تعبیر خواب غرق شدن - لیست 41 معنی کامل دیدن غرق شدن در خواب

دیدن غرق شدن در خواب می تواند بسیار ناراحت کننده و استرس زا باشد.این خواب معمولا نمادی از تلاش برای فرار از مشکلی بزرگ است . برای رسیدن به چیزی شدیدا در حال تلاش هستید و سعی می کنید که ناامید نشوید. شما حس می کنید که هر لحظه ممکن است شکست بخورید و دیگر قادر به ادامه راه نباشید ولی تا آخرین لحظه به تلاش ادامه می دهید چرا که حس می کنید چاره ای جز این ندارید. در هر صورت جزئیات خوابی که می بینیم می تواند بر روی معنی آن شدیدا تاثیر گذار باشد . به همین دلیل همیشه توصیه می شود قبل از معنی کردن خوابهایتان ، سعی کنید تا جایی که می توانید جزئیات بیشتری از خوابتان را به یاد بیاورید. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید معنی بیشتر خوابهایتان را بدانید ، می توانید یک قلم و کاغذ در اتاق خوابتان داشته باشید تا اگر خوابی دیدید که معنی آن برایتان بسیار مهم بود ، به محض بیدار شدن هر آنچیزی را که به یاد می آورید یادداشت کنید. چرا که هر چقدر زمان بیشتری از بیدار شدن بگذرد ، میزان بیشتری از خوابتان را فراموش خواهید کرد . در حالت کلی دیدن این خواب می تواند نمادی حالات زیر باشد: تعبیر خواب غرق شدن - لیست 41 معنی کامل دیدن غرق شدن در خواب تعبیر خواب غرق شدن - لیست 41 معنی کامل دیدن غرق شدن در خواب
احساس خفگی می کنید دیدن غرق شدن در خواب در برخی از موارد می تواند نمادی از حس خفگی و بیچارگی در زندگی واقعی باشد . حس می کنید که مسئولیت هایی دارید که از توان شما خارج هستند و در حال له شدن در زیر بار این مسئولیت ها هستید.حس می کنید هیچ راه فراری ندارید و دیر یا زود زیر بار این مسئولیت ها خفه خواهید شد.
کنترل همه چیز را از دست داده اید حس می کنید که در زندگی ، کنترل هیچ چیز دست شما نیست . دیگران بجای شما تصمیم می گیرند و نظر و خواست شما کوچکترین اهمیت برای آنها ندارد. یا ممکن است مشکلات بسیار بزرگی برایتان پیش امده است که نمی دانید انها را چگونه باید حل کنید و فقط در حال تحمل کردن هستید. هیچ راه فراری از این وضعیت ندارید و فقط منتظر هستید تا ببینید چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد و شاید معجزه ای اتفاق بیافتد و بتوانید از این وضع خلاص شوید. هر چقدر بیشتر تلاش می کنید ، کمتر موفق می شوید.
خودتان را گم کرده اید اصلا نمی دانید که از این دنیا چه می خواهید و چه کار باید انجام دهید. کاملا بدون هدف و بدون برنامه زندگی می کنید و فقط در حال وقت گذراندن هستید. هیچ تصوری از آینده ندارید و نمی دانید که دقیقا چه اتفاقی خواهد افتاده و خودتان در این اتفاقات چه نقشی خواهید داشت . کاملا سردرگم و گیج شده اید.
سرشار از احساسات منفی هستید احساسات منفی شما را محاصره کرده اند . خبری از دلخوشی و امید نیست . خودتان هم دوست دارید ناراحتی ها و مشکلات را بزرگتر کنید. به مشکلات و درد و رنج معتاد شده اید و هیچ تصوری از دنیای بدون مشکل و بدون ناراحتی و استرس ندارید. به هیچ عنوان احساس شادی و نشاط نمی کنید. مشکلات و خاطرات گذشته را مدام مرور می کنید و مدام از اول برای آنها غصه می خورید . با وجود اینکه خودتان هم از این رفتار خسته شده اید ولی نمی توانید رفتارتان را تغییر دهید.

تعبیر خواب غرق شدن

این خواب می تواند معانی بسیار زیادی داشته باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهد شد . لطفا با ما همراه باشید .

تعبیر خواب غرق شدن خودم

اگر در خواب ببینید که در حال غرق شدن هستید می تواند نشانه وجود احساسات بسیار منفی و ناتوان کننده باشد . شما بسیار غمگین و افسرده هستید و به شدت احساس بدبختی می کنید. حس می کنید که این بدبختی هیچگاه تمام نخواهند شد و شما تا آخر عمرتان روی خوشبختی و آرامش را نخواهید دید . شاید بهتر باشد که با یک روانشناس مشورت کنید.

 تعبیر خواب غرق شدن کسی

اگر در خواب غرق شدن کس دیگری جز خودتان را ببینید می تواند به این معنی باشد که در حال تلاش هستید که مشکل بزرگی را حل کنید ولی خودتان هم می دانید که حل کردن این مشکل از توان شما خارج است . برای مثال ممکن است یکی از عزیزانتان بیماری سختی گرفته است که پزشکان هم برای این بیماری راه درمانی ندارند . شما مدام در تلاش هستید که به هر شکلی که ممکن است به ایشان کمک کنید ولی کاری از دستتان بر نمی آید .

اگر در خواب ببینید که کسی را غرق کردید

می تواند نمادی از حس تنفر و عصبانیت شدید شما باشد . شما از چیزی و یا از کسی ناراحت هستید و مدام به این فکر می کنید که باید به بدترین شکل ممکن از او انتقام بگیرید. این روزها هر کاری از شما ممکن است سر بزند و توانایی انجام بدترین کارها را دارید . بهتر است با کسی که به او اطمینان دارید مشورت کنید تا خدایی نکرده کاری انجام ندهید که بعدا باعث پشیمانی شود و هیچ راه بازگشتی برای شما وجود نداشته باشد. همچنین بخوانید : تعبیر خواب کشتن آدم

اگر ببینید که کسی را از غرق شدن نجات دادید

می تواند به این معنی باشد که نگران کسی هستید و دوست دارید به او کمک کنید. یکی از عزیزانتان دچار مشکل شده است و شما سخت تلاش می کنید که به او کمک کنید تا از این مشکل رها شود. در این کار تا حدودی موفق شده اید و امیدوار هستید که به زودی او را از این مشکل نجات دهید.

 تعبیر خواب غرق شدن یکی از اعضاء خانواده

اگر در خواب غرق شدن یکی از عزیزانتان مانند مادر، پدر ، خواهر یا برادر را ببینید می تواند به این معنی باشد که نگران او هستید. ممکن است مشکلی برای او پیش آمده است و یا دچار بیماری شده است که مدام نگران هستید خبر بدی از این بابت به شما داده شود. استرس و اضطراب بسیار بالایی دارید و مدام دلتان شور می زند.

تعبیر خواب غرق در اقیانوس

اکر در خواب ببینید که در اقیانوس در حال غرق شدن هستید می تواند به این معنی باشد که مشکلات بسیار بزرگی دارید که باعث شده اند از حل شدن آنها ناامید باشید. شما دیگر به فکر حل مشکلات نیستید و خودتان را کاملا رها کرده اید .خودتان را به زمان سپرده اید و دیگر برایتان مهم نیست که چه اتفاقی قرار است بیافتد.

تعبیر خواب غرق شدن در سیل

گذشته خوبی نداشتید و اشتباهات بسیار زیادی انجام داده اید. حس می کنید در حال حاضر نتیجه این اشتباهاتتان را می بینید و دردسرهایی که گریبانتان را گرفته اند بخاطر اشتباهات بدی هستند که در گذشته انجام داده اید. خودتان هم میدانید که تمام پل های پشت سرتان را خراب کرده اید و هیچ راهی برای جبران ندارید. همچنین بخوانید : تعبیر خواب مار ، تعبیر خواب شتر
نظرات: 0 مشاهده