه 3 تا پیازچه رو حلقه حلقه برش بزنید و داخل سالاد بریزید. چطور رولت کالباس مجلسی درست کنم چطور برای 8 نفر ذرت مکزیکی خانگی با قارچ و کالباس درست کنم؟

سالاد ماکارونی با مرغ و پنیر پیتزا

منظور از پنیر پیتزا همون پنیر پارمزان و پنیر چدار میتونید داخل سالاد بریزید.

طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ و ذرت

ذرت رو یا خودتون بخاپز کنید و یا از ذرت های کنسروی پخته شده استفاده کنید.

طرز تهیه سالاد ماکارونی با تن ماهی

برای درست کردن سالاد ماکارونی با تن ماهی بجای مرغ به همان اندازه از تن ماهی استفاده کنید، فقط روغن تن ماهی رو حتما بگیرید و اگر شور بود از نمک کمتری برای سالاد استفاده کنید.

طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ و سیب زمینی برای 8 تا 10 نفر

برای درست کردن سالاد ماکارونی با مرغ و سیب زمینی برای 8 تا 10 نفر 3 عدد سیب زمینی متوسط آبپز کنید، بعد از آبپز کردن بذارید کاملا سرد بشن بعد به شکل نگینی درشت خرد کنید، فقط حواستون باشه اونقدر نپزید که له بشن.

طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ و قارچ

به اندازه دلخواه قارچ رو ورقه کنید و تفت بدین بعد به سالاد اضافه کنید، من خودم قارچ ها رو با مرغ تفت میدم، قارچ فقط چون آب میندازه باید بذارید کاملا آبش بره بعد بمرغ رو داخلش بریزید و چند دقیقه با حرارت کم تفت بدین بعد بذارین سرد بشه و استفاده کنید. طرز تهیه خمیر پیتزا خانگی با شیر برای دو نفر طرز تهیه خمیر جادویی

طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ و فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای رو هم میتونید در زمان پختن مرغ داخل قابلمه بریزید و مرغ رو طعم دار کنید هم چند تا فلفل دلمه ای رنگی رو نگینی خرد کنید و داخل سالاد بریزید.

تفاوت پاستا با ماکارونی

پاستا به یک غذای ایتالیایی گفته می شود که اصطلاحا به معنای خمیر است و تمامی فرآورده‌های خمیری حاصل از آرد گندم را شامل می‌شود. تنوع پاستا بسیار زیاد است و یکی از معروف‌ ترین شکل‌ های آن ماکارونی است. این خمیر با آب، آرد و تخم مرغ ترکیب شده و از آن اشکال متفاوتی را تولید می‌کنند. اگر بخواهیم برخی دیگر از انواع پاستا را نام ببریم می‌توانیم به اسپاگتی، نودل و لازانیا اشاره کنیم. در حالیکه ماکارونی یکی از انواع پاستاست، بهترین و ساده‌ترین تعریفی که می‌توانیم از ماکارونی داشته باشیم به این صورت است: ماکارونی یک پاستای خشک است. نتیجه اخلاقی ??: سالاد ماکارونی با مرغ درسته، نه پاستا با مرغ..

ایده و جدیدترین عکس تزیین سالاد ماکارونی

سالاد ماکارونی برای 10 نفر-راز خوشمزگی سالاد ماکارونی-طرز تهیه-سالاد ماکارونی مخصوص طرز تهیه سالاد ماکارونی ساده با مرغ مجلسی برای 8 نفر-طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ و قارچ رستورانی برای 10 نفر طرز تهیه سالاد ماکارونی مجلسی-طرز تهیه سالاد ماکارونی مخصوص-سالاد ماکارونی با مرغ و هویج مواد سالاد ماکارونی-فوت و فن مهم و راز خوشمزگی سالاد ماکارونی فست فودی و رستورانی-عکس تزیین سالاد ماکارونی قالبی طرز تهیه پاستا ساده با مرغ و قارچ-طرز تهیه پاستا ساده با مرغ و خامه طرز تهیه پاستا ساده با قارچ-طرز تهیه پاستا ساده با مرغ و پنیر پیتزا-طرز تهیه پاستا ساده با مرغ بدون خامه برای 8 تا 10 نفر سالاد ماکارونی برای مهمانی-نحوه برگرداندن سالاد ماکارونی از قالب-سالاد ماکارونی قالبی عکس سالاد ماکارونی-طرز تهیه سالاد ماکارونی-سالاد ماکارونی جذاب-تزیین سالادماکارونی قالبی-زیباترین تزیین سالاد ماکارونی چگونه سالاد ماکارونی قالبی درست کنیم؟-سالاد ماکارونی قالبی-تزیین سالاد ماکارونی ویژه تولد و مهمانی سالاد ماکارونی با مرغ و فلفل دلمه ای-طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ و هویج-سالاد ماکارونی با مرغ و قارچ برای 8 تا 10 نفر
نظرات: 0 مشاهده