تعمیر فوری تلویزیون در کرج با تابان سرویس

تلویزیون یکی از اختراعات بشر در قرن بیستم است که تاثیر زیادی بر کیفیت زندگی افراد گذاشته است . این وسیله الکترونیکی که باعث بیشتر شدن ارتباطات شده و تاثیر زیادی بر معلومات عمومی افراد داشته است امروزه به عنوان یکی از مهم ترین وسایل سرگرمی در نظر گرفته می شود . بنابراین ، بدیهی است که در صورت خرابی افراد ممکن است مهمترین منبع سرگرمی خود را از دست بدهند، اما جای نگرانی وجود ندارد زیرا مراکز معتبر زیادی وجود دارند که تعمیر تلویزیون را به صورت تخصصی انجام می دهند .تابان سرویس یکی از این مراکز معتبر است خدمات تعمیر تلویزیون در منزل در کرج را با همکاری با تکنسین های ماهر، متخصص و آموزش دیده خود ارائه می دهد.  تعمیر فوری تلویزیون در کرج با تابان سرویس تعمیر فوری تلویزیون در کرج با تابان سرویس

مشکلات رایج تلویزیون

تلویزیون ، حین کارکرد و به مروز زمان یا استفاده غلط از آن ، دچار مشکلات و خرابی هایی می شود که به برخی از آنها می پردازیم .

1. مشکلات مربوط به منبع تغذیه تلویزیون

علائمی که نشان دهنده وجود مشکل در منبع تلویزیون است شامل موارد زیر می باشند: - عدم وجود علامت چراغ نشانگر پاور دستگاه - روشن نشدن چراغ نشانگر پاور دستگاه - پس از ۲ تا ۵ دقیقه کارکرد تلویزیون ، دستگاه به طور خودکار خاموش می شود. - نشانگر برق دستگاه چشمک می زند. - نشانگر پاور دستگاه ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ یا ۸ بار چشمک می ‌زند.

2 . مشکلات مربوط به ایجاد فشار قوی در دستگاه

علائمی که نشان دهنده اعمال فشار قوی به تلویزیون است شامل موارد زیر می باشند: - پدیده ای که دستگاه به مدت ۲ تا ۵ ثانیه کار نموده و به طور خودکار خاموش می ‌شود - صفحه نمایش تلویزیون تصویری تاریک را نمایش می ‌دهد. - تلویزیون افت کیفیت تصویر دارد. - دستگاه به مدت یک تا پنج دقیقه کار می ‌کند ، سپس تصویر از بین رفته اما صدا وجود دارد.

3. مشکلات مرتبط با مدار برق ، ولتاژ بالا و سیگنال در تلویزیون

در صورت مشاهده هر یک از علائم زیر که ناشی از مدار برق، ولتاژ بالا یا سیگنال در تلویزیون است حتماً از یک تعمیرکار ماهر و متخصص برای تعمیر تلویزیون خود کمک بگیرید. - عدم روشن شدن که منجر به خطای برد منبع می‌ شود. - روشن شدن صفحه نمایش برای چند ثانیه و خاموش شدن خودکار آن که به دلیل خطای ولتاژ بالا ایجاد می شود.

4 . مشکلات مربوط به حافظه تلویزیون

در صورت وجود مشکل در حافظه تلویزیون نور سبز در تلویزیون ایجاد می شود ، اما صفحه نمایش بدون تصویر است . تلویزیون روشن می ‌شود اما نمی توان آن را خاموش نمود . وضوح تصویر را نمی توان تنظیم کرد. این خطا ها نشان دهنده مشکل در حافظه تلویزیون بوده و نیاز به بررسی تخصصی دارد.

5. مشکلات مرتبط با پنل تلویزیون

علائم نشان دهنده مشکلات پنل تلویزیون شامل موارد زیر هستند: - صفحه نمایش روشن است اما بدون تصویر می باشد. - تلویزیون دچار افت تصویر شده است. - تلویزیون صدا دارد، اما صفحه نمایش تاریک و غیر قابل مشاهده است. - خطوط افقی یا عمودی روی صفحه مشاهده شده و تصاویر دارای نویز است. - تصاویر تلویزیون همپوشانی دارند. - لکه های سفید یا ابر مانند بر روی صفحه تلویزیون مشاهده می شود.

دلایل اعتماد مشتریان به تابان سرویس چیست؟

تابان سرویس ، 15 سال در زمینه تعمیر تلویزیون در کرج سابقه دارد . روش این مرکز برای تعمیر تلویزیون در منزل در کرج رفع کامل خطا های تلویزیون با نازلترین قیمت ها است. تعمیرکاران تابان سرویس با تمرکز بر روی کار خود خطا های دستگاه را بطور کامل برطرف نموده و اجازه نمی دهند که مشتریان ، زمان زیادی را بدون تلویزیون بمانند. مهمترین هدف این مرکز جلب رضایت مشتری است که این امر را با صداقت و شفافیت در ارائه گارانتی و خدمات خود محقق کرده است. تابان سرویس به طور مستمر فرآیند خدمات خود را بهبود و نوآوری می کند. نیروهای این مرکز تعمیر تلویزیون در منزل را در حضور مشتری انجام داده و کارهای تعمیراتی خود را با توجه به طرح های اصلی دستگاه های الکترونیکی و با استفاده از تجهیزات مدرن انجام می‌دهند. یکی دیگر از خدمات قابل ارائه توسط تکنسین های تابان سرویس که باعث اعتماد مشتریان به این مرکز شده است این است که تکنسین های این مرکز در مورد استفاده صحیح از تجهیزات تلویزیونی و برطرف کردن خطا های ساده به مشتریان مشاوره های رایگان ارائه می دهند.

کدام برند و مدل های تلویزیون توسط تعمیرکاران تابان سرویس قابل تعمیر هستند؟

تکنسین های تابان سرویس در خصوص تعمیر انواع برند های تلویزیون آموزش دیده و در این خصوص مهارت و تسلط کافی را دارا می باشند . همچنین می توانند انواع مدل های تلویزیون مانند ال ای دی ، پلاسما، ال سی دی، هوشمند و غیره را عیب یابی و تعمیر کنند و تعمیر تلویزیون سامسونگ، ال جی، سونی ، پاناسونیک، فیلیپس و غیره را انجام دهند . بنابراین با هر برند و مدل تلویزیونی که دارید در صورت مشاهده علائم خرابی با این مرکز تماس گرفته و از تجربه و مهارت تعمیرکاران تابان سرویس در خصوص تعمیر دستگاه خود استفاده کنید. نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در کرج و نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرج از خدمات ویژه تابان سرویس است که با تخصص و تجربه بالا انجام می شود . تلفن مستقیم: 09190950208 www.tabanservice.com
نظرات: 0 مشاهده