تست آنلاین عینک روی صورت شما در صاپتیک استور

آیا تا بحال اتفاق آفتاده که یک عینک آفتابی مردانه بسیار شیک در اینترنت ببینید ولی بخاطر اینکه نمی‌توانید آن را بر روی صورت خود تست کنید از خرید آن منصرف شوید. ممکن است خانمی در دنیای مد و فشن باشید و خوب بدانید که عینک آفتابی زنانه شیک و قشنگی که در یک سایت اینترنتی می بینید شاید در مغازه های سنتی پیدا نشود. ولی باز به خاطر اینکه به آن دسترسی ندارید از خرید آن چشم پوشی کنید." نرم افزار گذاشتن عینک روی صورت "بصورت مجازی روش جدیدی است که این مشکل تست عینک را برای دوستداران مد و فشن حل کرده است. تست آنلاین عینک روی صورت شما در صاپتیک استور تست آنلاین عینک روی صورت شما در صاپتیک استور حتی اگر اهل مد و فشن هم نباشید، می‌دانید که عینک طبی مردانه و عینک طبی زنانه چه به شکل طبی و چه به شکل آفتابی این روزها فقط جنبه حفاظت از چشم ما یا بهبود دید ما را ندارند، بلکه جنبه زیبایی نیز پیدا کرده‌اند. چه بخواهیم و چه نخواهیم، از آنجایی که انواع عینک زنانه و مردانه به دلایل متفاوت هر روز مورد استفاده قرار می‌گیرند، بر ظاهر ما نیز تاثیر می‌گذارند و ظاهر ما نیز بر دیگران تاثیر می‌گذارد. بنابراین مهم است که عینکی را انتخاب کنیم که برای فرم صورت ما مناسب باشد. به همین دلیل طراحان انواع عینک طبی یا آفتابی زنانه و مردانه را در اندازه‌ها و رنگ‌های متفاوتی تولید می‌کنند. در این مقاله قصد داریم شیوه‌ای جدید از تست عینک را در سایت صاپتیک به شما معرفی کنیم که می‌تواند تا حد زیادی به شما در انتخاب عینک کند. به این شیوه تست فریم عینک آنلاین گفته میشود که توسط سایت صاپتیک استور برای مردم و خریداران محیا و آمده شده است.

تست آنلاین چیست؟

تست آنلاین عینک یا نرم افزار تستUVعینک آفتابی تست آنلاین عینک یا نرم افزار تستUVعینک آفتابی ما نمی‌توانیم عینک مردانه و عینک زنانه را بدون اینکه آن‌ها را روی چشم بگذاریم، خریداری کنیم. از طرفی این روزها خرید آنلاین انواع عینک طبی زنانه و مردانه یا عینک آفتابی زنانه و مردانه بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است. بعضی از محصولات را نمی‌توان به صورت آنلاین تهیه کرد و بسیاری تصور می‌کنند که عینک آفتابی یکی از آن‌‌ها است، چون باید قبل از خرید آن را روی چشم گذاشت. اما خبر خوبی که برای شما داریم، این است که سایت صاپتیک استور امکانی را برای شما فراهم کرده به نام تست آنلاین عینک یا نرم افزار تستUVعینک آفتابی که در ادامه با این شیوه بیشتر آشنا خواهیم شد.

چگونه از تست آنلاین استفاده کنیم؟

چگونه از تست آنلاین استفاده کنیم؟ چگونه از تست آنلاین استفاده کنیم؟ ابتدا وارد سایت صاپتیک استور می‌شوید. در قسمت بالای صفحه یک نوار سفید رنگ به نام تست آنلاین عینک وجود دارد. با کلیک روی آن وارد محیط اصلی تست آنلاین خواهید شد. دو مستطیل در صفحه می‌بینید. در مستطیل سمت چپ تصویر یک زن قرار دارد. در مستطیل سمت راست گزینه‌های مختلفی دیده می‌شود. اولین گزینه بارگذاری تصویر است. در این قسمت شما باید یک تصویر واضح از صورت خود را بارگذاری کنید. لازم نیست که نگران حریم شخصی خود باشید، چون در قسمت بالای سایت تضمین داده شده است که عکس با بارگذاری مجدد صفحه به طور کامل از دسترس خارج می‌شود. پس در مرحله اول باید یک عکس را وارد این قسمت کنید. روی کلمه انتخاب تصویر کلیک ‌کنید، عکس را در سیستم برگزینید، سپس روی کلمه open کلیک می‌کنید. عکس شما در مستطیل سمت چپ نمایان می‌شود. در قسمت پایین مستطیل سمت راست شما انواع عینک مردانه و عینک زنانه را می‌بینید. روی هر کدام از انواع عینک طبی زنانه یا مردانه و یا عینک آفتابی زنانه یا مردانه را که تمایل به خرید آن دارید، کلیک ‌کنید. مشاهده خواهید کرد که عینک روی تصویر شما قرار می‌گیرد. می‌توانید مکان دقیق قرار گرفتن آن‌ را نیز تنظیم کنید. به این صورت که وقتی روی تصویر عینک قرار می‌گیرید، نشانگر به شکل به علاوه در می‌آید. به راحتی با یک بار کلیک روی آن می‌توانید آن را تکان دهید. برای اینکه بتوانیم تست عینک زنانه مورد نظر را تکمیل کنیم، دوباره به مستطیل سمت راست باز می‌گردیم. در بالای این مستطیل چرخش و تغییر زاویه عینک که با کلیک بر آن می‌توانیم میزان زاویه عینک را روی صورت تغییر دهیم. گزینه دیگر تغییر سایز است. این گزینه امکان تغییر اندازه عینک را برای شما مهیا می‌کند که متناسب با عکسی که گذاشته‌اید، به این ترتیب می توانید اندازه عینک زنانه منتخب  خود را برروی صورت تصویری خود تغییر دهید. البته به غیر از تصویر خانم، تصویر آقایی هم در این قسمت وجود دارد که می‌توانید عینک مردانه موردنظر خود را روی چهره این شخص هم امتحان کنید. صاپتیک استور در زمینه خرید آنلاین عینک مردانه و عینک زنانه یک امکان بی‌نظیر را برای شما مهیا ساخته است. با استفاده از تست فریم عینک آنلاین در صاپتیک استور شما به راحتی قادر خواهید بود که بدون حضور در فروشگاه و به صورت آنلاین عینک مورد نظر خود را تست کنید و اگر از آن رضایت داشتید، اقدام به خرید آن کنید. پس زمان را از دست ندهید و همین حالا به سایت صاپتیک استور مراجعه کنید. البته برای رفع سوالات خود و کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با شماره تلفن‌های 09133768731 و 03136306199 در تماس باشید.
نظرات: 2 مشاهده