بهترین دکتر زنان برای درمان عفونت واژن

آیا در مورد انواع عفونت واژن چیزی می‌دانید؟ آیا تا کنون به ‌عفونت‌های واژینال دچار شده‌اید؟ آیا تا به حال برای درمان عفونت زنان به متخصص مراجعه کردید؟ عفونت واژن از بیماری‌های التهابی شایع میان زنان است که نزدیک به یک‌سوم زنان در طول عمر خود آن را تجربه می‌کنند. به التهاب واژن (مهبل)، عفونت واژن یا واژینیت (vaginitis) می‌گویند که باعث ایجاد ترشح، درد و خارش در این ناحیه می‌شود. معمولا این التهاب به‌دلیل عفونت یا بهم‌خوردن تعادل طبیعی باکتری‌های واژن رخ می‌دهد. در ادامه این مقاله به بررسی انواع عفونت واژن و معرفی بهترین دکتر زنان برای عفونت در شهرهای مختلف ایران از جمله:(تهران، کرج ،اصفهان، مشهد، شیراز و ...)  می‌پردازیم. بهترین دکتر زنان برای درمان عفونت واژن بهترین دکتر زنان برای درمان عفونت واژن

علائم عفونت دستگاه تناسلی زنان

عفونت‌های مربوط به واژن دارای انواع مختلفی هستند و متناسب با نوع خود، علائم گوناگونی را هم دارند که هر کسی تمام علائم آن را تجربه نخواهد کرد. به عبارت دیگر، امکان این که در هر فردی با توجه به ‌شرایط بدنی که دارد نشانه‌های این بیماری ( انواع عفونت دستگاه تناسلی زنان) تفاوت داشته باشد، بسیار زیاد است. به همین دلیل ما تمامی علائم این بیماری را برای شما تشریح می‌کنیم اما این را بدانید که این علائم تنها علائم این بیماری نیستند بلکه گاهی اوقات ممکن است در بدن فردی بیماری واژینال به صورت پنهان وجود داشته باشد. به هر حال شما با دیدن هر کدام از علائم زیر باید به دکتر متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید و در صورت جدی بودن بیماری، روند درمان خود را پیش بگیرید:
  • ترشحات غلیظی که از واژن بیرون می‌آیند و اغلب تکه تکه هستند
  • سوزش در ادرار و به وجود آمدن زخم در ناحیه‌ی تناسلی
  • تورم، قرمز شدن و التهاب ناحیه‌ی خارجی دستگاه تناسلی و اطراف واژن
  • داشتن درد و سوزش به هنگام رابطه‌ی جنسی
  • دفع مدفوع با درد
  • درد در ناحیه ی زیر شکم و به وجود آمدن تهوع‌های شدید در بدن فرد
  • درد کهیر و وجود کهیر در ناحیه‌ی تناسلی

عفونت باکتریایی واژن

  • کلامیدیا: یکی از انواع بیماری‌های جنسی، بیماری کلامیدیا است. این بیماری باکتریایی اغلب از طریق رابطه‌ی واژینال، دهانی و مقعدی به وجود می‌آید و علائم خاصی ندارد اما اگر این بیماری شدت پیدا کند، ممکن است عفونت‌های واژینال را افزایش دهد و ترشحات غیر طبیعی واژن را نیز بالا ببرد. علاوه بر این، کلامیدیا دردهای لگن و خونریزی‌های داخلی واژن را هم به دنبال دارد اما از همه مهم‌تر این است که کلامیدیا منجر به ناباروری زنان و مردان می‌شود و ممکن است عقیم شدن را برای آن‌ها به دنبال داشته باشد. به همین دلیل در میان انواع عفونت دستگاه تناسلی زنان، این بیماری را از همه ‌مهم‌تر می‌دانند و درمان زود هنگام آن توسط یک متخصص زنان بسیار با اهمیت است.
انواع عفونت واژن انواع عفونت واژن
  • سوزاک: بیماری سوزاک نیز یکی دیگر از انواع عفونت دستگاه تناسلی زمان است که همزمان با کلامیدیا به وجود می‌آید. این بیماری که بیشتر در زنان دیده می‌شود، ترشحات غیر طبیعی واژن را به دنبال دارد. برخی از افراد دلیل به وجود امدن سوزاک را شنا کردن یا تماس اشیا مختلف آلوده با واژن می‌دانند. در صورتی که این بیماری از این طریق به وجود نمی‌آید.
  • سفلیس: سفلیس یکی دیگر از عفونت‌هایی است که در میان انواع عفونت دستگاه تناسلی زنان دیده می‌شود. سفلیس در اثر رابطه ‌جنسی‌ به وجود می‌آید و توسط دکتر زنان درمان می‌شود. این بیماری که قسمت‌های مختلف بدن را با زخم مواجه می‌کند، ممکن است در دوران جنینی هم از مادر به نوزاد منتقل شود و در زندگی آینده‌ی نوزاد هم دیده شود. سفلیس جزو بیماری‌هایی است که نشانه‌های آن در چهار مرحله خود را ‌نمایش می‌دهد. این مراحل به مراحل اولیه، ثانویه، پنهان و سوم تقسیم‌ می‌شوند و سیستم عصبی هر فرد بیماری را به خود درگیر می‌کنند. تب، سردرد، قرمز شدن واژن، کاهش وزن ناگهانی و درد مفاصل از جمله علائمی هستند که نشان از مبتلا شدن به سفلیس دارند.

برخی از داروها (پماد و قرص) که دکتر زنان برای درمان عفونت قارچی واژن تجویز می کنند:

  • ژل مترونیدازول
  • قرص مترونیدازول
  • کرم واژینال کلیندامایسین
  • کرم واژینال تریپل سولفات

عفونت ویروسی دستگاه تناسلی در زنان

  • تبخال تناسلی: در میان انواع عفونت زنان، تبخال تناسلی بیش از هر بیماری دیگری در چشم است. تبخال تناسلی که بر اثر وجود هرپس سیمپلکس در این ناحیه تشکیل می‌شود، اغلب بدون نشانه بروز پیدا می‌کند. یعنی فرد هیچ علائم و هیچ اطلاعی از وجود این بیماری در بدن خود ندارد. تبخال تناسلی بیماری خطرناکی است که قابلیت شیوع پیدا کردن هم دارد. طی رابطه‌ی جنسی، تمامی ویروس‌هایی که در بدن یک فرد وجود دارند، به بدن همسر هم انتقال پیدا می‌کنند و درد و سوزش را در بدن دو فرد به وجود می‌آورند. در این عفونت گاهی اوقات فرد از شدت درد ممکن است در راه رفتن هم مشکل پیدا کند که در چنین شرایطی باید حتما تحت نظر دکتر زنان، درمان گردد.

عفونت انگلی

عفونت‌های انگلی که در دستگاه تناسلی زنان رشد می‌کنند، فقط در یک نوع هستند که نام آن هم تریکومونیازیس است. نام این بیماری در حقیقت از نام انگلی که در آن وجود دارد، گرفته شده است. تریکومونیازیس نه تنها در واژن بلکه در سایر بخش‌های مخاطی بدن مثل گلو و دهان و رحم هم رشد می‌کند و می‌تواند درد رابطه‌ی جنسی را تا حد زیادی افزایش دهد. این عفونت‌ها ادرار را هم با سوزش همراه می‌کنند و حتی در موارد حادتر سبب خونریزی‌های رحم می‌شوند‌.

عفونت قارچی

یکی دیگر از انواع عفونت دستگاه‌ تناسلی زنان که ترشحات سفید رنگ واژن را افزایش می‌دهند و این ترشحات را با درد همراه‌‌ می‌کنند، عفونت ‌های انگلی هستند. بیماری‌هایی که از این نوع عفونت سرچشمه می‌گیرند، کاندیدیازیس نام دارند و در بدن انسان اختلال به وجود می‌آورند. این بیماری‌ها حتی ممکن است قارچ‌هایی را نیز در پوست نقاط مختلف بدن و زبان انسان به وجود بیاورند که در صورت بروز مشکلات این چنینی بیمار باید با مراجعه به دکتر زنان، بیماری خود را درمان کند. ناگفته نماند که اگر کاندیدیازیس در بدن پیشرفت کند، به عقیم شدن فرد می‌انجامد و مشکلاتی را به وجود می‌آورد که غیر قابل جبران هستند. پس در اسرع وقت نسبت به درمان این بیماری اقدام کنید.

برخی از داروها (پماد و قرص) که دکتر زنان برای درمان عفونت قارچی واژن تجویز می کنند:

  • کرم واژینال کلوتریمازول
  • قرص واژینال کلوتریمازول
  • کرم میکونازول واژینال
  • قرص واژینال نیستاتین
  • کپسول فلوکونازول

درمان انواع عفونت توسط پزشک زنان

وقتی اولین علائم عفونت واژن را دیدید حتما باید به پزشک مراجعه کنید. دکتر زنان ابتدا شما را معاینه کرده و متناسب با نوع عفونت واژن، برای شما دارو تجویز می‌کند.گاهی متخصصان زنان درخواست آزمایش‌های بیشتر مثل پاپ اسمیر یا سونوگرافی برای تشخیص بهتر مشکل می‌دهند. معاینه دکتر متخصص زنان برای درمان عفونت دستگاه تناسلی معاینه دکتر متخصص زنان برای درمان عفونت دستگاه تناسلی

دکتر زنان برای عفونت در تهران

یک متخصص زنان تهران، دکتری است که دوران پزشکی عمومی خود را گذرانیده‌است و برای تخصص زنان را انتخاب کرده‌است. این متخصص به درمان مشکلات و بیماری‌های زنان می‌پردازد و در رابطه با بارداری، زایمان، یائسگی، زندگی جنسی، بلوغ، پریود، نازایی و مسائل دیگر مطالعه کرده‌است و می‌تواند بیماری‌های مرتبط با آنها را تشخیص دهد و درمان کند دکتر مرضیه وحید دستجردی متخصص زنان و زایمان تهران شماره نظام پزشکی : ۲۵۰۶۱ آدرس مطب: فلکه دوم تهرانپارس - خیابان فرجام - خیابان باغدار نیا - جنب کلانتری 133 - بیمارستان رویین تن آرش دکتر افسانه مهرنامی تخصص زنان و زایمان در تهران شماره نظام پزشکی: 97754 آدرس: تهران ستارخان ابتدای باقرخان غربی پ 119 ساختمان پرهام ط 2 واحد 5 شماره تماس مطب: 66933906

دکتر زنان برای عفونت در کرج

دکتر زنان کرج یک متخصص است که دوره‌ی عمومی خود را طی کرده‌است و در رشته‌ی زنان و زایمان تخصص گرفته‌است. متخصص زنان در کرج، در محله های مختلف کرج مطب دارند. برای سهولت انتخاب پزشک زنان در کرج، خیابان مطب هر دکتر در کارت دکتر در لیست دکتر زنان کرج در دسترس است. دکتر لیلا قربانی تخصص زنان و زایمان و نازایی کرج فلوشیپ اورولوژی زنان و جراحی ترمیمی لگن کد نظام پزشکی: ۱۰۱۵۰۲ آدرس:کرج، جهانشهر، بلوار جمهوری، بالاتر از میدان سپاه، جنب بانک پاسارگاد، کوچه مینا شکری، پلاک 31، طبقه دوم تلفن: ۰۲۶۳۴۲۱۸۹۳۰-۰۲۶۳۴۲۱۸۹۲۵-۰۹۳۷۵۸۴۳۶۷۰ دکتر لیلا ملا حسنی تخصص زنان و زایمان و نازایی پاپ اسمیر، HPV، برگه سلامت، کلونسکوپی، IUD کد نظام پزشکی: ۴۲۸۹۴ آدرس:کرج، خیابان شهید بهشتی، مابین شهدا و چهارراه طالقانی، برج قائم، طبقه 5 تلفن: ۰۲۶۳۲۲۳۲۰۹۹-۰۹۳۷۴۴۱۱۲۴۳

دکتر زنان برای عفونت در شیراز

دکتر فخرالسادات جامعی درمان بيماری های زنان در مطب سونو گرافی، كلپوسكوپی کد نظام پزشکی ۴۱۶۰۴ آدرس:شیراز ، بلوار چمران ، بلوار نیایش ، ساختمان پزشکان نیایش ، طبقه دوم تلفن: ۰۷۱۳۶۵۴۰۰۲۹ دکتر افسون زارعی متخصص زنان و زایمان فوق تخصص نازایی و ای وی اف شیراز جراحی لاپراسکوپی و‌هیستروسکوپی از دانشگاه مک‌گیل کانادا آدرس: شیراز، خیابان زند، روبه روی بیست متری سینما سعدی، جنب بانک کارآفرین، ساختمان آریا، طبقه 4 تلفن: ۰۷۱۳۲۳۴۹۵۲۲ دکتر پگاه روانفر تخصص زنان و زایمان و نازایی شیراز کد نظام پزشکی: ۱۰۰۸۱۷ آدرس:شیراز، خیابان ملاصدرا، نبش کوچه 4، ساختمان پزشکی ملاصدرا، طبقه اول تلفن:۰۷۱۳۶۴۷۳۵۹۳

دکتر زنان برای عفونت در مشهد

همچنین می‌توانید با بررسی پروفایل شخصی هر دکتر متخصص زنان مشهد، با مطالعه نظراتی که کاربران برای دکتر گذاشته‌اند و با دیدن امتیازی که کاربران به ایشان داده‌اند، بهترین متخصص زنان مشهد را که مد نظر شماست پیدا کند. در ادامه برای راحتی کار شما، لیستی از بهترین دکتر زنان مشهد آماده کرده‌ایم. دکتر آذر اشکذری تخصص زنان و زایمان و نازایی در مشهد عمل واژینیسموس، عمل لابیاپلاستی سفیدکردن واژن، عمل پرینورافی جوان سازی و تنگ کردن واژن، تزریق چربی و ژل به واژن، روشن کردن ناحیه بیکینی و کشاله ران و زیر بغل، بهبود ارگاسم ، برطرف کردن دردهای لگنی، درمان بی اختیاری ادرار، درمان زگیل تناسلی زنان، مراقبت های دوران بارداری، عمل پرینورافی، درمان خشکی واژن، درمان بوی بد واژن، عمل هودکتومی، درمان عفونت های مقاوم به درمان، از بین بردن جوش و اکنه روی باسن، پاپ اسمیر و... کد نظام پزشکی: ۱۳۳۲۰۲ آدرس:مشهد، بلوار احمد آباد، خیابان پاستور 1، پلاک 30 تلفن:۰۵۱۳۸۴۰۴۰۵۵ دکتر فاطمه افتخارزاده تخصص زنان و زایمان و نازایی مشهد کد نظام پزشکی ۶۹۸۷۹ آدرس:مشهد قاسم آباد میدان حجاب ۵۴ مجتمع پزشکان طبقه اول تلفن:۰۵۱۳۶۲۲۴۲۸۴ اطلاعات پزشکان برگرفته از (https://doctoreto.com/doctors/speciality/ob-gyn)
نظرات: 1 مشاهده