تعبیر خواب کور شدن - لیستِ 53 معنیِ کاملِ دیدن نابینا شدن در خواب

دیدن کور شدن در خواب بسیار ناراحت کننده است و معمولا هم معنی مثبتی ندارد.این خواب می تواند به معنی انجام کارهایی باشد که باعث به دردسر افتادن شما شده است . در حالت کلی جزئیات خوابی که در مورد کور شدن می بینیم می تواند بر روی معنی آن به شدت تاثیر گذار باشد. به همین دلیل همیشه توصیه می شود قبل از معنی کردن هر خوابی ، ابتدا تا جایی که می توانید سعی کنید جزئیات بیشتری را به خاطر بیاورید. به همین دلیل اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه دوست دارید معنی خوابهایتان را بدانید ، می توانید یک قلم و کاغذ در اتاق خوابتان داشته باشید تا اگر خوابی دیدید که معنی آن برایتان مهم بود ، به محض بیدار شدن هر آنچیزی را که به یاد می آورید یادداشت کنید. چرا که هر چقدر زمان بیشتری از بیدار شدنتان بگذرد ، میزان بیشتری از خوابتان را فراموش خواهید کرد.در حالت کلی دیدن خواب کور شدن می تواند نماد حالات زیر باشد:
کورکورانه اعتماد می کنید شما معمولا به همه اعتماد می کنید و مدام هم از این بابت ضربه می خورید.از این مورد ناراحت هستید و همیشه تصمیم می گیرید که این رفتارتان را اصلاح کنید ولی تا حالا موفق به این کار نشده اید و مدام اعتماد می کنید و مدام از اعتماد شما سوء استفاده می شود. با وجود اینکه این اعتماد کردن نشانه ای از مهربانی و صداقت شماست ولی خوب می دانید که دیگران این رفتار شما را مهربانی و صداقت نمی دانند و شما را به عنوان یک فرد ساده لوح می شناسند و یه همین دلیل مدام تلاش می کنند که از شما سوء استفاده کنند. چیزی که شما را ناراحت می کند این است که در مورد شما بد فکر می کنند و شما را ساده لوح فرض کرده اند.
استعدادهای خودتان را نمی بینید شما به خودتان اعتماد ندارید و اعتماد به نفستان بسیار پایین است . توانایی های خودتان را دست کم می گیرید و به همین دلیل بسیاری از کارها را انجام نمی دهید و از دیگران عقب می مانید. فرصت های پیشرفت را یکی پس از دیگری از دست می دهید چرا که فکر می کنید قدرت و مهارت لازم برای استفاده از این فرصت ها را ندارید.
قدر یک فرد خوب را نمی دانید  کسی در نزدیکی شما وجود دارد که مدام به فکر شماست و برای رفاه و راحتی شما هر کاری که از دستش بر می آید انجام می دهد. این فرد بسیار به درد شما می خورد و حضور او در کنار شما باعث پیشرفتتان است . ولی شما قدر زحمات او را نمی دانید و در حال آزار دادن او هستید. ضمیرناخودآگاه شما حس کرده است که بزودی این فرد را از دست خواهید داد و بسیار ناراحت و پشیمان خواهید شد.شما بیش از حد با او بد اخلاقی می کنید و کمی مغرور شده اید . بهتر است تا دیر نشده ، در رفتارتان تغییر ایجاد کنید. تعبیر خواب کور شدن - لیستِ 53 معنیِ کاملِ دیدن نابینا شدن در خواب تعبیر خواب کور شدن - لیستِ 53 معنیِ کاملِ دیدن نابینا شدن در خواب

تعبیر خواب کور و نابینا شدن

این خواب می تواند معانی بسیار زیادی داشته باشد که در ادامه این مطلب به برخی از آنها اشاره شده است ، لطفا با ما همراه باشید:

تعبیر خواب کور شدن از یک چشم

اگر در خواب ببینید که یک چشم شما نابینا شده است می تواند به این معنی باشد که شما فردی هستید که به راحتی به دیگران اعتماد می کنید ولی مدتی است که متوجه شده اید برخی از اطرافیانتان از این اعتماد شما سوء استفاده می کنند. همین باعث شده است که احساس ناامنی کنید و کمی اعتمادتان را به دیگران از دست بدهید.

اگر در خواب ببینید که نمی توانید چشمتان را باز کنید

می تواند به این معنی باشد که اتفاقی در زندگی شما افتاده است که دوست ندارید آن را قبول کنید .با وجود اینکه تمام نشانه ها و علائم ثابت می کنند که این اتفاق افتاده است ولی شما به هر دلیلی دوست ندارید این مورد را قبول کنید. برای مثال ممکن است به شما خیانت جنسی شده است و تمام نشانه ها هم این موضوع را ثابت می کند ولی شما به هر دلیلی دوست ندارید این خیانت را باور کنید و عمدا آن را نادیده می گیرید. ضمیر ناخودآگاه شما از این موضوع در فشار است و توسط این خواب این مورد را به شما اعلام می کند. همچنین بخوانید : تعبیر خواب خیانت

اگر در خواب ببینید که همه چیز را تار می بینید

می تواند نمادی از این موضوع باشد که به کسی شک کرده اید و فکر می کنید که در حال سوء استفاده کردن و خیانت کردن به شماست . شما به هیچ عنوان از او این انتظار را نداشتید و نمی توانید باور کنید که او این کار را با شما کرده باشد. هنوز از این بابت مطمئن نیستید و دوست دارید که اشتباه کرده باشید و این اتفاق نیافتاده باشد .

اگر مرد هستید و در خواب ببینید که کور شدید

می تواند نمادی از مشکلات مالی در آینده نزدیک باشد. شما در مورد پول و کار ، هیچ برنامه ریزی دقیق و مناسبی ندارید. مخارج و درآمدهای شما هیچ تناسبی با یکدیگر ندارند و تقریبا بدون برنامه در حال خرج کردن هستید. نگران هستید که در آینده دچار مشکل مالی شوید ولی هر کاری می کنید نمی توانید مدیریت مالی درست و حسابی داشته باشید . همچنین بخوانید : تعبیر خواب پول

اگر باردار هستید و در خواب ببینید که کور شده اید

می تواند نمادی از عدم اطمینان شما بخاطر بچه دار شدن باشد. شما نگران آینده خودتان و بچه تان هستید و حس می کنید که شاید زمان مناسبی برای بچه دار شدن را انتخاب نکرده اید. در زمان های قدیم اعتقاد بر این بود که دیدن کور شدن در خواب در دوران بارداری می تواند نمادی از دختر بودن نوزاد باشد که کاملا مشخص است این اعتقاد تحت تاثیر تعصب به نوزاد پسر به وجود آمده بوده و نمی تواند درست باشد. همچنین بخوانید : تعبیر خواب بارداری

اگر در خواب ببیند که در هنگام راه رفتن یا رانندگی ، ناگهان نابینا شدید

می تواند به این معنی باشد که برای رسیدن به هدفی بزرگ و خوب ، در حال تلاش زیاد هستید ولی در وسط راه کمی از این بابت دودل شده اید که آیا این هدف برای شما مناسب است یا نه . به همین دلیل کمی از ادامه راه دلسرد شده اید و میزان تلاشتان را بسیار کم کرده اید.

اگر ببینید که چشمانتان را بسته اید

می تواند به این معنی باشد که شما در یک موضوع خاص در حال گول زدن خودتان هستید و عمدا نمی خواهید که واقعیتی را قبول کنید. شما نمی توانید و یا به هر دلیلی دوست ندارید این واقعیت را قبول کنید. شاید قبول آن به نفع شما نیست . شما از حل کردن مشکلی خاص در حال فرار کردن هستید و از زیر آن شانه خالی می کنید. ولی خودتان هم می دانید که در نهایت مجبور هستید با این مشکل روبرو شده و آن را حل کنید. /

اگر در خواب ببینید که همه چیز را سیاه و سفید می بینید

این در خواب بتوانیم رنگها را تشخیص دهیم هنوز به صورت کامل مشخص نیست . برخی از دانشمندان اعتقاد دارند که ما در خواب قادر به تشخیص رنگ نیستیم و همه خوابها سیاه و سفید هستند. در هر صورت اگر در خواب احساس کنید که قادر به تشخیص رنگ نیستید می تواند نمادی از ناراحتی و احساس ناامیدی شما نسبت به آینده باشد. حس می کنید که افسرده شده اید و چیزی نمی تواند شما را شاد کند.

تعبیر خواب کور بودن و کمک گرفتن از دیگران

اگر در خواب ببینید که کور هستید و دیگران به شما کمک می کنند و راه را به شما نشان می دهند می تواند نمادی از این باشد که حس می کنید کنترل زندگیتان را از دست داده اید و نمی توانید به راحتی و مستقل تصمیم گیری کنید.دیگران به راحتی می تواند برای شما تصمیم گیری کنند و تصمیمات شما را خیلی راحت می توانند عوض کنند.

اگر ببینید نور زیاد شما را کور کرده است

اگر در خواب ببینید که نوز زیاد باعث شده است که جایی را نبینید می تواند به این معنی باشد که شما در مقابل یک واقعیت بزرگ قرار گرفته اید و هر چقدر تلاش می کنید که این واقعیت را قبول نکنید ، موفق نمی شوید و هیچ چاره ای جز قبول آن ندارید.

تعبیر خواب کودک نابینا و کور

اگر در خواب یک کودک نابینا ببینید می تواند نمادی از این باشد که خاطرات بدی در گذشت داشته اید و کودکی سختی را پشت سرگذاشته اید . حالا مدام در حال مرور کردن آن خاطرات بد هستید و مدام وقت و انرژی خودتان را صرف فکر کردن به آنها می کنید. این کار باعث شده است که در زندگی عقب بمانید و هیچ انگیزه ای برای پیشرفت کردن و شاد بودن نداشته باشید.
نظرات: 2 مشاهده