لیست تعبیر خواب طوطی - 39 معنی کامل دیدن طوطی در رویا

دیدن طوطی در خواب معمولا حس خوبی دارد و بسیار رایج است . در حالت کلی ، حسی که در واقعیت به حیوانات داریم می تواند بر روی تعبیر خواب آن تاثیر گذار باشد . برای مثال اگر دو نفر خوابی شبیه بهم در مورد طوطی ببینند ، معنی خواب کسی که به طوطی علاقمند است ، با معنی خواب کسی که از طوطی وحشت دارد ، کاملا متفاوت خواهد بود. همچنین جزئیات خوابی که در مورد طوطی می بینیم می تواند معنی آن را کاملا تغییر دهد . به همین دلیل همیشه توصیه می شود اگر از آن دسته افراد هستید که دوست دارید معنی بیشترِ خوابهایتان را بدانید ، یک قلم و کاغذ در کنار تختتان داشته باشید تا اگر خوابی دیدید که معنی آن برایتان بسیار مهم بود ، به محض بیدار شدن از خواب ، هر آنچیزی را که به یاد می آورید یادداشت کنید. هر چقدر زمان بیشتری از بیدار شدن بگذرد ، میزان بیشتری از خواب را فراموش خواهید کرد. لیست تعبیر خواب طوطی - 39 معنی کامل دیدن طوطی در رویا لیست تعبیر خواب طوطی - 39 معنی کامل دیدن طوطی در رویا
دیدن این پرنده در خواب معمولا بیانگر افکار شماست . این افکار می توانند مثبت و یا منفی باشند ولی هرچه که هست ، فکر شما را شدیدا مشغول خود کرده است.

تعبیر خواب طوطی

دیدن طوطی در خواب معانی بسیار متفاوتی دارد که در ادامه این مطلب به برخی از خواب هایی که ممکن است در مورد طوطی ببینیم اشاره شده است . لطفا باما همراه باشید .
اگر آبی باشد نشانه شادی و آرامش روحی شماست
طوطی سبز می تواند نمادی از رفاه و آسایش باشد.این رفاه بیشتر از بابت مالی است
طوطی سفید نمادی از اعتماد و آرامش در بین اعضا خانواده و نزدیکان است
اگر سیاه باشد نمادی از غم و اندوه و ناامیدی است
اگر زرد باشد در حال یک شروع تازه هستید
اگر قرمز باشد نشانه خطر و نگرانی و استرس است
اگر رنگارنگ باشد نمادی از مشکلات ارتباطی شماست

تعبیر خواب طوطی کوچک

اگر در خواب یک طوطی کوچک و ضعیف ببینید می تواند نمادی از خستگی از مسئولیت های زیاد باشد . کارهایی را قبول کرده اید که توان انجام آنها را نداشتید و به همین دلیل بسیار خسته شده اید و نمی توانید این کارها را به خوبی انجام دهید . چندین کار و مسئولیت مختلف را به صورت همزمان قبول کرده اید و حالا نمی توانید هیچکدام از آنها را به نتیجه برسانید.

تعبیر خواب جوجه طوطی

اگر در خواب یک جوجه طوطی ببینید می تواند نمادی از وابستگی و ضعف باشد.شما به شدت به کسی وابسته هستید .این وابستگی شما را بسیار نگران کرده است و حس می کنید که اگر او در کنار شما نباشد قادر به زندگی نیستید. حس می کنید که به تنهایی قادر به حل مشکلات نیستید و نمی توانید درست تصمیم گیری کنید. همچنین بخوانید : تعبیر خواب مار

تعبیر خواب خوردن طوطی

اگر در خواب ببینید که طوطی را پختید و خوردید می تواند به معنی این باشد که اشتباهی جبران ناپذیر انجام داده اید که برایتان گران تمام شده است .از این اشتباه بسیار پشیمان هستید ولی راهی برای جبران ندارید. تقریبا تمام پل های پشت سرتان را خراب کرده اید.

تعبیر خواب طوطی مرده

اگر در خواب یک طوطی مرده ببینید می تواند نمادی از احساسات سرکوب شده باشد. شما به خاطر عزیزانتان از خواسته ها و آرزوهایتان گذشته اید تا آنها به موفقیت برسند. ولی حالا کمی از این بابت ناراحت هستید و پشیمان شده اید. کمی احساس پیری می کنید و حس می کنید که دیگر برای رسیدن به آرزوهایتان بسیار دیر شده است . حس می کنید دیگران قدر فداکاری های شما را ندانسته اند و آن را بیشتر به حساب وظیفه شما گذاشته اند.

اگر طوطی را در قفس ببینید

می تواند نمادی از گرفتاری و عدم استقلال شما باشد . حس می کنید که کسی آزادی های شما را محدود کرده و اجازه تصمیم گیری درست را به شما نمی دهد. حس می کنید به همین دلیل است که پیشرفت نکرده اید و به جایی نرسیده اید . دوست دارید هر چه سریع تر از شر این فرد خلاص شوید ولی به هر دلیلی فعلا نمی توانید او را از خودتان دور کنید.
نظرات: 0 مشاهده