تعبیر خواب طاووس - لیست کامل 49 معنی دیدن طاووس در رویا

دیدن طاووس در خواب معمولا خوشایند است و حس بدی به ببیننده خواب منتقل نمی کند.طاووس در بسیاری از کشورهای جهان نمادی از زیبایی و قدرت و ثروت است . دیدن این پرنده در خواب هم می تواند همین معانی را داشته باشد. همیشه توصیه می شود اگر از آن دسته افرادی هستید که اکثرا دوست دارید معنی خوابهایتان را بدانید ، یک قلم و کاغذ در اتاق خوابتان داشته باشید تا اگر خوابی دیدی که معنی آن برایتان مهم بود ، به محض بیدار شدن ، هر آن چیزی را که به خاطر میاورید یادداشت کنید. چرا که هر چقدر زمان بیشتری از بیدار شدن بگذرد ، میزان بیشتری از خوابتان را فراموش خواهید کرد. در حالت کلی دیدن طاووس در خواب می تواند نمادی از حالات زیر باشد : تعبیر خواب طاووس - لیست کامل 49 معنی دیدن طاووس در رویا تعبیر خواب طاووس - لیست کامل 49 معنی دیدن طاووس در رویا
تصمیم به تغییر دارید در بسیاری از فرهنگ ها و کشورها ، طاووس نماد تغییر و پیشرفت است . دیدن این خواب می تواند نمادی از تصمیمات شما برای ایجاد تغییرات مهم و مثبت در جهت پیشرفت و رفاه بیشتر باشد.
طرز فکرتان نیاز به تغییر دارد طرز فکرهایی دارید که هم خودتان و هم دیگران را آزار می دهد .شما مشکلات و ایرادات خودتان را به خوبی می دانید ولی هیچ تلاشی برای رفع آنها نمی کنید. می دانید که ادامه این راه می تواند شما را دچار مشکل کند ولی کوچکترین تصمیمی برای رفع ایرادات و مشکلات خودتان ندارید. مخصوصا در مورد مشکلات رفتاری و عادت هایتان هیچ تلاشی برای بهتر شدن نمی کنید.
اعتقاداتتان کمرنگ شده اند در مورد اعتقادات مذهبی که دارید ، دچار شک و تردید شده اید و نمی توانید برای آنها معنی و مفهوم خاصی پیدا کنید. کم کم اعتقادات مذهبی شما کم رنگ و کم اثر شده اند.
عاشق پول و ثروت هستید چیز عجیبی نیست ، تقریبا همه ما عاشق پول و ثروت هستیم . دیدن این خواب در برخی از موارد می تواند به این معنی باشد که شما از فقر و نداری بسیار متنفر هستید و دوست دارید که همیشه در رفاه مالی باشید . دوست دارید لباس های گران قیمت بپوشید و ماشین های شیک و مدل بالا سوار شوید. بسیار دوست دارید که ثروتمند باشید و این ثروتتان را به دیگران هم نشان داده و افتخار کنید.اهل کلاس گذاشتن و پز دادن هستید.
فردی خلاق هستید در بسیاری از کارها ، برای رفع مشکلات ، ناگهان فکرهایی به ذهنتان می رسد که خودتان هم متوجه نمی شوید این فکر و ایده ی عالی ، چطور به ذهنتان رسیده است . ذهنی خلاق و ایده پرداز دارید و به راحتی می توانید برای انجام کارها ، ایده ها و راه حل های جالب و کارامد پیدا کنید.
دوست دارید عاشق شوید با وجود اینکه این حس در وجود همه انسانها هست ولی شما عاشقِ عاشق شدن هستید . نمی توانید بدون عشق ، شاد باشید . حتی اگر خاطرات بدی از شکست های عشقی گذشته داشته باشید ، باز هم از عاشق شدن دوباره ترسی ندارید . همچنین بخوانید : تعبیر خواب عاشق شدن

تعبیر خواب طاووس

تعبیر خواب طاووس تعبیر خواب طاووس این خواب می تواند معنی های بسیار متفاوتی داشته باشد که در ادامه این مطلب به برخی از آنها اشاره شده است . لطفا با ما همراه باشید. توجه داشته باشید که در مورد معنی کردن خواب تمام حیوانات ، حسی که نسبت به آن حیوان در واقعیت دارید می تواند بر روی معنی خوابتان تاثیرگذار باشد. برای مثال اگر دو نفر خوابی کاملا شبیه به هم در مورد طاووس ببینند ، تعبیر خواب کسی که از طاووس می ترسد ، با خواب کسی که به طاووس علاقمند است کاملا متفاوت خواهد بود.

تعبیر خواب طاووسی که دمش را باز کرده است

اگر در خواب طاووسی را ببینید که دمش را باز کرده و خودش را نشان می دهد می تواند نمادی از احساس خیانت باشد. شما حس می کنید که عشقتان در حال خیانت کردن به شماست. حس خوبی ندارید و فکر می کنید که او از شما راضی نیست و کمبودهایی دارید که باعث انجام این خیانت شده است . اعتماد به نفستان را از دست داده اید و مدام در حال مقایسه کردن خودتان با دیگران هستید. اعتمادتان را به دیگران از دست داده اید و فکر می کنید که آنها به شما دروغ می گویند و قصد سوء استفاده کردن از شما را دارند. همچنین بخوانید : تعبیر خواب خیانت اگر در خواب ببینید که در حال غذا دادن به طاووس هستید اگر در خواب ببینید که در حال غذا دادن به طاووس هستید

اگر در خواب ببینید که در حال غذا دادن به طاووس هستید

می تواند به این معنی باشد که با کسی اختلاف داشتید و قهر بودید ولی حالا در حال برقراری رابطه با او هستید و تصمیم گرفته اید که اخلافات را کنار بگذارید. همچنین این خواب می تواند به این معنی باشد که برای رسیدن به یک هدف خاص ، تمام تلاشتان را می کنید و در این راه حاضر هستید حتی از دشمنان خودتان هم با حیله و کلک ، کمک بگیرید و بعد از اینکه از آنها استفاده کردید و به هدفتان رسیدید ، دوباره آنها را کنار بگذارید.

تعبیر خواب طاووس مرده

اگر در خواب یک طاووس مرده و یا زخمی ببینید می تواند به این معنی باشد که کسی در بین اطرافیانتان وجود داشت که برای شما مشکل ایجاد می کرد ولی در حال حاضر به هر دلیلی از شر او خلاص شده اید. همچنین بخوانید : تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب سوار شدن بر روی طاووس

اگر در خواب ببینید که روی طاووس سوار شده اید می تواند به این معنی باشد که تغییرات خوبی در زندگی انجام داده اید و در حال مشاهده نتایج خوب این تغییرات هستید. حس می کنید که تلاش ها و برنامه ریزی های شما درست نتیجه داده اند و به آن چیزی که انتظارش را داشتید ، رسیده اید. تعبیر خواب پرواز طاووس تعبیر خواب پرواز طاووس

تعبیر خواب پرواز طاووس

اگر در خواب پرواز کردن طاووس را ببینید می تواند نماد غرور بیجای شما باشد. شما فردی مغرور هستید و خودتان هم می دانید که این غرور بیجا باعث شده است که دیگران از شما دور شوند و مدام تنها و تنهاتر شوید.خودتان هم این ایرادتان را کاملا می دانید ولی نمی توانید این غرور بیجا را ترک کنید. همچنین بخوانید : تعبیر خواب پرواز کردن

تعبیر خواب جنگیدن و دعوا کردن طاووس ها

اگر در خواب ببینید که طاووس ها با همدیگر دعوا می کنند می تواند به این معنی باشد که در مورد کارها، داشته ها ، دستاوردها و دانسته های خودتان بیش از حد مغرور شده اید و در این مورد حرف و نظر هیچ کس را قبول نمی کنید. حس می کنید که در این موارد کسی بهتر و بیشتر از شما اطلاعات و توانایی ندارد.

تعبیر خواب طاووس در قفس

می تواند به این معنی باشد که حس می کنید کسی یا چیزی جلوی پیشرفت شما را گرفته و دست و پایتان را بسته است . حس می کنید در محیطی هستید که استعدادهایتان هدر می رود و نمی توانید آن طور که دوست دارید و لایقش هستید پیشرفت کنید. دوست دارید هر چه سریع تر استقلال قبلی خودتان را به دست بیاورید و آزاد شوید . فعلا به هر دلیلی نمی توانید این کار را بکنید و مجبور هستید که شرایط فعلی را تا مدتی تحمل کنید.
طاووس سفید غرور بیجا را کنار بگذارید
اگر سیاه باشد حس می کنید کسی به شما حسادت می کند
اگر بنفش باشد نماد ثروت و پول زیاد است
اگر صورتی باشد نماد آرامش روح و روان است
اگر رنگارنگ باشد نماد تلاش و پیشرفت در کارهاست
اگر طلایی باشد نماد حل مشکلات است
اگر قرمز باشد ناامید و افسرده هستید
اگر آبی باشد ضرر مالی کرده اید

تعبیر خواب جوجه طاووس

تصمیم جدیدی گرفته اید . کار جدیدی شروع کرده اید و یا ایده جدیدی به ذهنتان رسیده است . هرچیزی که هست ، دوست دارید در جهت رسیدن شما به آرزوهایتان باشد . البته هنوز کاملا در اول راه هستید و هیچ چیز مشخص نیست .

تعبیر خواب پر طاووس

این خواب در شرایطی می تواند نمادی از حس قدرت و برتری باشد . حس می کنید که توانایی حل مشکلات را دارید و بدون کمک دیگران به راحتی می توانید تمام موانع زندگی را یکی پس از دیگری از پیش رو بردارید. اعتماد به نفس بسیار خوبی دارید .

تعبیر خواب یک باغ پُر از طاووس

اگر در خواب تعداد زیادی طاووس را یکجا ببینید می تواند به این معنی باشد که روابط اجتماعی خوبی دارید و دوستان به درد بخور زیادی را دور خودتان جمع کرده اید. به راحتی می توانید با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید. دوستانی دارید که در شرایط سخت به راحتی می توانید روی کمک آنها حساب کنید درست همانطور که خود شما در روزهای سخت کنار آنها بودید و به آنها کمک کرده اید.

دنبال کردن طاووس

اگر در خواب ببینید که طاووسی را دنبال می کنید که او را بگیرید می تواند به این معنی باشد که شما برای رسیدن به اهدافتان مدام تلاش می کنید و از شکست های احتمالی وحشتی ندارید و دلسرد نمی شود. در اکثر اوقات در مسیر رسیدن به موفقیت ، از خود مسیر لذت می برید و در صورتی که به هر دلیلی به هدفتان نرسید ، باز هم ناامید و ناراحت نمی شوید.

تعبیر خواب طاووس بدون دم

اگر در خواب یک طاووس ببینید که دم ندارد می تواند نمادی از حس شکست و ناامیدی باشد . ممکن است به شما خیانت شده است. این خیانت می تواند خیانت جنسی و یا حتی خیانت کاری و خانوادگی باشد.این خیانت از طرف فردی اتفاق افتاده است که شما حتی فکرش را هم نمی کردید که روزی این فرد به شما خیانت کند. به همین دلیل دچار شک و ناامیدی و افسردگی شده اید و حس می کنید که کاملا تنها و بی کس هستید و دیگر نمی توانید به دیگران اعتماد کنید. همچنین بخوانید : تعبیر خواب مار
نظرات: 0 مشاهده