تعبیر خواب زرافه - لیست 49 معنی دیدن زرافه در خواب

دیدن زرافه در خواب ، در ایران بسیار نادر است . اگر به تازگی فیلیمی در مورد زرافه ندیده اید و یا در چند روز گذشته به باغ وحش نرفته اید ، دیدن این خواب می تواند نماد آزادی ، قدرت ، سازگاری ، اعتماد به نفس بالا ، دور اندیشی و علاقه به اجتماعی بودن باشد . جزئیات خوابی که در مورد زرافه می بینیم می تواند بر روی معنی آن بسیار تاثیرگذار باشد .به همین دلیل همیشه توصیه می شود اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه دوست دارید معنی خواب هایتان را بدانید ، در اتاق خوابتان قلم و کاغذ داشته باشید. اگر خوابی دیدید که معنی آن برایتان بسیار مهم است ، به محض بیدار شدن ، هر آنچیزی که به یاد می آورید را سریعا یادداشت کنید. گاهی پیش میاید که بعد از بیدار شدن از خواب یک لیوان آب می خورید و متوجه می شوید که در همین فاصله بسیار کوتاه ، خوابتان را فراموش کرده اید . هر چقدر زمان بیشتری از بیدار شدن بگذرد ، میزان بیشتری از خوابتان را فراموش خواهید کرد. تعبیر خواب زرافه - لیست 49 معنی دیدن زرافه در خواب تعبیر خواب زرافه - لیست 49 معنی دیدن زرافه در خواب
در حالت کلی دیدن این رویا می تواند نمادی از حالات زیر باشد : دوست دارید دیده شوید شما تمایل زیادی به دیده شدن دارید. در مهمانی ها و جمع دوستان ، تمایل دارید که به هر طریقی که می توانید ، خودتان را در دید جمع قرار دهید.به نظرات دیگران در مورد خودتان بسیار اهمیت می دهید. دوست دارید همیشه خوش لباس و آراسته در جامعه حاضر شوید.
بلند پرواز هستید همیشه خواسته های شما بسیار بیشتر از اطرافیانتان است . به کم قانع نمی شوید و همیشه آرزوهای بلند پروازانه دارید. اطرافیانتان مدام به شما می گویند که رویایی فکر نکنید ولی خودتان اعتقاد دارید که بالاخره روزی به این آرزوها خواهید رسید .
بیش از حد به جزئیات دقت می کنید در زمان انجام کارها و مخصوصا در زمان گرفتن تصمیمات مهم ، بیش از حد به جزئیات دقت می کنید و همین کار باعث میشود که برای شروع ، دچار مشکل شوید و بسیاری از ایده ها را حتی شروع هم نکنید. همین مشکل باعث شده است که به بسیاری از اهدافتان نرسید و کمی احساس خستگی و ناامیدی داشته باشید .
فردی خودپسند و متکبر هستید در برخی از موارد این خواب می تواند به این معنی باشد که شما فردی خودپسند و متکبری هستید . به نظرات دیگران اهمیتی نمی دهید و در نهایت ، حرف حرفِ شماست . کارها و عقاید دیگران برایتان محترم نیست و هیچ اهمیتی به خواسته های اطرافیانتان نمی دهید چرا که حس می کنید شما بیشتر و بهتر از آنها می فهمید ! ?
احساس خستگی و بیحوصلگی می کنید در شرایطی این خواب می تواند نمادی از خستگی و کسالت شما باشد. حس می کنید که این روزها حوصله انجام هیچ کاری را ندارید. بسیار بیحوصله و ناامید هستید و روزهایتان را بدون اینکه کار مفیدی انجام دهید می گذرانید.
نیاز به تغییر دارید حس می کنید که نیاز دارید چیزی را تغییر دهید. این تغییر می تواند تغییر شغلی باشد. یا حتی ممکن است از محیطی که در آن زندگی می کنید خسته شده اید . ممکن است می خواهید دوستان و کسانی که با آنها در ارتباط هستید را تغییر داده و با افراد مفیدتری در ارتباط باشید . شاید از خانواده خودتان رضایت ندارید و دوست دارید که محل زندگیتان را تغییر دهید.
دوست دارید آزاد شوید این روزها بسیار عصبانی و پرخاشگر شده اید .حس می کنید نمی توانید آنگونه که دوست داشتید زندگی کنید. کسی یا چیزی آزادی های شما را محدود کرده است به همین دلیل احساس خفگی می کنید. دوست دارید شرایط را تغییر داده و آزاد و رها شوید.

تعبیر خواب زرافه

این رویا می تواند معانی و تعبیرهای بسیار زیادی داشته باشد . در ادامه این مطلب به برخی از خوابهایی که در مورد زرافه ممکن است ببینیم اشاره شده است . لطفا با ما همراه باشید.?

اگر زنی در خواب زرافه ببیند

اگر خانم هستید و در خواب ببینید که زرافه دارید می تواند نمادی از یک مرد باشد که در زندگی شما حضور دارد و وجود او باعث شده است که به آرزوها و اهدافتان نرسید.این مرد مدام به شما می گوید که برای رسیدن به آرزوها باید بیشتر تلاش کنید و منتظر بمانید در حالی که اصلا اینطور نیست و خود این فرد باعث عقب ماندن شما شده است. ضمیرناخودآگاه شما با کنار هم گذاشتن نشانه ها، به این نتیجه رسیده است که حضور این فرد برای شما مانند سم است و با استفاده از این خواب ، این موضوع را به شما اعلام کرده است . شما حس می کنید تا زمانی که این مرد ? در زندگی شماست ، به هیچ جا نخواهید رسید. اگر زنی در خواب زرافه ببیند اگر زنی در خواب زرافه ببیند

تعبیر خواب زرافه در حال دویدن

اگر در خواب زرافه ای را در حال دویدن ببینید می تواند به این معنی باشد که شما از یک واقعیت خاص فرار می کنید. موضوعی وجود دارد که می دانید شما در مورد آن اشتباه می کنید ولی نمی خواهید این موضوع را قبول کنید. برای مثال ممکن است با کسی در رابطه عاشقانه هستید و می دانید که او فرد خوب و مناسبی نیست ولی چون او را دوست دارید ، حاضر به قبول کردن واقعیت نیستید و نمی خواهید او را ترک کنید. خودتان هم می دانید که این اشتباه روزی شما را به مشکل خواهد انداخت ولی به هر دلیلی از واقعیت فرار می کنید و اشتباهتان را قبول نمی کنید.

تعبیر خواب فرار کردن زرافه

اگر در خواب ببینید که زرافه از دست شما فرار می کند می تواند به این معنی باشد که شما به هر دلیلی (مثلا عصبانیت) یک فرد مهم را رنجانده اید ولی حالا پشیمان شده اید و متوجه شده اید که کار شما اشتباه و از روی عجله بوده است . نگران هستید که او عذرخواهی شما را قبول نکند و برای همیشه او را از دست داده باشید . همچنین بخوانید: تعبیر خواب مار

تعبیر خواب خریدن زرافه

اگر در خواب ببینید که زرافه خریده اید می تواند به این معنی باشد که دوست دارید اسم شما سر زبان ها بیافتد و مشهور شوید . حتی اگر این شهرت فقط در بین فامیل و دوستان هم باشد می تواند شما را رازی کند . همیشه دوست دارید که دیگران در مورد شما و کارهای شما صحبت کنند و کمی هم به موفقیت های شما حسادت کنند.

اگر در رویا یک زرافه مرده ببینید

می تواند به این معنی باشد که چیز مهمی را در زندگی از دست داده اید. این چیز می تواند شغل شما باشد و یا حتی عشقتان و یا یکی از دوستان و اعضاء خانواده شما . از دست دادن همیشه به معنی مرگ نیست .ممکن است کلا رابطه خودتان را با او قطع کرده اید. در هر صورت در حال حاضر بسیار ناامید و افسرده هستید ولی بهتر است او را فراموش کرده و زندگی جدیدی را شروع کنید. همچنین بخوانید : تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب سوار شدن بر روی زرافه

اگر ببینید که زرافه سواری می کنید می تواند به این معنی باشد که دوست دارید کارهای عجیبی انجام دهید که باعث جلب توجه دیگران شود. شما همیشه دوست دارید تجربیاتی داشته باشید که اکثر مردم ندارند و نمی توانند این کارها را انجام دهند. از این که در مرکز توجه دیگران باشید خوشتان می آید :) اگر در خواب ببینید که کس دیگری بر روی زرافه سوار شده است می تواند به این معنی باشد که به موفقیت های کسی حسادت می کنید و دوست داشتید که بجای او باشید.

تعبیر خواب غذا دادن به زرافه

اگر در خواب ببینید که به زرافه غذا می دهید می تواند به این معنی باشد که آرزوی بسیار بزرگی دارید و برای رسیدن به این آرزو سخت در حال تلاش کردن هستید. شما برای رسیدن به این هدف از هیچ مشکلی وحشت ندارید و تمام مدت و  بدون خستگی در حال حرکت به طرف هدفتان هستید. همچنین بخوانید : تعبیر خواب مورچه

تعبیر خواب زرافه در خانه

اگر در خواب ببینید که زرافه در خانه نگهداری می کنید می تواند به این معنی باشد که اعضاء خانواده شما ، به خوبی با شما همراه هستند و برای رسیدن به اهدافتان به شما کمک می کنند. به راحتی می توانید روی کمک آنها حساب کنید.

اگر ببینید که زرافه از شما دور می شود

می تواند به این معنی باشد که شما دیگر خسته شده اید و ناامید هستید. فکر می کنید دیگر نمی توانید به آرزوها و اهدافتان برسید و برای این کار دیگر دیر شده است . بسیار خسته و افسرده هستید و فشار زیادی تحمل می کنید. اگر ببینید که زرافه به طرف شما می آید معنی آن برعکس است .

تعبیر خواب زرافه زخمی

اگر در خواب زرافه زخمی ببینید می تواند به این معنی باشد که در مسیر رسیدن به یکی از اهداف و آرزوهایتان ، به مشکل بزرگی برخورد کرده اید . این مشکل ، پیشرفت شما را متوقف کرده است و تا زمانی که آن را حل نکنید نمی توانید به هدفتان برسید .

اگر ببینید که زرافه به شما حمله می کند

شما یکی از بدترین دوران زندگیتان را می گذرانید. هیچ هدف خاصی ندارید و روزها را یکی پس از دیگری بدون هیچگونه فعالیت مثبتی ، پشت سر می گذارید. هیچ برنامه ای برای آینده ندارید و کاملا مایوس هستید.
نظرات: 1 مشاهده