تعبیر خواب شپش - لیست 63 معنی جدید دیدن شپش در خواب

دیدن شپش در خواب می تواند برای هر کسی ناراحت کننده باشد. این خواب معمولا نماد چیزی بسیار قوی در زندگی شماست که دست از سرتان بر نمی دارد. همیشه توصیه می شود اگر معنی خواب هایی که می بینید برایتان بسیار مهم است و همیشه دوست دارید که رویاهایتان را معنی کنید ، حتما در اتاق خوابتان قلم و کاغذ داشته باشید تا اگر خوابی دیدید که معنی آن برایتان بسیار مهم بود ، به محض بیدار شدن ، هر آن چیزی را که بخاطر میاورید ، یادداشت کنید. چرا که هر چقدر زمان بیشتری از بیدار شدنتان بگذرد ، میزان بیشتری از خوابتان را فراموش خواهید کرد.

تعبیر خواب شپش

دیدن خواب شپش معمولا نماد اتفاق های ناخوشایند ، عادت های بد ، افراد سمی ، ناامیدی و ... است . در هر صورت دیدن این خواب می تواند معانی زیر را داشته باشد:

تعبیر خواب شپش سر

اگر در خواب ببینید که شپش سر دارید می تواند به این معنی باشد که مسائل حل نشده با کسی دارید که هنوز هم نتایج آن یقه شما را ول نمی کند. شما مدت هاست که با کسی از نزدیکانتان درگیری دارید و این دعوا هنوز هم ادامه دار است و هیچ نشانه ای از پایان مشاهده نمی کنید. این اختلاف فکر و تمرکز شما را درگیر کرده است . شما تمام تلاشتان را می کنید که از شر این اختلاف خلاص شوید ولی هیچ وقت موفق نشده اید . همچنین بخوانید : تعبیر خواب مو تعبیر خواب شپش - لیست 63 معنی جدید دیدن شپش در خواب تعبیر خواب شپش - لیست 63 معنی جدید دیدن شپش در خواب

تعبیر خواب شپش روی ابرو

اگر در خواب ببینید که روی ابروی شما شپش وجود دارد می تواند به این معنی باشد که به شدت احساس بدشانسی می کنید . شما حس می کنید که دست به هر کاری که می زنید غلط از آب در می آید و نمی توانید در هیچ کاری موفق شوید. همچنین بخوانید : تعبیر خواب مار

تعبیر خواب شپش روی موی یکی از عزیزانتان

اگر در خواب ببینید که روی موی یکی از عزیزانتان شپش وجود دارد می تواند به این معنی باشد که نگران سلامتی او هستید . حس می کنید که کسی می خواهد به او آسیب وارد کند .هر چقدر تلاش می کنید که جلوی این کار را بگیرید موفق نمی شوید و کمی احساس ناتوانی می کنید.

تعبیر خواب راه رفتن شپش روی سر

اگر در خواب ببینید که شپش روی سر شما حرکت می کند می تواند به این معنی باشد که شدیدا احساس خطر کرده اید. حس می کنید که به زودی دچار مشکل مالی خواهید شد و هر چقدر تلاش می کنید نمی توانید خودتان را نجات بدهید. هیچ ایده ای ندارید که بتوانید جلوی این مشکل را بگیرید . همچنین بخوانید : تعبیر خواب دندان

تعبیر خواب تخم شپش

حس می کنید که کسی در حال برنامه ریزی برای ایجاد دردسر برای شماست .فکر می کنید که این فرد می خواهد برای شما مشکل مالی ایجاد کند و یا روابط شما را تحت تاثیر قرار دهد. بسیار نگران هستید چون فکر می کنید که او قدرت بیشتری دارد و ممکن است نتوانید جلوی او را بگیرید. تعبیر خواب تخم شپش تعبیر خواب تخم شپش

اگر زنی خواب شپش ببیند

اگر خانم هستید و در خواب شپش دیدید می تواند به این معنی باشد که گرفتار یک مرد بد شده اید. این مرد آرامش روحی شما را گرفته است و مدام روی اعصابتان راه می رود . تحمل دیدن او را ندارید و منتظر فرصتی هستید که خودتان را از شر او خلاص کنید. فعلا به هر دلیلی نمی توانید از او جدا شوید و مجبور هستید وجودش را تحمل کنید. همچنین بخوانید : تعبیر خواب عنکبوت

تعبیر خواب شپش خیلی بزرگ

دیدن شپش خیلی بزرگ در خواب معمولا نماد مشکلات مالی است . دچار مشکل مالی بسیار بزرگی شده اید و به هر دری می زنید نمی توانید این مشکل مالی را رفع کنید. ممکن است بدهی بالا آورده اید و یا به هر دلیلی جریمه سنگین مالی شده اید. هیچ ایده ای برای حل کردن این مشکل مالی ندارید و تقریبا ناامید شده اید.

تعبیر خواب شپش سفید

به هر کاری دست می زنید ، ضرر مالی می کنید. گاهی فکر می کنید که شاید اصلا کار کردن و تجارت کردن بلد نیستید . هر چیزی که خرید و فروش می کنید با ضرر مالی همراه است. شاید بهتر است قبل از هر گونه معامله کردن ، با کسی که در این مورد تجربه خوبی دارد مشورت کنید.

تعبیر خواب شپش سیاه

از این که مدام درگیر مشکلات مالی باشید به تنگ آمده اید. دوست دارید یکبار برای همیشه این مشکل را حل کنید و از بابت آینده مالی هیچ نگرانی نداشته باشید . برای این مورد برنامه های خوبی دارید و با سعی و تلاش می توانید و اهدافتان برسید.

تعبیر خواب شپش سبز

اگر در خواب شپش سبز رنگ ببینید می تواند به این معنی باشد که استرس و اضطراب بسیار بالایی دارید و این استرس مدت های طولانی با شما بوده است . مشکلاتتان نه تنها حل نمی شوند بله مدام در حال افزایش هستند.

تعبیر خواب شپش زرد

مشکلاتی در گذشته شما وجود داشته اند که هنوز هم به آنها فکر می کنید و یقه شما را ول نمی کنند. با وجود اینکه خودتان هم می دانید که فکر کردن به این مشکلات هیچ سودی برایتان ندارد ولی به صورت وسواس گونه ای این کار را ادامه می دهید.هر چقدر تلاش می کنید که از این افکار رها شوید ، موفق نمی شوید.
نظرات: 0 مشاهده