سبک‌های معماری متنوع هتل الماس 2 مشهد را قبل از رزرو حتما ببینید

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل الماس 2 مشهد یک دایره المعارف جامع از سبک‌های معماری پرآوازه جهانی از سبک تمدن قاره سیاه تا سبک معماری هنرمندان عصر صفوی هستند. به عبارت ساده‌تر اتاق‌های هتل شامل اتاق امپریال، اتاق دوتخته برلیان، سوئیت یکخوابه، اتاق کانکت، اتاق دوتخته، سوئیت پرزیدنت و سوئیت هانی مون می‌شود که در هر کدام از آن‌ها می‌توان تمدن گوشه‌ای از جهان را به نظاره نشست. در ادامه با ما همراه شوید تا امکانات اتاق‌های هتل الماس 2 مشهد را بیشتر بشناسید. رزرو هتل الماس 2 مشهد رزرو هتل الماس 2 مشهد

 اتاق‌های سبک تمدن آفریقا

اتاق‌هایی که می‌توان نشانه‌هایی از تمدن آفریقا را در آن‌ها مشاهده کرد؛ شامل اتاق امپریال، اتاق دوتخته برلیان، سوئیت یکخوابه، اتاق کانکت و اتاق دوتخته می‌شوند. آنچه در تمام این اتاق‌ها مشترک است، دکوراسیون و طراحی داخلی است که رنگ قهوه‌ای و طلایی در آن‌ها خودنمایی می‌کند. به علاوه نقش‌هایی از ماسک‌های مراسم بالماسکه آفریقا نیز بر دیوارها برجسته شده است. گویی در قلب آفریقا هستید و قرار است طعم بودن در یک سرزمین کهن و استفاده از خدمات و امکانات روز را یکجا بچشید. از فضای مهیج اتاق‌ها که بگذریم، امکانات هم در آنها مشترک است. الماس 2 از مجموعه‌های هتل الماس مشهد توانسته بهترین امکانات را در اتاق‌های خود جای دهد. در همه آن‌ها شما به تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، سرویس چای و قهوه، صندوق امانات الکترونیکی، یخچال و مینی بار، میز آرایش و میز تحریر، سرویس بهداشتی و حمام مجهز به کابین دوش و سشوار دسترسی خواهید داشت. البته بدون شک وسعت و ظرفیت اتاق‌ها متفاوت است. برای مثال اتاق امپریال یک تخت دونفره دارد؛ اما می‌تواند پذیرای 3 نفر باشد. اتاق کانکت هم یک تخت دونفره و دو تخت یک نفره دارد و برای اقامت خانوادگی مناسب است.

اتاق‌های سبک تمدن ایتالیا

از آفریقا یک مسیر طولانی را طی می‌کنیم و مهمان سوئیت‌های ایتالیایی هتل می‌شویم. همه چیز در این اتاق‌ها طوری طراحی شده که حس کنید در ونیز و سوار بر قایق هستید یا اینکه به تماشای شکوه تاریخ در بنای کولوسئوم ایستاده‌اید. تصویری از ونیز و بنای تاریخی کولوسئوم بر دیوارها نقش بسته است و آبی آسمان ونیز بر سقف اتاق، آرامش این شهر را با خود همراه می‌آورد. ضمن اینکه معماری و گچ بری‌های اتاق هم با الهام از سبک ایتالیایی‌های خوش سلیقه طراحی شده است. در اتاق‌های سبک ایتالیایی هم چه امپریال باشند و چه دوتخته برلیان، همه امکانات در اختیار شما گذاشته شده است. کابین دوش، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال و مینی بار، سرویس تهیه چای و قهوه، میز آرایش و البته اینترنت که خیلی‌ها بدون آن نمی‌توانند روز خود را شب کنند! یک نکته دیگر که باید در مورد اتاق‌های سبک ایتالیایی بدانید این است که متراژ آنها با هم تفاوت دارد؛ مثلا اتاق امپریال 40 متر است و یک تخت دونفره دارد. در حالی که اتاق دوتخته، جمع و جور است و 26 متر مربع مساحت دارد. رزرو اتاق هتل الماس 2 مشهد رزرو اتاق هتل الماس 2 مشهد

اتاق‌های سبک تمدن ایران باستان

حتی اگر تمام تمدن‌های باستانی را کنار هم قرار دهیم، بدون تمدن ایران باستان چیزی کم است. در هتل الماس 2 مشهد هم بخشی از اتاق‌ها به این سبک غنی اختصاص داده شده اند؛ سوئیت‌های پرزیدنت، هانی مون و یکخوابه به اضافه اتاق‌های کانکت و اتاق‌های دوتخته. این اتاق‌ها همانطور که باید انتظار داشته باشید، از سبک معماری پاسارگاد الهام گرفته‌اند. نگاهی به گچبری‌های روی دیوارها و سقف خود گویای این موضوع است. نورپردازی اتاق هم به نوعی رنگ پرده‌ها، مبلمان و روتختی را برجسته کرده است. کوچک‌ترین واحدهای سبک ایران باستان سوئیت‌های یکخوابه هستند که 26 متر مربع مساحت دارند. اتاق کانکت نیز با 56 متر وسیع‌ترین واحدهای این مجموعه هستند. البته امکانات واحدها مشابه است و همگی به یخچال، مینی بار، صندوق امانات، میز آرایش و میز تحریر، تلویزیون، کابین دوش و سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی مجهز هستند. اما به نظر می‌رسد چشمگیرترین واحد این مجموعه سوئیت هانی مون باشد که فضای آن برای سپری کردن یک ماه عسل رؤیایی طراحی شده است.

اتاق‌های سبک تمدن صفویه

از معماری ایران باستان به سراغ معماری معاصر ایران و عصر صفویه می‌رویم. سوئیت‌های پرزیدنت، هانی‌مون و یکخوابه و اتاق‌های کانکت و اتاق دوتخته سبک صفوی مثل تمام واحدها امکانات رفاهی کامل دارند. صندوق امانات، میز آرایش، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، یخچال و مینی بار از آن جمله هستند. آینه کاری‌های دیوار و سقف به اضافه تلفیقی از فیروزه‌ای و سرخ نمادهای معماری عصر صفوی هستند.

اتاق‌های سبک تمدن تایلند

تمدن تایلند با رنگ‌های گرم و صمیمی شناخته شده است. رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد را می‌توان به وفور در بناهای آسیای جنوب شرقی دید. در اتاق‌های هتل الماس 2 مشهد که با الهام از سبک تایلندی ساخته شده‌اند هم رنگ‌های گرم حضور پر شوری دارند. مبلمان لوکس، پرده‌های شیک و حتی موکت کف اتاق رنگ سرخ و خردلی را به شیوه‌ای دلنشین در هم آمیخته‌اند؛ گویی فرسنگ‌ها دورتر و در یکی از هتل‌های شرق آسیا هستید. اما تنها نماینده معماری شرقی در این اتاق‌ها، رنگ ها نیستند؛ نقش‌ها و گچبری‌های روی دیوار و سقف نیز کاملا متأثر از سبک تمدن تایلند هستند. واحدهای مجموعه سبک تایلندی شامل اتاق‌های امپریال، دوتخته برلیان، کانکت، دوتخته و سوئیت یکخوابه می‌شوند. بابت امکانات خیالتان راحت باشد؛ هم تلویزیون، اینترنت، یخچال، مینی بار و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق است و هم سرویس چای و قهوه، کابین دوش، میز آرایش و میز تحریر. نکته دیگری که باید در مورد این اتاق‌ها بدانید این است که مشابه سایر مجموعه‌ها، مساحت و ظرفیت این اتاق‌ها هم متغیر است. برای مثال اتاق امپریال 28 متر مربع است و ایده آل برای یک اقامت دونفره. اما اتاق دوتخته برلیان که ظرفیت دو نفر را دارد، کمی بزرگ‌تر است.

اتاق‌های سبک تمدن ترکیه

مجموعه اتاق‌های سبک تمدن ترکیه شامل سوئیت پرزیدنت و یکخوابه و اتاق‌های امپریال، دوتخته برلیان، کانکت و دوتخته می‌شوند. حال و هوای این اتاق‌ها درست شبیه حال و هوای کاخ‌های امپراطوری عثمانی است. رنگ فیروزه‌ای درباری دیوارها، سقف، مبلمان و پرده‌ها هم آرامش بخش هستند و هم یادآور شکوه کاخ‌ها. در برخی از اتاق‌ها طاق نماهایی با کاشی کاری‌های فیروزه‌ای پررنگ دیده می‌شود و تختخواب‌ها مثل تخت شاهان، تزئینات مجللی دارند. امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌های ترکی کامل است؛ کابین دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، مینی بار، یخچال، تلویزیون، اینترنت، صندوق امانات، میز آرایش، میز تحریر و سرویس چای و قهوه. فقط بزرگی و کوچکی اتاق‌ها با هم تفاوت دارد. مثلا سوئیت یکخوابه با اینکه یک نفره است، 38 متری است، ولی اتاق امپریال، دوتخته است و 32 متر مربع مساحت دارد. اتاق هتل الماس 2 مشهد اتاق هتل الماس 2 مشهد

اتاق‌های سبک تمدن روسیه

برخی از اتاق‌های امپریال، دوتخته برلیان، دوتخته و کانکت و سوئیت یکخوابه هتل الماس 2 مشهد به سبک روسی طراحی شده‌اند. ویژگی بارز این سبک طیفی از رنگ‌های سبز است که بر دیوارها، پرده‌ها، مبلمان، روتختی و حتی موکت کف اتاق جلوه‌گر شده است. نقش و نگارهای روی دیوارها نیز از کاخ‌های سن پترزبوگ و مسکو الهام گرفته شده‌اند. به علاوه لوستر شیک، آباژورهای روی میزها و آباژورهای سقفی به شکل زیبایی نور اتاق‌ها را تأمین کرده‌اند. مثل سایر اتاق‌های هتل، واحدهای مجموعه روسی هم به امکانات رفاهی کامل مجهز شده اند. هر چند اتاق‌ها مساحت متفاوتی از 26 تا 56 متر مربع دارند؛ اما مقدمات آسایش در همه آن‌ها وجود دارد. یخچال و مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، میز آرایش، میز مطالعه و یک حمام با تمام امکانات از آن جمله هستند.

اتاق‌های سبک تمدن عرب

در اتاق‌های امپریال، دوتخته برلیان، کانکت، دوتخته و سوئیت یکخوابه هتل الماس 2 که به سبک عربی طراحی شده اند، تلفیق رنگ فیروزه‌ ای درباری و فیروزه ای پر رنگ برجسته است. این رنگ‌ها بر روتختی، پرده‌ها، مبلمان و حتی کوسن‌های روی تخت زده شده و با نورپردازی زیبای اتاق شکوه خاصی پیدا کرده اند. خوشبختانه قاعده امکانات رفاهی کامل در واحدهای این مجموعه نیز رعایت شده است. اینترنت، تلویزیون، یخچال، مینی بار، صندوق امانات، سرویس تهیه چای و قهوه، میز آرایش و کابین دوش در حمام.

اتاق‌های سبک تمدن هند

سبک‌های معماری آسیایی عموما از رنگ‌های گرم و پرشور بهره برده‌اند. سبک هندی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در اتاق‌های سبک تمدن هند گچبری‌ها و طاق نماهای زیبا با رنگ عنابی پرده‌ها و مبلمان درهم آمیخته‌اند. نورپردازی هم در خلق فضای مجلل این اتاق نقش مهمی دارد. مثل سایر واحدهای هتل الماس 2، امکانات اتاق‌های هندی نیز کامل و جامع است. تلویزیون، اینترنت وای فای، صندوق امانات، میز آرایش و سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی بخشی از این تسهیلات هستند که در اتاق‌های امپریال، دوتخته برلیان، کانکت، دوتخته و سوئیت یکخوابه مهیا شده‌اند. رزرو اتاق در هتل الماس 2 مشهد رزرو اتاق در هتل الماس 2 مشهد

رزرو هتل الماس 2 مشهد با جااینجاس

هتل الماس 2 مشهد با واحدهای اقامتی متنوع خود یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های همچون هتل قصر طلایی مشهد است. اگر قصد تجربه اقامت در این هتل بی‌نظیر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات سایت جااینجاس استفاده کنید. جااینجاس به شما این امکان را می‌دهد تا مشخصات هتل همچون لیست اتاق‌ها به همراه قیمت، آدرس، فاصله از نقاط گردشگری مهم شهر مشهد، تصاویر، قوانین و تجربه میهمانان قبلی هتل الماس 2 مشهد را به طور کامل بررسی کرده و سپس اقدام به رزرو هتل نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جااینجاس www. Jainjas.com  مراجعه نمایید.
نظرات: 0 مشاهده